- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Plzeň v pohybu – KA02 Akreditované vzdělávání zaměstnanců Magistrátu města Plzně
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13762
Název zakázky: Plzeň v pohybu – KA02 Akreditované vzdělávání zaměstnanců Magistrátu města Plzně
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 16. 2. 2021
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/18_092/0014604 Plzeň v pohybu příjemce: Statutární město Plzeň
Název/obchodní firma zadavatele: statutární město Plzeň
Sídlo zadavatele: nám. Republiky 1, 306 32 Plzeň
- Jméno: JUDr. Petr Triner, MBA
- Telefon: +420378032400
- E-mail: triner@plzen.eu
IČ zadavatele: 00075370
DIČ zadavatele: CZ00075370
- Jméno: Mgr. Jana Volková
- Telefon: +420378032409
- E-mail: volkovaj@plzen.eu
Lhůta pro podání nabídek: 4. 3. 2021 10:00
Místo pro podání nabídek: Magistrát města Plzně, Kancelář ředitele úřadu správních agend (kancelář č. 49), nám. Republiky 1, Plzeň
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Jedná se o veřejnou zakázku na služby, jejímž předmětem plnění je zajištění komplexního akreditovaného vzdělávání (akreditace MVČR dle zákona č. 312/2002 Sb.) pro zaměstnance zadavatele zařazené do Magistrátu města Plzně.
Zadavatel rozdělil předmět veřejné zakázky na 3 části:
Část A: Správní právo
Část B: Právo a legislativa
Část C: Problematika ÚSC
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1000000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: červenec 2021 - červenec 2022
Místo dodání / převzetí plnění: Plzeň – objekty zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem hodnocení je ekonomická výhodnost nabídky.
Hodnocení bude provedeno následujícím způsobem:
Nabídky budou seřazeny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH uvedené uchazečem v krycím listu nabídky, pro každou část nabídky plnění samostatně. Zakázka bude přidělena uchazeči, který podal nabídku s nejnižší nabídkovou cenou.
V případě, že zadavatel obdrží shodné nejvýhodnější nabídky, tj. nabídky se shodnou nabídkovou cenou, bude o vítězném uchazeči rozhodnuto losem.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Příloha č.5_Čestné prohlášení k prokázání kvalifikace
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude předložena v písemné formě v českém jazyce, včetně podkladů pro hodnocení nabídky. Pokud bude jakákoli část nabídky v jiném jazyce než českém, musí být přeložena (prostý překlad) do českého jazyka. Doklady ve slovenském jazyce a doklady o vzdělání v latinském jazyce dodavatel předkládá bez překladu do českého jazyka. Kompletní nabídka bude rovněž doložena na CD (naskenované dokumenty).
Dodavatel použije pořadí dokumentů specifikované v následujících bodech těchto pokynů pro zpracování nabídky:
Obsah nabídky - nabídka bude opatřena obsahem s uvedením čísel stránek
Vyplněný a podepsaný Krycí list nabídky, viz Příloha č. 4_krycí list; v krycím listu Uchazeč uvede část, pro kterou předkládá nabídku (doplněním označení příslušné části, o jejíž plnění se uchazeč předkládanou nabídkou uchází; tj. doplněním písmene A, B, C).
Podepsaný návrh Smlouvy, viz Příloha č. 2_Návrh smlouvy, pro každou část samostatně
Doklady a dokumenty, jimiž účastník prokazuje splnění kvalifikace, kdy lze pro vybrané části využít čestné prohlášení, viz Příloha č. 5_Čestné prohlášení k prokázání kvalifikace.
Podepsané čestné prohlášení o poddodavatelích, viz Příloha č. 3_Seznam poddodavatelů
Podepsaný popis nabízeného plnění, včetně doplnění rámcového programu uvedeném v Příloze č. 1_Specifikace předmětu plnění.
Ostatní případné doklady a dokumenty vztahující se k předmětu plnění veřejné zakázky.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude uvedena v CZK.
Nabídková cena bude uvedena v členění: nabídková cena bez daně z přidané hodnoty (DPH), samostatně DPH (sazbu DPH ve vztahu k předmětu plnění veřejné zakázky uvede dodavatel)
a nabídková cena včetně DPH, případně výše konečné ceny u neplátců DPH. Nabídková cena bude stanovena jako celková cena za kompletní realizaci plnění zakázky.
Dle § 57 odst. 1 písm. d) zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, je akreditované vzdělávání osvobozeno od DPH, přičemž dodavatel v nabídce uvede DPH v nulové hodnotě.
Nabídková cena bude uvedena na krycím listu nabídky, viz příloha č. 4., a to pro příslušnou část, pro kterou je nabídka předkládána.
V případě rozporu mezi cenami uvedenými v nabídce, se jako závazná bere cena uvedená na krycím listu nabídky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka bude předložena v písemné formě v českém jazyce, včetně podkladů pro hodnocení nabídky. Pokud bude jakákoli část nabídky v jiném jazyce než českém, musí být přeložena (prostý překlad) do českého jazyka. Doklady ve slovenském jazyce a doklady o vzdělání v latinském jazyce dodavatel předkládá bez překladu do českého jazyka. Kompletní nabídka bude rovněž doložena na CD (naskenované dokumenty).
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci nabídky, její telefon, kontaktní adresu a e-mailovou adresu, a to na Krycím listu nabídky, viz Příloha č. 4_Krycí list.
Požadavek na jednu nabídku: Uchazeč je oprávněn podat nabídku na část A, část B nebo část C. Uchazeč může podat nabídku na jednu část, na dvě části nebo na všechny tři části, tedy na jakýkoliv počet částí.Nabídky v části veřejné zakázky budou posuzovány a hodnoceny nezávisle na nabídkách podaných v jiných částech veřejné zakázky!Každý uchazeč může pro každou část podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek, a to na email kontaktní osoby ve věci této veřejné zakázky: volkovaj@plzen.eu. Zadavatel uveřejní písemné vysvětlení této ZD včetně přesného znění dotazu bez identifikace dodavatele, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů ode dne doručení žádosti dodavatele, a to na portálu www.esfcr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Nabídku může uchazeč doručit po celou dobu lhůty pro podání nabídek vždy v pracovních dnech od 8.00 hodin do 14.00 hodin kontaktní osobě pro příjem nabídek v kanceláři č. 49 na uvedené adrese.
Nabídka musí být podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky (tj. „Plzeň v pohybu – KA02 Akreditované vzdělávání zaměstnanců Magistrátu města Plzně“) a části veřejné zakázky (tj. Část A/Část B/Část C) a nápisy „Veřejná zakázka“ a „Neotevírat“, na níž bude uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Zadávací řízení se řídí: Zadávací řízení se řídí Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (aktuální platné znění), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek a Zásadami pro zadávání veřejných zakázek města Plzně schválené ZMP - QS 74-01
Soubory ke stažení:
- Výzva k ZD_verze 4_FIN.pdf (11. 2. 2021 08:15)
- Příloha č.1_Specifikace předmětu plnění_FIN.docx-1 (11. 2. 2021 08:15)
- Příloha č.2_Návrh smlouvy_v1.00_FIN.docx-2 (11. 2. 2021 08:16)
- Příloha č.3_Seznam poddodavatelů_v1.00.doc-1 (11. 2. 2021 08:16)
- Příloha č.4_Krycí list_v1.00.docx-1 (11. 2. 2021 08:16)
- Příloha č.5_Čestné prohlášení k prokázání kvalifikace_FIN.docx-1 (11. 2. 2021 08:16)
- odpoveď_dodatečné info č. 1 a 2.pdf (2. 3. 2021 10:31)
- Příloha k dotazu č. 1_souhlas k on-line Zákon o zadávání veřejných zakázek.pdf (2. 3. 2021 10:31)
- A_Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru (2).pdf (5. 5. 2021 08:57)
- B_Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru (2).pdf (5. 5. 2021 08:57)
- C_Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru (2).pdf (5. 5. 2021 08:57)
- A_Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem (1).pdf (12. 8. 2021 09:27)
- B_Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem (2).pdf (12. 8. 2021 09:27)
- C_Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem (3).pdf (12. 8. 2021 09:27)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 645888.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AQE advisors, a.s., třída Kpt. Jaroše 1944/31, Černá Pole, 602 00 Brno, IČ 26954770 (část A)
Datum podpisu smlouvy: 2. 8. 2021
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AQE advisors, a.s., třída Kpt. Jaroše 1944/31, Černá Pole, 602 00 Brno, IČ 26954770 (část B)
Datum podpisu smlouvy: 2. 8. 2021
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): AQE advisors, a.s., třída Kpt. Jaroše 1944/31, Černá Pole, 602 00 Brno, IČ 26954770 (část C)
Datum podpisu smlouvy: 2. 8. 2021
Datum ukončení: 2. 8. 2021
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.