- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Pečící zařízení pro pečení pečiva
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12567
Název zakázky: Pečící zařízení pro pečení pečiva
Druh zakázky: Dodávka
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 11. 2018
Název/obchodní firma zadavatele: LADUIN, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Zdislav 14, 538 54 Luže
- Jméno: Radek Zeman
- Telefon: +420734607987
- E-mail: laduinsro@gmail.com
IČ zadavatele: 04325656
DIČ zadavatele: CZ04325656
- Jméno: Radek Zeman
- Telefon: +420734607987
- E-mail: laduinsro@gmail.com
Lhůta pro podání nabídek: 20. 11. 2018 11:00
Místo pro podání nabídek: Náměstí Plk.Josefa Koukala 146, 538 54 Luže Luže.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je dodávka elektricky vyhřívané konvekční pece vhodné pro předpečené výrobky, k pečení plundrového pečiva a croissantů i k pečení vlastních výrobků.
Konvekční pec bude disponovat zapařovací rozprašovací technikou, reverzními cirkulačními ventilátory s regulací rychlosti.
Pečící zařízení bude obsahovat programovatelné rozhraní pro různé pečící režimy.
Součástí pečící pece bude přípravná rozmrazovací jednotka = standartní kynárna, o kapacitě min.12 plechů rozměrech 60x40 cm.
Pec bude osazena kondenzační digestoří.
Pec bude vybavena čistícím systémem, nahlížecím okýnkem a bude zajištěna proti možnosti popálení z vnějšího pláště.
Součástí nabídky bude doprava, montáž, zaučení.
Minimální technické parametry:
Rozměry a příkon pece pro pečení 6 ks plechů naráz o rozměrech plechu 60x40cm
Místo pro uložení plechů 60x40 cm až 16 ks
Možnost nastavení otvírání dveří levé/pravé
Maximální el. Jištění 3x25A
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 480000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 15.2.2019 – 15.3.2019
Místo dodání / převzetí plnění: Náměstí Plk.Josefa Koukala 164, 538 54 Luže
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Zadavatel vybírá z účastníků zadávacího řízení vybraného dodavatele na základě posouzení splnění podmínek účasti v zadávacím řízení a hodnocení nabídek.
Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Hodnocení bude provedeno v souladu s principy transparentnosti, rovnosti a nediskriminace.
Zadavatel stanovuje tato hodnotící kritéria:
Kritérium váha druh
Nabídková cena 70%, minimalizační
Záruční doba 10%, maximalizační
Servisní zázemí 20%, maximalizační
Předmětem hodnocení hodnotících kritérií jsou následující údaje:
Ad A.) V rámci dílčího hodnotícího kritéria A. Nabídková cena bude hodnocena celková výše nabídkové ceny za celé plnění předmětu veřejné zakázky v Kč bez DPH.
Ad B.) V rámci dílčího hodnotícího kritéria B. Záruční doba bude hodnocena délka záruční doby na předmět plnění veřejné zakázky v měsících. K hodnotám kritéria Záruční doba vyšším než 48 měsíců nebude přihlíženo (pro hodnocení bude vzata v úvahu hodnota 48).
Ad C.) V rámci dílčího hodnotícího kritéria C. Servisní zázemí bude hodnocena doba dojezdu servisního technika v hodinách od nahlášení poruchy.
Způsob hodnocení nabídek:
Pro hodnocení nabídek zadavatel použije bodovací stupnici v rozsahu 0 až 100. Každé jednotlivé nabídce je dle dílčího hodnotícího kritéria přidělena bodová hodnota, která odráží úspěšnost předmětné nabídky v rámci dílčího kritéria. Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka maximální hodnotu kritéria, tj. dílčí kritéria B. a C., získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nabídky k hodnotě nejvhodnější nabídky v rámci daného kritéria, zaokrouhlenou na dvě desetinná místa. Pro číselně vyjádřitelná kritéria, pro která má nejvhodnější nabídka minimální hodnotu kritéria, tj. A. nabídková cena, získá hodnocená nabídka bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnocené nabídce v rámci daného kritéria, zaokrouhlenou na dvě desetinná místa. Jednotlivým hodnotícím kritériím jsou zadavatelem stanoveny váhy v procentech podle jejich důležitosti tak, že jejich součet je celkem 100. Hodnoty bodových hodnocení přepočtené váhou hodnotících kritérií se zaokrouhlují na dvě desetinná místa. Účastník uvede údaje, které jsou předmětem hodnocení, ve své nabídce. Účastník není oprávněn podmínit jím uváděné údaje, které jsou předmětem hodnocení, další podmínkou. Podmínění nebo uvedení několika rozdílných hodnot je důvodem pro vyřazení nabídky a vyloučení dodavatele z výběrového řízení. Obdobně bude zadavatel postupovat v případě, že dojde k uvedení hodnoty, která je předmětem hodnocení, v jiné veličině či formě než zadavatel stanovil. Pořadí nabídek bude stanoveno seřazením nabídek podle dosaženého součtu bodových hodnocení přepočtených koeficienty váhy kritérií, a to od nejvyššího součtu bodových hodnocení k nejnižšímu. Zadavatel rozhodne o výběru dodavatele, jehož nabídka bude vyhodnocena jako nabídka s nejvyšším součtem bodových hodnocení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dodavatel je povinen prokázat splnění kvalifikace, která je předpokladem hodnocení nabídek a předpokladem pro uzavření smlouvy ve lhůtě pro podání nabídek.
Veškeré podklady prokazující splnění kvalifikace mohou být předloženy v prosté kopii. Zadavatelem požadované čestné prohlášení a seznam referencí musí být podepsány statutárním zástupcem dodavatele. V případě podpisu jinou osobou musí být zmocnění této osoby součástí dokladů, kterými dodavatel prokazuje kvalifikaci.
Doklady prokazující splnění základní a profesní způsobilost nesmějí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 dnů.
Základní způsobilost:a) dodavatel nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením výběrového řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č. 3 k zákonu č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží; je-li dodavatelem právnická osoba, musí podmínku podle tohoto odstavce splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu; je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle tohoto odstavce splňovat tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele,
b) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný i nesplatný daňový nedoplatek,
c) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný i nesplatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění,
d) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný i nesplatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti,
e) není v likvidaci, proti němuž nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, vůči němuž nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele,
K prokázání splnění tohoto předpokladu vyžaduje zadavatel předložení čestného prohlášení dodavatele podepsaného osobou oprávněnou jednat za dodavatele. Zadavatel nabízí dodavateli ke splnění tohoto požadavku vzorové čestné prohlášení, které tvoří přílohu č. 2 výzvy.
Profesní způsobilost:
a) aktuální výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje,
b) aktuální doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů.
Technická kvalifikace:
a) K prokázání splnění technické kvalifikace účastníka pro plnění předmětu veřejné zakázky zadavatel požaduje předložit seznam realizovaných významných zakázek v následujícím rozsahu: Účastník prokáže splnění technické kvalifikace čestným prohlášením, které bude obsahovat seznam významných dodávek realizovaných dodavatelem v posledních 2 kalendářních letech (01/2016 – 09/2018 včetně). Účastník splňuje tuto kvalifikaci, pokud v posledních 2 letech realizoval alespoň 3 dodávky obdobného charakteru a rozsahu. Dodávkou obdobného charakteru se rozumí dodávka technologického celku obdobného charakteru jako předmět veřejné zakázky v objemu minimálně 250 000,- Kč pro jednoho objednatele. Zadavatel může od vítězného účastníka, jehož nabídka bude vybrána jako nejvhodnější, před uzavřením smlouvy požadovat originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění technické kvalifikace. Dodavatel je povinen požadované doklady zadavateli poskytnout.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude předložena v jednom originále v českém jazyce v listinné formě, podepsána dodavatelem či statutárním orgánem dodavatele či pověřeným zástupcem dodavatele. Všechny listy nabídky včetně příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou řadou. Dále bude přiložena jedna kopie nabídky v elektronické verzi na CD, nebo na jiném vhodném nosiči.
Součástí nabídky bude vyplněný návrh kupní smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat za dodavatele. K tomuto účelu účastník použije závazný návrh smlouvy, který je přílohou č. 3 výzvy. Jednotlivé listy nabídky nesmí obsahovat překlepy, přepisy, škrty či jiné úpravy, které by mohly zadavatele uvést v omyl.
Nabídka musí obsahovat následující údaje a bude členěna podle následujících bodů:
1. Krycí list nabídky (vzor viz příloha č.1)
2. Obsah nabídky
3. Položkový rozpočet cenové nabídky (vzor viz příloha č. 6)
4. Hodnoty dílčích hodnotících kritérií
5. Doklady o splnění kvalifikace
a) základní způsobilost - čestné prohlášení
b) profesní způsobilost
c) technická kvalifikace
6. Závazný návrh smlouvy podepsaný oprávněnou osobou, včetně příloh (viz příloha č. 3)
7. Souhlas účastníka se zveřejněním (vzor viz příloha č. 4)
8. Čestné prohlášení o počtu listů nabídky (vzor viz příloha č. 5).
Nabídky se podávají v listinné podobě v řádně uzavřené obálce opatřené označením: „Neotevírat – veřejná zakázka“ a názvem (případně zkráceným) veřejné zakázky. Na obálce bude uvedena adresa dodavatele, na kterou je možné odeslat oznámení o případném pozdním doručení nabídky.
Další podmínky:
vybraný dodavatel je povinen po dobu 10 let od ukončení financování projektu uchovávat doklady související s plněním veřejné zakázky pro účely případné kontroly prováděné oprávněnými orgány v souladu s aktuálně platnými Pravidly pro žadatele a příjemce https://www.esfcr.cz/pravidla-pro-zadatele-a-prijemce-opz.
Vybraný dodavatel je povinen dodržovat pravidla týkající se informování, komunikace a vizuální identity OPZ v souladu s aktuálně platným dokumentem Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ, kapitola 19 dokumentu Pravidla pro informování a komunikaci a vizuální identita OPZ. https://www.esfcr.cz/sablony-a-vzory-pro-vizualni-identitu-opz
Zadavatel si vyhrazuje právo nevracet uchazečům podané nabídky, vyloučit uchazeče, jehož nabídka nebude splňovat podmínky této výzvy, doplnit nebo změnit předmět zakázky a zadávací podmínky shodně pro všechny uchazeče, odmítnout všechny předložené nabídky a zrušit výběrové řízení, nejpozději však do uzavření smlouvy, pokud toto právo uplatní, nevzniká uchazečům žádný nárok vůči zadavateli.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách, v krycím listu nabídky a v návrhu kupní smlouvy. Výpočet nabídkové ceny bude uveden v položkovém rozpočtu cenové nabídky (viz příloha č. 6). Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná po celou dobu plnění zakázky. Ceny musí být uvedeny bez DPH, částka DPH a včetně DPH. Nabídková cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky včetně všech rizik a vlivů souvisejících s plněním předmětu zakázky. Nabídková cena je konečná a není přípustné ji v průběhu realizace zakázky navyšovat.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel nepřipouští variantní řešení
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 04_Pril_4_Souhlas účastníka se zveřejněním_Pečící zařízení.docx-1 (12. 11. 2018 10:45)
- 05_Pril_5_Čestné prohlášení - počet listů_Pečící zařízení.docx-1 (12. 11. 2018 10:45)
- 06_Pril_6_PolozkovyRozpocet_CenoveNabidky_Pečící zařízení.docx-1 (12. 11. 2018 10:45)
- 01_Pril_1_Krycí list nabídkypečící zařízení.docx-1 (12. 11. 2018 10:45)
- 02_Pril_2_Cestne_prohlaseni_ZakladniZpusobilost_Pečící zařízení.docx-1 (12. 11. 2018 10:45)
- 03_Pril_3_Vzor_KupniSmlouva_Pečící zařízení.docx-1 (12. 11. 2018 10:45)
- výzva k podání nabídek pečící zařízení.pdf-1 (12. 11. 2018 15:34)
- vysvětlení příloha č6.pdf (12. 11. 2018 15:34)
- oznámení o výsledku výběrového řízení pečící zařízení.pdf (11. 2. 2019 18:38)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.