Zpět

Realizace informačně osvětové kampaně v rámci projektu Společně k dobré správě

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9966

Název zakázky: Realizace informačně osvětové kampaně v rámci projektu Společně k dobré správě

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 7. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Kancelář veřejného ochránce práv

Sídlo zadavatele: Údolní 39, 602 00 Brno

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: JUDr. Pavel Pořízek, Ph.D., 542 542 554, pavel.porizek@ochrance.cz.

IČ zadavatele: 70836981

DIČ zadavatele: není plátcem DPH

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Roman Krupica
  • Telefon: 542 542 393
  • E-mail: roman.krupica@ochrance.cz

Lhůta pro podání nabídek: 31. 7. 2014 14:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky mohou uchazeči doručit poštou nebo osobně na adresu Kancelář veřejného ochránce práv, Údolní 39, 602 00 Brno v uzavřené obálce, označené „VÝZVA – Realizace informačně osvětové kampaně v rámci projektu Společně k dobré správě – NEOTVÍRAT“ opatřené na uzávěře razítkem, podpisem uchazeče, příp. jiným znakem. Nabídka musí být v listinné i elektronické podobě a musí být zpracována v českém jazyce. Nabídku podá uchazeč v jednom vyhotovení. Nabídka a veškerá prohlášení budou podepsány osobou oprávněnou (osobami oprávněnými) tyto úkony činit. Bližší informace viz výzva (zadávací dokumentace).

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je realizace informačně osvětové kampaně v rámci projektu Společně k dobré správě. Cílem kampaně je prostřednictvím vybraných komunikačních nástrojů zvýšit povědomí široké veřejnosti o činnosti veřejného ochránce práv (dále jen „VOP“).

Zakázka je realizována v rámci projektu Společně k dobré správě (CZ.1.04/5.1.00/81.00007). Tento projekt je financován z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a státního rozpočtu ČR.

Kampaň bude zaměřena zejména na zvýšení informovanosti o působnosti VOP, tj. o tom, ve kterých případech se mohou občané na VOP obracet a v jakých situacích jim naopak VOP nemůže být nápomocen. Kampaň se bude věnovat rovněž formálním náležitostem podnětů tak, aby docházelo k rychlému a efektivnímu zpracování stížností. Součástí kampaně bude také informování veřejnosti o pořádání informačně osvětových setkáních VOP, resp. právníků Kanceláře veřejného ochránce práv (dále i jen „KVOP“) s občany, která budou probíhat v rámci celé České republiky.

Bližší informace viz výzva (zadávací dokumentace).

 

 

 

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1910744,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín zahájení poskytování plnění: ihned po uzavření smlouvy. Zadavatel vyžaduje průběžné odevzdávání dílčích částí plnění po splnění jednotlivých etap kampaně. Kampaň bude realizována v těchto etapách: 1. etapa (termín dodání: do 15. 9. 2014): grafický design motta informačně osvětových setkání, elektronický banner na web, první část letáků k informačně osvětovým setkáním 2. etapa (termín dodání: do 30. 9. 2014): výroba skládaček s příběhem do škol, výroba bannerů o činnosti VOP, výroba informačních stojanů na letáky, výroba samolepek VOP, 3. etapa (termín dodání: do 30. 10. 2014): výroba a distribuce informačních plakátů o činnosti VOP do škol, výroba letáků o činnosti VOP (kraje), výroba přenosných roll-upů, výroba audiovizuálního díla do LCD tabule a výroba audiovizuálního díla k informačně osvětovým setkáním 4. etapa (termín dodání: do 31. 3. 2015): výroba a instalace letáků a plakátů (včetně samolepicích fólií) v MHD, kampaň v prostředcích MHD bude probíhat po celou dobu měsíce března 2015; výroba a distribuce plakátů o činnosti VOP, distribuce na jednotlivá místa bude probíhat v průběhu měsíce března 2015 5. etapa: výroba a dodání letáků k informačně osvětovým setkáním budou probíhat ihned po uzavření smlouvy s průběžným plněním dle prioritních požadavků zadavatele (závislých na termínech jednotlivých informačně osvětových setkání) až do 31. 10. 2015. První část těchto letáků musí být dodána do 15. 9. 2014. Termín ukončení plnění: 31. 10. 2015. Bližší informace viz výzva (zadávací dokumentace).

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem realizace plnění veřejné zakázky je Česká republika. Bližší informace viz výzva (zadávací dokumentace).

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti. Nabídky budou hodnoceny podle následujících hodnotících kritérií: • Celková nabídková cena včetně DPH (váha 60 %) • Kvalita nabízených služeb (váha 40 %) Bližší informace viz výzva (zadávací dokumentace).

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Bližší informace viz výzva (zadávací dokumentace).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Bližší informace viz výzva (zadávací dokumentace).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována v českém jazyce. Bližší informace viz výzva (zadávací dokumentace).

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Bližší informace viz výzva (zadávací dokumentace).

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Důvodem zrušení zadávacího řízení bylo zjištění nesrovnalostí a chyb ve výzvě (zadávací dokumentaci). Zadavatel postupuje v souladu s bodem 2.6.1 Metodického pokynu pro zadávání zakázek, v platném znění.

Datum ukončení: 5. 8. 2014


 
Uveřejněno: 16. 7. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016