Zajištění vzdělávacích služeb a kurzů ve společnosti Lion Teleservices CZ, a.s. II
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10332
Název zakázky: Zajištění vzdělávacích služeb a kurzů ve společnosti Lion Teleservices CZ, a.s. II
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 5. 12. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Lion Teleservices CZ, a.s.
Sídlo zadavatele: Erno Košťála 870, 530 12 Pardubice
- Jméno: Ing. Aleš Hýbner, MBA, předseda představenstva Tel.: +420 606 702 397, ales.hybner@teleperformance.cz
IČ zadavatele: 26150450
DIČ zadavatele: CZ26150450
- Jméno: Mgr. Kateřina Bubeníková, advokátka
- Telefon: 777215314
- E-mail: katerina.bubenikova@schmitz-partner.cz
Lhůta pro podání nabídek: 16. 12. 2014 11:00
Místo pro podání nabídek: Schmitz & Partner, advokátní kancelář, s.r.o., Malá Štěpánská 1932/3, 120 00 Praha 2 – Nové Město k rukám Mgr. Kateřiny Bubeníkové, advokátky
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této veřejné zakázky je výběr dodavatele vzdělávání, v podrobnostech specifikováno v příloze č. 2 zadávací dokumentace.
Specifikace dílčích součástí tvořících předmět veřejné zakázky. Součástí předmětu plnění veřejné zakázky jsou následující klíčové aktivity:
1. Školení pro pracovníky na pozici ACM a Team Leadera:
a) Řešitelský workshop
b) On the Job Training
2. Školení pro pracovníky HR managementu-středního managementu, personálního oddělení:
a) Lež a klam jako součást nezdravé mezilidské komunikace
b) Přesvědčivá argumentace a vyjednávání
c) Základy grafologie
d) Psychodiagnostické nástroje v praxi
3. Školení pro pracovníky internetového oddělení, oblast vývoje a grafiky:
a) Adobe Photoshop – design webu a aplikací
b) Vývoj webových služeb v ASP.NET
c) Upgrade programátorských znalostí
d) Novinky ASP.NET 4.5.1
4. Školení pro pracovníky technického oddělení:
a) SQL Server 2012/2008 - pokročilá administrace (MSQL2)
b) SQL Server Analysis Services - Pokročilá analýza dat (MSQL9)
c) Indexy v SQL Serveru 2012/2008 (MSQL14)
5. Školení pro pracovníky BPM oddělení:
a) SQL Server - ladění a optimalizace dotazů
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 420000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1. Předpokládaný termín zahájení předmětu plnění: ihned po podpisu smlouvy 2. Předpokládaný termín ukončení předmětu plnění: květen 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění se rozumí sídlo zadavatele, nebo pobočky zadavatele anebo jiné místo dle požadavku zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno analogicky dle § 78 a § 79 ZVZ podle základního hodnotícího kritéria ekonomická výhodnost nabídky v souladu s následujícími dílčími hodnotícími kritérii: KRITÉRIUM VÁHA 1. Celková nabídková cena 40 % 2. Kvalita nabízených služeb 30 % 3. Metodika způsobu realizace 30 % Způsob hodnocení nabídek je blíže specifikován v čl. 15 zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Splnění kvalifikace prokáže dodavatel, který splní kvalifikační předpoklady vymezené zadavatelem analogicky ve smyslu zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, (dále jen „ZVZ“), uvedené v této zadávací dokumentaci. Kvalifikovaným pro plnění této veřejné zakázky se rozumí dodavatel, který: splní základní kvalifikační předpoklady analogicky podle § 53 ZVZ, splní profesní kvalifikační předpoklady analogicky podle § 54 ZVZ, splní technické kvalifikační předpoklady analogicky podle § 56 ZVZ, předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku analogicky podle ustanovení § 50 odst. 1 písm. c) ZVZ. Podrobné požadavky na prokázání splnění kvalifikace obsahuje čl. 6 zadávací dokumentace. Dodavatel prokáže splnění kvalifikačních předpokladů doklady požadovanými zadavatelem v zadávací dokumentaci. Veškeré dokládané údaje týkající se dodavatele se musejí vztahovat výhradně k osobě dodavatele se současným identifikačním číslem nebo k osobě, která byla právním předchůdcem dodavatele a jejíž veškeré závazky převzal dodavatel.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Součástí nabídky bude rovněž písemný návrh smlouvy, který musí být podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Podrobná specifikace požadavků zadavatele uvedených v této výzvě je obsažena v zadávací dokumentaci a jejích přílohách.
Soubory ke stažení:
- formular-vysledek-vyzvy_2.doc (3. 5. 2016 11:28)
- priloha-c-5-vzor-prohlaseni-tkp.docx (3. 5. 2016 11:28)
- priloha-c.1-zadavaci-dokumentace.docx (3. 5. 2016 11:28)
- priloha-c.3-zadavaci-dokumentace.doc (3. 5. 2016 11:28)
- priloha-c.2-zadavaci-dokumentace.docx (3. 5. 2016 11:28)
- priloha-c.4-vzor-prohlaseni-zkp.docx (3. 5. 2016 11:28)
- priloha-c.6-vzor-prohlaseni-o-ekonomicke-zpusobilosti.docx (3. 5. 2016 11:28)
- vyzva-k-podani-nabidek_17.doc (3. 5. 2016 11:28)
- zadavaci-dokumentace_20.doc (3. 5. 2016 11:28)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Santia, spol. s r.o IČ: 25516558 DIČ: CZ25516558 Sídlo: Brno - Ponava, Šumavská 415/5, PSČ 602 00 Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
PaeDr. KVĚTOSLAVA SANTLEROVÁ nebo Ing. ZDENĚK SANTLER, MBA Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: ICT Pro s.r.o.
IČ: 46971441
DIČ: CZ46971441
Sídlo: Brno, Úzká 488/8, PSČ 602 00 - 3. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Datum ukončení: 16. 1. 2015