Zpět

Služba výuky v oblasti ekonomie, práva a obchodu, výpočetní techniky a genderového mainstreimu

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10016

Název zakázky: Služba výuky v oblasti ekonomie, práva a obchodu, výpočetní techniky a genderového mainstreimu

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 8. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: MEGATECH Industries Hlinsko s.r.o.

Sídlo zadavatele: Poličská 444, 539 01 Hlinsko

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Eva Loskotová, zplnomocněná pro realizaci projektu, 00 420 469 802 333 eva.loskotova@mgtindustries.com

IČ zadavatele: 28416783

DIČ zadavatele: CZ 28416783

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Olga Ondráčková
  • Telefon: 00 420 777 111 078
  • E-mail: ondrackova@oregio.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 8. 2014 09:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele MEGATECH Industries Hlinsko s.r.o., Poličská 444, 539 01 Hlinsko

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Jedná se o 4 části školení pro zaměstnance firmy, každá část bude vybrána a zadána samostatně.

Uchazeč je oprávněn nabídnout zadavateli samostatně plnění jedné nebo i více částí. Na každou část veřejné zakázky bude uzavřena samostatná smlouva.

Konkrétně jde o:

Část 1

Kurz Odborné právní předpisy pro automobilový průmysl – 3 kurzy v rozsahu 1 dne

Kurz Pracovní právo ve výrobním průmyslu

3 kurzy v rozsahu 1 dne

Kurz Obchodní právo ve výrobním průmyslu – 3 kurzy v rozsahu 1 dne

Část 2

Kurz Daňová evidence, příjmy/výdaje pro výrobní podniky– 1 kurz v rozsahu 1 dne

Kurz DPH v ČR a EU pro výrobní podniky– 1 kurz v rozsahu 1 dne

Kurz DPH v ČR a EU pro výrobní podniky– 1 kurz v rozsahu 1 dne

Kurz Finanční faktory výrobních společností pro obchodníky/obch. managery– 1 kurz v rozsahu 1 dne

Kurz Ekonomické pojmy v automotive obchodě– 1 kurz v rozsahu 1 dne

Kurz Obchodní analýzy – swot, slept, map– 1 kurz v rozsahu 1 dne

Část 3

Kurz Excel pro středně pokročilé – 4 kurzy v rozsahu

5 dnů

Kurz Excel pro pokročilé – 4 kurzy v rozsahu 5 dnů

Kurz Word pro pokročilé – 4 kurzy v rozsahu 5 dnů

Kurz Lotus Notes – 6 kurzů v rozsahu 1 dne

Část 4

Kurz genderového mainstreimu – 1 kurz v rozsahu 1 dne

Detailnější členění a obsahy jednotlivých kurzů jsou uvedeny v Příloze č.4  Specifikace kurzů.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 615000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Lhůta dodání nabídky do 18. 8. 2014 do 9:00 hodin Časový harmonogram plnění zakázky/doba trvání zakázky: 9/2014 – 5/2015 mimo měsíce 12/2014. Přesné termíny plnění budou stanoveny s vybraným uchazečem vždy ve lhůtě 1 měsíc před konáním daného kurzu.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem dodání služby je sídlo firmy, konkrétně MEGATECH Industries Hlinsko s.r.o., Poličská 444, 539 01 Hlinsko. Plnění zakázky bude probíhat ve školicích prostorách firmy, na adrese sídla zadavatele.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena bez DPH v Kč.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady Zadavatel požaduje splnění základních kvalifikačních předpokladů podle § 53 odst. 1 zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokazuje dodavatel předložením čestného prohlášení dodavatele. Čestné prohlášení musí být předloženo v originále či v úředně ověřené kopii. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče (viz Příloha č.1 Čestné prohlášení). Profesní kvalifikační předpoklady Dodavatel dokládá a) originál či úředně ověřenou kopii výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní dodavatel zapsán. b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci; tímto dokladem může být např. originál či úředně ověřená kopie výpisu ze živnostenského rejstříku nebo úředně ověřená kopie živnostenského listu. Technické kvalifikační předpoklady Uchazeč doloží složení lektorského týmu. U těchto lektorů uchazeč doloží zkušenosti se vzděláváním v oblasti předmětu zakázky. Tyto zkušenosti budou doloženy popisem zkušeností v životopise či formou referenčních dopisů. Pozn. Prokázání základní kvalifikace-skutečnosti, že daný uchazeč nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele je zahrnuto v příloze č.1

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Kompletní nabídka bude předložena v českém jazyce v písemné formě, a to ve dvou paré, jednom samostatném originálu a jedné samostatné prosté kopii, obálka bude opatřena razítkem uchazeče, názvem veřejné zakázky a zřetelně označena nápisem: NEOTVÍRAT – VEŘEJNÁ ZAKÁZKA „Služba výuky v oblasti ekonomie, práva a obchodu, výpočetní techniky a genderového mainstreimu“ Na obálce musí být adresa, na niž je možné nabídku vrátit. Doručené nabídky budou evidovány a bude jim přiděleno pořadové číslo. Nabídka nesmí obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl. Nabídka bude podepsána osobou oprávněnou jednat za uchazeče. V případě, že nabídku nebude podepisovat statutární orgán uchazeče, je nutno předložit podepsanou nebo úředně ověřenou plnou moc k zastupování uchazeče. Každou nabídku doporučujeme samostatně svázat do jednoho svazku a zabezpečit proti manipulaci s jednotlivými listy.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč uvede kontaktní osobu za uchazeče ve věci zakázky do nabídky, a to včetně kontaktní a e-mailové adresy a telefonu (viz Příloha č.2 Krycí list nabídky)

Požadovaný jazyk nabídky: Čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Součásti každého paré nabídky bude i písemný návrh smlouvy (viz Příloha č. 5) podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč ve smlouvě vyplní cenovou nabídku těch částí zakázky, které jsou předmětem nabídky. Ve smlouvě bude zakotven i tento text: Dodavatel je povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Dodavatel si je vědom, že je ve smyslu § 2 písm. e) zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě a změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, je povinen spolupůsobit při výkonu finanční kontroly realizované při kontrole projektu a tuto součinnost v případě, že k tomu bude objednatelem vyzván, poskytne

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Součásti každého paré nabídky bude i písemný návrh smlouvy (viz Příloha č. 5) podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Uchazeč ve smlouvě vyplní cenovou nabídku těch částí zakázky, které jsou předmětem nabídky. Cena zakázky bude uvedena po samostatných částech na Příloze č. 3 Sumarizace služeb a zároveň, každá část bude hodnocena samostatně. Zadavatel nepřipouští variantní řešení. Platby budou probíhat výhradně v Kč a rovněž veškeré cenové údaje budou uvedeny v této měně. Platby za dílo budou odběratelem vůči dodavateli realizovány prostřednictvím faktur, které budou uhrazeny vždy po ukončení celého kurzu se lhůtou splatnosti 30 dní. UPOZORŇUJEME UCHAZEČE O PODÁNÍ NABÍDKY, ŽE DOŠLO K NESOULADU INFORMACÍ VE VÝZVĚ VE VZTAHU K SUMARIZACI SLUŽEB A SPECIFIKACI KURZŮ. KONKRÉTNĚ JDE O NESROVNALOST V ODDÍLU SLUŽEB Č.3 (EXCEL PRO STŘEDNĚ POKROČILÉ, POKROČILÉ A WORD PRO POKROČILÉ). SPRÁVNĚ MÁ BÝT UVEDEN ROZSAH POŽADOVANÉHO ŠKOLENÍ NÁSLEDOVNĚ: Excel pro stř. pokročilé 4 kurzy v rozsahu 1 den Excel pro pokročilé 4 kurzy v rozsahu 1 den Word pro pokročilé 4 kurzy v rozsahu 1 den Žádáme uchazeče, aby tuto dolňkovou informaci brali jako závaznou, respektovali plně soubor Sumarizace služeb a v případě nejasností kontaktovali kontaktní osobu zadavatele. DOPLNĚNÍ na základě dotazu Dotaz :U kurzů Lotus Notes je požadovaná výuka v mobilní učebně dodavatele - má dodavatel v rámci ceny zakázky poskytnout i zápůjčku Lotus Domino serveru a klientských licencí Lotus Notes, nebo budou pro potřeby kurzů Lotus Notes použity licence zadavatele (a instalovány v mobilní učebně), plus využitý Domino server zadavatele (aby díky tomu školení uživatelé pracovali v prostředí a s databázemi, jež znají)? Odpověď: Pro výuku bude použita mobilní učebna dodavatele a licence + server budou poskytnuty ze strany zadavatele

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Část 1

     

    Kurz Odborné právní předpisy pro automobilový průmysl, Kurz Pracovní právo ve výrobním průmyslu, Kurz Obchodní právo ve výrobním průmyslu

    1. JS Communication s.r.o., Národní třída 1541/14a,

        736 01 Havířov, IČ 294 54 786

    2. K.I.S.S. vzdělávání s.r.o., U Staré elektrárny 1881/4,                              710 00 Ostrava- Slezská Ostrava, IČ 285 62 267

    3. top vision s.r.o., U Půjčovny 952/2,                                                         110 00 Praha 1- Nové Město, 264 68 727

    4. Everesta, s.r.o., Mimoňská 3223, Česká Lípa,                                         IČ 250 14 650

  • Část 2

     

    Kurz Daňová evidence, příjmy/výdaje pro výrobní podniky, Kurz DPH v ČR a EU pro výrobní podniky, Kurz Daň z příjmu – specifika pro výrobní podniky, Kurz finanční faktory výrobních společností pro obchodníky / obchodní managery, Kurz Ekonomické pojmy v automotive obchodě, Kurz Obchodní analýzy – SWOT, SLEPT,MAP

    1.     JS Communication s.r.o., Národní třída 1541/14a,

            736 01 Havířov, IČ 294 54 786

    2.     top vision s.r.o., U Půjčovny 952/2,                                                  110 00 Praha 1- Nové Město, 264 68 727

    3.      Everesta, s.r.o., Mimoňská 3223, Česká Lípa,                                   IČ 250 14 650

  • Část 3

    Kurz Excel pro středně pokročilé, Kurz Excel pro pokročilé, Kurz Word pro pokročilé, Kurz Lotus Notes

    1.     Educa Team s.r.o., Elišky Krásnohorské 1542/7,                              Ústí nad Labem, 400 01, IČ 286 67 697

    2.     SoftGate, s.r.o., Hradec Králové – Věkoše, Piletická 486,       503 41, IČ 287 62 908

    3.     JS Communication s.r.o., Národní třída 1541/14a,

            736 01 Havířov, IČ 294 54 786
  • Část 4 Školení genderového mainstreimu

    1. JS Communication s.r.o., Národní třída 1541/14a,                  736 01 Havířov, IČ 294 54 786

    2. K.I.S.S. vzdělávání s.r.o., U Staré elektrárny 1881/4,              710 00 Ostrava- Slezská Ostrava, IČ 285 62 267

    3.- 4. Agentura J.L.M. s.r.o., Táborská 847/15,                         140 00 Praha- Nusle, IČ 255 43 393

    3.- 4. top vision s.r.o., U Půjčovny 952/2, 110 00 Praha 1- Nové Město, IČ 264 68 727

    5. ICT Pro s.r.o., Úzká 488/8, 602 00 Brno, IČ 469 71 441

    6. Everesta, s.r.o., Mimoňská 3223, Česká Lípa,                        IČ 250 14 650

       7. Peoplesource v.o.s., Nádražní 397, 580 01 Havlíčků Brod,            IČ 274 91 901

Datum ukončení: 5. 11. 2014


 
Uveřejněno: 6. 8. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016