Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Poradenské činnosti pro ÚP ČR – Pardubický kraj IV

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 13973

Název zakázky: Poradenské činnosti pro ÚP ČR – Pardubický kraj IV

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 1. 2022

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Krajská pobočka ÚP ČR v Pardubicích

Sídlo zadavatele: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Klimpl
  • Telefon: +420950144712
  • E-mail: lenka.safrankova@uradprace.cz

IČ zadavatele: 72496991

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Lenka Šafránková
  • Telefon: +420950144712
  • E-mail: lenka.safrankova@uradprace.cz

Lhůta pro podání nabídek: 2. 3. 2022 08:00

Místo pro podání nabídek:
https://nen.nipez.cz

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky (dále také jen „VZ“) je zajištění poradenských činností dle § 105 odst. 1 písm. a) zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZoZ“) pro uchazeče a zájemce o zaměstnání a účastníky pracovní rehabilitace (dále jen „účastník/účastníci poradenských činností“).

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 46360000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Rámcová dohoda končí vyčerpáním maximálního objemu finančních prostředků uvedených v Rámcové dohodě nebo nejpozději do čtyř let ode dne nabytí účinnosti Rámcové dohody. Tím není dotčeno právo zadavatele na dřívější ukončení smluvního plnění.

Místo dodání / převzetí plnění:
Pardubický kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Ekonomická výhodnost nabídek bude stanovena v souladu s § 114 odst. 2 ZZVZ na základě nejnižší nabídkové ceny, tj. nejnižší nabídková cena plnění za osobu v Kč bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • specifikováno v ZD

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

specifikováno v ZD

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel je povinen stanovit nabídkovou cenu za jednoho účastníka poradenského programu absolutní částkou v českých korunách (CZK), vždy bez DPH, a to pro každou část veřejné zakázky samostatně.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky se podávají písemně v elektronické podobě pro každou část VZ samostatně, a to prostřednictvím elektronického nástroje NEN na adrese https://nen.nipez.cz a musí být šifrovány prostřednictvím certifikátu veřejného klíče, který je zadavatelem poskytován na profilu zadavatele spolu se ZD.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Veřejná zakázka je v souladu s § 35 ZZVZ rozdělena do 5 částí. Dodavatelé mohou ve smyslu § 101 odst. 2 ZZVZ podávat nabídky na jednu část nebo na obě části této veřejné zakázky.Na každou jednotlivou dílčí část veřejné zakázky se podává samostatná nabídka.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Zadavatel v souladu s § 98 odst. 3 ZZVZ poskytne vysvětlení ZD na základě písemné žádosti dodavatele zaslané prostřednictvím elektronického nástroje NEN v souladu s ustanoveními o elektronické komunikaci uvedenými v kapitole č. 10 ZD.

Zadávací řízení se řídí:
zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část č. 1: AgroKonzulta Žamberk spol. s r.o., Klostermanova 1258, 564 01 Žamberk, IČ: 13584286

    Datum podpisu smlouvy: 28. 9. 2022

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část č. 2: PMVIA s.r.o., Průmyslová 591/1, Vyškov-Předměstí, 682 01 Vyškov, IČ: 27673189

    Datum podpisu smlouvy: 10. 10. 2022

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část č. 3: AgroKonzulta Žamberk spol. s r.o., Klostermanova 1258, 564 01 Žamberk, IČ: 13584286

    Datum podpisu smlouvy: 28. 9. 2022

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část č. 4: AgroKonzulta Žamberk spol. s r.o., Klostermanova 1258, 564 01 Žamberk, IČ: 13584286

    Datum podpisu smlouvy: 28. 9. 2022

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část č. 5: AgroKonzulta Žamberk spol. s r.o., Klostermanova 1258, 564 01 Žamberk, IČ: 13584286

    Datum podpisu smlouvy: 28. 9. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 28. 1. 2022
 
Aktualizováno: 18. 10. 2022