Zavedení projektového řízení, projektové kanceláře a tvorba metodiky projektového řízení
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10208
Název zakázky: Zavedení projektového řízení, projektové kanceláře a tvorba metodiky projektového řízení
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 10. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/4.1.00/C7.00003 Založení, rozvoj a provoz projektové kanceláře na MF příjemce: Ministerstvo financí
Název/obchodní firma zadavatele: Ministerstvo financí ČR
Sídlo zadavatele: Letenská 15, Praha 1
- Jméno: RNDr. Lenka Betincová 257043126 lenka.betincova@mfcr.cz
IČ zadavatele: 00006947
DIČ zadavatele: CZ00006947
- Jméno: Jitka Thámová
- Telefon: 257042590
- E-mail: jitka.thamova@mfcr.cz
Lhůta pro podání nabídek: 21. 11. 2014 11:00
Místo pro podání nabídek: Ministerstvo financí ČR, Letenská 15, Praha 1
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této veřejné zakázky je zavedení projektového řízení, projektové kanceláře a tvorba metodiky projektového řízení u zadavatele.
Dodavatel zhotoví pro zadavatele:
- Analýzu stávajícího stavu řízení projektů
- Návrh implementace projektového řízení a optimalizaci souvisejících procesů
- Nastavení průběžné evaluace
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1360000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1) "Analýza" do 4 týdnů po podpisu smlouvy s dodavatelem 2) "Návrh implementace", tj.písemná zpráva včetně manuálu do 4 týdnů od předání "Analýzy" 3) Písemná zpráva, která bude výstupem závěrečného evaluačního workshopu do 30.6.2015
Místo dodání / převzetí plnění: Ministerstvo financí ČR, Praha
Pravidla pro hodnocení nabídek: 1)Nabídková cena za celý rozsah plnění zakázky - 50% 2)Popis přístupu k realizaci plnění celé zakázky - 25% 3)Struktura výstupů zakázky a zasazení do systému projektového řízení - 25%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: čeština
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, ze dne 1.4.2014.
Soubory ke stažení:
- 2014-12-29-odvolani.pdf (3. 5. 2016 09:40)
- 2015-02-02-odpoved-odvolani.pdf (3. 5. 2016 09:40)
- 2015-02-05-smlouva-o-poskytovani-poradenskych-sluzeb-kpmg.tif (3. 5. 2016 09:40)
- dodatecne-informace-2_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19_20_21.pdf (3. 5. 2016 09:40)
- dodatecne-informace-3_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12.pdf (3. 5. 2016 09:40)
- dodatecne-informace_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15.pdf (3. 5. 2016 09:40)
- namitka-vyporadani.pdf (3. 5. 2016 09:40)
- upozorneni-na-zmenu.pdf (3. 5. 2016 09:40)
- vz-2014-mf-69031-2014-9001-t-zd.pdf (3. 5. 2016 09:40)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: KPMG Česká republika, s.r.o
IČ: 00553115
DIČ: CZ699001996
Sídlo: Pobřežní 648/1a, 186 00 Praha 8
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jan Žůrek
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: EQUICA, a.s.
IČ: 26490951
DIČ: CZ26490951
Sídlo: Rubeška 215/1, 190 00 Praha 9 - 3. uchazeč
Název: Deloitte Advisory, s.r.o.
IČ: 27582167
DIČ: CZ27582167
Sídlo: Karolínská 654/2, 186 00 Praha 8 - 4. uchazeč
Název: Ernst & Young, s.r.o.
IČ: 26705338
DIČ: CZ26705338
Sídlo: Na Florenci 2116/15, 110 00 Praha 1 - 5. uchazeč
Název: Pontech s.r.o.
IČ: 27977315
DIČ: CZ27977315
Sídlo: Túrkova 2319/5b, 149 00 Praha 4 - 6. uchazeč
Název: Q PRO 7 a.s.
IČ: 00553115
DIČ: CZ00553115
Sídlo: Roháčova 188/37, 130 00 Praha 3
Datum ukončení: 5. 2. 2015