Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Měkké a manažerské dovednosti – technická angličtina a koučink v českém jazyce

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13543

Název zakázky: Měkké a manažerské dovednosti – technická angličtina a koučink v českém jazyce

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 8. 2020

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: ELFE, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Chářovská 920/120, Pod Cvilínem, 794 01 Krnov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: ing. Roman Halaška
  • Telefon: +420554689011
  • E-mail: elfe@elfe.cz

IČ zadavatele: 47973293

DIČ zadavatele: CZ47973293

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: APC Consulting s.r.o. Přerov I – Město, Příční 861/4, PSČ 750 02
  • Telefon: +420602754288
  • E-mail: info@apcconsult.cz

Lhůta pro podání nabídek: 17. 8. 2020 09:00

Místo pro podání nabídek:
ELFE, s.r.o. Chářovská 920/120, Pod Cvilínem, 794 01 Krnov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zajištění vzdělávací aktivity pro vybrané zaměstnance společnosti ELFE, s.r.o.  Předmětem  zakázky je výběr dodavatele vzdělávacích aktivit vedoucích ke zvýšení  měkkých a manažerských kompetencí zaměstnanců zadavatele, a to formou uzavřených kurzů dle této specifikace kurzů:

Management (řízení) změn v anglickém jazyce

Obsah: efektivně realizovat zvolenou strategii a urychlit získávání výnosů

Maximální délka trvání: 16 hodin

Délka jedné hodiny je 60 minut, kurz bude organizován v maximálním rozsahu 8 hodin denně

Předpokládaný počet účastníků kurzu: 2

Počet skupin: 1

Cílová skupina: Řídící pracovník (CZ- ISCO 1)

Metoda výuky: interaktivní výuka založená na příkladech z praxe

Výstupy ze vzdělávací aktivity budou účastníkům kurzu dostupné on line.

Obchodní dovednosti v anglickém jazyce

Obsah: rozšíření stávající obchodní dovednosti obchodníka s důrazem na přípravu pro reálnou akviziční činnosti v oblasti podnikatelských rizik, stěžejně pak u korporatní klienty. Naučit se zaujmout, motivovat, realizovat a zabezpečit a zabezpečit si profit své práce

Maximální délka trvání: 16 hodin

Délka jedné hodiny je 60 minut, kurz bude organizován v maximálním rozsahu 8 hodin denně

Předpokládaný počet účastníků kurzu: 2

Počet skupin: 1

Cílová skupina: Řídící pracovník (CZ – ISCO 1), technik (CZ – ISCO 3)

Metoda výuky: interaktivní výuka založená na příkladech z praxe

Výstupy ze vzdělávací aktivity budou účastníkům kurzu dostupné on line.

 

Snižování nákladů  v anglickém jazyce

Obsah: jednorázová nebo trvalá iniciativa zaměřená na redukci výdajů s cílem zlepšit ziskovost a efektivnost

Maximální délka trvání: 16 hodin

Délka jedné hodiny je 60 minut, kurz bude organizován v maximálním rozsahu 8 hodin denně

Předpokládaný počet účastníků kurzu: 10

Počet skupin: 2

Cílová skupina: Řídící pracovník (CZ – ISCO 1), specialisté (CZ – ISCO 2), technik (CZ – ISCO 3), úředník (CZ – ISCO 4)

Metoda výuky: interaktivní výuka založená na příkladech z praxe

Výstupy ze vzdělávací aktivity budou účastníkům kurzu dostupné on line.

Strategické myšlení, plánování, rozhodování a řízení v anglickém jazyce

Obsah:

Organizace a prostředí, strategie a kultura

Hlavní modely strategického plánování

Proces formulování strategie

Strategie v turbulentním prostředí

Scénáře – nástroj strategického řízení

Maximální délka trvání: 16 hodin

Délka jedné hodiny je 60 minut, kurz bude organizován v maximálním rozsahu 8 hodin denně

Předpokládaný počet účastníků kurzu: 7

Počet skupin: 2

Cílová skupina: Řídící pracovník (CZ – ISCO 1), specialisté (CZ – ISCO 2), technik (CZ – ISCO 3), úředník (CZ – ISCO 4)

Metoda výuky: interaktivní výuka založená na příkladech z praxe

Výstupy ze vzdělávací aktivity budou účastníkům kurzu dostupné on line.

 Zvyšování efektivity procesů v anglickém jazyce (16 hodin)

Obsah:

 Strategie a nástroje řízení procesů
 Projektování pracovního místa a organizace práce
 Povaha plánování a řízení – kapacity, dodávky
 Plánování a řízení jakosti
 Měření výkonnosti provozu
 Zlepšování procesů a prevence poruch

Maximální délka trvání: 16 hodin

 Délka jedné hodiny je 60 minut, kurz bude organizován v maximálním rozsahu 8 hodin denně

Předpokládaný počet účastníků kurzu: 6

Počet skupin: 1

Cílová skupina: Řídící pracovník (CZ – ISCO 1), specialisté (CZ – ISCO 2), technik (CZ – ISCO 3), úředník (CZ – ISCO 4)

Metoda výuky: interaktivní výuka založená na příkladech z praxe

Výstupy ze vzdělávací aktivity budou účastníkům kurzu dostupné on line.

 

Zvyšování efektivity procesů v anglickém jazyce (8 hodin)

Obsah:

 Strategie a nástroje řízení procesů

 Projektování pracovního místa a organizace práce

 Povaha plánování a řízení – kapacity, dodávky

 Plánování a řízení jakosti

 Měření výkonnosti provozu

 Zlepšování procesů a prevence poruch

Maximální délka trvání: 8 hodin

 Délka jedné hodiny je 60 minut, kurz bude organizován v maximálním rozsahu 8 hodin denně

Předpokládaný počet účastníků kurzu: 3

Počet skupin: 1

Cílová skupina: Řídící pracovník (CZ – ISCO 1), specialisté (CZ – ISCO 2)

Metoda výuky: interaktivní výuka založená na příkladech z praxe

Výstupy ze vzdělávací aktivity budou účastníkům kurzu dostupné on line.

 Zvyšování výkonnosti v anglickém jazyce (16 hodin)

Obsah: plánování, navrhování, provádění a řízení systémů výroby, distribuce služeb a se zajišťováním jejich spolehlivosti a udržitelnosti. Optimalizujeme logistické procesy, počet pracovních míst, zlepšujeme kvalitu a dodavatelské schopnosti. Zároveň snižujeme náklady na produkt a časovou náročnost procesů

Maximální délka trvání: 16 hodin

Délka jedné hodiny je 60 minut, kurz bude organizován v maximálním rozsahu 8 hodin denně

Předpokládaný počet účastníků kurzu: 4

Počet skupin: 1

Cílová skupina: Řídící pracovník (CZ – ISCO 1), specialisté (CZ – ISCO 2)

Metoda výuky: interaktivní výuka založená na příkladech z praxe

Výstupy ze vzdělávací aktivity budou účastníkům kurzu dostupné on line.

Zvyšování výkonnosti v anglickém jazyce (8 hodin)

Obsah: plánování, navrhování, provádění a řízení systémů výroby, distribuce služeb a se zajišťováním jejich spolehlivosti a udržitelnosti. Optimalizujeme logistické procesy, počet pracovních míst, zlepšujeme kvalitu a dodavatelské schopnosti. Zároveň snižujeme náklady na produkt a časovou náročnost procesů

Maximální délka trvání: 8 hodin

Délka jedné hodiny je 60 minut, kurz bude organizován v maximálním rozsahu 8 hodin denně

Předpokládaný počet účastníků kurzu: 4

Počet skupin: 1

Cílová skupina: Technik (CZ – ISCO 3), úředník (CZ – ISCO 4)

Metoda výuky: interaktivní výuka založená na příkladech z praxe

Výstupy ze vzdělávací aktivity budou účastníkům kurzu dostupné on line.

Štíhlá výroba (konkrétní systémy) v anglickém jazyce

Obsah: efektivně realizovat zvolenou strategii a urychlit získávání výnosů

Maximální délka trvání: 8 hodin

Délka jedné hodiny je 60 minut, kurz bude organizován v maximálním rozsahu 8 hodin denně

Předpokládaný počet účastníků kurzu: 1

Počet skupin: 1

Cílová skupina: Technik (CZ – ISCO 3)

Metoda výuky: interaktivní výuka založená na příkladech z praxe

Výstupy ze vzdělávací aktivity budou účastníkům kurzu dostupné on line.

 

Koučink v českém jazyce

Obsah:

Role a dovednosti managera

Styly vedení – instruování, trénování, motivování a delegování

Situační vedení

Co je motivace a jak ji ovlivňovat

Maximální délka v trvání: 18 hodin

Délka jedné hodiny je 60 minut, kurz bude organizován v maximálním rozsahu 6 hodin denně

Předpokládaný počet účastníků kurzu: 4

Počet skupin: 1

Cílová skupina: Řídící pracovník (CZ- ISCO 1)

Metoda výuky: interaktivní výuka založená na příkladech z praxe

Výstupy ze vzdělávací aktivity budou účastníkům kurzu dostupné on line.

Dodavatel poskytne účastníkům kurzů v potřebném počtu pro každou vzdělávací aktivitu výukové a podpůrné materiály, které budou zpracovány v souladu s pravidly publicity OPZ a v souladu s obsahovou náplní jednotlivých kurzů. Vyjma vzdělávací aktivity  Koučink budou výukové a podpůrné materiály zpracovány v českém a anglickém jazyce, výukové a podpůrné materiály ke vzdělávací aktivitě Koučink budou zpracovány v českém jazyce. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 373000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Od podpisu smlouvy do 20. 12. 2020

Místo dodání / převzetí plnění:
Sídlo zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

    Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Zadavatel bude ekonomickou výhodnost nabídky hodnotit na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvality.

    Dílčí kritéria hodnocení                                                                            váha

    1. Výše celkové nabídkové ceny bez DPH v Kč                                           60 %

    2. Kvalita realizačního týmu                                                                     40 %

    Hodnocení proběhne tak, že každé kritérium obdrží bodové ohodnocení a zakázka bude přidělena té nabídce, která získá nejvyšší počet vážených bodů v součtu za jednotlivá kritéria. V případě, že nastane rovnost bodů, bude o konečném pořadí účastníků výběrového řízení rozhodovat nejnižší nabídková cena.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Zadavatel požaduje splnění kvalifikace účastníka výběrového řízení.

Způsobilým pro splnění zakázky je dodavatel, který:

a)splní podmínky základní způsobilosti

b)splní profesní způsobilost a

c)splní kritéria technické kvalifikace

 

Základní způsobilost

a)  účastník výběrového řízení (a v případě právnické osoby i každý člen statutárního orgánu) nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového  řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený viz níže nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží,

     Trestným činem pro účely prokázání splnění základní způsobilosti  se rozumí:

            - trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny nebo trestný čin účasti
         na organizované zločinecké skupině,
       - trestný čin obchodování s lidmi,
       - tyto trestné činy proti majetku:
                   1. podvod,
                   2. úvěrový podvod,
                   3. dotační podvod,
                   4. podílnictví,
                   5. podílnictví z nedbalosti,
                   6. legalizace výnosů z trestné činnosti,
                   7. legalizace výnosů z trestné činnosti z nedbalosti.
       - tyto trestné činy hospodářské:
                   1. zneužití informací a postavení v obchodním styku,
                   2. sjednání výhody při zadání veřejné zakázky, při veřejné soutěži a veřejné dražbě,
                   3. pletichy při zadání veřejné zakázky a při veřejné soutěži,
                   4. pletichy při veřejné dražbě,
                   5. poškození finančních zájmů Evropské unie.
       - trestné činy obecně nebezpečné,
       - trestné činy proti České republice, cizímu státu a mezinárodní organizaci,
       - tyto trestné činy proti pořádku ve věcech veřejných:
                   1. trestné činy proti výkonu pravomoci orgánu veřejné moci a úřední osoby,
                   2. trestné činy úředních osob,
                   3. úplatkářství,
                   4. jiná rušení činnosti orgánu veřejné moci.

b)  účastník výběrového  řízení nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek, a to ani ve vztahu ke spotřební dani,

c)  účastník výběrového řízení nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,

d)  účastník výběrového řízení nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,

e)  účastník výběrového řízení není v likvidaci, nebylo proti němu vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla vůči němu nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele.

Účastník výběrového řízení prokáže splnění základní způsobilosti čestným prohlášením podepsaným osobou oprávněnou jednat za účastníka výběrového řízení. Vzor čestného prohlášení je uveden v příloze č. 4.

 

Profesní způsobilost

 

a) dodavatel prokáže profesní způsobilost ve vztahu k České republice předložením výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje;

b) dodavatel předloží doklad, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícímu předmětu zakázky, pokud jiné právní předpisy takové oprávnění vyžadují – výpis ze živnostenského rejstříku pro předmět podnikání Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona, obor činnosti Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení včetně lektorské činnosti nebo obor činnosti Výchova a vzdělávání dospělých. V případě, že dodavatel nebude z důvodů, které mu nelze přičítat, schopen předložit zadavatelem požadovaný doklad, může předložit doklad rovnocenný, zejm. v případě, kdy oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu zakázky je možné prokázat dokladem prokazujícím živnostenské oprávnění pro jinou činnost, než kterou výše stanovil zadavatel.

Technická kvalifikace

A) dodavatel prokáže technickou kvalifikaci předložením seznamu významných služeb poskytnutých (tj. realizovaných a dokončených) za poslední tři roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatelů. Významnou službou se rozumí služba, jejímž předmětem je kompletní realizace vzdělávacích kurzů poskytnutých dodavatelem v oblasti, která je totožného nebo obdobného charakteru jako je předmět této zakázky, tj. měkké a manažerské dovednosti.  Z uvedeného seznamu významných služeb musí být patrné, že dodavatel proškolil v souhrnu všech významných služeb minimálně  20 osob v oblasti měkkých a manažerských dovedností. Z uvedeného seznamu významných služeb musí být dále jednoznačně patrné, že dodavatel realizoval následující služby:

a) nejméně 3 služby ze seznamu se musí týkat realizace vzdělávacích kurzů v oblasti měkkých a manažerských dovedností, přičemž u min. 2 z nich byla školicím jazykem angličtina, v minimální hodnotě 100 tis. Kč bez DPH za každou z nich a

b) nejméně  2 služby ze seznamu se musí týkat realizace vzdělávacích kurzů v oblasti měkkých a manažerských dovedností, přičemž školicím jazykem byla angličtina, a které byly realizovány formou uzavřených kurzů.

Zadavatel bude považovat kvalifikaci za splněnou, pokud v rámci služeb dle písm. a) výše byly realizovány i služby dle písm. b) výše.

Seznam bude předložen ve formě čestného prohlášení a podepsán osobou oprávněnou jednat za účastníka výběrového řízení;

B) dodavatel prokáže technickou kvalifikaci předložením seznamu členů realizačního týmu, kteří se budou podílet na plnění zakázky. Seznam členů realizačního týmu bude zahrnovat minimálně 4 členy realizačního týmu v minimálním složení: 

a) 1 garant projektu, který bude odpovědný zejména za řádné plnění zakázky, kvalitu vzdělávání, za komunikaci se zadavatelem, za řízení lektorů a dodržování stanovených termínů  a který se osobně podílel na realizaci min. 2 zakázek v oblasti projektového vedení a organizace vzdělávacích kurzů a

b) min. 3 lektoři, kteří  doloží seznam realizovaných vzdělávacích kurzů v oblasti měkkých a manažerských dovedností, na kterých se osobně podíleli a ze kterého bude plynout, že za poslední 3 roky každý z lektorů proškolil min. 7 osob v oblasti měkkých a manažerských dovedností,  přičemž min. u 2 z těchto lektorů byla u realizovaných vzdělávacích kurzů v oblasti měkkých a manažerských dovedností školicím jazykem angličtina.

Seznam bude předložen ve formě čestného prohlášení a podepsán osobou oprávněnou jednat za účastníka výběrového řízení;

C) dodavatel prokáže technickou kvalifikaci předložením osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám a    k následujícím členům realizačního týmu:

a) garant projektu bude disponovat vysokoškolským vzděláním a min. 3 roky profesní praxí v oblasti projektového vedení a organizace vzdělávacích kurzů,

 

b) min. 3 lektoři, kteří budou disponovat vysokoškolským vzděláním a min. 3 roky profesní praxí v oblasti vzdělávání měkkých a manažerských dovedností.

Dodavatel předloží zadavateli strukturované profesní životopisy (dále jen SPŽ) výše uvedených členů realizačního týmu odpovědných za plnění zakázky. SPŽ musí být těmito členy realizačního týmu podepsány. 

Forma prokázání splnění kvalifikace

Veškeré požadované doklady budou předloženy v prostých kopiích. Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti bude předloženo v originále.

Doklady prokazující základní způsobilost a výpis z obchodního rejstříku musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem podání nabídky.    

Namísto předložení dokumentů požadovaných zadavatelem je dodavatel oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 228 zákona č.134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 239 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek).  
  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel požaduje podat nabídku v jednom písemném listinném vyhotovení a rovněž v elektronické podobě na CD-ROM (kompletní naskenovaná nabídka ve formátu pdf, soubory na datovém nosiči doporučujeme o velikosti max. 2MB, větší soubory doporučujeme rozdělit do více samostatných souborů.)  Nabídky se podávají písemně v listinné podobě a v uzavřené obálce zabezpečené proti otevření (opatřené na uzavřeních označením obchodní firmy/názvu, razítkem) s uvedením výzvy „Neotevírat“.  Na obálce musí být uveden název zakázky a také adresa dodavatele.

Nabídka musí obsahovat datum a bude podepsána oprávněnou osobou jednat za účastníka výběrového řízení (tj. statutární zástupce účastníka nebo osoba pověřená plnu mocí vystavenou statutárním orgánem).

Zadavatel doporučuje účastníkům výběrového řízení, aby všechny listy nabídky byly navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky a aby všechny stránky nabídky byly očíslovány vzestupnou kontinuální řadou. Účastník výběrového řízení v nabídce výslovně uvede kontaktní adresu pro písemný styk mezi účastníkem výběrového řízení a zadavatelem.

Nabídka i veškeré další doklady požadované zadávacími podmínkami musí být předloženy v českém jazyce nebo ve slovenském jazyce, pokud jsou vydány v jiném jazyce, musí být předložen jejich překlad do českého jazyka (prostý pracovní překlad).

Zadavatel doporučuje předložení nabídky v následující struktuře:

1. krycí list nabídky;

2. doklady prokazující splnění základní způsobilosti;

3. doklady prokazující splnění profesní způsobilosti;

4. doklady prokazující splnění technické kvalifikace;

5. návrh smlouvy o poskytování služeb podepsaný oprávněnou osobou (statutární orgán nebo osoba statutárním orgánem zmocněná v souladu se způsobem zastupování dodavatele) včetně předepsaných příloh;

6. doklady o poddodavatelích;

7. CD-ROM.

V případě, že dojde ke změně údajů uvedených v nabídce do doby uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem, je příslušný účastník povinen o této změně zadavatele bezodkladně písemně informovat.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Účastník výběrového řízení stanoví nabídkovou cenu jako nejvýše přípustnou celkovou cenu za předmět zakázky v souladu s touto výzvou, a to absolutní částkou v Kč. 

Nabídková cena bude uvedena ve smlouvě o poskytování služeb a v krycím listu v Kč v tomto členění: celková nabídková cena bez DPH, samostatně vyčíslené DPH platné v České republice ke dni podání nabídky a celková nabídková cena včetně DPH.

Účastník zadávacího řízení jako součást nabídky předloží přílohu č. 5 – Tabulka nabídkové ceny, kde uvede náklady za školicí den a skupinu a dílčí celkovou cenu za vzdělávací kurzy. Účastník zadávacího řízení dále vyplní celkovou nabídkovou cenu za celý předmět zakázky do Krycího listu nabídky – příloha č. 1, a dále ve stejné výši do závazného návrhu Smlouvy o poskytování služeb – příloha č. 2. V případě rozporu celkové nabídkové ceny uvedené v Tabulce nabídkové ceny, Krycím listu a v návrhu Smlouvy o poskytování služeb bude pro hodnocení a plnění zakázky rozhodná výše celkové nabídkové ceny uvedená v závazném návrhu Smlouvy o poskytování služeb.

Není-li účastník plátce DPH, potom tuto daň nevyčíslí a informaci, že není plátcem DPH uvede v nabídce

Součástí nabídkové ceny budou veškeré další činnosti související s realizací zakázky.

Ocenění zakázky je třeba provést pro uvedený rozsah služeb, požadované kvalitativní parametry a dobu a místo plnění.

Účastník je povinen do ceny promítnout veškeré předpokládané zvýšení ceny v závislosti na čase plnění, předpokládaný vývoj cen vstupních nákladů, veškeré ztížené podmínky, které lze při realizaci zakázky očekávat. Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky.

Překročení nabídkové ceny je možné pouze za předpokladu, že v průběhu realizace zakázky dojde ke změnám sazeb daně z přidané hodnoty. V takovém případě bude nabídková cena upravena podle sazeb daně z přidané hodnoty platných v době vzniku zdanitelného plnění

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.Adresa pro doručování žádostí o vysvětlení zadávacích podmínek:APC Consulting s.r.o., Příční 861/4, 750 02 Přerov, e-mail: info@apcconsult.cz

Další požadavky na zpracování nabídky:

Platební a obchodní podmínky jsou uvedeny v příloze č. 2 – Smlouva o poskytování služeb.

Zadavatel nepřipouští varianty nabídky.

Pokud dodavatel předpokládá plnit zakázku nebo její část prostřednictvím poddodavatele/-ů požaduje zadavatel, aby účastník výběrového řízení v nabídce určil části zakázky, které hodlá plnit prostřednictvím poddodavatelů, nebo předložil seznam poddodavatelů, pokud jsou účastníkovi výběrového řízení známi a uvedl, kterou část zakázky bude každý z poddodavatelů plnit. Pro uvedení poddodavatelů dodavatel použije formulář uvedený v příloze č. 3 - Poddodavatelé.  V případě, že dodavatel nemá v úmyslu zadat poddodavateli žádnou část zakázky, předloží o tom ve své nabídce čestné prohlášení. Dodavatel odpovídá za činnost poddodavatele tak, jako by dílo prováděl sám. Dodavatel je povinen zabezpečit ve svých smlouvách s poddodavateli splnění všech povinností vyplývajících dodavateli z uzavřené smlouvy o poskytování služeb. Poddodavatelé, kteří nebyli identifikováni v předloženém seznamu poddodavatelů a kteří se následně zapojí do plnění zakázky, musí být identifikováni, a to před zahájením plnění zakázky poddodavatelem.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 12), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 147080.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Mgr. Pavel PospíšilU stadionu 1205/10, 77900 OlomoucIČ : 10586962

    Datum podpisu smlouvy: 8. 9. 2020

Datum ukončení: 8. 9. 2020

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 4. 8. 2020
 
Aktualizováno: 9. 9. 2020