Zpět

Zajištění odborných školení pro pracovníky projektové kanceláře II

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10553

Název zakázky: Zajištění odborných školení pro pracovníky projektové kanceláře II

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 5. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR

Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Petr Nečina, ředitel odboru řízení projektů, 221 922 244, petr.necina@mpsv.cz

IČ zadavatele: 00551023

DIČ zadavatele: není plátce DPH

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Veronika Mesarčová
  • Telefon: +420 221 922 130
  • E-mail: veronika.mesarcova@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 5. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky jsou služby spočívající v technickém a organizačním zajištění školení zaměstnanců projektové kanceláře (tzn. odboru řízení projektů) Ministerstva práce a sociálních věcí (dále jen „MPSV“) v oblasti projektového řízení a legislativy, v oblasti IT (konkrétně kancelářský software MS Office), v oblasti zaměstnanosti a sociální problematice, v oblasti softwaru IBM SPSS Statistics, a to v rámci projektu s názvem „Rozvoj projektové kanceláře MPSV“,registrační číslo projektu CZ.1.04/4.1.00/C7.00001.

 

Zaměstnanci MPSV by měli být na základě absolvování školení schopni se efektivně a profesionálně podílet na řízení a realizaci projektů financovaných z evropských strukturálních fondů.

Tato veřejná zakázka je v souladu s § 98 zákona rozdělena na 4 části:

 Část 1: Školení se zaměřením na projektové řízení a legislativu

 Část 2: Školení se zaměřením na IT

 Část 3: Školení se zaměřením na sociální oblast a zaměstnanost

 Část 4: Školení se zaměřením na software IBM SPSS Statistics

Editovatelné verze všech částí zadávací dokumentace, příloh a dodatečných informací jsou ke stažení na profilu zadavatele https://mpsv.ezak.cz/profile_display_2.html.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1719900,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
do 180 kalendářních dnů od uzavření smlouvy na plnění, nejpozději však do 30. 11. 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky je hl. m. Praha s tím, že místo konání školení musí být vzdálené od sídla zadavatele pěší chůzí či při využití prostředků veřejné hromadné dopravy dle nejkratšího spoje dle www.dpp.cz (ze sídla zadavatele do místa konání školení) max. 30 minut.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1.1. Kvalifikační předpoklady Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: a) splní základní kvalifikační předpoklady dle § 53 zákona (viz čl. 2 přiložené Kvalifikační dokumentace) b) splní profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 zákona (viz čl. 3 této Kvalifikační dokumentace) c) předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku (viz čl. 4 přiložené Kvalifikační dokumentace) d) splní technické kvalifikační předpoklady dle § 56 zákona (viz čl. 5 přiložené Kvalifikační dokumentace)

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0

Další podmínky:
Editovatelné verze všech částí zadávací dokumentace, příloh a dodatečných informací jsou ke stažení na profilu zadavatele https://mpsv.ezak.cz/profile_display_2.html.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

·     ČÁST 1

 

·     Vítězný dodavatel
Název: Centrum evropského projektování a.s.
IČ: 27529576
DIČ: CZ27529576
Sídlo: Československé armády 954/7
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Iva Krunčíková
Poznámka k dodavateli: 
smlouva s dodavatelem podepsána ke dni 22. 7. 2015

 

·     2. uchazeč
Název: TEMPO TRAINING
& CONSULTING a.s.
IČ: 26813335
DIČ: CZ26813335
Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava Svinov

 

·     ČÁST 2

 

·     Vítězný dodavatel
Název: DIGI Akademie, s. r. o.
IČ: 24729531
DIČ: CZ24729531
Sídlo: Vltavská 585/14, 150 00 Praha
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Marie Janouchová
Poznámka k dodavateli: 
smlouva s dodavatelem podepsána ke dni 20. 7. 2015

 

·     2. uchazeč
Název: bit cz training s.r.o.
IČ: 27371891
DIČ: CZ27371891
Sídlo: Vinohradská 29/93, 120 00 Praha 2 Vinohrady

 

  • 3. uchazeč
    Název: ALTUS Training Center s.r.o.
    IČ: 25791940
    DIČ: CZ25791940
    Sídlo: Kateřinská 1526/7, 120 00 Praha 2
  • 4. uchazeč
    Název: BNV Consulting
    IČ: 27170241
    DIČ: CZ27170241
    Sídlo: Melantrichova 970/17b, 110 00 Praha 1 - Staré Město
  • 5. uchazeč
    Název: EDUCA Team s.r.o.
    IČ: 28667697
    DIČ: CZ28667697
    Sídlo: Elišky Krásnohorské 1542/7, 400 01 Ústí nad Labem
  • 6. uchazeč
    Název: S-COMP Centre CZ s.r.o.
    IČ: 26170621
    DIČ: CZ26170621
    Sídlo: Ohradní 59, 140 00 Praha 4
  • 7. uchazeč
    Název: SoftGate s.r.o.
    IČ: 28762908
    DIČ: CZ28762908
    Sídlo: Piletická 486/19, 503 41 Hradec Králové

 

·     ČÁST 3

 

·     Vítězný dodavatel
Název: SocioFaktor s.r.o.
IČ: 28586336
DIČ: CZ28586336
Sídlo: Daliborova 631/22, 709 00 Ostrava – Mariánské Hory
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr. Daniel Topinka, Ph.D.

 

Poznámka k dodavateli: smlouva s dodavatelem podepsána ke dni 15. 7. 2015

 

2. uchazeč
Název: ACCENDO – centrum pro vědu a výzkum, z.ú.
IČ: 28614950
DIČ: CZ28614950
Sídlo: Švabinského 1749/19, 702 00 Ostrava 2

 

·     3. uchazeč
Název: bfz - vzdělávací akademie s.r.o.
IČ: 27965945
DIČ: CZ27965945
Sídlo: Provaznická 16, 350 02 Cheb

 

·     4. Uchazeč

 

Název: bit cz training s.r.o.
IČ: 27371891
DIČ: CZ27371891
Sídlo: Vinohradská 29/93, 120 00 Praha 2 Vinohrady

 

·         5. uchazeč
Název: Everesta, s.r.o.
IČ: 25014650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa

 

·     ČÁST 4

 

·     Vítězný dodavatel
Název: ACREA CR spol. s.r.o.
IČ: 63076616
DIČ: CZ63076616
Sídlo: Krakovská 7, 110 00 Praha 1
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Aneta Živná Kavalierová
Poznámka k dodavateli: 
smlouva s dodavatelem podepsána ke dni 3. 7. 2015

 

Datum ukončení: 22. 7. 2015


 
Uveřejněno: 4. 5. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016