Zpět

Výuka obchodních dovedností a čínského jazyka ve společnosti ZPA Smart Energy a.s.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9813

Název zakázky: Výuka obchodních dovedností a čínského jazyka ve společnosti ZPA Smart Energy a.s.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 4. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: ZPA Smart Energy a.s.

Sídlo zadavatele: Komenského 821, 541 01 Trutnov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Subjekt pověřený výkonem zadavatelské činnosti: Naviga Assistance s.r.o. - Sídlo: Pobřežní 249/46, 186 00 Praha 8 - IČ: 24244414 Kontaktní osoba subjektu pověřeného výkonem zadavatelské činnosti: Alena Petrusová - e-mail: petrusova@naviga4.cz - tel.: +420 734 120 675

IČ zadavatele: 27445976

DIČ zadavatele: CZ27445976

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: PhDr. Jana Křemenská
  • Telefon: +420 777210899
  • E-mail: jana.kremenska@zpa.cz

Lhůta pro podání nabídek: 14. 5. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Naviga Assistance s.r.o. Pobřežní 249/46 186 00 Praha 8

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění zakázky je zajištění vzdělávacích aktivit/školení v rámci projektu Komplexní rozvoj zaměstnanců společnosti ZPA Smart Energy a.s. pro zaměstnance společnosti ZPA Smart Energy a.s.

Tato zakázka na služby je rozdělena do dvou (2) částí, obdobně jako dle § 98 odst. 1 a odst. 3 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Vzdělávací aktivity se týkají níže vyjmenovaných oblastí (rozděleno dle částí zakázky):

- ČÁST 1 – Školení obchodních dovedností

- ČÁST 2 – Kurz základů čínštiny

Bližší specifikace předmětu zakázky a jeho částí je uvedena v zadávací dokumentaci, zejména potom v příloze č. 6 zadávací dokumentace (Specifikace poptávaných vzdělávacích aktivit).

Uchazeč je oprávněn podat nabídku na obě části zakázky, nebo jen na jednu část zakázky. Každá jednotlivá část musí být vypracována v samostatné nabídce tak, aby nabídku za jednotlivou část bylo možno samostatně zhodnotit (pro každou část tedy bude podána samostatná nabídka).

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 113000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zakázka (školení) bude (budou) probíhat v předpokládaném termínu od 1. 9. 2014 do 31. 5. 2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele a u některých školení vyučovací prostory zajištěné poskytovatelem – místo plnění je určeno v příloze č. 4 zadávací dokumentace (Smlouva o poskytování služeb – zvlášť pro část 1 a 2).

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Podané nabídky budou hodnoceny za každou část zakázky zvlášť, a to dle základního hodnotícího kritéria ekonomické výhodnosti nabídky. Hodnocení bude provedeno pomocí 3 dílčích kritérií, která budou samostatně vyhodnocena. Pořadí uchazeče určí celkové hodnocení nabídky v dané části zakázky. - Nabídková cena: váha 60% - Návrh realizace zakázky: váha 30 % - Návrh hodnocení efektivity školení: váha 10 % Bližší informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel v obou částech zakázky požaduje splnění základních, profesních a technických kvalifikačních předpokladů – konkrétní požadavky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídku podá zájemce ve 2 listinných vyhotovení – 1 originál a 1 kopie.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude podána v českém jazyce, akceptovány budou také nabídky ve slovenském jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10 (platné od 1. 4. 2014), na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Další požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

ČÁST 1:

  • Vítězný dodavatel:
    Název: Everesta, s.r.o.
    IČ: 25014650
    DIČ: CZ25014650
    Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Pavlína Šlajsová
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: JS Communication s.r.o.
    IČ: 29454786
    DIČ: CZ29454786
    Sídlo: Národní třída 1541/14a, 736 01 Havířov - Město

ČÁST 2:

  • Vítězný dodavatel:
    Název: Chinesepoint s.r.o.
    IČ: 28491700
    DIČ: /
    Sídlo: Na Poříčí 1041/12, 110 00 Praha 1
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Zdeňka Stebelská
    Poznámka k dodavateli: 

Datum ukončení: 17. 7. 2014


 
Uveřejněno: 28. 4. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016