Zvyšování odborných znalostí v poskytování sociálních služeb
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9554
Název zakázky: Zvyšování odborných znalostí v poskytování sociálních služeb
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 2. 2014
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: Domov pro seniory Krnov
Sídlo zadavatele: Rooseveltova 2141/51, Krnov – Pod Bezručovým vrchem, 794 01
- Jméno: Mgr. Oldřich Jarkuliš – ředitel DS Krnov Tel.: +420602793844 E-mail: domov.krnov@quick.cz
IČ zadavatele: 00846325
DIČ zadavatele: CZ00846325
- Jméno: Ing. Lenka Flasarová
- Telefon: 734 824 981
- E-mail: flary-zakazky@centrum.cz
Lhůta pro podání nabídek: 20. 2. 2014 12:00
Místo pro podání nabídek: Ing. Lenka Flasarová, OFFICE HOUSE s.r.o., Výstavní 1928/9, 702 00 Moravská Ostrava
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
V zadávacím řízení zadavatel poptává zajištění 24 akreditovaných kurzů pro 60 svých zaměstnanců - pracovníků v sociálních službách (PSS) a sociálních pracovníků (SP).
Všechny kurzy musí být akreditované podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů.
Předmět veřejné zakázky je rozdělen do 4 dílčích částí:
Osobnostní dovednosti
Odborné vzdělávání při práci se seniory
Vzdělávání v legislativních oblastech
Vzdělávání v oblasti bazální stimulace
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 527600,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 2/2014 – 4/2015
Místo dodání / převzetí plnění: Krnov – prostory zajištěné zadavatelem
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky (ust. § 78 odst. 1 písm. a) zákona). Dílčí hodnotící kritéria jsou stanovena v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje, a to: 1.Nabídková cena včetně DPH 60% 2. Způsob poskytování požadované služby, kvalita a metodologie realizace kurzů 40%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Z
Soubory ke stažení:
- doplnujici-informace-c.-1_2.doc (2. 5. 2016 11:49)
- doplnujici-informace-c.-1.pdf (2. 5. 2016 11:49)
- priloha-c.-1-specifikace-plneni-new.docx (2. 5. 2016 11:49)
- priloha-c.-1-specifikace-plneni-new.pdf (2. 5. 2016 11:49)
- priloha-c.-1-specifikace-plneni_1.pdf (2. 5. 2016 11:49)
- priloha-c.-2-polozkovy-rozpocet-new-1.xls (2. 5. 2016 11:49)
- priloha-c.-2-polozkovy-rozpocet-new.xls (2. 5. 2016 11:49)
- priloha-c.-2-polozkovy-rozpocet.xls (2. 5. 2016 11:49)
- priloha-c.-3-navrh-smlouvy-new-1.doc (2. 5. 2016 11:49)
- priloha-c.-3-navrh-smlouvy-new.doc (2. 5. 2016 11:49)
- priloha-c.-3-navrh-smlouvy_3.doc (2. 5. 2016 11:49)
- vyzva-k-podani-nabidek-new.doc (2. 5. 2016 11:49)
- vyzva-k-podani-nabidek-new.pdf (2. 5. 2016 11:49)
- vyzva-k-podani-nabidek_62.pdf (2. 5. 2016 11:50)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Část 1:
- Vítězný dodavatel
Název:EDUCO CENTRUM s.r.o.
IČ: 268 69 250 - DIČ: CZ258 69 250
Sídlo: Pod Ježníkem 9, 794 01 Krnov
Část 2
- Vítězný dodavatel
Název: Mgr. Martina Stehlíková - Schola Medica
IČ: 760 01 121
Sídlo: Dunajská 21, 625 00 Brno
- 2. uchazeč
Název:EDUCO CENTRUM s.r.o.
IČ: 268 69 250
DIČ: CZ258 69 250
Sídlo: Pod Ježníkem 9, 794 01 Krnov
- 3. uchazeč
Název: Petr Otáhal, a.s.
IČ: 268 20 927
DIČ: CZ268 20 927
Sídlo: Jiráskova 490, 738 01 Frýdek - Místek
Část 3:
- Vítězný dodavatel
Název: EDUCO CENTRUM s.r.o.
IČ: 268 69 250
DIČ: CZ258 69 250
Sídlo: Pod Ježníkem 9, 794 01 Krnov
Část 4:
- Vítězný dodavatel
Název: PaeDr. Anna Jakobová.
IČ: 630 43 432
Sídlo: Františka Prokopa 196, Frýdek - Místek - Chlebovice
Datum ukončení: 20. 3. 2014