Zpět

Vzdělávání zaměstnanců společnosti STUDENT AGENCY ostatní vzdělávání

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9146

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti STUDENT AGENCY ostatní vzdělávání

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 9. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: STUDENT AGENCY,k.s.

Sídlo zadavatele: náměstí Svobody 86/17, Brno 602 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Martina Bláhová Tel: 542 424 242 Mail: martina.blahova@studentagency.cz

IČ zadavatele: 25317075

DIČ zadavatele: CZ25317075

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Lucie Ema Grohová
  • Telefon: 730 802 526
  • E-mail: lucie.grohova@studentagency.cz

Lhůta pro podání nabídek: 11. 10. 2013 17:00

Místo pro podání nabídek:
STUDENT AGENCY, k.s., náměstí Svobody 86/17, Brno 602 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Opětovné vyhlášení Výběrového řízení pro tuto část - Ostatní vzdělávání. V prvním VŘ nebyl vybrán dodavatel.

Předmětem zakázky je příprava a realizace vzdělávání pro zaměstnance společnosti  STUDENT AGENCY, k.s. v oblasti ostatního vzdělávání dle následující specifikace.

Zadavatel požaduje realizaci formou firemních kurzů na míru.

Ostatní vzdělávání (školení 1. pomoci)

 

Podrobná specifikace je Přílohou č.1 Zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 176000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
říjen 2013 - červen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Lokalita zadavatele, tj. prostory zadavatele v Brně nebo Praze, případně v prostorách dodavatele ve stejných městech. Výběr města určuje zadavatel na základě složení skupiny účastníků konkrétního školení a konzultuje ho s vybraným dodavatelem v dostatečném předstihu před konáním školení.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena – váha 40% - Metodika vedení kurzů, kvalita výuky - váha 60%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání - Reference - viz zadávací dokumentace - odbornost lektorského týmu - viz zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1,7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Doplnění k požadovaným referencím: V případě, že dodavatel není ochoten či schopen v rámci předkládaných referencí dokládat hodnotu zakázky v Kč bez DPH, je možné tento údaj nahradit konkrétní specifikací plnění ve smyslu počtu osob, časového rozsahu apod. odpovídající poptávanému plnění v rámci Výběrového řízení.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: MUDr. Jiří Hodek
    IČ: 60496070

    DIČ:
    Sídlo: Jiráskova 1546/33, Šlapanice 664 51

    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: MUDr. Jiří Hodek

  • 2. uchazeč
    Název: Český červený kříž
    IČ: 00426296
    DIČ:
    Sídlo: Křenová 66, Brno, 602 00

  • 3. uchazeč
    Název: Everesta,s.r.o.
    IČ: 25014650
    DIČ: CZ25014650
    Sídlo: Mimoňská 3223, Česká Lípa, 470 01
  • 4. uchazeč
    Název: ICT Pro, s.r.o.
    IČ: 46971441
    DIČ: CZ46971441
    Sídlo: Úzká 488/8, Brno, 602 00

 

  • 5. uchazeč
    Název: ERS
    IČ: 22837556
    DIČ:
    Sídlo: Frýdlantská 1307/24, Praha, 182 00

 

  •  6. uchazeč
    Název: Lucie Hovjacká, Schola 3L
    IČ: 71991930
    DIČ:
    Sídlo: Čujkovova 2727/50 Ostrava 700 30

Datum ukončení: 31. 10. 2013


 
Uveřejněno: 26. 9. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016