Vzdělávání zaměstnanců Charita Valašské Meziříčí ke zkvalitnění poskytovaných služeb
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9367
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců Charita Valašské Meziříčí ke zkvalitnění poskytovaných služeb
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 11. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00101 Vzdělávání zaměstnanců Charita Valašské Meziříčí ke zkvalitnění poskytovaných služeb příjemce: Charita Valašské Meziříčí
Název/obchodní firma zadavatele: Charita Valašské Meziříčí
Sídlo zadavatele: Kpt.Zavadila 1345, 757 01 Valašské Meziříčí
- Jméno: Ing. Jiří Gavenda, telefon: 733 741 069, e-mail: reditel@valmez.charita.cz
IČ zadavatele: 47997885
DIČ zadavatele: CZ47997885
- Jméno: Ing. Bc. Martina Došková
- Telefon: 731 340 299
- E-mail: martina.doskova@valmez.charita.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 12. 2013 14:00
Místo pro podání nabídek: Charita Valašské Meziříčí, Kpt.Zavadila 1345, 757 01 Valašské Meziříčí
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
V rámci zadávacího řízení poptáváme vzdělávací služby – profesní vzdělávání zaměstnanců zadavatele v problematice rozvoje obecných i odborných znalostí v oblasti poskytovaných sociálních služeb v kurzech akreditovaných podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů.
Předmět veřejné zakázky je rozdělen do 8 dílčích částí předmětu plnění zakázky (dle § 98 zákona o veřejných zakázkách):
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1302000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 13.12.2013 do 14:00 hodin/časový harmonogram plnění 1-2014 až 6-2015
Místo dodání / převzetí plnění: Místo plnění veřejné zakázky se bude lišit podle charakteru jednotlivých kurzů - jednotlivé kurzy budou realizovány ve školicích prostorách zadavatele tj. v Charitě Valašské Meziříčí, nebo v případě výjezdních kurzů na jiném vhodném místě po vzájemné dohodě obou stran.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídky v každé dílčí části zakázky budou hodnoceny dle ekonomické výhodnosti nabídek v souladu s následujícími kritérii seřazenými v sestupném pořadí podle stupně významu, které jim zadavatel přisuzuje: 1) Kritérium 1: Nabídková cena bez DPH s váhou 60 % 2) Kritérium 2: Návrh způsobu realizace zakázky – váha 40 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8.
Soubory ke stažení:
- priloha1-podrobna-specifikace-predmetu-plneni-vz-valmez-1.pdf (2. 5. 2016 10:43)
- uvodni-text-charita-valasske-mezirici.pdf (2. 5. 2016 10:43)
- vyzva-priloha2-navrh-smlouvy-v-charite-valmez-1.doc (2. 5. 2016 10:43)
- vyzva-priloha3-cestne-prohlaseni-charita-valmez-2.doc (2. 5. 2016 10:43)
- vyzva-vzdelavani-v-charite-val.mez..pdf (2. 5. 2016 10:43)
- zapis-o-posouzeni-a-hodnoceni-nabidek-20.12.2013.pdf (2. 5. 2016 10:43)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Zadávací řízení bylo zrušeno z důvodu obdržení jedné nabídky.
Datum ukončení: 17. 12. 2013