Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Koncepce komunikace Městského úřadu Staré Město s veřejností

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13870

Název zakázky: Koncepce komunikace Městského úřadu Staré Město s veřejností

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 8. 2021

Název/obchodní firma zadavatele: Město Staré Město

Sídlo zadavatele: nám. Hrdinů 100, 686 03 Staré Město

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Kamil Psotka
  • Telefon: +420515538820
  • E-mail: budis@sport-tex.cz

IČ zadavatele: 00567884

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Martin Budiš
  • Telefon: +420515538820
  • E-mail: budis@sport-tex.cz

Lhůta pro podání nabídek: 24. 8. 2021 11:00

Místo pro podání nabídek:
Město Staré Město, se sídlem: nám. Hrdinů 100, 686 03 Staré Město

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování komunikační koncepce s veřejností, včetně prezentačních a informačních materiálů. Tento dokument bude plně respektovat zásady uvedené v Metodice přípravy veřejných strategií.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 115000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
90 kalendářních dnů od nabytí účinnosti smlouvy

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky je město Staré Město, náměstí Hrdinů 100.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické výhodnosti nabídek na základě nejnižší nabídkové ceny. Předmětem hodnocení bude celková výše nabídkové ceny veřejné zakázky v Kč bez DPH stanovená účastníkem. Zadavatel, příp. jím ustanovená komise podle výše nabídkové ceny určí pořadí nabídek. Jako nejvýhodnější nabídka bude hodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. V případě rovnosti cen rozhodne los.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Zadavatel požaduje prokázání:

    základní způsobilosti podle § 74,
    profesní způsobilosti podle § 77,
    technická kvalifikace podle § 79.

    Způsob prokázání kvalifikace je podrobně uveden v zadávací dokumentaci.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Nabídka, veškeré přílohy a prohlášení budou podepsány osobou oprávněnou tyto úkony činit podle právních předpisů nebo zástupcem zmocněným k tomuto úkonu, plná moc pak musí být součástí nabídky v prosté kopii.

Účastník zadávacího řízení předloží nabídku též v elektronické podobě na CD nebo DVD. Každý účastník zadávacího řízení předloží návrh smlouvy v elektronické podobě ve formátu Word (.doc).

Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.

Další podmínky a požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci. 

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník zadávacího řízení stanoví nabídkovou cenu za provedení zakázky v souladu s podmínkami zadavatele, a to absolutní částkou v CZK. Účastník zadávacího řízení provede ocenění podle zadávací dokumentace a technické specifikace.

Celková nabídková cena je stanovena jako nejvýše přípustná. Celkovou nabídkovou cenu, jakož i jednotlivé nabídkové ceny, uvede účastník zadávacího řízení v české měně se zaokrouhlením na celé Kč v členění na cenu bez DPH, samostatnou výši DPH a cenu včetně DPH.

Další podmínky a požadavky na zpracování nabídkové ceny jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotvírat - „Město Staré Město - Koncepce komunikace Městského úřadu Staré Město s veřejností“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Další podmínky a požadavky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Další podmínky a požadavky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 9. 8. 2021
 
Aktualizováno: 17. 9. 2021