Vzdělávání zaměstnanců společnosti STUDENT AGENCY ostatní vzdělávání
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9146
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti STUDENT AGENCY ostatní vzdělávání
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 9. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: STUDENT AGENCY,k.s.
Sídlo zadavatele: náměstí Svobody 86/17, Brno 602 00
- Jméno: Martina Bláhová Tel: 542 424 242 Mail: martina.blahova@studentagency.cz
IČ zadavatele: 25317075
DIČ zadavatele: CZ25317075
- Jméno: Bc. Lucie Ema Grohová
- Telefon: 730 802 526
- E-mail: lucie.grohova@studentagency.cz
Lhůta pro podání nabídek: 11. 10. 2013 17:00
Místo pro podání nabídek: STUDENT AGENCY, k.s., náměstí Svobody 86/17, Brno 602 00
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Opětovné vyhlášení Výběrového řízení pro tuto část - Ostatní vzdělávání. V prvním VŘ nebyl vybrán dodavatel.
Předmětem zakázky je příprava a realizace vzdělávání pro zaměstnance společnosti STUDENT AGENCY, k.s. v oblasti ostatního vzdělávání dle následující specifikace.
Zadavatel požaduje realizaci formou firemních kurzů na míru.
Ostatní vzdělávání (školení 1. pomoci)
Podrobná specifikace je Přílohou č.1 Zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 176000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: říjen 2013 - červen 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Lokalita zadavatele, tj. prostory zadavatele v Brně nebo Praze, případně v prostorách dodavatele ve stejných městech. Výběr města určuje zadavatel na základě složení skupiny účastníků konkrétního školení a konzultuje ho s vybraným dodavatelem v dostatečném předstihu před konáním školení.
Pravidla pro hodnocení nabídek: - Nabídková cena – váha 40% - Metodika vedení kurzů, kvalita výuky - váha 60%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání - Reference - viz zadávací dokumentace - odbornost lektorského týmu - viz zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1,7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Doplnění k požadovaným referencím: V případě, že dodavatel není ochoten či schopen v rámci předkládaných referencí dokládat hodnotu zakázky v Kč bez DPH, je možné tento údaj nahradit konkrétní specifikací plnění ve smyslu počtu osob, časového rozsahu apod. odpovídající poptávanému plnění v rámci Výběrového řízení.
Soubory ke stažení:
- prilohy-c-2-3-4-student-agency-ostatn-vzdelavani.doc (1. 5. 2016 03:59)
- vyzva-podani-nabidky-student-agency-ostatni-vzdelavani.pdf (1. 5. 2016 03:59)
- zadavaci-dokumentace-student-agency-ostatni-vzdelavani.pdf (1. 5. 2016 03:59)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: MUDr. Jiří Hodek
IČ: 60496070
DIČ:
Sídlo: Jiráskova 1546/33, Šlapanice 664 51
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: MUDr. Jiří Hodek - 2. uchazeč
Název: Český červený kříž
IČ: 00426296
DIČ:
Sídlo: Křenová 66, Brno, 602 00 - 3. uchazeč
Název: Everesta,s.r.o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, Česká Lípa, 470 01 - 4. uchazeč
Název: ICT Pro, s.r.o.
IČ: 46971441
DIČ: CZ46971441
Sídlo: Úzká 488/8, Brno, 602 00
- 5. uchazeč
Název: ERS
IČ: 22837556
DIČ:
Sídlo: Frýdlantská 1307/24, Praha, 182 00
- 6. uchazeč
Název: Lucie Hovjacká, Schola 3L
IČ: 71991930
DIČ:
Sídlo: Čujkovova 2727/50 Ostrava 700 30
Datum ukončení: 31. 10. 2013