Zpět

ZAJIŠTĚNÍ VZDĚLÁVACÍCH AKTIVIT PRO LINAPLAST s.r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10297

Název zakázky: ZAJIŠTĚNÍ VZDĚLÁVACÍCH AKTIVIT PRO LINAPLAST s.r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 11. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: LINAPLAST s.r.o.

Sídlo zadavatele: Sportovní 313, 798 12 Kralice na Hané

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Petr Rajchman tel.: 582 369 279 e-mail: petr.rajchman@linaplast.cz

IČ zadavatele: 25348965

DIČ zadavatele: CZ25348965

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Kateřina Vlachová
  • Telefon: 730 162 138
  • E-mail: katerina.vlachova@linaplast.cz

Lhůta pro podání nabídek: 11. 12. 2014 11:00

Místo pro podání nabídek:
Sportovní 313, PSČ 79812, Kralice na Hané

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem veřejné zakázky je zajištění 18 vzdělávacích aktivit včetně závěrečné testovací zkoušky. Zadavatel požaduje zabezpečit 18 vzdělávacích aktivity jednotlivě. Zakázka je dělena na dvě dílčí části.

 

 

Dílčí část 1:

VA 1 – Čtení a kreslení technické dokumentace v oboru strojírenství

 

Dílčí část 2

VA 1 – Manažerské a analytické funkce MS Excel

VA 2 - Příprava změny ve výrobě pomocí nově nastaveného IS Helios

VA 3 - Správa výrobních požadavků zákazníka pomocí nově nastaveného IS Helios

VA 4 - Plánování opakované výroby pomocí nově nastaveného IS Helios

VA 5 - Požadavky materiálů do výrobního procesu dle FIFO pomocí nově nastaveného IS Helios

VA 6 - Příprava materiálu ve výrobě pomocí nově nastaveného IS Helios

VA 7 - Dosledovatelnost vstupních šarží pomocí nově nastaveného IS Helios

VA 8 - Plánování projektů ve výrobě pomocí nově nastaveného IS Helios

VA 9 - Řízení změn ve výrobních projektech pomocí nově nastaveného IS Helios

VA 10 - Kapacitní plánování pomocí nově nastaveného IS Helios

VA 11 - Pokročilé rozvrhování výroby pomocí nově nastaveného IS Helios

VA 12 - Požadavky na TPV pomocí nově nastaveného IS Helios po zavedení šaržování

VA 13 - Operativní řízení výroby a generování šarží pomocí nově nastaveného IS Helios

VA 14 - Odvádění výrobních operací pomocí nově nastaveného IS Helios

VA 15 - Monitoring výrobních strojů a zařízení pomocí nově nastaveného IS Helios

VA 16 - Vyhodnocení výroby dle směnového provozu pomocí nově nastaveného IS Helios

VA 17 - Náklady výrobního procesu pomocí nově nastaveného IS Helios

 

Bližší specifikace je uvedena v přiložené zadávací dokumentaci.

 

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1850950,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dílčí část 1: leden - březen 2015 Dílčí část 2: leden - březen 2015 (platí pouze pro VA 1) leden - duben 2015 (platí pro ostatní VA)

Místo dodání / převzetí plnění:
Sportovní 313, PSČ 79812, Kralice na Hané

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena 50 % Metodika organizace kurzů 50 % Bližší specifikace v přiložené zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Požadavky na prokázání kvalifikace jsou uvedeny v přiložené Zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Část 1:

  • Vítězný dodavatel
    Název: S&T CZ, s.r.o.
    IČ: 44846029
    DIČ: CZ44846029
    Sídlo: Na Strži 1702/65, 140 00 Praha 4
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Kamil Krus, Ing. Václav Kraus, Miroslav Bečka
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: NICOM, a.s.
    IČ: 26226375
    DIČ: CZ26226375
    Sídlo: Smetanova 3, 602 00 Brno

Část 2:

  • Vítězný dodavatel
    Název: INMEDIAS a.s.
    IČ: 60742658
    DIČ: CZ60742658
    Sídlo: Pavlovská 489/63, 692 01 Mikulov
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Vilém Srnec
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: HARPAGON Software s.r.o.
    IČ: 62025970
    DIČ: CZ62025970
    Sídlo: Průmyslová 190, 537 01 Chrudim

  • 3. uchazeč
    Název: ASG Consulting s.r.o.
    IČ: 44018169
    DIČ: CZ44018169
    Sídlo: Padlých hrdinů 135/27, 736 01 Havířov

Datum ukončení: 12. 2. 2015


 
Uveřejněno: 24. 11. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016