- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
POČÍTAČOVÉ KURZY PRO ZAMĚSTNANCE
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13995
Název zakázky: POČÍTAČOVÉ KURZY PRO ZAMĚSTNANCE
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 2. 2022
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/15_025/0016926 CzechInvest Akademie (CIA): rozšiřování odborných kapacit zaměstnanců agentury CzechInvest příjemce: Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest
Název/obchodní firma zadavatele: Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest
Sídlo zadavatele: Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2
- Jméno: Ing. Patrik Reichl, MBA, generální ředitel
- Telefon: +420296342500
- E-mail: info@czechinvest.org
IČ zadavatele: 71377999
DIČ zadavatele: CZ71377999
- Jméno: Ing. Andrea Sibřinová, ředitelka Odboru personálního
- Telefon: +420296342622
- E-mail: andrea.sibrinova@czechinvest.org
Lhůta pro podání nabídek: 8. 3. 2022 11:00
Místo pro podání nabídek: https://nen.nipez.cz/profil/CzechInvest
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je výběr dodavatele, se kterým zadavatel uzavře rámcovou dohodu na poskytování vzdělávání v oblasti počítačových kurzů zaměstnanců zadavatele.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 300000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: S vybraným dodavatelem bude uzavřena rámcová dohoda v trvání 48 měsíců. Počátek plnění na základě uzavřené rámcové dohody je odvislý od ukončení výběrového řízení veřejné zakázky.
Místo dodání / převzetí plnění: Podrobná specifikace místa plnění je uvedena v zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této Výzvy jako její příloha.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Pravidla hodnocení nabídek jsou uvedena v zadávací dokumentaci, která je nedílnou součástí této Výzvy jako její příloha.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- Bližší podmínky a požadavky viz. zadávací dokumentace v příloze této Výzvy.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Bližší podmínky a požadavky viz. zadávací dokumentace v příloze této Výzvy.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Bližší podmínky a požadavky viz. zadávací dokumentace v příloze této Výzvy.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Bližší podmínky a požadavky viz. zadávací dokumentace v příloze této Výzvy.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Bližší podmínky a požadavky viz. zadávací dokumentace v příloze této Výzvy.
Požadavek na jednu nabídku: Bližší podmínky a požadavky viz. zadávací dokumentace v příloze této Výzvy.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Bližší podmínky a požadavky viz. zadávací dokumentace v příloze této Výzvy.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 14), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 20220223_CIA_PC_kurzy_Výzva k podání nabídek.pdf (23. 2. 2022 10:29)
- 20220223_CIA_PC_kurzy_Zadávací dokumentace.pdf (23. 2. 2022 10:29)
- 20220223_CIA_PC_kurzy_ZD_příloha_č_1_Krycí list.docx (23. 2. 2022 10:30)
- 20220223_CIA_PC_kurzy_ZD_příloha_č_2_Kvalifikace.docx (23. 2. 2022 10:30)
- 20220223_CIA_PC_kurzy_ZD_příloha_č_3_Seznam významných služeb.docx (23. 2. 2022 10:30)
- 20220223_CIA_PC_kurzy_ZD_příloha_č_4_Střet zájmů.docx (23. 2. 2022 10:30)
- 20220223_CIA_PC_kurzy_ZD_příloha_č_5_Rámcová dohoda.docx (23. 2. 2022 10:31)
- 20220223_CIA_PC_kurzy_ZD_příloha_č_6_Cenová tabulka.xlsx (23. 2. 2022 10:31)
- 20220304_CIA_PC kurzy_Vysvětlení zadávacích podmínek č. 1_signed.pdf (4. 3. 2022 12:55)
- 20220314_CIA_PC kurzy_Oznámení o doručení nabídky po uplynutí lhůty pro podání nabídek_signed.pdf (14. 3. 2022 13:58)
- 20220331_CIA_PC kurzy_Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (4. 4. 2022 10:52)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 269000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Název: GOPAS, a.s., sídlo: Kodaňská 1441/46, 101 00 Praha 10, IČ: 63911035
Datum podpisu smlouvy: 10. 6. 2022
Datum ukončení: 10. 6. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.