- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Obecné IT kurzy pro zaměstnance společnosti PST CLC
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13348
Název zakázky: Obecné IT kurzy pro zaměstnance společnosti PST CLC
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 3. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0013915 Podnikové vzdělávání ve společnosti PST CLC - OPZ 97 příjemce: PST CLC, a.s.
Název/obchodní firma zadavatele: PST CLC, a.s.
Sídlo zadavatele: Nádražní 969/112, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava
- Jméno: Vít Votroubek
- Telefon: +420724235040
- E-mail: vit.votroubek@pst-clc.cz
IČ zadavatele: 25397249
DIČ zadavatele: CZ25397249
- Jméno: Ing. Helena Kordová
- Telefon: +420734654404
- E-mail: helena.kordova@econetof.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 3. 2020 11:00
Místo pro podání nabídek: ECONET OPENFUNDING s.r.o., Budějovická 2056/96, 140 00 Praha 4 - Krč mezi 9.00-15.00hod
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění realizace obecných IT kurzů pro zaměstnance zadavatele.
Specifikace předmětu plnění je uvedena v Příloze č. 4 – Specifikace kurzů, která je nedílnou součástí ZD.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 990000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 30.9.2021
Místo dodání / převzetí plnění: Kutná Hora, Pardubice, Ostrava, Průhonice, Mikulov a Brno
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Pro vyhodnocení nabídek jsou stanovena v rámci hodnocení dle ekonomické výhodnosti nabídek tato kritéria hodnocení:
Nabídková cena v Kč bez DPH - 50 %
Praxe lektorů - 50 %
Hodnocení provede hodnotící komise tak, že jednotlivá bodová ohodnocení nabídek dle dílčích kritérií vynásobí příslušnou vahou daného kritéria. Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek komise stanoví výsledné pořadí. Vítěznou se stane ta nabídka, která dostane nejvyšší počet bodů.
blíže viz Zadávací dokumentace
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
blíže viz ZD
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz ZD
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel stanoví nabídkovou cenu za jeden (1) školící den v Kč bez DPH.
Jeden školící den odpovídá osmi (8) hodinám školení (1hod = 60min).
Dodavatel stanoví nabídkovou cenu v souladu se zadávací dokumentací. Dodavatel zpracuje cenovou nabídku v české měně bez DPH, dodavatel zvlášť uvede DPH, zvlášť výši DPH v % a cenu včetně DPH. Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná a zahrnující veškeré náklady.
viz Zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. blíže viz ZD
Další požadavky na zpracování nabídky: viz ZD
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 - Krycí list.docx (29. 2. 2020 05:31)
- Příloha č. 2_Čestné prohlášení.docx (29. 2. 2020 05:31)
- Příloha č. 3_Rámcová dohoda_PST_CLC_IT kurzy_final.docx (29. 2. 2020 05:31)
- Příloha č. 4_Specifikace kurzů_final.docx (29. 2. 2020 05:32)
- Příloha č. 5 _Seznam poddodavatelu.docx (29. 2. 2020 05:32)
- Příloha č. 6_Seznam významných zakázek.docx (29. 2. 2020 05:32)
- Příloha č. 7_Seznam členů odborného týmu.docx (29. 2. 2020 05:32)
- ZD_PST_IT kurzy_final.pdf (2. 3. 2020 09:32)
- Oznámení o výsledku hodnocení výběru.pdf (1. 4. 2020 13:56)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (28. 5. 2020 12:34)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AbecedaPC Consulting a.s.Mnichovická 173, 28002 KolínIČ: 04534794
Datum podpisu smlouvy: 5. 5. 2020
Datum ukončení: 5. 5. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.