Výuka obchodních dovedností a čínského jazyka ve společnosti ZPA Smart Energy a.s.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9813
Název zakázky: Výuka obchodních dovedností a čínského jazyka ve společnosti ZPA Smart Energy a.s.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 4. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.02/94.01408 Komplexní rozvoj zaměstnanců společnosti ZPA Smart Energy a.s. příjemce: ZPA Smart Energy a.s.
Název/obchodní firma zadavatele: ZPA Smart Energy a.s.
Sídlo zadavatele: Komenského 821, 541 01 Trutnov
- Jméno: Subjekt pověřený výkonem zadavatelské činnosti: Naviga Assistance s.r.o. - Sídlo: Pobřežní 249/46, 186 00 Praha 8 - IČ: 24244414 Kontaktní osoba subjektu pověřeného výkonem zadavatelské činnosti: Alena Petrusová - e-mail: petrusova@naviga4.cz - tel.: +420 734 120 675
IČ zadavatele: 27445976
DIČ zadavatele: CZ27445976
- Jméno: PhDr. Jana Křemenská
- Telefon: +420 777210899
- E-mail: jana.kremenska@zpa.cz
Lhůta pro podání nabídek: 14. 5. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Naviga Assistance s.r.o. Pobřežní 249/46 186 00 Praha 8
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění zakázky je zajištění vzdělávacích aktivit/školení v rámci projektu Komplexní rozvoj zaměstnanců společnosti ZPA Smart Energy a.s. pro zaměstnance společnosti ZPA Smart Energy a.s.
Tato zakázka na služby je rozdělena do dvou (2) částí, obdobně jako dle § 98 odst. 1 a odst. 3 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Vzdělávací aktivity se týkají níže vyjmenovaných oblastí (rozděleno dle částí zakázky):
- ČÁST 1 – Školení obchodních dovedností
- ČÁST 2 – Kurz základů čínštiny
Bližší specifikace předmětu zakázky a jeho částí je uvedena v zadávací dokumentaci, zejména potom v příloze č. 6 zadávací dokumentace (Specifikace poptávaných vzdělávacích aktivit).
Uchazeč je oprávněn podat nabídku na obě části zakázky, nebo jen na jednu část zakázky. Každá jednotlivá část musí být vypracována v samostatné nabídce tak, aby nabídku za jednotlivou část bylo možno samostatně zhodnotit (pro každou část tedy bude podána samostatná nabídka).
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 113000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Zakázka (školení) bude (budou) probíhat v předpokládaném termínu od 1. 9. 2014 do 31. 5. 2015.
Místo dodání / převzetí plnění: Sídlo zadavatele a u některých školení vyučovací prostory zajištěné poskytovatelem – místo plnění je určeno v příloze č. 4 zadávací dokumentace (Smlouva o poskytování služeb – zvlášť pro část 1 a 2).
Pravidla pro hodnocení nabídek: Podané nabídky budou hodnoceny za každou část zakázky zvlášť, a to dle základního hodnotícího kritéria ekonomické výhodnosti nabídky. Hodnocení bude provedeno pomocí 3 dílčích kritérií, která budou samostatně vyhodnocena. Pořadí uchazeče určí celkové hodnocení nabídky v dané části zakázky. - Nabídková cena: váha 60% - Návrh realizace zakázky: váha 30 % - Návrh hodnocení efektivity školení: váha 10 % Bližší informace jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Zadavatel v obou částech zakázky požaduje splnění základních, profesních a technických kvalifikačních předpokladů – konkrétní požadavky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídku podá zájemce ve 2 listinných vyhotovení – 1 originál a 1 kopie.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude podána v českém jazyce, akceptovány budou také nabídky ve slovenském jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10 (platné od 1. 4. 2014), na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Další požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Soubory ke stažení:
- priloha-c-1-kryci-list-nabidky-zpa-2.doc (2. 5. 2016 13:29)
- priloha-c-2-cp-zakl.kvalif.predpoklady-zpa-2.doc (2. 5. 2016 13:29)
- priloha-c-3-cp-techn.kvalif-predpoklady-zpa-2.doc (2. 5. 2016 13:29)
- priloha-c-4-smlouva-o-poskytovani-sluzeb-cast-1-zpa-2.doc (2. 5. 2016 13:29)
- priloha-c-4-smlouva-o-poskytovani-sluzeb-cast-2-zpa-2.doc (2. 5. 2016 13:29)
- priloha-c-5-polozkovy-rozpocet-zpa-2.xlsx (2. 5. 2016 13:29)
- priloha-c-6-specifikace-poptavanych-vzdelavacich-aktivit-zpa-2.docx (2. 5. 2016 13:29)
- vyzva-k-podani-nabidek-zpa-2.pdf (2. 5. 2016 13:29)
- zadavaci-dokumentace-zpa-2.pdf (2. 5. 2016 13:29)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
ČÁST 1:
- Vítězný dodavatel:
Název: Everesta, s.r.o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Pavlína Šlajsová
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: JS Communication s.r.o.
IČ: 29454786
DIČ: CZ29454786
Sídlo: Národní třída 1541/14a, 736 01 Havířov - Město
ČÁST 2:
- Vítězný dodavatel:
Název: Chinesepoint s.r.o.
IČ: 28491700
DIČ: /
Sídlo: Na Poříčí 1041/12, 110 00 Praha 1
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Zdeňka Stebelská
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 17. 7. 2014