- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podnikové vzdělávání zaměstnanců firmy IndiGo group
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13485
Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců firmy IndiGo group
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 7. 2020
Název/obchodní firma zadavatele: IndiGo group s.r.o.
Sídlo zadavatele: Panská 25, 516 01 Rychnov nad Kněžnou
- Jméno: Elena Pešková
- Telefon: +420724652040
- E-mail: elena.zrebena@seznam.cz
IČ zadavatele: 25925369
DIČ zadavatele: CZ25925369
- Jméno: Elena Peskova
- Telefon: +420724652040
- E-mail: elena.zrebena@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 7. 2020 12:00
Místo pro podání nabídek: Zlepšovatelé s.r.o., Kolbenova 616/34, 19000 Praha 9 - Vysočany
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v oblasti: měkké a manažerské dovednosti. Konkrétně poptáváme tyto kurzy:
Komunikace mezi směnami na prodejně – 16 hodin
Jednání s obtížným zákazníkem – 16 hodin
Komunikace v obtížných situacích – 8 hodin
Odstraňování třecích ploch – 8 hodin
Prezentace technických dat netechnikům – 8 hodin
Interní komunikace mezi prodejnami – 8 hodin
Komunikace s dodavateli - vyjednávání – 8 hodin
Vztahový prodej – 8 hodin
Flexibilní plánování dodávek zboží – 8 hodin
Zpětné vazby pro zvýšení prodeje v pobočce – 8 hodin
Každý kurz proběhne pro 1 skupinu. Celkem tedy 96 hodin, 12 školících dní.
Podrobný rozpis jednotlivých oblastí a vzdělávacích aktivit včetně počtu účastníků je uvedený v příloze č. 2 této výzvy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 224000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Zahájení do 14 dnů od uzavření smlouvy. Ukončení do 30.9.2021
Místo dodání / převzetí plnění: V prostorech zadavatele na adrese Panská 25, 516 01 Rychnov nad Kněžnou popř. v okruhu max. 30 km od sídla zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena bez DPH (100%) – číselné kritérium
Dodavatel je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH.
Další informace jsou ve výzvě
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje, aby dodavatel prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu:
1) Základní způsobilost
2) Profesní způsobilost
3) Technické a kvalifikační předpoklady
Nabídka účastníka nesplňujícího kvalifikační předpoklady bude vyloučena.
Další informace jsou ve výzvě
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka dodavatele musí obsahovat všechny požadavky uvedené ve výzvě k podání nabídek, není přípustné nabídnout pouze některé soubory nebo části plnění.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Dodavatel stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní realizaci zakázky v souladu s výzvou k podání nabídek. Nabídková cena bude uvedena absolutní částkou v českých korunách bez DPH, výše DPH a celkovou cenou včetně DPH.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: Další informace jsou uvedeny ve výzvě.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.11), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Vyzva k podani nabidek_IndiGo group.pdf (30. 6. 2020 12:29)
- kryci list.docx (30. 6. 2020 12:29)
- Priloha c. 2.docx (30. 6. 2020 12:29)
- Priloha c. 3.doc (30. 6. 2020 12:29)
- Priloha c. 4.docx (30. 6. 2020 12:29)
- Výsledek výzvy k podání nabídek.pdf (20. 7. 2020 23:25)
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.