Šance s handicapem
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9348
Název zakázky: Šance s handicapem
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 11. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.1.00/70.00049 Šance s handicapem příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce ČR
Sídlo zadavatele: Karlovo náměstí 1359/1, 128 00 Praha 2
- Jméno: Ing. Marie Bílková, generální ředitelka ÚP ČR
IČ zadavatele: 72496991
DIČ zadavatele: 00000000
- Jméno: Ing. Karel Dvonč
- Telefon: +420 950132302
- E-mail: karel.dvonc@lb.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 1. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Místem pro podání nabídky je podatelna zadavatele nacházející se ve 4. patře budovy Úřadu práce ČR – krajské pobočky v Liberci, na adrese ul. Dr. Milady Horákové č. 580/7, Liberec IV. Nabídky je možno podat osobně v po-pá od 07:00 –11:00 hod. a dále v po a st rovněž od 12:00 -17:00 hod., nebo zaslat na výše uvedenou adresu zadavatele tak, aby nabídky byly zadavateli doručeny nejpozději do konce lhůty k podání nabídek. V poslední den lhůty se nabídky podávají pouze do 10:00 hodin. Nabídky doručené po lhůtě pro podání nabídek se neotvírají.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb, které jsou dále rozděleny na dílčí etapy na sebe navazující. Souhrn těchto etap tvoří projekt nazvaný „Šance s handicapem“ (dále jen „projekt“). Tento projekt se skládá z těchto hlavních etap, které jsou úplně nebo z části realizované dodavatelem:
1. Přípravná fáze a publicita
2. Výběr účastníků do projektu
3. Motivační aktivity
4. Poradenské činnosti
5. Rekvalifikační kurzy
6. Odborná školení
7. Zprostředkování zaměstnání
8. Přímá podpora účastníkům projektu
9. Reporting ze strany dodavatele a monitoring ze strany zadavatele
Cílová skupina – charakteristika osob zařazených do projektu
Jedná se o uchazeče o zaměstnání v evidenci ÚP v Libereckém kraji, krátkodobě i dlouhodobě nezaměstnané, se zdravotním postižením, zdravotním znevýhodněním nebo zdravotním omezením.
V rámci cílové skupiny osob existují znevýhodněné skupiny osob na trhu práce, které budou při realizaci projektu zohledněny. Do této skupiny osob patří zejména:
§ Fyzické osoby, které potřebují zvláštní pomoc; těmito osobami se rozumí zejména fyzické osoby, které se přechodně ocitly v mimořádně obtížných poměrech nebo které v nich žijí, fyzické osoby společensky nepřizpůsobivé a fyzické osoby ze sociokulturně znevýhodněného prostředí.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 13120931,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 30. 4. 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Liberecký kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Všechny v řádné lhůtě doručené nabídky, které budou podány kvalifikovanými dodavateli a budou zpracovány v souladu se zadávacími podmínkami, budou posouzeny a hodnoceny. Hodnocení nabídek bude prováděno podle kritéria ekonomické výhodnosti, v rámci kterého zadavatel stanovil následující dílčí kritéria hodnocení vyjadřující vztah užitné hodnoty a ceny: Dílčí kritérium Stupeň významu (váha v %) 1. Celková nabídková cena včetně DPH bez přímé podpory 60% 2. Kvalita nabízených služeb 40%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz. ZD
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz. ZD
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8
Další podmínky: viz. ZD
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-1-sance-s-handicapem.pdf (2. 5. 2016 10:38)
- dodatecne-informace-2_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12.pdf (2. 5. 2016 10:38)
- dodatecne-informace-3_1_2_3_4_5_6_7_8.pdf (2. 5. 2016 10:38)
- dodatecne-informace-4_1_2_3_4_5.pdf (2. 5. 2016 10:38)
- dokumentace-sance-s-handicapem.zip (2. 5. 2016 10:38)
- priloha-c-4-formular-cena-upraveny-20.12..xls (2. 5. 2016 10:38)
- priloha-c.-2-navrh-smlouvy-upraveny-20.12..doc (2. 5. 2016 10:38)
- zd-sance-s-handicapem-upravena-20.12..pdf (2. 5. 2016 10:38)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
-
· Vítězný dodavatel
Název: S – COMP Centre CZ s.r.o.
IČ: 261 70 621
DIČ: CZ 261 70 621
Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Zdeněk Mašín, prokurista
Poznámka k dodavateli:· 2. uchazeč
Název: bfz o.p.s.
IČ: 279 66 119
DIČ: CZ 279 66 119
Sídlo: Provaznická 425/16, 350 02 Cheb· 3. uchazeč
Název: Republikové centrum vzdělávání, s.r.o.
IČ: 252 89 667
DIČ: CZ 252 89 667
Sídlo: Kubánské náměstí 1391/11, 100 00 Praha· Smlouva uzavřena dne 14. 04. 2014
Datum ukončení: 14. 4. 2014