Zpět

Realizace odborného vzdělávání středního zdravotnického a lékařského personálu a vzdělávání oblasti rovných příležitostí

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9630

Název zakázky: Realizace odborného vzdělávání středního zdravotnického a lékařského personálu a vzdělávání oblasti rovných příležitostí

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 2. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Česko - německá horská nemocnice Krkonoše, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Fügnerova 50, 54 301 Vrchlabí

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jaroslav Fiala +420 499 502 352 nemocnice@nemocnice.vrchlabi.cz

IČ zadavatele: 64827232

DIČ zadavatele: CZ64827232

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jaroslav Fiala
  • Telefon: +420 499 502 352
  • E-mail: nemocnice@nemocnice.vrchlabi.cz

Lhůta pro podání nabídek: 14. 3. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
Místem podání nabídek je: WebSport & Consulting service s.r.o., Dr. Svěráka 13, 68001 Boskovice. Recepce společnosti je k dispozici v každý pracovní den mezi 8. a 13. hodinou. V poslední den lhůty pro podávání nabídek je povinnost doručit nabídky nejpozději do 12:00 hod.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je dodání vzdělávacích služeb pro zaměstnance zadavatele s akceschopností do 2 týdnů.  Součástí dodávky bude rovněž dodání dokumentace ke vzdělávání, a to prezenčních listin, pozvánek na školení, záznamů o školení, studijních materiálů, evaluačních dotazníků, osvědčení o absolvování kurzů a zajištění certifikátů.

Zakázka je rozdělena na dvě části:

Část 1: Vzdělávání a podpora středního zdravotnického personálu, vzdělávání a podpora lékařského personálu a rovné příležitosti žen a mužů

 

Část 2: Vzdělávání a podpora lékařského personálu -  Odborné vzdělávání lékařů - otevřené kurzy

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1997000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládanou dobou realizace celé zakázky je 1. 4. 2014 až 30. 06. 2015. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vítězným uchazečem, nejpozději však do 15 dnů od podpisu smlouvy. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění části 1 je sídlo zadavatele centrála zadavatele Česko - německá horská nemocnice Krkonoše, s.r.o., Fügnerova 50, 54 301 Vrchlabí, případně budou řešeny v prostorech, které zajistí uchazeč Místem plnění části 2 jsou prostory, které zajistí uchazeč.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky pro Část 1: Vzdělávání a podpora středního zdravotnického personálu, vzdělávání a podpora lékařského personálu a rovné příležitosti žen a mužů - budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti. Hodnocení bude provedeno pomocí 3 dílčích kritérií, která budou samostatně vyhodnocena. Dílčí hodnotící kritéria jsou následující: Název dílčího hodnotícího kritéria Váha kritéria 1. Celková nabídková cena 60 % 2. Metodika způsobu realizace 20 % 3. Kvalita nabízených služeb 20 % Podrobnější postup hodnocení pro Část 1: Vzdělávání a podpora středního zdravotnického personálu, vzdělávání a podpora lékařského personálu a rovné příležitosti žen a mužů - je popsán v zadávací dokumentaci. Nabídky pro Část 2: Vzdělávání a podpora lékařského personálu - Odborné vzdělávání lékařů - otevřené kurzy - budou hodnoceny podle kritéria nejnižší nabídková cena včetně DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
·1. Základní kvalifikační předpoklady Základní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč: a) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny, trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině, legalizace výnosů z trestné činnosti, podílnictví, přijetí úplatku, podplacení, nepřímého úplatkářství, podvodu, úvěrového podvodu, včetně případů, kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu, nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; b) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání dodavatele podle zvláštních právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; c) který v posledních 3 letech nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení podle zvláštního právního předpisu; d) vůči jehož majetku neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolventního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních předpisů; e) který není v likvidaci; f) který nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele; g) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele; h) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele i) který není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek; Uchazeč prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů čestným prohlášením uchazeče, ze kterého bude vyplývat, že uchazeč všechny výše uvedené základní kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje. Toto čestné prohlášení musí být opatřeno podpisem uchazeče nebo osoby oprávněné jednat za uchazeče. 2. Profesní kvalifikační předpoklady Profesní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč: a) který předloží výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; b) který je oprávněn k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky. Tento profesní kvalifikační předpoklad uchazeč prokáže předložením kopie výpisu ze živnostenského rejstříku nebo kopií živnostenského listu či koncese. 3. Ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady Ekonomické a finanční kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč: a) který předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti plnit zakázku. Toto čestné prohlášení musí být opatřeno podpisem uchazeče nebo osoby oprávněné jednat za uchazeče. U části veřejné zakázky - Vzdělávání a podpora středního zdravotnického personálu, vzdělávání a podpora lékařského personálu a rovné příležitosti žen a mužů - zadavatel dále požaduje prokázání technických kvalifikačních předpokladů, a to následujícím způsobem. 4. Technické kvalifikační předpoklady Uchazeč splní technické kvalifikační předpoklady podle § 56 odst. 2 písm. a) a e) Zákona. Podle § 56 odst. 2 písm. a) Zákona je uchazeč povinen doložit seznam minimálně 3 významných služeb. Hodnota významných služeb musí činit v souhrnu alespoň 1.000.000,- Kč bez DPH za poslední tři roky před podáním nabídky. Vzhledem k zaměření projektu musí jít o služby spočívající ve vzdělávání zaměstnanců, které uchazeč realizoval v posledních třech letech před podáním nabídky. Vzhledem k zaměření projektu výhradně na subjekt v oblasti poskytování zdravotní péče a potřeby zohlednit specifika tohoto odvětví při samotné koncepci a realizaci školení musí být minimálně jedna z významných služeb realizována pro zadavatele z oblasti poskytování zdravotní péče v hodnotě minimálně 500.000,- Kč bez DPH. Uchazeč je povinen předložit zadavateli pro každou významnou službu uvedenou v seznamu významných služeb: 1. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Z předložených osvědčení resp. smlouvy a dokladu o uskutečněném plnění musí vyplývat splnění technických kvalifikačních předpokladů dle této Zadávací dokumentace. Podle § 56 odst. 2 písm. e) Zákona je uchazeč povinen předložit realizační tým - seznam lektorů, garanta a koordinátora, kteří se budou podílet na plnění Zakázky. Lektor nemůže být zároveň garantem či koordinátorem. Garant nemůže být zároveň koordinátorem a naopak. Minimální počet členů lektorského týmu je vzhledem na rozsah a předpokládaný harmonogram vzdělávacích aktivit projektu 8 lektorů. Každý z takto uvedených lektorů musí splňovat následující minimální požadavky: - minimálně vyšší odborné vzdělání a současně - alespoň tříletá praxe v lektorské činnosti v oblasti vzdělávání dospělých a současně - alespoň 2x v posledních pěti letech před podáním nabídky garantoval nebo osobně vedl školení tematicky obdobné či alespoň blízké obsahu vzdělávací aktivity, kterou bude pro Zadavatele zajišťovat. Alespoň 4 dokládaní lektoři musí mít zkušenost (v posledních 5 letech před podáním nabídky) garantovali či osobně vedli školení) se vzděláváním zaměstnanců zaměstnavatele z oblasti poskytování zdravotní péče. U každého lektora je uchazeč povinen v seznamu uvést: - jméno a příjmení, nejvyšší dokončené vzdělání a obor vzdělání - počet roků praxe v lektorské činnosti v oblasti vzdělávání dospělých - uvedení vzdělávací aktivity, kterou bude pro zadavatele dle této Zadávací dokumentace zajišťovat - obsahovou náplň dvou školení absolvovaných v posledních pěti letech (jako garant nebo lektor) tematicky obdobné či alespoň blízké obsahu vzdělávací aktivity, kterou bude pro Zadavatele zajišťovat včetně identifikaci takového subjektu, jeho kontaktních údajů, datum zahájení a ukončení školení (aktivity) U alespoň 4 dokládaných lektorů musí být uvedena obsahová náplň alespoň jednoho školení (aktivity) absolvovaného v posledních pěti letech spočívajícího ve vzdělávání zaměstnanců zaměstnavatele z oblasti poskytování zdravotní péče včetně identifikaci takového subjektu, jeho kontaktních údajů, datum zahájení a ukončení školení (aktivity) Zadavatel požaduje uvedení nejméně 1 garanta, jehož prostřednictvím bude dodavatel zajišťovat řádné plnění Zakázky. Odborný garant komunikuje se zapojenými subjekty v rámci projektu, řeší obsahové úpravy kurzů dle požadavků apod. Garant musí splňovat následující minimální požadavky: - vysokoškolské vzdělání v oblasti vzdělávání dospělých - alespoň tříletá praxe v oblasti garance vzdělávacích projektů se zaměřením na vzdělávání dospělých U garanta je uchazeč povinen v seznamu uvést: - jméno a příjmení, nejvyšší dokončené vzdělání a obor vzdělání - počet roků praxe v oblasti garance vzdělávacích projektů se zaměřením na vzdělávání dospělých Zadavatel požaduje uvedení nejméně 1 koordinátora. Úlohou koordinátora v rámci plnění Zakázky bude organizační zabezpečení vzdělávacích kurzů, komunikace se zapojenými firmami a Zadavatelem. Vzhledem na relativně krátkou dobu pro realizaci zakázky patří role koordinátora mezi klíčové. Koordinátor musí splňovat následující minimální požadavky: - vysokoškolské vzdělání - alespoň dvouletá profesní praxe s koordinací, organizací a realizací vzdělávacích kurzů U koordinátora je uchazeč povinen v seznamu uvést: - jméno a příjmení, nejvyšší dokončené vzdělání a obor vzdělání - počet roků praxe s koordinací, organizací a realizací vzdělávacích kurzů

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude předložena v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Uchazeč, který podal nabídku v zadávacím řízení, nesmí být současně subdodavatelem, jehož prostřednictvím jiný uchazeč v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci. Pokud uchazeč podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími uchazeči, nebo je subdodavatelem, jehož prostřednictvím jiný uchazeč v tomtéž zadávacím řízení prokazuje kvalifikaci, zadavatel všechny nabídky podané takovým uchazečem vyřadí. Uchazeče, jehož nabídka byla vyřazena, zadavatel bezodkladně vyloučí z účasti v zadávacím řízení. Vyloučení uchazeče včetně důvodu zadavatel bezodkladně písemně oznámí uchazeči. Zadavatel si vyhrazuje právo: • Zrušit výběrové řízení. • Vyžádat si dodatečně doplnění k podkladům uvedeným v zadávacích podmínkách. Doplňující informace: • Zadavatel nepřipouští variantní řešení nabídek a nabídky obsahující plnění nad rámec požadovaného ve výzvě. Každý uchazeč smí podat jen jednu nabídku. • Zadavatel prohlašuje, že toto výběrové řízení není veřejnou obchodní soutěží ani veřejným příslibem a ani veřejnou zakázkou zadávanou dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. • Vybraný uchazeč si musí být vědom, že je dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě, osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly. Uvedená povinnost se vztahuje i na všechny subdodavatele, pomocí kterých bude vybraný uchazeč plnit určitou část zakázky, nebo který poskytne vybranému uchazeči k plnění zakázky určité věci či práva a bude obsahem smlouvy uzavřené s vybraným uchazečem. • Dodavatel má povinnost umožnit všem subjektům oprávněným k výkonu kontroly projektu, z jehož prostředků je dodávka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich uchovávání (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty. Dodavatel má dále povinnost pro účely kontroly ze strany Evropské komise, Evropského účetního dvora, Nejvyššího kontrolního úřadu a dalších oprávněných osob archivovat veškerou dokumentaci projektu minimálně do konce roku 2025, pokud český právní systém nestanovuje lhůtu delší. K výše uvedeným povinnostem bude dodavatel v písemné smlouvě zavázán. • Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech této výzvy a v přílohách výzvy vymezují závazné požadavky zadavatele na plnění zakázky. Tyto požadavky je uchazeč povinen plně a bezvýhradně respektovat při zpracování své nabídky. Neakceptování požadavků zadavatele uvedených v této výzvě bude považováno za nesplnění zadávacích podmínek s následkem vyloučení uchazeče ze zadávacího řízení. • Zadavatel si vyhrazuje právo ponechat si všechny obdržené nabídky, které byly řádně doručeny v rámci lhůty pro podání nabídek. • Veškerá komunikace mezi zadavatelem a uchazeči bude probíhat pouze a jedině písemnou formou (vč. komunikace e-mailem), a to pouze v českém jazyce. • Otevírání obálek ani hodnocení není veřejné. • Zadavatel nebude uchazečům hradit žádné náklady spojené s účastí v zadávacím řízení, a to ani v případě, bude-li zadávací řízení zrušeno. Tyto náklady nesou uchazeči sami. • Zadávací lhůta (lhůta, po kterou je zájemce svou nabídkou vázán) činí 60 dnů a začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Část 1: Vzdělávání a podpora středního zdravotnického personálu, vzdělávání a podpora lékařského personálu a rovné příležitosti žen a mužů

Vítězný dodavatel         
Název:                                
Centrum andragogiky, s.r.o.
IČ:                                         
27489698
DIČ:                                      
CZ27489698
Sídlo:                                  
Škroupova 631, 500 02  Hradec Králové
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: 
Ing. Daniel Suchochleb, jednatel

Poznámka k dodavateli: 

Část 2: Vzdělávání a podpora lékařského personálu -  Odborné vzdělávání lékařů - otevřené kurzy

Tato část zakázky byla zrušena z důvodu neobdržení žádné nabídky.

 

Datum ukončení: 26. 5. 2014


 
Uveřejněno: 27. 2. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016