Zpět

Zvyšování odborných znalostí v poskytování sociálních služeb

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9554

Název zakázky: Zvyšování odborných znalostí v poskytování sociálních služeb

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 2. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Domov pro seniory Krnov

Sídlo zadavatele: Rooseveltova 2141/51, Krnov – Pod Bezručovým vrchem, 794 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Oldřich Jarkuliš – ředitel DS Krnov Tel.: +420602793844 E-mail: domov.krnov@quick.cz

IČ zadavatele: 00846325

DIČ zadavatele: CZ00846325

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Lenka Flasarová
  • Telefon: 734 824 981
  • E-mail: flary-zakazky@centrum.cz

Lhůta pro podání nabídek: 20. 2. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
Ing. Lenka Flasarová, OFFICE HOUSE s.r.o., Výstavní 1928/9, 702 00 Moravská Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

V zadávacím řízení zadavatel poptává  zajištění 24 akreditovaných kurzů pro 60 svých zaměstnanců -  pracovníků v sociálních službách (PSS) a sociálních pracovníků (SP).

Všechny kurzy musí být akreditované podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů.

Předmět veřejné zakázky je rozdělen do 4 dílčích částí:

Osobnostní dovednosti

Odborné vzdělávání při práci se seniory

Vzdělávání v legislativních oblastech

Vzdělávání v oblasti bazální stimulace

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 527600,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
2/2014 – 4/2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Krnov – prostory zajištěné zadavatelem

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky (ust. § 78 odst. 1 písm. a) zákona). Dílčí hodnotící kritéria jsou stanovena v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje, a to: 1.Nabídková cena včetně DPH 60% 2. Způsob poskytování požadované služby, kvalita a metodologie realizace kurzů 40%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Z

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Část 1:

  • Vítězný dodavatel
    Název: 

    EDUCO CENTRUM s.r.o.


    IČ: 268 69 250
  • DIČ: CZ258 69 250
    Sídlo: Pod Ježníkem 9, 794 01 Krnov

Část 2

  • Vítězný dodavatel
    Název: Mgr. Martina Stehlíková - Schola Medica

             IČ: 760 01 121

             Sídlo: Dunajská 21, 625 00 Brno

 

  • 2. uchazeč
    Název: 

    EDUCO CENTRUM s.r.o.


    IČ: 268 69 250

          DIČ: CZ258 69 250
          Sídlo: Pod Ježníkem 9, 794 01 Krnov 

  • 3. uchazeč
    Název: Petr Otáhal, a.s.
    IČ: 268 20 927
    DIČ: CZ268 20 927
    Sídlo: Jiráskova 490, 738 01 Frýdek - Místek

 

Část 3:

  • Vítězný dodavatel

             Název: EDUCO CENTRUM s.r.o.
             IČ: 268 69 250
             DIČ: CZ258 69 250
             Sídlo: Pod Ježníkem 9, 794 01 Krnov

 

Část 4:

  • Vítězný dodavatel

             Název: PaeDr. Anna Jakobová.
             IČ: 630 43 432
             Sídlo: Františka Prokopa 196, Frýdek - Místek - Chlebovice

 

 

Datum ukončení: 20. 3. 2014


 
Uveřejněno: 3. 2. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016