Vzdělávání zaměstnanců UNIPAR 2
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10583
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců UNIPAR 2
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 6. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/B1.00003 Vzdělávejte se pro růst ve ZK II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Miroslav Šupler
Sídlo zadavatele: Zašová 198
- Jméno: Miroslav Šupler +420 602 733 814 miroslav.supler@unipar.cz
IČ zadavatele: 42794412
DIČ zadavatele: CZ6405281883
- Jméno: Simona Mikulenková
- Telefon: +420 724 334 503
- E-mail: ucetnictvi@unipar.cz
Lhůta pro podání nabídek: 12. 6. 2015 12:30
Místo pro podání nabídek: Uchazeči předkládají písemnou nabídku v řádně uzavřených, neprůhledných obálkách a to buď doporučenou zásilkou, kurýrní službou nebo osobně na adresu: Miroslav Šupler Dolní Paseky 227 756 61 Rožnov pod Radhoštěm Osobně lze nabídku doručit každý pracovní den v době od 09:00 hodin do 15:00 hodin na provozovnu Miroslav Šupler, Dolní Paseky 227, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm Obálky budou označeny tímto textem: „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ VŘ-02-2015 UNIPAR Vzdělávání zaměstnanců UNIPAR 2“ ===NEOTVÍRAT=== Při doručení poštou rozhoduje datum a čas doručení nabídky! Každý uchazeč může podat pouze jednu variantu nabídky. Nabídky podané po uplynutí uvedené lhůty nebudou otevřeny a vracejí se neprodleně zpět zájemci.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích aktivit pro firmu Miroslav Šupler. Zakázka musí mít jednoho dodavatele.
Vzdělávací aktivita č. 1 – Tepelné tvarování dekoru svíček
Rozsah 104 hodin, školící den = 8 hod, 1hod = 60 minut
11 zaměstnanců
Vzdělávací aktivita č. 2 – Ražba grafiky do povrchu svíček
Rozsah 104 hodin, školící den = 8 hod, 1hod = 60 minut
11 zaměstnanců
Vzdělávací aktivita č. 3 – Ruční zdobení skleněnými krystaly
Rozsah 104 hodin, školící den = 8 hod, 1hod = 60 minut
11 zaměstnanců
Přestávky nejsou zahrnuty v rozsahu školení.
Bližší obsah vzdělávacích aktivit – Příloha č.4 – Přehled obsahových náplní jednotlivých vzdělávacích aktivit.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 470000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: červen 2015 - srpen 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Provozovna zadavatele: Dolní Paseky 227 756 61 Rožnov pod Radhoštěm
Pravidla pro hodnocení nabídek: 1. Nabídková cena bez DPH v Kč. (váha 70 %) Nabídky budou hodnoceny podle celkové výše nabídkové ceny v Kč a to tak, že: Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejnižší podané nabídky k právě hodnocené nabídce. - Získaná hodnota bude vynásobena vahou kritéria, čímž zadavatel určí celkový počet bodů získaný nabídkou v daném kritériu. 2. Změna harmonogramu (váha 30%) Nabídky budou hodnoceny podle reakční doby změny termínu výuky – uchazeč uvede v celých hodinách minimální časový odstup od původně plánovaného zahájení vyučovacího dne, ve kterém může zadavatel oznámit změnu termínu výuky (výuka může být posunuta v rámci dne, nebo případně v tento den zcela zrušena.) Hodnocená nabídka získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejnižší podané nabídky k právě hodnocené nabídce. Získaná hodnota bude vynásobena vahou kritéria, čímž zadavatel určí celkový počet bodů získaný nabídkou v daném kritériu. Nejvýhodnější nabídka bude ta, jejíž celkový součet bodového hodnocení dílčích kritérií dosáhne nejvyšší hodnoty.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka (bez možnosti více variant) musí být zpracována a podána Zadavateli v českém jazyce a v tištěné formě. Bude předložena v 1 (jednom) originále a bude podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Nabídka bude zabezpečena proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. Zadavatel nepřipouští elektronické podání nabídky. Nabídka musí obsahovat tyto dokumenty: 1. Krycí list nabídky (příloha výzvy); 2. Výpis z obchodního rejstříku, doklad o oprávnění k podnikání 3. Čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (příloha výzvy); 4. Prohlášení o splnění finanční, ekonomické a technické způsobilosti (příloha výzvy); 5. Návrh smlouvy (podepsán uchazečem) V případě, že je v Nabídce uchazeče shledána nejasnost, může být Zadavatelem uchazeč vyzván k doplnění Nabídky ve stanovené lhůtě.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- 01-kryci-list-nabidky-vzpr-zlk.doc (3. 5. 2016 13:19)
- 02-prohlaseni-kvalifikacnich-kriterii-vzpr-zlk.doc (3. 5. 2016 13:19)
- 03-prohlaseni-o-splneni-financni-a-ekonomicke-zpusobilosti.doc (3. 5. 2016 13:19)
- 04-prehled-obsahovych-naplni-jednolivych-vzdelavacich-aktivit.doc (3. 5. 2016 13:19)
- vyzva-k-podani-nabidek-vzpr-zlk-ii-cerven-2015.doc (3. 5. 2016 13:19)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Bajkal invest, s.r.o.
IČ: 25380699
DIČ: CZ25380699
Sídlo: K sadu 2, Praha 8,182 00
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Oldřich Kretek
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 12. 6. 2015