Zpět

Vzdělávání zaměstnanců UNIPAR 2

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10583

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců UNIPAR 2

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 6. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Miroslav Šupler

Sídlo zadavatele: Zašová 198

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Miroslav Šupler +420 602 733 814 miroslav.supler@unipar.cz

IČ zadavatele: 42794412

DIČ zadavatele: CZ6405281883

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Simona Mikulenková
  • Telefon: +420 724 334 503
  • E-mail: ucetnictvi@unipar.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 6. 2015 12:30

Místo pro podání nabídek:
Uchazeči předkládají písemnou nabídku v řádně uzavřených, neprůhledných obálkách a to buď doporučenou zásilkou, kurýrní službou nebo osobně na adresu: Miroslav Šupler Dolní Paseky 227 756 61 Rožnov pod Radhoštěm Osobně lze nabídku doručit každý pracovní den v době od 09:00 hodin do 15:00 hodin na provozovnu Miroslav Šupler, Dolní Paseky 227, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm Obálky budou označeny tímto textem: „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ VŘ-02-2015 UNIPAR Vzdělávání zaměstnanců UNIPAR 2“ ===NEOTVÍRAT=== Při doručení poštou rozhoduje datum a čas doručení nabídky! Každý uchazeč může podat pouze jednu variantu nabídky. Nabídky podané po uplynutí uvedené lhůty nebudou otevřeny a vracejí se neprodleně zpět zájemci.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích aktivit pro firmu Miroslav Šupler. Zakázka musí mít jednoho dodavatele.

Vzdělávací aktivita č. 1 – Tepelné tvarování dekoru svíček

 Rozsah 104 hodin, školící den = 8 hod, 1hod = 60 minut

 11 zaměstnanců

Vzdělávací aktivita č. 2 – Ražba grafiky do povrchu svíček

 Rozsah 104 hodin, školící den = 8 hod, 1hod = 60 minut

11 zaměstnanců

Vzdělávací aktivita č. 3 – Ruční zdobení skleněnými krystaly

 Rozsah 104 hodin, školící den = 8 hod, 1hod = 60 minut

 11 zaměstnanců

Přestávky nejsou zahrnuty v rozsahu školení.

Bližší obsah vzdělávacích aktivit – Příloha č.4 – Přehled obsahových náplní jednotlivých vzdělávacích aktivit.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 470000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
červen 2015 - srpen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Provozovna zadavatele: Dolní Paseky 227 756 61 Rožnov pod Radhoštěm

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1. Nabídková cena bez DPH v Kč. (váha 70 %) Nabídky budou hodnoceny podle celkové výše nabídkové ceny v Kč a to tak, že: Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejnižší podané nabídky k právě hodnocené nabídce. - Získaná hodnota bude vynásobena vahou kritéria, čímž zadavatel určí celkový počet bodů získaný nabídkou v daném kritériu. 2. Změna harmonogramu (váha 30%) Nabídky budou hodnoceny podle reakční doby změny termínu výuky – uchazeč uvede v celých hodinách minimální časový odstup od původně plánovaného zahájení vyučovacího dne, ve kterém může zadavatel oznámit změnu termínu výuky (výuka může být posunuta v rámci dne, nebo případně v tento den zcela zrušena.) Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejnižší podané nabídky k právě hodnocené nabídce. Získaná hodnota bude vynásobena vahou kritéria, čímž zadavatel určí celkový počet bodů získaný nabídkou v daném kritériu. Nejvýhodnější nabídka bude ta, jejíž celkový součet bodového hodnocení dílčích kritérií dosáhne nejvyšší hodnoty.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka (bez možnosti více variant) musí být zpracována a podána Zadavateli v českém jazyce a v tištěné formě. Bude předložena v 1 (jednom) originále a bude podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Nabídka bude zabezpečena proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. Zadavatel nepřipouští elektronické podání nabídky. Nabídka musí obsahovat tyto dokumenty: 1. Krycí list nabídky (příloha výzvy); 2. Výpis z obchodního rejstříku, doklad o oprávnění k podnikání 3. Čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (příloha výzvy); 4. Prohlášení o splnění finanční, ekonomické a technické způsobilosti (příloha výzvy); 5. Návrh smlouvy (podepsán uchazečem) V případě, že je v Nabídce uchazeče shledána nejasnost, může být Zadavatelem uchazeč vyzván k doplnění Nabídky ve stanovené lhůtě.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Bajkal invest, s.r.o.
    IČ: 25380699
    DIČ: CZ25380699
    Sídlo: K sadu 2, Praha 8,182 00
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Oldřich Kretek
    Poznámka k dodavateli:

Datum ukončení: 12. 6. 2015


 
Uveřejněno: 1. 6. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016