ZVYŠOVÁNÍ KVALIFIKACE SOCIÁLNÍCH PRACOVNÍKŮ A PRACOVNÍKŮ V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH JAKO NÁSTROJ PRO PROFESIONÁLNÍ POSKYTOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9215
Název zakázky: ZVYŠOVÁNÍ KVALIFIKACE SOCIÁLNÍCH PRACOVNÍKŮ A PRACOVNÍKŮ V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH JAKO NÁSTROJ PRO PROFESIONÁLNÍ POSKYTOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 10. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00084 Zvyšování kvalifikace sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách jako nástroj pro profesionální poskytování sociálních služeb příjemce: ČERVENÝ MLÝN VŠESTUDY, poskytovatel sociálních služeb
Název/obchodní firma zadavatele: ČERVENÝ MLÝN VŠESTUDY, poskytovatel sociálních služeb
Sídlo zadavatele: Všestudy 23, 277 46 Všestudy
- Jméno: Ing. Věra Bohuslavová email: vera-bohuslavova@seznam.cz tel: 775 138 096
IČ zadavatele: 71209212
DIČ zadavatele: nemá
- Jméno: Petr Kubíček
- Telefon: 777 996 888
- E-mail: petkuba@gmail.com
Lhůta pro podání nabídek: 4. 11. 2013 10:00
Místo pro podání nabídek: ČERVENÝ MLÝN VŠESTUDY, poskytovatel sociálních služeb Všestudy 23, 277 46 Všestudy
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zajištění vzdělávacích aktivit. Vzdělávací aktivity zahrnují 13 akreditovaných vzdělávacích programů:
- Komunikační a psychosociální kompetence v sociální práci, 5 běhů, min. 8 hodin
- Mediace v sociálních službách, 2 běhy, min. 8hodin
- Týmová spolupráce v organizacích zaměřených na poskytování sociálních služeb, 8 běhů, min. 8 hodin
- Individuální plánování s nekomunikujícím klientem, 7 běhů, min. 8 hodin
- Kompetence a role klíčového pracovníka v pobytových službách pro osoby se zdravotním postižením, 7 běhů, min. 8 hodin
- Úvod do ergoterapie v kontextu sociálních služeb, 5 běhů, min. 8 hodin
- Standardy kvality se zaměřením na službu domov pro seniory, 8 běhů, min. 12 hodin
- Nouzové a havarijní situace v poskytování sociálních služeb, 3 běhů, min. 8 hodin
- Pohybové aktivity pro seniory, 2 běhy, min. 7 hodin
- Prevence a řešení konfliktů, 7 běhů, min. 8 hodin
- Duševní hygiena a syndrom vyhoření, stress management, 8 běhů, min. 7 hodin
- Supervize a pracovník v sociálních službách, 6 běhů, min. 8 hodin
- Ekonomická gramotnost v sociální práci, 2 běhy, min. 8 hodin
Podrobná specifikace kurzů (cílové skupiny, obsah, počet běhů atd.) je v příloze č. 2 této výzvy.
Dodavatel zajistí lektorské služby (přímá lektorská činnost v min. rozsahu 582 hodin), cestovné lektorského týmu, prezentační a výukovou techniku, vzdělávací materiály pro účastníky kurzu, didaktické pomůcky, průběžné zprávy a závěrečnou zprávu z realizace vzdělávacích aktivit.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 950000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: listopad 2013 - červen 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Jednotlivé kurzy budou probíhat na následujících místech: o Domov Pod Kavčí Skálou, poskytovatel sociálních služeb, Marie Pujmanové 2045, 251 01 Říčany, o Pečovatelská služba Mladá Boleslav, Na Radouči 1081, 293 01 Mladá Boleslav.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena 60 % Kvalita nabídky 40 % (popis metod výuky vybraných kurzů (váha 40 %), vzdělávací materiály vybraných kurzů (váha 30 %) a evaluační systém (váha 30 %)). Více viz zadávací dokumentace.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady (čestné prohlášení). Profesní kvalifikační předpoklady (výpis z OR, doklad o oprávnění k podnikání, platné osvědčení o akreditaci vzdělávací instituce na MPSV a osvědčení o akreditaci jednotlivých vzdělávacích programů, popř. doklad prokazující podání vzdělávacího programu k akreditačnímu řízení. Ke dni podpisu smlouvy musí uchazeč doložit osvědčení o akreditaci minimálně 3 kurzů). Technické kvalifikační předpoklady (seznam 3 významných služeb obdobného charakteru, poskytnutých uchazečem za poslední 3 roky s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí. Minimálně jedna služba byla realizována na základě jedné smlouvy a dosáhla finančního objemu Kč 500 000,- bez DPH; 1 osoba ve funkci odborný garant (VŠ v oboru sociální práce, min. 3 roky praxe v zařízení poskytující sociální služby cílové skupině seniorů a min. 1 rok lektorské praxe - kopie VŠ diplomu a podepsaný profesní životopis); doložení lektorského týmu v počtu min. 5 osob (min. 3 roky lektorské praxe se zaměřením na poptávaná témata - podepsané profesní životopisy). Více viz zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Jednotlivé listy nabídky (formát A4) nesmí obsahovat přepisy, škrty či jiné úpravy. Nabídka bude předána v jednom originále jako výtisk č. 1 a jedné kopii jako výtisk č. 2. Uchazeči podají každou svou nabídku s jednotlivě očíslovanými listy zabezpečenými proti manipulaci.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce předloží vyplněný krycí list (viz příloha č. 1 zadávací dokumentace).
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být zpracována v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8 platné od 1.10.2013, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Oba výtisky nabídky budou předány v jedné uzavřené obálce označené: „ZVYŠOVÁNÍ KVALIFIKACE SOCIÁLNÍCH PRACOVNÍKŮ A PRACOVNÍKŮ V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH JAKO NÁSTROJ PRO PROFESIONÁLNÍ POSKYTOVÁNÍ SOCIÁLNÍCH SLUŽEB“ - NEOTEVÍRAT
Soubory ke stažení:
- dodatecne-info-i.-kurz.doc (1. 5. 2016 04:26)
- p1-kryci-list-nabidky.docx (1. 5. 2016 04:26)
- p2-podrobny-popis-kurzu-kurz.docx (1. 5. 2016 04:26)
- p3-navrh-smlouvy-kurz.docx (1. 5. 2016 04:26)
- p4-vzor-cestneho-prohlaseni-na-zakladni-kvalifikacni-predpoklady-kurz.doc (1. 5. 2016 04:26)
- v-zd-kurz.doc (1. 5. 2016 04:26)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: MOST KE VZDĚLÁNÍ - BRIDGE TO EDUCATION, o. s.
IČ: 26998262
DIČ: CZ26998262
Sídlo: Benecko 202, 512 37 Benecko
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Tomáš Hájek
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 25. 11. 2013