Zpět

Zajištění rekvalifikačních kurzů v rámci projektu "Věk a péče nemusí být překážkou"

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9620

Název zakázky: Zajištění rekvalifikačních kurzů v rámci projektu "Věk a péče nemusí být překážkou"

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 2. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: IdeaHelp, o.p.s.

Sídlo zadavatele: Zemědělská 1004, 564 01 Žamberk

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jan Šeda 603 483 767 jseda@ideahelp.cz

IČ zadavatele: 27470229

DIČ zadavatele: neplátce DPH

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jarmila Rückerová
  • Telefon: 730 158 538
  • E-mail: ruckerova@ideahelp.cz

Lhůta pro podání nabídek: 7. 3. 2014 10:10

Místo pro podání nabídek:
IdeaHelp,o.p.s. Zemědělská 1004 564 01 Žamberk

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmět zakázky spočívá v zajištění realizace rekvalifikačních kurzů v rámci projektu "Věk a péče nemusí být překážkou.

Vzhledem k rozmanitosti předmětu zakázky je zakázka rozdělena na 4 části:

  • Část 1: Obsluha elektro a moto vozíku
  • Část 2: Pracovník v sociálních službách - pečovatelská činnost
  • Část 3: Počítačová gramotnost dle sylabu ECDL
  • Část 4: Obsluha osobního počítače

Každá z výše uvedených částí bude hodnocena samostatně. Uchazeč může podat samostatnou nabídku do každé jednotlivé části zakázky. Nabídka na každou část zakázky musí být podána samostatně.

Celkový časový fond a osnova rekvalifikačních kurzů musí být v souladu s danou akreditací, časový fond může být i navýšen s přihlédnutím  k cílové skupině.

Rekvalifikační kurzy budou zakončeny závěrečnou zkouškou a účastník po úspěšném složení zkoušky získá osvědení s celorepublikovou platností, průkaz apod.

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 150000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín začátku realizace kurzů: březen až červen 2014 (plnění bude realizováno na základě dílčích objednávek podle potřeb zadavatele).

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo realizace kurzů: okres Ústí nad Orlicí a okres Svitavy

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Jediným hodnotícím kritériem je jednotková cena za 1 účastníka a kurz v Kč včetně DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (prostá kopie) · Prostou kopii dokladu o oprávnění k podnikání . Prostou kopii platného rozhodnutí o akreditaci MŠMT ČR, případně zvláštní předpisy opravňující uchazeče k realizaci rekvalifikačních kurzů.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě do místa sídla zadavatele. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Čás 1: Obsluha elektro a moto vozíku

- zadávací řízení bylo zrušeno - zadavatel ve stanovené lhůtě neobdržel žádnou nabídku.

Část 2: Pracovník v sociálních službách - pečovavatelská činnost

  • Vítězný dodavatel
    Název: MARLIN, s.r.o.
    IČ: 60733306
    DIČ: CZ60733306
    Sídlo: Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Dušan Bellovič
     

Část 3: Počítačová gramotnost dle sylabu ECDL

  • Vítězný dodavatel
    Název: MAVO s.r.o.
    IČ: 62579461
    DIČ: CZ62579461
    Sídlo: Černošická 20, 252 28 Vonoklasy
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
    Mgr. Václav Mašek

Část 4: Obsluha osobního počítače

  • Vítězný dodavatel
    Název: MAVO s.r.o.
    IČ: 62579461
    DIČ: CZ62579461
    Sídlo: Černošická 20, 252 28 Vonoklasy
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
    Mgr. Václav Mašek

Datum ukončení: 8. 3. 2014


 
Uveřejněno: 24. 2. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016