- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Město Staré Město – Elektronická úřední deska
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13869
Název zakázky: Město Staré Město – Elektronická úřední deska
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 8. 2021
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/19_109/0016709 Implementace prvků eGovernmentu pro Městský úřad Staré Město příjemce: Město Staré Město
Název/obchodní firma zadavatele: Město Staré Město
Sídlo zadavatele: nám. Hrdinů 100, 686 03 Staré Město
- Jméno: Ing. Kamil Psotka
- Telefon: +420515538820
- E-mail: budis@sport-tex.cz
IČ zadavatele: 00567884
- Jméno: Mgr. Martin Budiš
- Telefon: +420515538820
- E-mail: budis@sport-tex.cz
Lhůta pro podání nabídek: 24. 8. 2021 11:00
Místo pro podání nabídek: Město Staré Město, se sídlem: nám. Hrdinů 100, 686 03 Staré Město
Popis (specifikace) předmětu zakázky: Předmětem veřejné zakázky je dodávka elektronické úřední desky pro město Staré Město.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 373600,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: do 120 dnů od předání místa realizace
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění veřejné zakázky je město Staré Město, náměstí Hrdinů 100.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Hodnocení nabídek bude provedeno podle ekonomické výhodnosti nabídek na základě nejnižší nabídkové ceny. Předmětem hodnocení bude celková výše nabídkové ceny veřejné zakázky v Kč bez DPH stanovená účastníkem. Zadavatel, příp. jím ustanovená komise podle výše nabídkové ceny určí pořadí nabídek. Jako nejvýhodnější nabídka bude hodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou. Hodnotícím kritériem je celková nabídková cena bez DPH. Jako nejvýhodnější nabídka bude hodnocena nabídka s celkovou nejnižší nabídkovou cenou bez DPH. V případě rovnosti cen rozhodne los.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje prokázání:
základní způsobilosti podle § 74,
profesní způsobilosti podle § 77,
technická kvalifikace podle § 79.Způsob prokázání kvalifikace je podrobně uveden v zadávací dokumentaci.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídky se podávají v uzavřené obálce opatřené na uzavřeních razítkem či podpisem účastníka zadávacího řízení, je-li fyzickou osobou, či statutárního orgánu účastníka zadávacího řízení, je-li právnickou osobou, označené Neotvírat - „Úřední deska“, na které musí být uvedena adresa, na niž je možné dle § 110 odst. 1 zákona vyrozumět účastníka zadávacího řízení o tom, že jeho nabídka byla podána po uplynutí lhůty. K nabídce, která bude zadavateli doručena po uplynutí lhůty pro podání nabídek, se nepřihlíží. O tom, že nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek, vyrozumí zadavatel dodavatele, který nabídku podal, do 5 pracovních dnů od identifikace této skutečnosti zveřejněním oznámení na portálu www.esfcr.cz. Účastník zadávacího řízení může podat pouze jednu nabídku.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky jsou podrobně uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Účastník zadávacího řízení stanoví nabídkovou cenu za provedení zakázky v souladu s podmínkami zadavatele, a to absolutní částkou v CZK. Účastník zadávacího řízení provede ocenění podle zadávací dokumentace a technické specifikace.
Účastník zadávacího řízení předloží rozdělení ceny jednotlivých položek v cenovém rozpadu
Celková nabídková cena je stanovena jako nejvýše přípustná. Celkovou nabídkovou cenu, jakož i jednotlivé nabídkové ceny, uvede účastník zadávacího řízení v české měně se zaokrouhlením na celé Kč v členění na cenu bez DPH, samostatnou výši DPH a cenu včetně DPH.
Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny jsou podrobně uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat - „Úřední deska““, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Další požadavky jsou podrobně uvedeny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Další požadavky jsou podrobně uvedeny v zadávací dokumentaci.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (verze 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Priloha č. 3 - Smlouva úřední deska.docx (6. 8. 2021 15:03)
- Příloha č. 1 - Technické specifikace .pdf (6. 8. 2021 15:03)
- Příloha č. 2 Kryci list nabidky.docx (6. 8. 2021 15:03)
- Příloha č. 4 - Seznam poddodavatelů .doc (6. 8. 2021 15:04)
- Příloha č. 5 - ČP základní způsobilost .doc (6. 8. 2021 15:04)
- Příloha č. 6 Servisní smlouva_.docx (6. 8. 2021 15:04)
- Výzva k podání nabídek úřední deska.pdf (6. 8. 2021 15:04)
- Zadávací dokumentace úřední deska.pdf (6. 8. 2021 15:04)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru - Město Staré Město – Elektronická úřední deska.pdf (17. 9. 2021 11:44)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.