Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích aktivit v rámci projektu „Vzděláváním zaměstnanců Charity Frýdek - Místek a Charity Ostrava k rozvoji sociálních služeb“, reg. č. CZ.1.04/3.1.03/A7.00095
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9627
Název zakázky: Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích aktivit v rámci projektu „Vzděláváním zaměstnanců Charity Frýdek - Místek a Charity Ostrava k rozvoji sociálních služeb“, reg. č. CZ.1.04/3.1.03/A7.00095
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 2. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00095 Vzděláváním zaměstnanců Charity Frýdek-Místek a Charity Ostrava k rozvoji sociálních služeb příjemce: Charita Frýdek-Místek
Název/obchodní firma zadavatele: Charita Frýdek-Místek
Sídlo zadavatele: F. Čejky 450, 738 02 Frýdek-Místek
- Jméno: Ing. Pavel Bužek, ředitel tel. 558 644 720 f-m@caritas.cz
IČ zadavatele: 45235201
DIČ zadavatele: CZ45235201
- Jméno: Ing. Jiří Zapletal
- Telefon: 774883284
- E-mail: info@dobrazakazka.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 3. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Dobrá zakázka s. r. o. Hlubinská 1378/36 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Tato zakázka je přiměřeně ust. § 98 odst. 1 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách zadávána na části. Není-li uvedeno jinak, týká se níže uvedený text všech částí předmětu zakázky.
Předmětem zakázky je zajištění níže uvedených akreditovaných vzdělávacích kurzů pro další vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách dle § 111 odst. 2 písm. b) zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a pro vzdělávání vedoucích pracovníků v sociálních službách dle § 117a zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, Charity Frýdku-Místku a Charity Ostrava, akreditovaných Ministerstvem práce a sociálních věcí ČR (rozdělení částí odpovídá rozdělení předmětu zakázky na části):
Část 1 – Blok 1:
Psychohygiena
Syndrom vyhoření
Zvládání zátěže a stresu ve zdravotnictví a soc. službách
Projevy a zdrav. důsledky akutního a chronického stresu pro lidský organismus
Psychosociální krizové situace klientů
Cena celkem: 380 800,- Kč bez DPH
Část 2 – Blok 2:
Komunikační dovednosti
Přístup zaměřený na člověka a individuální plánování se seniory
Asertivita ve zdravotnictví a sociálních službách
Cena celkem: 218 400 Kč bez DPH
Část 3 – Blok 3:
Kreativní techniky I. -arteterapie
Kreativní techniky II. - muzikoterapie
Kreativní techniky III. – dramaterapie
Cena celkem: 112 200 Kč bez DPH
Část 4 – Blok 4:
Manažerské dovednosti I. - vedení týmu
Manažerské dovednosti II. - motivování
Manažerské dovednosti III. – hodnocení
Manažerské dovednosti IV. - intervize
Hodnotící pohovor a motivace zaměstnance
Cena celkem: 111 200 Kč bez DPH
Část 5 – Blok 5:
Mediace
Krizová intervence
Cena celkem: 585 600 Kč bez DPH
Část 6 – Blok 6:
Orientace v sociálním systému ČR
Legislativa: opatrovnictví po novém občanském zákoníku
Právní minimum
Jak správně rozumět zásadám etického kodexu a jak jej praktikovat
Standardy
Cena celkem: 158 000 Kč bez DPH
Část 7 – Blok 7:
Manipulace s imobilním klientem
Bazální stimulace II
Cena celkem: 276 800 Kč bez DPH
Společná ustanovení:
Součástí předmětu zakázky je také zajištění učebních materiálů, textů a lektorů jednotlivých výše uvedených vzdělávacích kurzů. Dodavatel zajistí prezenční listiny a osvědčení pro úspěšné absolventy vzdělávacích kurzů. Bližší tematická specifikace kurzů, počty účastníků a počty jednotlivých běhů jsou uvedeny v příloze č. 1 – Bližší specifikace vzdělávacích kurzů. Vzdělávací kurzy budou probíhat v období duben 2014 – květen 2015, blíže viz příloha č. 2 - Harmonogram vzdělávání.
Vzdělávání bude probíhat na území měst Frýdku-Místku a Ostravy. Prostory a občerstvení pro účastníky nejsou součástí předmětu zakázky.
Doba plnění se předpokládá duben 2014 – květen 2015 (s výjimkou měsíců července a srpna). Uchazeč v nabídce uvede návrh harmonogramu výuky jednotlivých vzdělávacích kurzů dle přílohy č. 2. Zadavatel si vyhrazuje právo na přizpůsobení harmonogramu podmínkám realizace projektu.
Při realizaci vzdělávání je vybraný dodavatel povinen dodržovat veškeré relevantní metodiky a doporučení poskytovatele dotace. Příslušné metodiky a relevantní dokumenty jsou k dispozici na adrese www.esfcr.cz.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1843000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: duben 2014 – květen 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Frýdek-Místek, Ostrava
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním kritériem pro zadání každé části veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena (ust. § 78 odst. 1 písm. a) zákona). Při hodnocení nabídkové ceny je rozhodná její celková výše vč. DPH uvedená v návrhu smlouvy. Pro stanovení nabídkové ceny je rozhodný maximální počet osob stanovený v zadávacích podmínkách. V případě, že vzdělávání nebude podléhat dani z přidané hodnoty, uvede toto uchazeč ve své nabídce. V tomto případě bude pro hodnocení použita konečná cena, která DPH neobsahuje. Vybraný uchazeč však v tomto případě nesmí následně DPH u zadavatele požadovat.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: viz zadávací dokumentace
Soubory ke stažení:
- di-1_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11.pdf (2. 5. 2016 12:27)
- di-2_1_2_3.pdf (2. 5. 2016 12:27)
- priloha-c-2_1.pdf (2. 5. 2016 12:28)
- zd_1_2_3_4_5_6_7_8_9.pdf (2. 5. 2016 12:28)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Část 1 – Blok 1:
Pořadí |
Identifikační údaje |
Nabídková cena |
1. |
EDUCO CENTRUM s.r.o. Krnov, Pod Bezručovým vrchem, Pod Ježníkem 2377/9 26869250 |
262.500,-- |
2: |
NADĚJE Praha 13, Stodůlky, K Brance 11/19e 00570931 |
273.000,-- |
2. |
AHRA - Human Resource Agency, s.r.o. Frýdek-Místek, Zámecké nám. 44 26825325 |
273.000,-- |
Část 2 – Blok 2:
Pořadí |
Identifikační údaje |
Nabídková cena |
1. |
EDUCO CENTRUM s.r.o. Krnov, Pod Bezručovým vrchem, Pod Ježníkem 2377/9 26869250 |
150.000,-- |
2. |
NADĚJE Praha 13, Stodůlky, K Brance 11/19e 00570931 |
156.000,-- |
2. |
AHRA - Human Resource Agency, s.r.o. Frýdek-Místek, Zámecké nám. 44 26825325 |
156.000,-- |
4. |
Sdružení Podané ruce, o.s. Brno-střed, Zábrdovice, Francouzská 851/36 60557621 |
218.400,-- |
Část 3 – Blok 3:
Pořadí |
Identifikační údaje |
Nabídková cena |
1. (na základě dodatečného výběru) |
AHRA - Human Resource Agency, s.r.o. Frýdek-Místek, Zámecké nám. 44 26825325 |
104.000,-- |
2. (na základě dodatečného výběru) |
NADĚJE Praha 13, Stodůlky, K Brance 11/19e 00570931 |
104.000,-- |
3. |
Sdružení Podané ruce, o.s. Brno-střed, Zábrdovice, Francouzská 851/36 60557621 |
112.200,-- |
Část 4 – Blok 4:
Pořadí |
Identifikační údaje |
Nabídková cena |
1. (na základě dodatečného výběru) |
AHRA - Human Resource Agency, s.r.o. Frýdek-Místek, Zámecké nám. 44 26825325 |
65.000,-- |
2. (na základě dodatečného výběru) |
NADĚJE Praha 13, Stodůlky, K Brance 11/19e 00570931 |
65.000,-- |
3. |
Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s. Praha 8, Karlín, Vítkova 241/10 26187639 |
74.500,-- |
4. |
CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc Olomouc, nám. Republiky 422/3 64627233 |
130.000,-- |
Část 5 – Blok 5:
Pořadí |
Identifikační údaje |
Nabídková cena |
1. |
AHRA - Human Resource Agency, s.r.o. Frýdek-Místek, Zámecké nám. 44 26825325 |
286.000,-- |
2. |
SocioFactor s.r.o. Ostrava, Přívoz, Moravská Ostrava a Přívoz, Chopinova 523/10 28586336 |
408.980,-- |
3. |
EDUCO CENTRUM s.r.o. Krnov, Pod Bezručovým vrchem, Pod Ježníkem 2377/9 26869250 |
420.000,-- |
Část 6 – Blok 6:
Pořadí |
Identifikační údaje |
Nabídková cena |
1. (na základě dodatečného výběru) |
AHRA - Human Resource Agency, s.r.o. Frýdek-Místek, Zámecké nám. 44 26825325 |
117.000,-- |
2. (na základě dodatečného výběru) |
NADĚJE Praha 13, Stodůlky, K Brance 11/19e 00570931 |
117.000,-- |
3. |
Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s. Praha 8, Karlín, Vítkova 241/10 26187639 |
123.300,-- |
4. |
CARITAS - Vyšší odborná škola sociální Olomouc Olomouc, nám. Republiky 422/3 64627233 |
190.000,-- |
Část 7 – Blok 7:
Zadavatel Charita Frýdek-Místek, sídlem F. Čejky 450, 738 02 Frýdek-Místek, výše uvedené zakázky malého rozsahu zadávané jako zakázka na služby oznamuje rozhodnutí zadavatele o zrušení části 7 – bloku 7 zadávacího řízení, a to přiměřeně ust. § 84 odst. 2 písm. e) zákona č. 13ý/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů.
Zadavatel před podpisem smlouvy zjistil, že předmětné služby v rámci programu Bazální stimulace II mohou vykonávat na základě licenční smlouvy pouze osoby s příslušným osvědčením vydaným k tomu oprávněným subjektem. Jelikož zadavatel tento požadavek nebyl uveden v zadávací dokumentaci a pro stanovení nabídkové ceny je podstatný, rozhodl zadavatel o zrušení této části veřejné zakázky.
Datum ukončení: 5. 5. 2014