Zpět

Zajištění vzdělávacích aktivit pro individuální projekt "Podpora vzdělávání v sociální oblasti III" – 2. části

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9841

Název zakázky: Zajištění vzdělávacích aktivit pro individuální projekt "Podpora vzdělávání v sociální oblasti III" – 2. části

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 5. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Krajský úřad Moravskoslezského kraje

Sídlo zadavatele: 28. října 117

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Miroslav Novák - hejtman kraje viz kontaktní osoba

IČ zadavatele: 70890692

DIČ zadavatele: CZ70890692

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jakub Remiáš
  • Telefon: 595 622 389
  • E-mail: jakub.remias@kr-moravskoslezsky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 23. 5. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
Krajský úřad Moravskoslezského kraje 28. října 117 702 18 Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 Předmětem veřejné zakázky je zajištění vzdělávacích aktivit pro individuální projekt „Podpora vzdělávání v sociální oblasti III“

Veřejná zakázka je rozdělena na dvě (2) části ve smyslu § 98 zákona. Uchazeč může podat nabídku na obě části nebo jen na jednu část veřejné zakázky.

Dílčí část 1

·         Vzdělávání pro pracovníky sociálních odborů obcí MSK vykonávajících agendu sociálně právní ochrany dětí

Dílčí část 2

·           Vzdělávací program pro romské poradce a terénní pracovníky ve vyloučených lokalitách

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1122500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1. a 2. část: 06/2014 – 06/2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění pro všechny dílčí části jsou školící prostory na území města Ostravy.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky. Nabídka každého uchazeče se bude hodnotit dle následujících kritérií s ohledem na jejich váhu: 1.Nabídková cena – váha kritéria 60% 2.Úroveň zajištění vzdělávacích aktivit – váha kritéria 40%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
·Základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 zákona (vyjma písm. i) ) Profesní kvalifikační předpoklady dle § 54 písm. a) a b) zákona Technické kvalifikační předpoklady: Shodně pro všechny části veřejné zakázky: K prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů poskytovatele pro plnění veřejné zakázky na služby objednatel požaduje: a) dle § 56 odst. 2 písm. a předložení seznamu významných služeb, z toho minimálně 1 významná služba na zajištění vzdělávací aktivity v oblasti sociálních služeb a jejichž součástí byla realizace vzdělávacího programu akreditovaného Ministerstvem práce a sociálních věcí realizované poskytovatelem v posledních 3 letech, v němž budou uvedeny alespoň následující údaje: a) název objednatele, b) předmět významné služby a její rozsah, c) doba realizace významné služby, d) kontaktní osoba objednatele, u které bude možné poskytnutí významné zakázky ověřit. Přílohou tohoto seznamu musí být: 1. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. b) dle § 56 odst. 2 písm. e poskytovatel předloží doklady o odborné kvalifikaci osoby, která bude zodpovědná za úroveň vzdělávacích aktivit, tj. osoby v pozici odborného garanta, a to u každé dílčí části veřejné zakázky. Odborným garantem se rozumí osoba odpovědná za poskytování vzdělávacích aktivit v souladu s předmětem této zakázky. Úlohou odborného garanta je ručit za odbornost vzdělávacích kurzů a programů – tedy odbornost vzdělávaného obsahu i odbornost lektorů. Osoba odborného garanta musí splňovat následující požadavky: ? VŠ / VOŠ nebo SŠ vzdělání v oblasti odpovídající předmětu plnění smlouvy (zejména sociální služby, pedagogika, zdravotnictví), ? profesní zkušenosti v oblasti, která se vždy vztahuje k odbornému zaměření dané části veřejné zakázky – min. 3 roky. Poskytovatel doloží výše uvedené požadavky tím, že předloží doklad o dosaženém vzdělání odborného garanta, podepsaný profesní životopis odborného garanta. Poskytovatel je povinen uvést odborného garanta pro každou část veřejné zakázky zvlášť s tím, že musí být splněny následující podmínky: ? jedna osoba může zastávat pozici odborného garanta pouze pro jednu část veřejné zakázky, ? jedna osoba může být odborný garant a zároveň lektor v jedné části veřejné zakázky, ? jedna osoba může být odborný garant v jedné části veřejné zakázky a zároveň může být lektorem pro vzdělávací aktivitu v druhé části veřejné zakázky. Pro 1. část veřejné zakázky platí: V případě, že se uchazeč uchází o 1. část „Vzdělávání pro pracovníky sociálních odborů obcí MSK vykonávajících agendu sociálně právní ochrany dětí“ veřejné zakázky požaduje, aby jednotlivé vzdělávací programy zajišťované v rámci plnění této části veřejné zakázky byly akreditovány u Ministerstva práce a sociálních věcí v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v patném znění. V rámci splnění jednoho z požadavku na technické kvalifikační doklady uchazeč předloží Rozhodnutí o udělení akreditace vzdělávacího programu, včetně zpracovaného sylabu vzdělávacího programu, a to pro všechny vzdělávací programy (podaktivity), které jsou předmětem veřejné zakázky (resp. částí veřejné zakázky, pro něž uchazeč podává nabídku). Sylabus vzdělávacího programu musí rámcově odpovídat požadovanému obsahu příslušného kurzu (podaktivity). Zadavatel namísto rozhodnutí o akreditaci uzná Žádost o akreditaci programu (včetně sylabu). Udělení akreditace pro daný vzdělávací program je požadováno do 31. 12. 2014 a nelze bez něj příslušnou vzdělávací aktivitu realizovat. Poskytovatel doloží prohlášení, že nejpozději před zahájením jednotlivých vzdělávacích programů dle specifikace uvedené v příloze č. 1. a 2 Smlouvy bude oprávněn k poskytování požadovaného plnění těchto programů na základě získané akreditace. Akreditace kurzů musí odpovídat požadovaným časovým rozsahům kurzů dle přílohy č. 1 této zadávací dokumentace, přičemž 1 hodina kurzu = 45 minut. Časový rozsah akreditace může být u kurzů s rozsahem 16 a více hodin splněn rovněž spojením více akreditací, přičemž účastník obdrží patřičný počet osvědčení. U jednotlivých kurzů je požadována vždy akreditace min. pro sociální pracovníky, nebo pro pracovníky v sociálních službách nebo pro vedoucí pracovníky zaměstnanců uvedených v § 115 odst. 1 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění, nebo kombinace výše uvedených. Výjimkou je podaktivita 1.1.1 „Program zaměřený na osobnostní rozvoj, který pracuje s prvky sebezkušenosti a s cílem získání náhledu na sebe sama, schopnosti vnímat potřeby klientů, adekvátně na ně reagovat“, kde se akreditace nepožaduje, ale je výhodou. Pro 2. část veřejné zakázky platí: V případě, že se uchazeč uchází o 2. část veřejné zakázky, zadavatel nepožaduje v rámci nabídky předložení Rozhodnutí o udělení akreditace vzdělávacího programu (podání Žádosti o udělení akreditace vzdělávacího programu a získání Rozhodnutí o udělení akreditace vzdělávacího programu je součástí předmětu plnění smlouvy). Ekonomická a finanční způsobilost dle § 50 odst. 1 písm. c) zákona V souladu s § 62 odst. 3 zákona prokazuje dodavatel splnění kvalifikačních předpokladů dle bodů formou čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel požadované kvalifikační předpoklady splňuje. Čestné prohlášení nesmí být starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka podaná v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • ·  Část 1

    ·       Vítězný dodavatel
    Název: Vzdělávací centrum pro veřejnou správu ČR, o.p.s.
    IČ: 26187639
    DIČ: CZ26187639
    Sídlo:
    Vítkova 10/241, 186 00 Praha 8
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
    Ing. Jana Voldánová

    ·       2. uchazeč
    Název:
    3P Consulting, s.r.o.
    IČ:
    28198395
    DIČ: CZ
    28198395
    Sídlo:
    Donská 275/9, Vršovice, 101 00 Praha 10

    ·  Část 2

    Zrušena



Datum ukončení: 19. 8. 2014


 
Uveřejněno: 7. 5. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016