Výběr dodavatele služeb na realizaci projektu: 10 pro život
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9298
Název zakázky: Výběr dodavatele služeb na realizaci projektu: 10 pro život
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 11. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce České republiky
Sídlo zadavatele: Karlovo náměstí 1359/1; 128 00 Praha 2
- Jméno: Ing. Marie Bílková, generální ředitelka Úřadu práce ČR
IČ zadavatele: 724 96 991
DIČ zadavatele: -
- Jméno: Mgr. Jan Havlena
- Telefon: 950 143 271
- E-mail: jan.havlena@ot.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 1. 2014 09:00
Místo pro podání nabídek: Zachveja & Blaško, advokátní kancelář, s.r.o., ul. 28.října 1727/108, 702 00 Ostrava – Moravská Ostrava. Podrobnější informace - viz Zadávací dokumentace
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb, které jsou dále rozděleny na vzájemně svázané a na sebe navazující dílčí aktivity a plnění („etapy“). Souhrn těchto etap tvoří projekt nazvaný „10 pro život“.
Etapizace, rozsah a podmínky poskytování služeb v rámci plnění předmětu této veřejné zakázky jsou definovány v Zadávací dokumentaci.
Předmětem veřejné zakázky je tedy poskytování služeb uchazečem v Zadávací dokumentaci specifikovaných etapách. V rámci etap je dodavatel povinen zajišťovat mimo jiné přípravné práce pro zajištění realizace samotných školicích a podpůrných aktivit (prostory, vybavení, příprava materiálů a osnov, zajištění pomůcek) a průběžně spolupracovat s vhodnými zaměstnavateli za účelem úspěšného naplnění cílů projektu.
Bližší specifikace a podmínky plnění předmětu této veřejné zakázky je obsažen v zadávací dokumentaci.
Zadávací dokumentace včetně všech příloh je zveřejněna na profilu zadavatele:
http://e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/4d22f2ba-6d80-46f5-97fc-3f1b6df820ee/Zakazka/P13V00000121
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 15621500,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Dodavatel je povinen zahájit plnění této veřejné zakázky od prvního dne měsíce následujícího po měsíci, v němž byla s dodavatelem uzavřena Smlouva o poskytování služeb; nejdéle do 31.5.2015.
Místo dodání / převzetí plnění: Moravskoslezský kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Celková nabídková cena bez DPH
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Podrobná specifikace požadavků na prokázání splnění kvalifikace dodavatelem je v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění uvedená v Zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována ve všech částech v českém jazyce (výjimku tvoří odborné názvy a údaje, a dále zákonem stanovené výjimky).
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8 ze dne 1.10.2013.
Další podmínky: Uchazeč je povinen akceptovat závazný vzor Smlouvy o poskytování služeb, který je přílohou č. 10 Zadávací dokumentace. Návrh Smlouvy musí být ze strany uchazeče o veřejnou zakázku podepsán statutárním orgánem nebo osobou prokazatelně oprávněnou jednat za uchazeče. Podrobná specifikace a další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v Zadávací dokumentaci, která je včetně všech příloh zveřejněna na profilu zadavatele: http://e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/4d22f2ba-6d80-46f5-97fc-3f1b6df820ee/Zakazka/P13V00000121 Tato kompletní Zadávací dokumentace je závazným podkladem pro zpracování nabídky uchazeče.
Soubory ke stažení:
- 10-pro-zivot-dodatecne-informace-c.-1-signed.pdf (2. 5. 2016 10:18)
- 10-pro-zivot-dodatecne-informace-c.-2-signed.pdf (2. 5. 2016 10:18)
- 10-pro-zivot-dodatecne-informace-c.-3-signed.pdf (2. 5. 2016 10:18)
- 10-pro-zivot-dodatecne-informace-c.-4-signed.pdf (2. 5. 2016 10:18)
- 10-pro-zivot-dodatecne-informace-c.-5-signed.pdf (2. 5. 2016 10:18)
- 10-pro-zivot-dodatecne-informace-c.-6-signed.pdf (2. 5. 2016 10:19)
- 10-pro-zivot-dodatecne-informace-c.-7-signed.pdf (2. 5. 2016 10:19)
- 10-pro-zivot-dodatecne-informace-c.-8-signed.pdf (2. 5. 2016 10:19)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Sdružení C.P.A., vedoucí účastník sdružení Počítačová a vzdělávací společnost Celkonscia s.r.o.
IČ: 27764044
DIČ: CZ 27764044
Sídlo: Svazácká 3127/1a, 70030 Ostrava - Zábřeh
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Pavel OlšaníkPoznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: COFET, a.s.
IČ: 60916621
DIČ: CZ 60916621
Sídlo: Vyšehradská 320/49, 12800 Praha 2
Datum ukončení: 24. 7. 2014