Sociální dialog a moderní metody jeho vedení
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9693
Název zakázky: Sociální dialog a moderní metody jeho vedení
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 3. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.01/B9.00011 Sociální dialog v chemickém průmyslu ČR příjemce: Svaz chemického průmyslu ČR
Název/obchodní firma zadavatele: Svaz chemické průmyslu České republiky
Sídlo zadavatele: Dělnická 12/213, Praha 7, PSČ 170 00
- Jméno: Ing. Ladislav Novák ředitel Svaz chemického průmyslu České republiky E-mail: ladislav.novak@schp.cz Tel.: +420 266 793 580
IČ zadavatele: 16193725
DIČ zadavatele: CZ16193725
- Jméno: Jan Kvarda
- Telefon: 739463499
- E-mail: jan.kvarda@schp.cz
Lhůta pro podání nabídek: 14. 4. 2014 12:00
Místo pro podání nabídek: Svaz chemického průmyslu ČR, Dělnická 12/213, Praha 7, PSČ 170 00 Při předložení nabídky v elektronické podobě bude nabídka zaslána na e-mailovou adresu jan.kvarda@schp.cz
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zadavatel očekává nabídku vzdělávání, která bude zaměřená na odvětvový sociální dialog a moderní metody jeho vedení s důrazem na jeho rozvoj a budování kapacit sociálních partnerů: členských podniků Svazu chemického průmyslu ČR a odborového svazu ECHO.
Náplň klíčové aktivity bude zahrnovat zejména implementaci moderních metod koučingu pro vedení sociálního dialogu ve všech jeho oblastech:
- Koučování jako optimální nedirektivní způsob tréninku kolektivního vyjednávání obou sociálních partnerů
- Aplikace osvědčeného GROW modelu koučování (Goal (cíl) - Reality (realita) - Options (možnosti)- Will (akční plán)) v přípravě, vedení a dosažení cílů kolektivního vyjednávání
- Zvyšování kompetence obou stran sociálního dialogu formou koučingu a přínos koučingu pro zvýšení úrovně kolektivního vyjednávání
- Mediace (zprostředkování vyjednávání) jako inovativní způsob řešení možného krizového vývoje v kolektivním vyjednávání
Nabídka vzdělávání bude obsahovat ukázku vzdělávacích materiálů.
Předpokládáme zorganizování 10 dvoudenních seminářů v rozsahu 2x8 vyučovacích hodin pro skupiny 6-8 osob.
Vyučovací hodina trvá 45 minut. Za dobu trvání projektu se seminářů zúčastní 80 osob.
Absolventi obdrží certifikát..
Uchazeč uvede minimální obsazenost kurzu, při které je kurz schopen realizovat.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 970578,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: duben 2014 - červen 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Prostory ke školení v určených regionech ČR na základě požadavků objednatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek: - Celková nabídková cena s váhou 40% Číselné kritérium, ve kterém bude nejlépe hodnocena nabídka s nejnižší celkovou cenou. Předmětem hodnocení je celková nabídková cena bez DPH. - Kvalita a rozsah nabízených služeb s váhou 50% Nečíselné kritérium, ve kterém bude nejlépe hodnocena nabídka s nejlepší kvalitou nabízených služeb z komplexního pohledu (celková úroveň a kvalita předložené nabídky, obsah, rozsah a struktura kurzů a jejich zajištění, druhy vzdělávacích metod) - Vzdělávací materiály s váhou 10% Nečíselné kritérium, ve kterém bude za nejlepší nabídku považována ta, která bude nabízet nejkvalitnější vzdělávací materiály. Zřetel bude brán na jejich přehlednost, srozumitelnost (logickou strukturu), propojení do praxe, interaktivnost a vizuální provedení. Hodnocení bude probíhat dle metodického pokynu pro zadávání zakázek OP LZZ ve verzi 1.9 ze dne 1.1.2014. - Celková nabídková cena s váhou 40% Číselné kritérium, ve kterém bude nejlépe hodnocena nabídka s nejnižší celkovou cenou. Předmětem hodnocení je celková nabídková cena bez DPH. - Kvalita a rozsah nabízených služeb s váhou 50% Nečíselné kritérium, ve kterém bude nejlépe hodnocena nabídka s nejlepší kvalitou nabízených služeb z komplexního pohledu (celková úroveň a kvalita předložené nabídky, obsah, rozsah a struktura kurzů a jejich zajištění, druhy vzdělávacích metod) - Vzdělávací materiály s váhou 10% Nečíselné kritérium, ve kterém bude za nejlepší nabídku považována ta, která bude nabízet nejkvalitnější vzdělávací materiály. Zřetel bude brán na jejich přehlednost, srozumitelnost (logickou strukturu), propojení do praxe, interaktivnost a vizuální provedení. Hodnocení bude probíhat dle metodického pokynu pro zadávání zakázek OP LZZ ve verzi 1.9 ze dne 1.1.2014. Číselné kritérium celková nabídková cena bude hodnoceno dle následujícího vzorce z metodického pokynu: nejvýhodnější nabídka tzn. nejnižší cena (hodnota) --------------------------------- x váha v procentech cena (hodnota) hodnocené nabídky Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 až 100. Nejvhodnější nabídce je přiřazena hodnota 100 bodů (nejvýhodnější nabídka v tomto kritériu musí získat 100 bodů), ostatním body odpovídající porovnání s nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Hodnotící komise je povinna do zápisu dostatečně zdůvodnit své hodnocení tak, aby bylo jejich hodnocení přezkoumatelné. Přidělený počet bodů musí vždy vycházet z porovnání nejvhodnější a hodnocené nabídky. Není možné nastavit hodnocení subjektivních kritérií tak, aby výsledek hodnocení jednotlivých nabídek závisel na počtu došlých nabídek. Hodnocení subjektivních kritérií nelze nastavit ani způsobem, kdy by mezi první, druhou a dalšími nabídkami byly předem stanoveny fixní bodové rozdíly. Dále není možné přidělení nulové bodové hodnoty. počet bodů hodnocené nabídky x váha v procentech / 100 Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnotících kritérií se sečtou. Nabídka, která získala za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou. nejvýhodnější nabídka tzn. nejnižší cena (hodnota) --------------------------------- x váha v procentech cena (hodnota) hodnocené nabídky Pro hodnocení subjektivních (nečíselných) kritérií se použije bodová stupnice 1 až 100. Nejvhodnější nabídce je přiřazena hodnota 100 bodů (nejvýhodnější nabídka v tomto kritériu musí získat 100 bodů), ostatním body odpovídající porovnání s nejvhodnější nabídkou v daném kritériu. Hodnotící komise je povinna do zápisu dostatečně zdůvodnit své hodnocení tak, aby bylo jejich hodnocení přezkoumatelné. Přidělený počet bodů musí vždy vycházet z porovnání nejvhodnější a hodnocené nabídky. Není možné nastavit hodnocení subjektivních kritérií tak, aby výsledek hodnocení jednotlivých nabídek závisel na počtu došlých nabídek. Hodnocení subjektivních kritérií nelze nastavit ani způsobem, kdy by mezi první, druhou a dalšími nabídkami byly předem stanoveny fixní bodové rozdíly. Dále není možné přidělení nulové bodové hodnoty. počet bodů hodnocené nabídky x váha v procentech / 100 Takto získané vážené body ze všech dílčích hodnotících kritérií se sečtou. Nabídka, která získala za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, nejedná se o zadávací řízení podle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- otazky-a-odpovedi-k-08.04.14-9693.doc (2. 5. 2016 12:59)
- prilohy-ka5.doc (2. 5. 2016 12:59)
- sd-vr-ka5.pdf (2. 5. 2016 12:59)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Everesta, s.r.o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Ladislav Buček, Mgr. Pavlína Šlajsová
- 2. uchazeč
Název: RealCoaching s.r.o.
IČ: 29314569
DIČ: CZ29314569
Sídlo: Vlárská 835/1, 627 00 Brno - 3. uchazeč
Název: M.C. TRITON s.r.o.
IČ: 49622005
CZ49622005
Sídlo: Evropská 846, 160 00 Praha 6 - 4. uchazeč
Název: Centrum andragogiky, s.r.o.
IČ: 27489698
DIČ: CZ27489698
Sídlo: Škroupova 631, 500 00 Hradec Králové
- 5. uchazeč
Název: Podnikatelský institut PYRAMIDA, s.r.o.
IČ: 26415305
DIČ: CZ26415305
Sídlo: Karlštejnská 11/30, 150 00 Praha 5
- 6. uchazeč
Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
IČ: 26813335
DIČ: CZ26813335
Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava - Svinov
- 7. uchazeč
Název: Ideal education s.r.o.
IČ: 01758985
DIČ: CZ01758985
Sídlo: Petřvaldská 200/99, 715 00 Ostrava
- 8. uchazeč
Název: Mgr. Irena Pilařová
IČ: 71094750
DIČ: CZ7251132625
Sídlo: Valentova 1727/14, 140 00 Praha 4
- 9. uchazeč
Název: SCOTT&HAGGET CZECH s.r.o.
IČ: 25133967
DIČ: CZ25133967
Sídlo: Špaňelská 742/6, 120 00 Praha 2
Datum ukončení: 16. 6. 2014