Zpět

Specifické vzdělávání společnosti RON Software

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9612

Název zakázky: Specifické vzdělávání společnosti RON Software

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 2. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: RON Software, spol. s r.o.

Sídlo zadavatele: Karviná - Hranice, Rudé armády 2001/30a, PSČ: 73301

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Daniel Owczarzy, jednatel tel. 595 538 200 software@ron.cz

IČ zadavatele: 47678526

DIČ zadavatele: CZ47678526

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Viktor Procházka, advokát
  • Telefon: 608072248
  • E-mail: ronsoftware@advokatprochazka.cz

Lhůta pro podání nabídek: 7. 3. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
Mgr. Viktor Procházka, advokát Zemkova 1538/20 616 00 Brno

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Předmětem zakázky je poskytnutí služeb, které budou spočívat ve vzdělávání zaměstnanců společnosti RON Software, spol. s r.o., které povede ke zvýšení jejich adaptability a flexibility v pracovním procesu. Cílem je zvýšení osobního potenciálu a zvýšení kreativity jedince.

 

Zakázka je rozdělená do 3 Bloků (A až C) s možností dílčího plnění, to znamená, že uchazeči mohou podat nabídku na celou veřejnou zakázku nebo na kterýkoliv Blok dle Zadávací dokumentace. V případě podání nabídky na konkrétní Blok je uchazeč povinen dodat všechna Školení, která tento Blok obsahuje, jinak bude nabídka posouzena jako neúplná, uchazeč nebude vyzván k jejímu doplnění a nabídka nebude postoupena k hodnocení.

Nelze podat nabídku pouze na jednotlivé Školení v rámci Bloku, vždy je nutno přihlásit se pouze na celý Blok.

 

Vzdělávání je rozděleno na tyto Bloky a obsahem Bloků jsou následující Školení:

Blok A (Programování)

-          Android: Vývoj aplikací I

-          Android: Vývoj aplikací II

-          Optimalizace, ladění a monitorování T-SQL dotazů

-          Programovací jazyk Java

-          Praktické použití Java SE

-          Školení SEO pro marketéry a vedoucí projektů

Blok B (Servery a databáze)

-          SQL Server 2008 a 2012 - optimalizace výkonu

-          SQL Server 2012 - administrace

-          Windows Server 2012 - instalace a konfigurace

-          Windows Server 2012 - správa

-          Windows Server 2012 - pokročilé služby

Blok C (Grafika Adobe)

-          Adobe Photoshop - základní kurz

-          Adobe InDesign - základní kurz

-          Adobe Illustrator - základní kurz

Bližší informace a popis předmětu zakázky jsou obsaženy v Zadávací dokumentaci, která je přílohou této Výzvy k podání nabídek.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 643300,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Březen - červenec 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo Zadavatele: Karviná-Hranice, Rudé armády 2001/30a, PSČ: 733 01

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady. Uchazeč musí splnit základní kvalifikační předpoklady alespoň v rozsahu ust. § 53 odst. 1 zákona o veřejných zakázkách. Splnění těchto kvalifikačních předpokladů se prokazuje formou čestného prohlášení. Profesní kvalifikační předpoklady. Uchazeč musí splnit profesní kvalifikační předpoklady alespoň v rozsahu ust. § 54 písm. a) a b) ZVZ. Splnění těchto předpokladů lze prokázat výpisem z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, a dokladem o oprávnění k podnikání, např. výpisem ze živnostenského rejstříku. Další kvalifikační předpoklady. Uchazeč byl v době maximálně pěti let před zahájením zadávacího řízení nejméně ve 3 předchozích případech poskytovatelem služeb obdobného typu, v rozsahu stejného nebo vyššího, než je zadávaná zakázka. Tento kvalifikační předpoklad doloží uchazeč seznamem referencí, ve kterém uvede základní identifikační údaje o zákazníkovi (jméno/název, IČ, sídlo), obor činnosti zákazníka, popis poskytnutých služeb, rok realizace, finanční objem zakázky a kontakt na osobu k ověření referencí. Kvalifikační předpoklady případných subdodavatelů V případě, že uchazeč předpokládá realizaci zakázky prostřednictvím subdodavatelů, musí tito splňovat veškeré základní, profesní a další kvalifikační předpoklady uvedené v tomto článku Zadávací dokumentace. Kvalifikační předpoklady subdodavatelů lze prokázat obdobnými listinami jako kvalifikační předpoklady uchazeče. Bližší informace o požadavcích na prokázání kvalifikace dodavatele jsou obsaženy v Zadávací dokumentaci, která je přílohou této Výzvy k podání nabídek.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být předložena v písemném vyhotovení v tištěné formě v jednom originále a jedné kopii. Všechny listy nabídky musí být spojeny tak, aby je nebylo možné vyjmout bez poškození spojení (tzn. svázány do jednoho celku a na přelepu opatřeny razítkem, případně podpisem dodavatele). Povinnou součástí nabídky je krycí list nabídky, který bude obsahovat název zakázky, identifikační údaje dodavatele (název, právní forma, sídlo, IČ, DIČ), kontaktní osobu dodavatele (vč. kontaktního telefonního čísla, kontaktní adresy a kontaktní e-mailové adresy), údaje o nabídkové ceně v předepsaném členění. Krycí list bude řádně podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem dodavatele či za něj.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její korespondenční adresu, telefon a e mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Bližší informace o zpracování nabídky a podmínkách plnění zakázky jsou obsaženy v Zadávací dokumentaci, která je přílohou této Výzvy k podání nabídek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

BLOK A - Programování

  • Vítězný dodavatel
    Název: GOPAS, a.s.
    IČ: 639 11 035
    DIČ: CZ63911035
    Sídlo: Praha, Kodaňská 46
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Petr Daniel, Ing. Milena Dubská, Ing. Ladislav Bartoníček
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

BLOK B - Servery a databáze

  • Vítězný dodavatel
    Název: S&T CZ s.r.o.
    IČ: 448 46 029
    DIČ: CZ44846029
    Sídlo: Praha 4, Na Strži 1702/65
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Kamil Krus, Ing. Václav Kraus, Miroslav Bečka
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Autocont CZ a.s.
    IČ: 476 76 795
    DIČ: CZ47676795
    Sídlo: Ostrava, Hornopolní 3322/34

  • 3. uchazeč
    Název: NICOM, a.s.
    IČ: 262 26 375
    DIČ: CZ26226375
    Sídlo:Brno, Smetanova 3

Blok C - Grafika Adobe

- nepřihlásil se žádný z uchazečů, VŘ bylo v Bloku C zrušeno

Datum ukončení: 25. 3. 2014


 
Uveřejněno: 20. 2. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016