Zpět

Výběr dodavatele služeb na realizaci projektu: 10 pro život

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9298

Název zakázky: Výběr dodavatele služeb na realizaci projektu: 10 pro život

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 11. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce České republiky

Sídlo zadavatele: Karlovo náměstí 1359/1; 128 00 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Marie Bílková, generální ředitelka Úřadu práce ČR

IČ zadavatele: 724 96 991

DIČ zadavatele: -

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jan Havlena
  • Telefon: 950 143 271
  • E-mail: jan.havlena@ot.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 10. 1. 2014 09:00

Místo pro podání nabídek:
Zachveja & Blaško, advokátní kancelář, s.r.o., ul. 28.října 1727/108, 702 00 Ostrava – Moravská Ostrava. Podrobnější informace - viz Zadávací dokumentace

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb, které jsou dále rozděleny na vzájemně svázané a na sebe navazující dílčí aktivity a plnění („etapy“). Souhrn těchto etap tvoří projekt nazvaný „10 pro život“.

Etapizace, rozsah a podmínky poskytování služeb v rámci plnění předmětu této veřejné zakázky jsou definovány v Zadávací dokumentaci.

Předmětem veřejné zakázky je tedy poskytování služeb uchazečem v Zadávací dokumentaci specifikovaných etapách. V rámci etap je dodavatel povinen zajišťovat mimo jiné přípravné práce pro zajištění realizace samotných školicích a podpůrných aktivit (prostory, vybavení, příprava materiálů a osnov, zajištění pomůcek) a průběžně spolupracovat s vhodnými zaměstnavateli za účelem úspěšného naplnění cílů projektu.

Bližší specifikace a podmínky plnění předmětu této veřejné zakázky je obsažen v zadávací dokumentaci.

 

Zadávací dokumentace včetně všech příloh je zveřejněna na profilu zadavatele:

http://e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/4d22f2ba-6d80-46f5-97fc-3f1b6df820ee/Zakazka/P13V00000121

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 15621500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dodavatel je povinen zahájit plnění této veřejné zakázky od prvního dne měsíce následujícího po měsíci, v němž byla s dodavatelem uzavřena Smlouva o poskytování služeb; nejdéle do 31.5.2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Moravskoslezský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Celková nabídková cena bez DPH

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Podrobná specifikace požadavků na prokázání splnění kvalifikace dodavatelem je v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění uvedená v Zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována ve všech částech v českém jazyce (výjimku tvoří odborné názvy a údaje, a dále zákonem stanovené výjimky).

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8 ze dne 1.10.2013.

Další podmínky:
Uchazeč je povinen akceptovat závazný vzor Smlouvy o poskytování služeb, který je přílohou č. 10 Zadávací dokumentace. Návrh Smlouvy musí být ze strany uchazeče o veřejnou zakázku podepsán statutárním orgánem nebo osobou prokazatelně oprávněnou jednat za uchazeče. Podrobná specifikace a další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci, která je včetně všech příloh zveřejněna na profilu zadavatele: http://e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/4d22f2ba-6d80-46f5-97fc-3f1b6df820ee/Zakazka/P13V00000121 Tato kompletní Zadávací dokumentace je závazným podkladem pro zpracování nabídky uchazeče.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Sdružení C.P.A.,  vedoucí účastník sdružení Počítačová a vzdělávací společnost Celkonscia s.r.o.
    IČ: 27764044
    DIČ: CZ 27764044
    Sídlo: Svazácká 3127/1a, 70030 Ostrava - Zábřeh
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Pavel OlšaníkPoznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: COFET, a.s.
    IČ: 60916621
    DIČ: CZ 60916621
    Sídlo: Vyšehradská 320/49, 12800 Praha 2

Datum ukončení: 24. 7. 2014


 
Uveřejněno: 7. 11. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016