Vzdělávací kurzy LAPP KABEL s.r.o.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10416
Název zakázky: Vzdělávací kurzy LAPP KABEL s.r.o.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 2. 2015
Název/obchodní firma zadavatele: LAPP KABEL s.r.o.
Sídlo zadavatele: Otrokovice, Bartošova 315, PSČ 765 02
- Jméno: René Sedlák, jednatel, +420 725 318 466, marcela.vecerova@lappgroup.com
IČ zadavatele: 255 19 506
DIČ zadavatele: CZ25519506
- Jméno: Marcela Večeřová
- Telefon: +420 725 318 466
- E-mail: marcela.vecerova@lappgroup.com
Lhůta pro podání nabídek: 20. 2. 2015 12:00
Místo pro podání nabídek: LAPP KABEL s.r.o. Bartošova 315 765 02 Otrokovice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky na služby je v rámci realizace projektu „Odborné vzdělávání zaměstnanců LAPP KABEL s.r.o.“ (registrační číslo CZ.1.04/1.1.02/94.01213) zajištění školení pro zaměstnance zadavatele, a to konkrétně následujících vzdělávacích kurzů:
- Zajišťování potřeb zákazníků dle standardů společnosti LAPP Group
- Standardy a vzorce chování ve firemním prostředí LAPP Group
- Racionalizace a efektivní využití pracovní doby
- Systematický rozvoj znalostí v oblasti personalistiky a HR zaměřený na nábor nových zaměstnanců.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 437000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Zadavatel stanovuje termín počátku plnění (zahájení školení) po dohodě mezi zadavatelem a klientem co nejdříve po uzavření smlouvy. Předpokládaný termín ukončení plnění zakázky je nejpozději do 30.6.2015.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění zakázky je sídlo zadavatele na adrese Otrokovice, Bartošova č.p. 315, PSČ 76502, či po dohodě se zadavatelem jiné místo v ČR.
Pravidla pro hodnocení nabídek: 1)Celková nabídková cena 50% 2)Obsahová náplň kurzů 25% 3)Metodické vedení kurzů 15% 4)Návrh vyhodnocení a zpětná vazba realizace kurzů 10%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Zadavatel stanovuje požadavky na prokázání základních kvalifikačních předpokladů analogicky dle § 53 ZVZ: V rozsahu analogicky dle ustanovení § 53 odst. 1 písm. a), b), c), d), e), f), g), h), j) a k) ZVZ. - dodavatel předloží čestné prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje – vzor v Příloze č. 4 ZD. Zadavatel stanovuje požadavky na prokázání profesních kvalifikačních předpokladů analogicky dle § 54 ZVZ: V rozsahu analogicky dle ustanovení § 54 písm. a) a b) ZVZ. - dodavatel předloží výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán [písm. a)]; - dodavatel předloží doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci [písm. b)]. Zadavatel stanovuje požadavky na prokázání technických kvalifikačních předpokladů analogicky dle § 56 ZVZ: V rozsahu analogicky dle ustanovení § 56 odst. 2 písm. a), b) a e) ZVZ. Požadavky na významné služby - seznam významných referenčních služeb zahrnující minimálně 3 významné služby poskytnuté dodavatelem v posledních 3 letech; za významnou službu se přitom považuje zajištění školení zaměstnanců v oblastech obdobných této zakázce, o hodnotě každé z těchto služeb ve výši min. 100 000 Kč bez DPH. - dodavatel předloží čestné prohlášení s vyplněným seznamem významných služeb (s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí), z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje - vzor v Příloze č. 4 ZD. Personální požadavky, praxe - seznam osob, které se budou podílet na plnění zakázky, přičemž se požadují minimálně 2 osoby; u vedoucího týmu se požaduje minimálně vysokoškolské vzdělání a délka odborné praxe v oblasti rozvoje lidských zdrojů min. 3 roky; u člena/ů týmu se požaduje délka odborné praxe v oblasti rozvoje lidských zdrojů minimálně 1 rok. - dodavatel předloží čestné prohlášení s vyplněným seznamem členů týmu (s uvedením vzdělání a praxe), z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje - vzor v Příloze č. 4 ZD.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Vzor v krycím listu nabídky, jež tvoří vzorovou přílohu ZD.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk, případně slovenský jazyk, u ostatních jazyků musí být doložen překlad do českého jazyka.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Dodavatel se ve smlouvě zaváže uchovávat veškerou dokumentaci k zakázce nejméně po dobu 10 let od ukončení poskytování služeb dle smlouvy a spolupracovat v rámci dalších možných kontrol oprávněných orgánů, a to v rámci skutečnosti, že daná zakázka je spolufinancována ze strukturálních fondů Evropské unie. Dodavatel se zaváže zejména uchovávat veškerou dokumentaci vzniklou v souvislosti s výběrovým řízením na dodavatele zakázky (uchovávat stejnopisy všech dokumentů předávaných objednateli) a záznamy o elektronických úkonech související s realizací zakázky. Dodavatel se ve smlouvě zaváže umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejména se jedná o MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropský účetní dvůr), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Veškeré údaje jsou obsaženy v zadávací dokumentaci a jejích přílohách.
Soubory ke stažení:
- lapp-2015-p2-kryci-list.doc (3. 5. 2016 12:12)
- lapp-2015-p3-nabidkova-cena.doc (3. 5. 2016 12:12)
- lapp-2015-p4-prohlaseni-ke-kvalifikaci.doc (3. 5. 2016 12:12)
- lapp-2015-p5-souhlas-s-uverejnenim-smlouvy.doc (3. 5. 2016 12:12)
- lapp-2015-p6-uvedeni-subdodavatelu.doc (3. 5. 2016 12:12)
- lapp-2015-p7-navrh-smlouvy.doc (3. 5. 2016 12:12)
- lapp-2015-vyzva-k-podani-nabidek.pdf (3. 5. 2016 12:12)
- lapp-2015-zadavaci-dokumentace.pdf (3. 5. 2016 12:12)
- lapp-dodatecne-informace-c.1.pdf (3. 5. 2016 12:12)
- lapp-vysledek.doc (3. 5. 2016 12:12)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
-
- Vítězný dodavatel
Název: PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.
IČO: 255 68 027
DIČ: CZ255 68 027
Sídlo: Kudlov 500; 760 01 Zlín
Zastoupena: Mgr. Jana Márová, jednatel
- 2. uchazeč
Název: JS COMMUNICATION s.r.o.
IČO: 294 54 786
DIČ: CZ294 54 786
Sídlo: Hlavní 784, 735 43 Albrechtice
- 3. uchazeč
Název: CE-PA, spol. s.r.o.
IČO: 022 29 919
DIČ: CZ022 29 919
Sídlo: Trojická 1910/7, Nové Město, 128 00 Praha 2
- 4. uchazeč
Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s.
IČO: 268 13 335
DIČ: CZ268 13 335
Sídlo: Nad Porubkou 838; 721 00 Ostrava – Svinov
- 5. uchazeč
Název: HERTIN s.r.o.
IČO: 483 95 617
DIČ: CZ483 95 617
Sídlo: Nádražní 707; 742 85 Vřesina
- 6. uchazeč
Název: Soňa Borková
IČO: 873 81 818
DIČ: CZ873 81 818
Sídlo: Popovice 118; 768 12 Rataje
- 7. uchazeč
Název: Everesta, s.r.o.
IČO: 250 14 650
DIČ: CZ250 14 650
Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa
- 8. uchazeč
Název: MEK – IN, s.r.o.
IČO: 267 97 747
DIČ: CZ267 97 747
Sídlo: Korunní 595/76, Mariánské Hory; 709 00 Ostrava
- 9. uchazeč
Název: EDUKOL vzdělávací a poradenské sdružení s.r.o.
IČO: 268 40 570
DIČ: CZ268 40 570
Sídlo: Křemelná 443/30 Křelov - Břuchotín; 783 36 Křelov
- 10. uchazeč
Název: Bc. Lucie Kopecká
IČO: 700 15 473
DIČ: CZ700 15 473
Sídlo: Nádražní 542/148, Moravská Ostrava; 702 00 Ostrava
- 11. uchazeč
Název: BNV Consulting, s.r.o.
IČO: 271 70 241
DIČ: CZ271 70 241
Sídlo: Melantrichova 970/17, Staré Město; 110 00 Praha 1
- 12. uchazeč
Název: GENDER Consulting, s.r.o.
IČO: 242 51 844
DIČ: CZ242 51 844
Sídlo: U Říčanky 1108/15, Uhříněves; 104 00 Praha 10
- 13. uchazeč
Název: Maxwell International, s.r.o.
IČO: 255 70 170
DIČ: CZ255 70 170
Sídlo: Albertov 7/3a, Nové Město; 128 00 Praha 2
- 14. uchazeč
Název: ANALYSE Group s.r.o.
IČO: 285 14 963
DIČ: CZ285 14 963
Sídlo: Na hřebenech I 1149/1, 147 00 Praha 4 – Podolí
- 15. uchazeč
Název: MBK Consulting, s.r.o.
IČO: 262 60 433
DIČ: CZ262 60 433
Sídlo: Veveří 102; 616 00 Brno - Vítězný dodavatel
Datum ukončení: 8. 4. 2015