- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Hradiště chytře - využití konceptu Smart City
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12869
Název zakázky: Hradiště chytře - využití konceptu Smart City
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 17. 7. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: Město Uherské Hradiště
Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 19, 686 01 Uherské Hradiště
- Jméno: Ing. Stanislav Blaha, starosta
- Telefon: +420572525103
- E-mail: stanislav.blaha@mesto-uh.cz
IČ zadavatele: 00291471
DIČ zadavatele: CZ00291471
- Jméno: Roman Hlaváč
- Telefon: +420545120289
- E-mail: roman.hlavac@rts.cz
Lhůta pro podání nabídek: 6. 8. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/00291471
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování koncepčních a strategických dokumentů vč. analytických a návrhových podkladů pro zadavatele v oblasti strategického plánování rozvoje města Uherské Hradiště. Veřejná zakázka je v souladu s § 35 a 101 ZZVZ rozdělena na 8 částí (viz níže).
Část VZ NÁZEV ČÁSTI VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
1 KA02 - Strategie Smart City
2 KA03 - Informační strategie
3 KA04 - Koncepce rozvoje veřejného osvětlení
4 KA05 - Místní adaptační strategie na změnu klimatu
5 KA07 - Strategie rozvoje kulturních a kreativních průmyslů
6 KA08 - Koncepce rozvoje a řízení kultury
7 KA09 - Koncepce rozvoje cestovního ruchu
8 KA10 - Koncepce rozvoje a řízení sportu
Pro příslušnou část veřejné zakázky je cílem klíčové aktivity zejména:
Část 1, KA02 - Strategie Smart City: Nejširší uplatnění konceptu Smart City v oblasti energetiky a dopravy, které lze efektivněji řešit aplikací vhodných informačních a komunikačních technologií (ICT). Koncept Smart City však nezahrnuje pouze dvě výše uvedené oblasti, lze jej aplikovat i na další, např. správa a řízení města, odpadové hospodářství, vodohospodářství či krizové řízení. Aby bylo město skutečně „smart“ a přispívalo k udržitelnému rozvoji co nejvíce, mělo by mít dostatečné znalosti a povědomí o nových technologiích a zároveň musí mít své činnosti opřeny nejen o své strategické dokumenty, ale i o koncepční a akční dokumenty, které zajistí systematičnost a provázanost jednotlivých kroků.
Část 2, KA03 - Informační strategie: Tvorba IT strategie dle zákona 365/2000 Sb., jako nejvyšší, nejdůležitější strategie v IT, v rámci které se plánují velké investice do IT ve střednědobém i dlouhodobém horizontu.
Část 3, KA04 - Koncepce rozvoje veřejného osvětlení: Cílem bude tvorba koncepce veřejného osvětlení města Uherského Hradiště pro komplexní řešení veřejného a architekturního osvětlení města Uherského Hradiště.
Část 4, KA05 - Místní adaptační strategie na změnu klimatu: Cílem klíčové aktivity bude zpracování adaptační strategie na změnu klimatu města Uherského Hradiště.
Část 5, KA07 - Strategie rozvoje kulturních a kreativních průmyslů: Cílem je vytvořit ve městě dostatek pracovních příležitostí pro středně a vysoce kvalifikované odborníky, jejichž úroveň platů a mezd bude minimálně srovnána s celostátním průměrem.
Část 6, KA08 - Koncepce rozvoje a řízení kultury: Cílem koncepce je koncepčně vyhodnotit především stávající model fungování kulturních zařízení ve městě a navrhnout možnosti zefektivnění jejich provozu a zkvalitnění jejich produktů a aktivit. Dlouhodobým přetrvávajícím problémem je umístění Slováckého divadla (a s tím související další využití objektu Malé scény), rozvoj materiálního zabezpečení a infrastruktury kulturních zařízení a analýza a přístup k podpoře podpory neziskového sektoru v kultuře apod.
Část 7, KA09 - Koncepce rozvoje cestovního ruchu: Cílem koncepce je definovat roli Uherského Hradiště jako jednoho z center turistické oblasti Slovácka, nastavit koordinaci aktivit v ČR na lokální, oblastní a regionální úrovni, popsat nabídku nových, případně propojení existujících aktivit, služeb či akcí do jednotlivých produktů CR, eventových balíčků (např. víkendových), nastavit systém využívání nových a efektivních forem marketingové komunikace a zabývat se formami zintenzivnění cestovního ruchu mimo hlavní turistickou sezónu.
Část 8, KA10 - Koncepce rozvoje a řízení sportu: Cílem koncepce je zejména aktualizace stavu v oblasti sportu ve městě, posouzení dostatku kapacit sportovních zařízení, posouzení dostatku kapacit diváckého zázemí, posouzení dostatku kapacit sportovních zařízení s ohledem na jejich umístění na jednotlivých územích a v jednotlivých čtvrtích města, posouzení nutnosti výstavby nových sportovních hal – konkretizace jejich kapacit s ohledem na stanovení jejich zaměření na jednotlivé druhy sportu - aktualizace koncepce sportu ve vztahu k aktuální koncepci sportu Zlínského kraje a ve vztahu ke státní koncepci sportu.
Podrobnější požadavky zadavatele, popřípadě další požadované podmínky jsou uvedeny v obchodních podmínkách a technické specifikaci, které tvoří nedílnou součást zadávací dokumentace.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 5363264,46 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení plnění (u všech částí VZ) je nejpozději od 04. 11.2019. Zadavatelem stanovená lhůta plnění dle přílohy č.1 – Specifikace předmětu plnění.
Místo dodání / převzetí plnění: Městský úřad Uherské Hradiště, Útvar městského architekta
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou u všech částí veřejné zakázky posuzovány a hodnoceny samostatně, a to podle dílčích hodnotících kritérií, kterými jsou:
A) Nabídková cena celkem v Kč bez DPH, váha 65%
Celková nabídková cena bude vyhodnocena podle zásady méně je lépe (nejvýhodnější nabídka má nejnižší hodnotu) a nabídka s nejvyšším počtem bodů obdrží 100 bodů. Ostatní nabídky získají takový počet bodů, který odpovídá vzorci:
100 x (nejvýhodnější nabídka / hodnocená nabídka) x váha kritéria
B) Kvalifikace a zkušenosti osob zapojených do realizace veřejné zakázky, váha 35%
Kvalifikace a zkušenosti osob realizačního týmu se hodnotí pro osoby, kterými dodavatel prokazuje svoji technickou kvalifikaci, a to tak, že budou hodnoceny v rámci každé části samostatně (příloha č. 10). Podle níže uvedeného klíče, budou každé vymezené osobě z týmu dodavatele přiděleny body. Body získané za praxi a referenční zakázky se sečtou (v částech, u nichž je definováno více členů realizačního týmu se sečtou body všech takových osob) a nabídka s nejvyšším počtem dosažených bodů získá 100 bodů a každá další nabídka pak získá takový počet bodů, který odpovídá vzorci:
100 x (počet bodů hodnocené nabídky/počet bodů nejvýhodnější nabídky) x váha kritéria
Pořadí nabídek pak bude určeno podle absolutní hodnoty získaných bodů od nejvyšší po nejnižší.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dodavatel je povinen prokázat splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek. Splněním kvalifikace se v tomto případě rozumí: prokázání základní způsobilosti dodavatele, prokázání profesní způsobilosti dodavatele, prokázání technické kvalifikace. Podrobnosti naleznete ve SVAZKU 2 zadávací dokumentace.
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (příloha č. 6)
Dodavatel prokazuje splnění profesní způsobilosti ve vztahu k České republice předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence. Zadavatel požaduje, aby dodavatel rovněž prokázal, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky.
Zadavatel požaduje prokázání technické kvalifikace za účelem prokázání lidských zdrojů, technických zdrojů nebo odborných schopností a zkušeností dodavatele, které pokládá za nezbytné pro plnění veřejné zakázky v odpovídající kvalitě (přílohy č. 4 a č. 5).
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel doporučuje, aby nabídka dodavatele byla strukturována do samostatných oddílů, označených shodně s následujícími pokyny, a to samostatně pro každou příslušnou část veřejné zakázky, na kterou dodavatel podává svoji nabídku (tzn. předložení nabídky v níže popsaném členění pro první část, za ní ve stejné struktuře pro druhou část atd.):
- Vyplněný formulář "Krycí list nabídky", obsahující identifikační údaje účastníka zadávacího řízení s uvedením nabídkové ceny (či případně hodnot jiných číselně vyjádřitelných kritérií) podle vzoru formuláře. Krycí list nabídky bude podepsán zaručeným elektronickým podpisem založeným na kvalifikovaném certifikátu nebo bude podepsán v listinné podobě a naskenován do elektronické podoby nabídky. Obě alternativy jsou přípustné. Krycí list bude podepsán oprávněnou osobou účastníka zadávacího řízení a tento podpis stvrzuje celý obsah nabídky.
- Formulář vstupující do hodnocení kritéria „Kvalifikace a zkušenosti osob“
- Návrh smlouvy – tento návrh smlouvy musí být v souladu se vzorem předloženým zadavatelem v zadávací dokumentaci. Nedílné součásti návrhu smlouvy dodavatele musí být přílohy:
- Příloha č. 1 - Specifikace předmětu plnění
- Příloha č. 2 - Osoba vedoucího realizačního týmu zhotovitele (platí pro část 1,2,4,6 až 8VZ)
- Příloha č. 2 – Osoby realizačního týmu zhotovitele (platí pro část 3 a 5 VZ)
- Příloha č. 3 - Seznam poddodavatelů (viz - Formulář pro uvedení podílu poddodavatelů nebo čestné prohlášení účastníka zadávacího řízení, o tom, že nehodlá využít poddodavatelů)
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídkovou cenou se pro účely řízení rozumí celková cena za řádné provedení požadovaných služeb bez daně z přidané hodnoty, a to samostatně pro každou příslušnou část veřejné zakázky, na kterou účastník zadávacího řízení podává svoji nabídku. Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady na řádné a odborné plnění předmětu zakázky. Nabídková cena bude zpracována podle věcného členění služeb. V rámci nabídky účastníka zadávacího řízení je údaj o nabídkové ceně uváděn na několika místech nabídky (návrh smlouvy o dílo, krycí list nabídky). Je povinností účastníka zadávacího řízení, aby veškeré jím uváděné cenové údaje byly ve všech částech nabídky shodné. V případě jakéhokoliv rozporu má přednost nabídková cena uvedená v návrhu smlouvy o dílo. Nabídková cena i dílčí ceny budou uvedeny v české měně v zadavatelem požadovaném členění.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky se podávají písemně, a to výhradně v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje Vhodné uveřejnění veřejných zakázek, dostupného nainternetové adrese https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/00291471 pod názvem veřejné zakázky.Podrobné informace o elektronickém nástroji nalezne dodavatel na internetovéadrese https://www.vhodne-uverejneni.cz/, zejména v Uživatelská příručka pro dodavatele a Manuál k použití elektronického podpisu.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu (Krycí list nabídky).
Požadavek na jednu nabídku: Dodavatel je oprávněn podat nabídku na jednu nebo na více částí veřejné zakázky nebo na všechny části veřejné zakázky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být podána elektronickou formou. Zadavatel vysvětlení, zadávací dokumentace uveřejní na profilu zadavatele, včetně znění žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace (bez identifikace tazatele) v zákonem stanovené lhůtě (do 3 pracovních dnů). Bude-li žádost o vysvětlení zadávací dokumentace doručena zadavateli později, nežstanoví ZZVZ (viz § 98 odstavec 1), nemá zadavatel povinnost na takovou žádost reagovat.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 9), na toto zadávací řízení se aplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 0. Výzva k podání nabídky.pdf (15. 7. 2019 15:05)
- 1. Svazek 1 - Podmínky a požadavky pro zpracování nabídky.pdf (15. 7. 2019 15:05)
- 2. Svazek 2 - Požadavky na kvalifikaci dodavatelů.doc (15. 7. 2019 15:05)
- 3. Krycí list nabídky.doc (15. 7. 2019 15:05)
- 4. Formulář prouvedení významných služeb - část 1).doc (15. 7. 2019 15:07)
- 4. Formulář prouvedení významných služeb - část 2).doc (15. 7. 2019 15:07)
- 4. Formulář prouvedení významných služeb - část 3).doc (15. 7. 2019 15:07)
- 4. Formulář prouvedení významných služeb - část 4).doc (15. 7. 2019 15:07)
- 4. Formulář prouvedení významných služeb - část 5).doc (15. 7. 2019 15:07)
- 4. Formulář prouvedení významných služeb - část 6).doc (15. 7. 2019 15:07)
- 4. Formulář prouvedení významných služeb - část 7).doc (15. 7. 2019 15:07)
- 4. Formulář prouvedení významných služeb - část 8).doc (15. 7. 2019 15:07)
- 5. Formulář prouvedení seznamu techniků a osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikace - část 1).doc (15. 7. 2019 15:09)
- 5. Formulář prouvedení seznamu techniků a osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikace - část 2).doc (15. 7. 2019 15:09)
- 5. Formulář prouvedení seznamu techniků a osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikace - část 3).doc (15. 7. 2019 15:09)
- 5. Formulář prouvedení seznamu techniků a osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikace - část 4).doc (15. 7. 2019 15:09)
- 5. Formulář prouvedení seznamu techniků a osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikace - část 5).doc (15. 7. 2019 15:09)
- 5. Formulář prouvedení seznamu techniků a osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikace - část 6).doc (15. 7. 2019 15:09)
- 5. Formulář prouvedení seznamu techniků a osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikace - část 7).doc (15. 7. 2019 15:09)
- 5. Formulář prouvedení seznamu techniků a osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikace - část 8).doc (15. 7. 2019 15:09)
- 6. Vzor čestného prohlášení dodavatele o splnění kvalifikačních předpokladů.doc (15. 7. 2019 15:11)
- 7. Svazek 3 - Obchodní podmínky formou návrhu smlouvy - část 1).docx (15. 7. 2019 15:11)
- 7. Svazek 3 - Obchodní podmínky formou návrhu smlouvy - část 2).docx (15. 7. 2019 15:11)
- 7. Svazek 3 - Obchodní podmínky formou návrhu smlouvy - část 3).docx (15. 7. 2019 15:12)
- 7. Svazek 3 - Obchodní podmínky formou návrhu smlouvy - část 4).docx (15. 7. 2019 15:12)
- 7. Svazek 3 - Obchodní podmínky formou návrhu smlouvy - část 5).docx (15. 7. 2019 15:12)
- 7. Svazek 3 - Obchodní podmínky formou návrhu smlouvy - část 6).docx (15. 7. 2019 15:12)
- 7. Svazek 3 - Obchodní podmínky formou návrhu smlouvy - část 7).docx (15. 7. 2019 15:12)
- 7. Svazek 3 - Obchodní podmínky formou návrhu smlouvy - část 8).docx (15. 7. 2019 15:13)
- 8. Specifikace předmětu plnění (příloha č. 1 smlouvy) - část 1).docx (15. 7. 2019 15:28)
- 8. Specifikace předmětu plnění (příloha č. 1 smlouvy) - část 2).docx (15. 7. 2019 15:29)
- 8. Specifikace předmětu plnění (příloha č. 1 smlouvy) - část 3).docx (15. 7. 2019 15:29)
- 8. Specifikace předmětu plnění (příloha č. 1 smlouvy) - část 4).docx (15. 7. 2019 15:30)
- 8. Specifikace předmětu plnění (příloha č. 1 smlouvy) - část 5).docx (15. 7. 2019 15:31)
- 8. Specifikace předmětu plnění (příloha č. 1 smlouvy) - část 6).docx (15. 7. 2019 15:32)
- 8. Specifikace předmětu plnění (příloha č. 1 smlouvy) - část 7).docx (15. 7. 2019 15:33)
- 8. Specifikace předmětu plnění (příloha č. 1 smlouvy) - část 8).docx (15. 7. 2019 15:33)
- 9. Formulář pro uvedení podílu poddodavatelů.doc (15. 7. 2019 15:34)
- 10. Formulář pro uvedení služeb vstupujících do hodnocení kvalifikace a zkušenosti osob - část 1).doc (15. 7. 2019 15:34)
- 10. Formulář pro uvedení služeb vstupujících do hodnocení kvalifikace a zkušenosti osob - část 2).doc (15. 7. 2019 15:34)
- 10. Formulář pro uvedení služeb vstupujících do hodnocení kvalifikace a zkušenosti osob - část 3).doc (15. 7. 2019 15:34)
- 10. Formulář pro uvedení služeb vstupujících do hodnocení kvalifikace a zkušenosti osob - část 4).doc (15. 7. 2019 15:35)
- 10. Formulář pro uvedení služeb vstupujících do hodnocení kvalifikace a zkušenosti osob - část 5).doc (15. 7. 2019 15:35)
- 10. Formulář pro uvedení služeb vstupujících do hodnocení kvalifikace a zkušenosti osob - část 6).doc (15. 7. 2019 15:35)
- 10. Formulář pro uvedení služeb vstupujících do hodnocení kvalifikace a zkušenosti osob - část 7).doc (15. 7. 2019 15:36)
- 10. Formulář pro uvedení služeb vstupujících do hodnocení kvalifikace a zkušenosti osob - část 8).doc (15. 7. 2019 15:36)
- Oznámení rozhodnutí zadavatele o zrušení - dílčí část 3.pdf (21. 8. 2019 11:06)
- Oznámení o výběru dodavatele -část 2.pdf (2. 10. 2019 08:38)
- Oznámení o výběru dodavatele - část 4.pdf (2. 10. 2019 08:38)
- Oznámení o výběru dodavatele - část 6.pdf (2. 10. 2019 08:38)
- Oznámení o výběru dodavatele - část 8.pdf (2. 10. 2019 08:38)
- Oznámení rozhodnutí zadavatele o vyloučení dodavatele - MC TRITON - ČÁST 5.pdf (14. 10. 2019 11:27)
- Oznámení rozhodnutí zadavatele o vyloučení dodavatele - CE Traffic - část 7.pdf (14. 10. 2019 11:27)
- Oznámení rozhodnutí zadavatele o vyloučení dodavatele - MC TRITON - část 7.pdf (14. 10. 2019 11:27)
- 0_Oznámení o výběru dodavatele - 6007 - část 7.pdf (14. 10. 2019 11:27)
- 1_Oznámení o výběru dodavatele - 6007 - část 1.pdf (14. 10. 2019 11:27)
- Opravné oznámení o výběru dodavatele - část 6.pdf (6. 11. 2019 14:32)
- Oznámení o výběru dodavatele - část 5.pdf (15. 11. 2019 13:44)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.