Zpět

Zajištění nájmu, technického vybavení, ubytování a stravování v rámci projektu MS Pakt

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10056

Název zakázky: Zajištění nájmu, technického vybavení, ubytování a stravování v rámci projektu MS Pakt

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 8. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Agentura pro regionální rozvoj, a. s.

Sídlo zadavatele: Na Jízdárně 7/1245

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petra Chovanioková, předsedkyně představenstva, 595 691 210, chovaniokova@arr.cz Ing. Ivan Strachoň, člen představenstva 595 622 246, ivan.strachon@kr-moravskoslezsky.cz Mgr. Martin Radvan, člen představenstva 595 622 316, martin.radvan@kr-moravskoslezsky.cz Za představenstvo jednají vždy dva členové představenstva společně.

IČ zadavatele: 47673168

DIČ zadavatele: CZ47673168

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Kateřina Plesníková
  • Telefon: 595 691 230
  • E-mail: plesnikova@arr.cz

Lhůta pro podání nabídek: 9. 9. 2014 09:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky se podávají v jednom originále v jedné řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „VŘ – MS Pakt NEOTEVÍRAT“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Na obálce bude v levém horním rohu uvedeno označení uchazeče a adresa pro případné zaslání oznámení o pozdním podání nabídky. Nabídky je možno podávat v listinné podobě zadavateli během lhůty pro podávání nabídek na adresu Agentura pro regionální rozvoj, a. s., Na Jízdárně 7/1245, 702 00 Ostrava, k rukám Ing. Kateřiny Plesníkové případné osobní předání je možné na totožné adrese - k rukám Ing. Kateřiny Plesníkové a to po předchozí telefonické nebo emailové dohodě, tel.:595 691 230, e-mail: plesnikova@arr.cz (v pracovní dny Po - Pá v hodinách 9,00 – 14,00 hod.).

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zajištění nájmu, technického vybavení, ubytování a stravování pro účastníky workshopu v rámci projektu MS Pakt. Bližší specifikace předmětu zakázky je uvedena v příloze č. 1 výzvy.  

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 118363,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín plnění dodávky: Časový harmonogram plnění: uvedeno v podrobné specifikaci v příloze č. 1.

Místo dodání / převzetí plnění:
Dle nabídky dodavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena. Hodnocena bude celková nabídková cena v Kč bez DPH za 5 realizovaných workshopů při předpokládaném počtu účastníků, která bude uvedena v tabulce přílohy návrhu rámcové smlouvy. Maximální možná cena za: - občerstvení 300,00 Kč bez DPH na osobu/den - ubytování 1 100 Kč bez DPH na os./den - nájem technického vybavení a společenské místností 17 500 Kč/1WSH. Překročení maximálního cenového limitu je způsobilé k vyloučení uchazeče z tohoto zadávacího řízení.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce předloží: • výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán (prostá kopie) • doklad o oprávnění k podnikání odpovídající předmětu této veřejné zakázky (např. výpis ze živnostenského rejstříku) – (prostá kopie) • čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti – k prokázání lze použít přílohu č. 3 této výzvy - Čestné prohlášení Výpis z obchodního rejstříku a čestné prohlášení prokazující splnění kvalifikačních předpokladů dodavatele nesmějí být ke dni podání nabídky starší 90 kalendářních dnů. Místo předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je uchazeč oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Nabídka musí být podána v písemné formě a její součástí musí být písemně vypracovaný a podepsaný Návrh smlouvy. Nabídka dodavatele nesmí obsahovat přepisy nebo opravy, které by mohly uvést zadavatele v omyl. Nabídka bude předložena v jednom originále, a to včetně vyplněných příloh a dokladů o prokázání splnění kvalifikace.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce a musí obsahovat vyplněné přílohy výzvy: Příloha č. 2 Rámcová smlouva Příloha č. 3 Čestné prohlášení

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Nabídkové jednotkové ceny za akci jsou stanoveny jako nejvýše přípustné, uvedeny v české měně. Budou zpracovány ve struktuře stanovené v podrobné specifikaci – příloha č. 1 – Specifikace a položkový rozpočet. V nabídce bude předložen návrh smlouvy podepsaný osobou k oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Pokud návrh smlouvy podepíše zmocněná osoba, musí být součástí nabídky uchazeče též příslušná platná plná moc. Zakázka bude realizována na základě dílčích objednávek dle rámcové smlouvy a aktuální potřeby zadavatele. Uchazeč, jehož nabídka bude vybrána jako nejvhodnější, je povinen umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je příslušná část zakázky hrazena, provést kontrolu dokladů související s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Zadavatel doporučuje použít následující členění nabídky (obsah nabídky): Výpis z obchodního rejstříku (pokud je v něm zapsán). Doklad o oprávnění k podnikání Čestné prohlášení o absenci nedoplatků či penále (lze použít přílohu č. 3 Výzvy), Podepsaný návrh rámcové smlouvy (viz příloha č. 2 této Výzvy), včetně vyplněné přílohy, Ostatní dokumenty, které uzná dodavatel za vhodné (např. informace o subdodavatelích).

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zadávací řízení bylo zrušeno z důvodu vážné nesrovnalosti/chyby v zadávací dokumentaci.

Datum ukončení: 6. 10. 2014


 
Uveřejněno: 28. 8. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016