Získej práci v Libereckém kraji
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9253
Název zakázky: Získej práci v Libereckém kraji
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 10. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.1.00/70.00043 Získej práci v Libereckém kraji příjemce: Úřad práce České republiky, pobočka Liberec
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce ČR
Sídlo zadavatele: Karlovo náměstí 1359/1, 128 00 Praha 2
- Jméno: Ing. Marie Bílková, generální ředitelka ÚP ČR
IČ zadavatele: 72496991
DIČ zadavatele: 00000000
- Jméno: Ing. Karel Dvonč
- Telefon: +420 950 132 491
- E-mail: karel.dvonc@lb.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 16. 12. 2013 09:00
Místo pro podání nabídek: ÚP ČR - krajská pobočka v Liberci, ul. Dr. Milady Horákové 580/7, Liberec IV.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je poskytování služeb, které jsou dále rozděleny na dílčí etapy na sebe navazující. Souhrn těchto etap tvoří projekt nazvaný “Získej práci“ (dále jen „projekt“). Tento projekt se skládá z těchto hlavních etap, které jsou úplně nebo z části realizované dodavatelem:
1. Přípravná fáze a publicita
2. Výběr účastníků do projektu
3. Poradenské činnosti
4. Nácvik měkkých dovedností
5. Rekvalifikační kurzy
6. Zprostředkování zaměstnání
7. Přímá podpora účastníkům projektu
8. Reporting ze strany dodavatele a monitoring ze strany zadavatele
Cílová skupina – charakteristika osob zařazených do projektu
Jedná se o uchazeče o zaměstnání evidované na ÚP v Libereckém kraji, kteří jsou krátkodobě nezaměstnaní, tj. do 5 měsíců v evidenci se základním až středním odborným vzděláním s maturitou.
V rámci cílové skupiny osob existují znevýhodněné skupiny osob na trhu práce, které budou při realizaci projektu zohledněny. Do této skupiny osob patří zejména:
§ Fyzické osoby, které potřebují zvláštní pomoc; těmito osobami se rozumí zejména fyzické osoby, které se přechodně ocitly v mimořádně obtížných poměrech nebo které v nich žijí, fyzické osoby společensky nepřizpůsobivé a fyzické osoby ze sociokulturně znevýhodněného prostředí.
Účastníci projektu budou mít k dispozici komplexní soubor aktivit, které jim pomohou při hledání nového zaměstnání. V počátku projektu projdou poradenstvím, ve kterém se naučí psát motivační dopis a životopis a zlepší své komunikační dovednosti. Současně je pro účastníky připraveno školení v pracovně-právní oblasti a oblasti finanční gramotnosti. Kromě těchto školení jsou k dispozici i rekvalifikační kurzy, pomoc při vyhledávání nového pracovního uplatnění a doprovodná opatření včetně kurzu nácviku měkkých dovedností.
Podmínkou pro zařazení osob do projektu je evidence uchazeče na ÚP v Libereckém kraji do 5 měsíců a každý účastník musí úspěšně projít alespoň dvěma aktivitami.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 15856305,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 30.4.2015
Místo dodání / převzetí plnění: Liberecký kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním kritériem hodnocení je ekonomická výhodnost nabídky. Jednotlivým dílčím hodnotícím kritériím jsou zadavatelem stanoveny váhy v procentech podle jejich důležitosti pro konkrétní zadávací řízení tak, že jejich součet je celkem 100. DÍLČÍ HODNOTÍCÍ KRITÉRIA A. Nabídková cena veřejné zakázky v Kč bez DPH a bez prostředků určených na doprovodná opatření.....…………………………………………………………………….…………………............váha 60% B. Kvalita realizace Poradenských činností a Nácviku měkkých dovedností se zaměřením na rozvoj klíčových kompetencí………………………………………………………………………………........váha 25% C. Způsob organizace a řízení projektu, metodika umisťování účastníků projektu……….…..….váha 15% Uchazeč je povinen ve své nabídce uvést relevantní informace ke všem jednotlivým dílčím hodnotícím kritériím v rozsahu a způsobem uvedeným níže. Uchazeč není oprávněn podmínit jím navrhované podmínky, které jsou předmětem hodnocení, další podmínkou.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz. ZD
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz. ZD
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz. ZD
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-1_1_2_3_4_5_6_7_8_9.pdf (1. 5. 2016 04:42)
- dodatecne-informace-2_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11.pdf (1. 5. 2016 04:43)
- dodatecne-informace-3_1_2_3_4_5_6_7.pdf (1. 5. 2016 04:43)
- dodatecne-informace-4_1_2_3_4.pdf (1. 5. 2016 04:43)
- dodatecne-informace-5.pdf (1. 5. 2016 04:43)
- dodatecne-informace-6.pdf (1. 5. 2016 04:43)
- dodatecne-informace-7_1.pdf (1. 5. 2016 04:43)
- dodatecne-informace-8-ziskej-praci.pdf (1. 5. 2016 04:43)
- priloha-c.-1-kryci-list-nabidky-vzor-_1_2.xls (1. 5. 2016 04:43)
- priloha-c.-2-vzor-smlouvy-iii-ziskej-praci.doc (1. 5. 2016 04:43)
- priloha-c.-3-predbezny-harmonogram-plneni-verejne-zakazky_1_2.doc (1. 5. 2016 04:43)
- priloha-c.-4-formular-pro-stanoveni-nabidkove-ceny-nabidkovy-list-iii.xls (1. 5. 2016 04:43)
- priloha-c.-5-evidencni-listy-prime-podpory_1_2.doc (1. 5. 2016 04:43)
- priloha-c.-6-prehled-nezpusobilych-vydaju-projektu_1_2.doc (1. 5. 2016 04:43)
- priloha-c.-7-rozpis-dph_1_2.xls (1. 5. 2016 04:43)
- priloha-c.-8-cestne-prohlaseni-o-zajisteni-kontaktnich-mist-1.doc (1. 5. 2016 04:43)
- zd-ziskej-praci-05122013.pdf (1. 5. 2016 04:43)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
· Vítězný dodavatel
Název: Společně pro vzdělávání – účastníky sdružení: MOST KE VZDĚLÁNÍ – BRIDGE TO EDUCATION, o.s. (vedoucí účastník) a ATTEST, s.r.o.
IČ: 26998262
DIČ:
Sídlo: Dělnická 243, 513 01 Semily
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Tomáš Hájek
Poznámka k dodavateli:
· 2. uchazeč
Název: Republikové centrum vzdělávání, s.r.o.
IČ: 25289667
DIČ:
Sídlo: Kubánské náměstí 1391/11, 101 00 Praha 10/ P.F.Ledvinky 2252, 580 03 Havlíčkův Brod 3
· 3. uchazeč
Název: bfz o.p.s.
IČ: 27966119
DIČ:
Sídlo: Provaznická 16, 350 02 Cheb
· Smlouva uzavřena dne 31. 03. 2014
Datum ukončení: 31. 3. 2014