Strategický plán rozvoje úřadu, rozvoje města a Moderní metody řízení
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9286
Název zakázky: Strategický plán rozvoje úřadu, rozvoje města a Moderní metody řízení
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 11. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Město Třebíč
Sídlo zadavatele: Karlovo nám. 104/55, 674 01 Třebíč
- Jméno: MVDr. Pavel Heřman - starosta města (tel.: 568 896 134; e-mail: p.herman@trebic.cz)
IČ zadavatele: 00290629
DIČ zadavatele: CZ00290629
- Jméno: Iva Focherová
- Telefon: 702 008 303
- E-mail: i.focherova@trebic.cz
Lhůta pro podání nabídek: 9. 12. 2013 10:00
Místo pro podání nabídek: Město Třebíč, Masarykovo nám. 116/6, 674 01 Třebíč, pro osobní podání – podatelna Městského úřadu Třebíč, Masarykovo nám. 116/6, 674 01 Třebíč.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmět plnění veřejné zakázky je rozdělen na dvě související plnění, na plnění A, plnění B.
· Plnění A nazvané Strategický plán rozvoje úřadu, rozvoje města.
Předmětem plnění je nastavení osnovy strategických dokumentů, zaškolení interního týmu MěÚ Třebíč, metodická podpora, zpracování v součinnosti s interním týmem zadavatele.
· Plnění B – Nazvané Moderní metody řízení. Předmětem plnění B je výběrové řízení na dodavatele služeb pro řízení organizace, které obsahuje tyto dílčí části:
o Metodika zlepšení a zaškolení
o Nastavení odměňování na systém hodnocení
o Metodika projektového řízení, praktický návod projektového řízení, metodické vedení
Popis realizace a specifikace předmětu plnění veřejné zakázky je pro plnění A a B v příloze č. 4 – „Popis realizace a specifikace předmětu plnění veřejné zakázky – plnění A a B“.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 585000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Plnění A: Předpoklad zahájení prací: leden 2014 • Strategický plán rozvoje úřadu leden 2014 – duben 2015 • Strategický plán rozvoje města – aktualizace červen 2014 – duben 2015 Termín ukončení prací: duben 2015 Plnění B: Předpoklad zahájení prací: leden 2014 • Metodika zlepšení a zaškolení leden 2014 – duben 2015 • Nastavení odměňování na systém hodnocení leden 2014 – duben 2015 • Metodika projektového řízení, praktický návod projektového řízení, metodické vedení leden 2014 – duben 2015 Termín ukončení prací: duben 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele: MěÚ Třebíč, Karlovo nám. 104/55 a Masarykovo nám. 116/6, 674 01 Třebíč (dále jen MěÚ Třebíč).
Pravidla pro hodnocení nabídek: 1. Výše nabídkové ceny vč. DPH – váha 60 % 2. Kvalita nabízeného řešení – váha 40 % Celkové hodnocení nabídky se získá jako součet vážených bodů z obou dílčích hodnotících kritérií. Nabídka, která získala v součtu za všechna hodnocená kritéria nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Požadavky zadavatele na prokázání kvalifikace uchazeče: - výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší 90 dnů ke dni uplynutí lhůty pro podání nabídek v prosté kopii, - doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) v prosté kopii - čestné prohlášení (dle přílohy č. 2 zadávací dokumentace) o tom, že: • subjekt nemá v evidenci daní daňové nedoplatky, • subjekt nemá nedoplatky na pojistném a na penále na veřejném zdravotním pojištění, ani na pojistném a na penále na sociálním zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, • není v likvidaci (jde-li o právnickou osobu), • vůči jeho majetku neprobíhá, nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů, • není vůči městu Třebíč v prodlení s placením peněžitých dluhů, • nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, nebo došlo k zahlazení odsouzení trestného činu, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání, jde-li o fyzickou osobu; jde-li o právnickou osobu, musí tuto podmínku splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu. Prohlášení o výše uvedených skutečnostech učiní statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, vedoucí organizační složky zahraniční právnické osoby nebo statutárním orgánem pověřený zástupce. Reference Uchazeč doloží seznam dokončených, předaných a převzatých zakázek v posledních třech letech před zveřejněním této výzvy s tím, že zadavatel požaduje doložit minimálně: - 3 realizace strategického plánu rozvoje města nebo strategie úřadu, z toho jedna realizace zakázky nad 150 000 Kč bez DPH, zbývající dvě zakázky každá v minimální ceně 100 000 Kč bez DPH - 2 realizace v oblasti řízení organizace – řízení kvality a řízení lidských zdrojů (nastavování cílů a jejich metrik – parametrů kvality a výkonu pro zajištění a zvyšování efektivity, výkonnosti a transparentnosti služeb), z toho jedna realizace zakázky nad 100 000 Kč bez DPH a zbývající v minimální ceně 50 000 Kč bez DPH. - 2 realizace v oblasti projektového řízení (nastavování metodik, implementace projektového řízení, vzdělávání), z toho jedna realizace zakázky nad 150 000 Kč bez DPH, zbývající v minimální ceně 80 000 Kč bez DPH. Zadavatel má právo si sdělené skutečnosti ověřit. Požadavky na realizační tým Uchazeč ve své nabídce doloží seznam a složení realizačního týmu, který bude na předmětu veřejné zakázky pracovat. Seznam bude zahrnovat minimálně 3 členy realizačního týmu, z nichž jeden bude v postavení vedoucího týmu – projektového manažera, který bude odpovědný zejména za řádné plnění veřejné zakázky a za komunikaci se zadavatelem. Zadavatel ke splnění tohoto kvalifikačního předpokladu požaduje, aby dodavatel níže uvedeným způsobem prokázal, že projektový manažer a všichni členové realizačního týmu splňují následující požadavky: 1. Vedoucí týmu musí mít ukončené vysokoškolské vzdělání, praxi s poskytováním služeb obcím, které jsou předmětem této veřejné zakázky v délce alespoň 3 let, zkušenost s vedením alespoň 3 služeb odpovídajících předmětu této veřejné zakázky v pozici vedoucího týmu. 2. Členové realizačního týmu musí mít praxi s poskytováním služeb, které jsou předmětem této veřejné zakázky, v délce minimálně 3 let.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Uchazeči podají nabídku v uzavřené neporušené obálce označené názvem zakázky „Strategický plán rozvoje úřadu, rozvoje města a Moderní metody řízení“ a nápisem „NEOTVÍRAT“. Na obálce bude uvedena kontaktní adresa uchazeče a obálka bude odpovídajícím způsobem zajištěna proti manipulaci (spoje obálky musí být přelepeny a orazítkovány či jinak označeny identifikačním údajem dodavatele). Nabídky musí být podepsány uchazečem či osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Při odesílání poštou prosíme zaslat nabídku doporučeně. Nabídka bude předložena v 1 (jednom) vyhotovení v listinné podobě, vytištěna nesmazatelnou formou.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Zadavatel požaduje, aby uchazeč uvedl ve své nabídce kontaktní osobu, a to včetně kontaktní adresy a e-mailové adresy. Tuto povinnost splní uchazeč vyplněním kontaktní osoby v krycím listu nabídky.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude vypracována výhradně v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8 ze dne 1.10.2013, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách
Další podmínky: Další požadavky dle zadávacích podmínek, které jsou součástí výzvy.
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-.pdf (1. 5. 2016 04:57)
- odpovedi-na-dodatecne-dotazy-c-2.pdf (1. 5. 2016 04:57)
- odpovedi-na-dodatecne-dotazy.pdf (1. 5. 2016 04:57)
- priloha-c.-1-kryci-list-nabidky_1_2_3.docx (1. 5. 2016 04:57)
- priloha-c.-1-kryci-list-nabidky.pdf (1. 5. 2016 04:57)
- priloha-c.-2-cestne-prohlaseni-uchazece.docx (1. 5. 2016 04:57)
- priloha-c.-2-cestne-prohlaseni-uchazece.pdf (1. 5. 2016 04:57)
- priloha-c.-3-smlouva-o-dilo.docx (1. 5. 2016 04:57)
- priloha-c.-3-smlouva-o-dilo.pdf (1. 5. 2016 04:57)
- priloha-c.-3a-smlouva-o-dilo-pro-plneni-a.docx (1. 5. 2016 04:57)
- priloha-c.-3a-smlouva-o-dilo-pro-plneni-a.pdf (1. 5. 2016 04:57)
- priloha-c.-3b-smlouva-o-dilo-pro-plneni-b.docx (1. 5. 2016 04:57)
- priloha-c.-3b-smlouva-o-dilo-pro-plneni-b.pdf (1. 5. 2016 04:57)
- priloha-c.-4-popis-realizace-a-specifikace-predmetu-plneni-verejne-zakazky-plneni-a-a-b.pdf (1. 5. 2016 04:57)
- strategicky-plan-rozvoje-uradu-rozvoje-mesta-a-moderni-metody-rizeni-vyzva-a-zadavaci-dokumentace-1.pdf (1. 5. 2016 04:57)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Plnění A
- Vítězný dodavatel
Název: M.C. TRITON, spol. s r.o.
IČ: 496 22 005
DIČ: CZ 496 22 005
Sídlo: Evropská 846/176a, 160 00 Praha 6
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Luděk Pfeifer, CSc., jednatel společnosti - Poznámka k dodavateli:
- 2. uchazeč
Název: BNV Consulting, s.r.o.
IČ: 271 70 241
DIČ: CZ 271 70 241
Sídlo: Melantrichova 970/17b, 110 00 Praha 1 - Staré Město - 3. uchazeč
Název: HaskoningDHV Czech Republic, spol. s r.o.
IČ: 457 97 170
DIČ: CZ 457 97 170
Sídlo: Sokolovská 100/94, 186 00 Praha 8 - 4. uchazeč
Název: ICT benefit, a.s.
IČ: 258 74 853
DIČ: CZ 258 74 853
Sídlo: Na Kutiskách 507, 756 53 Vidče
Plnění B
- Vítězný dodavatel
Název: M.C. TRITON, spol. s r.o.
IČ: 496 22 005
DIČ: CZ 496 22 005
Sídlo: Evropská 846/176a, 160 00 Praha 6
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Luděk Pfeifer, CSc., jednatel společnosti
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Icontio Ltd., organizační složka
IČ: 277 29 958
DIČ: CZ 277 29 958
Sídlo: Holandská 1, 639 00 Brno
- 3. uchazeč
Název: BNV Consulting, s.r.o.
IČ: 271 70 241
DIČ: CZ 271 70 241
Sídlo: Melantrichova 970/17b, 110 00 Praha 1 - Staré Město - 4. uchazeč
Název: PROCES - Centrum pro rozvoj obcí a regionů, s.r.o.
IČ: 285 76 217
DIČ: CZ 285 76 217
Sídlo: Švabinského 1749/19, 702 00 Ostrava 2 - Moravská Ostrava - 5. uchazeč
Název: ICT benefit, a.s.
IČ: 258 74 853
DIČ: CZ 258 74 853
Sídlo: Na Kutiskách 507, 756 53 Vidče
Datum ukončení: 23. 1. 2014