Zpět

Studie proveditelnosti pro nastavení účetních a ekonomických standardů pro oblast sociálních služeb II.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9908

Název zakázky: Studie proveditelnosti pro nastavení účetních a ekonomických standardů pro oblast sociálních služeb II.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 6. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí

Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Petr Nečina, ředitel odboru řízení projektů +420 221 922 244, petr.necina@mpsv.cz

IČ zadavatele: 00551023

DIČ zadavatele: 00000000

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Veronika Mesarčová
  • Telefon: 221 922 130
  • E-mail: veronika.mesarcova@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 30. 6. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2 (podatelna)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění této veřejné zakázky malého rozsahu je zpracování studie proveditelnosti pro nastavení vybraných oblastí nového systému financování sociálních služeb (dále jen „studie proveditelnosti“), v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami.

Dosavadní tuzemská pravidla pro poskytovatele sociálních služeb nereflektují rozdílné podmínky pro jednotlivé subjekty, které vyplývají ze specifik jednotlivých právních forem. Až na výjimky neumožňují vytvářet odpisy majetku a přiměřený zisk, což může znamenat jejich znevýhodnění oproti jiným tuzemským subjektům, resp. poskytovatelům sociálních služeb na trhu či zahraničním poskytovatelům sociálních služeb, kteří vstoupí na tuzemský trh a rovněž zkomplikovat zavedení financování poskytování sociálních služeb v souladu s pravidly veřejné podpory.

Studie proveditelnosti musí být zaměřena na analýzu právní úpravy poskytování sociálních služeb ve vztahu k jednotlivým právním formám subjektů poskytujících sociální služby. V rámci studie musí být identifikovány nežádoucí a neefektivní jevy ve fungování jednotlivých právních forem subjektů poskytujících sociální služby z pohledu účetní a ekonomické praxe. Studie proveditelnosti musí obsahovat návrh nastavení optimální praxe s ohledem na platnou legislativu a návrh řešení nejčastějších problémů, se kterými se subjekty poskytující sociální služby v praxi potýkají.

Studie proveditelnosti musí rovněž řešit problematiku veřejné podpory ve vztahu k jednotlivým právním formám subjektů poskytujících sociální služby. Konkrétně se bude jednat o mj. následující problematiky:

a) aplikace blokových výjimek,

b) možnosti víceletého financování,

c) náležitosti a specifika pověření k výkonu závazku veřejné služby pro jednotlivé právní formy subjektů poskytujících sociální služby,

d) možnosti tvorby zisku vzhledem k institutu přiměřeného zisku apod.

Další konkrétní tematické okruhy problematiky veřejné podpory ve vztahu k jednotlivým právním formám subjektů poskytujících sociální služby je uchazeč povinen analyzovat v návaznosti na to, jak se budou problematiky objevovat v průběhu zpracování studie.

Studie proveditelnosti musí být zpracována v rozsahu minimálně 90 normovaných stran (bez příloh), maximálně potom 200 normovaných stran (bez příloh).

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 552300,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh

Místo dodání / převzetí plnění:
Zadavatel nestanoví konkrétní místo plnění zakázky. Vybraný uchazeč je povinen předat studii proveditelnosti na kontaktní adrese zadavatele, tj. na adrese Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována písemně v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.

Další podmínky:
viz přiložená zadávací dokumentace včetně příloh

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: sdružení AKKN a AKHZ
    IČ: 66254191
    DIČ: CZ7209290209
    Sídlo: Římská 104/14, 120 00 Praha 2 - Vinohrady
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Lukáš Nohejl
    Poznámka k dodavateli:


Datum ukončení: 24. 7. 2014


 
Uveřejněno: 13. 6. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016