Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

POČÍTAČOVÉ KURZY PRO ZAMĚSTNANCE

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13995

Název zakázky: POČÍTAČOVÉ KURZY PRO ZAMĚSTNANCE

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 2. 2022

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest

Sídlo zadavatele: Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Patrik Reichl, MBA, generální ředitel
  • Telefon: +420296342500
  • E-mail: info@czechinvest.org

IČ zadavatele: 71377999

DIČ zadavatele: CZ71377999

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Andrea Sibřinová, ředitelka Odboru personálního
  • Telefon: +420296342622
  • E-mail: andrea.sibrinova@czechinvest.org

Lhůta pro podání nabídek: 8. 3. 2022 11:00

Místo pro podání nabídek:
https://nen.nipez.cz/profil/CzechInvest

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je výběr dodavatele, se kterým zadavatel uzavře rámcovou dohodu na poskytování vzdělávání v oblasti počítačových kurzů zaměstnanců zadavatele.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 300000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
S vybraným dodavatelem bude uzavřena rámcová dohoda v trvání 48 měsíců. Počátek plnění na základě uzavřené rámcové dohody je odvislý od ukončení výběrového řízení veřejné zakázky.

Místo dodání / převzetí plnění:
Podrobná specifikace místa plnění je uvedena v zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této Výzvy jako její příloha.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Pravidla hodnocení nabídek jsou uvedena v zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této Výzvy jako její příloha.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
  • Bližší podmínky a požadavky viz. zadávací dokumentace v příloze této Výzvy.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Bližší podmínky a požadavky viz. zadávací dokumentace v příloze této Výzvy.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Bližší podmínky a požadavky viz. zadávací dokumentace v příloze této Výzvy.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Bližší podmínky a požadavky viz. zadávací dokumentace v příloze této Výzvy.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Bližší podmínky a požadavky viz. zadávací dokumentace v příloze této Výzvy.

Požadavek na jednu nabídku:
Bližší podmínky a požadavky viz. zadávací dokumentace v příloze této Výzvy.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Bližší podmínky a požadavky viz. zadávací dokumentace v příloze této Výzvy.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 269000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Název: GOPAS, a.s., sídlo: Kodaňská 1441/46, 101 00 Praha 10, IČ: 63911035

    Datum podpisu smlouvy: 10. 6. 2022

Datum ukončení: 10. 6. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 25. 2. 2022
 
Aktualizováno: 14. 6. 2022