Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Pořízení EÚD na Rožnovsko

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14026

Název zakázky: Pořízení EÚD na Rožnovsko

Druh zakázky: Dodávka

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 4. 2022

Název/obchodní firma zadavatele: Sdružení Mikroregion Rožnovsko

Sídlo zadavatele: Masarykovo náměstí 128, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Radim Gálik, předseda
  • Telefon: +420724179469
  • E-mail: starosta@prostrednibecva.cz

IČ zadavatele: 70238642

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Petra Kafková
  • Telefon: +420777553071
  • E-mail: kafkova.roznovsko@seznam.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 4. 2022 10:00

Místo pro podání nabídek:
Masarykovo náměstí 128, 756 61 Rožnov pod Radhoštěm

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění je dodávka 4 ks venkovních volně stojících elektronických úředních desek do obcí mikroregionu Rožnovsko, které splňují veškeré technické parametry stanovené touto výzvou a jejími přílohami a jsou v souladu s veškerými právními předpisy, včetně dodání na místa, předání a zaškolení obsluhy, provedení instalace a konfigurace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1288000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Dodavatel dodá předmět zakázky (včetně instalace, zprovoznění a zaškolení) nejpozději do 3 měsíců od účinnosti smlouvy. Termín zahájení doby plnění veřejné zakázky se předpokládá ihned po podpisu smlouvy oběma smluvními stranami. Předpoklad je září / říjen 2022.

Místo dodání / převzetí plnění:
Prostřední Bečva, Vidče, Vigantice, Zubří (blíže specifikováno v příloze č. 5 – Specifikace předmětu plnění)

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Zadavatel stanovil, že nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost nabídek se hodnotí na základě nejnižší nabídkové ceny:

    Hodnotící kritérium: Celková nabídková cena bez DPH – váha 100%

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • Základní způsobilost

Dodavatel prokáže základní způsobilost analogicky dle § 74 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Dodavatel prokáže splnění základní způsobilosti předložením čestného prohlášení o splnění základní způsobilosti. Dodavatel může využít vzorové čestné prohlášení, které je přílohou č. 2 výzvy. Čestné prohlášení nesmí být starší 3 měsíce přede dnem podání nabídky a musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.

  • Profesní způsobilost

Dodavatel prokáže profesní způsobilost analogicky dle § 77 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek předložením:

a)  výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje,

b)  dokladu o tom, že je oprávněn podnikat v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, a to předložením živnostenského oprávnění či výpisu ze živnostenského rejstříku obsahující oprávnění v rozsahu odpovídajícím předmětu plnění veřejné zakázky, a to na předmět podnikání:

  • Výroba, instalace, opravy elektrických strojů a přístrojů, elektronických a telekomunikačních zařízení,
  • Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona.

Zadavatel uzná za průkaz podnikatelského oprávnění v požadovaném oboru aktuální výpis z živnostenského rejstříku nebo dosud platný živnostenský list či listy dokládající oprávnění dodavatele k podnikání v oboru (či oborech), který bude zadavatelem požadovanému oboru obsahově odpovídat (jedná se zejména o živnostenské listy vydané za dříve platné/účinné právní úpravy „Poskytování software a poradenství v oblasti hardware a software“, „Velkoobchod a maloobchod nebo jejich ekvivalent).

Dodavatel prokáže splnění profesní způsobilosti předložením prosté kopie originálů požadovaných dokumentů.

  • Technická způsobilost

Dodavatel prokáže technickou kvalifikaci analogicky dle § 79 odst. 2 písm. b) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, tj. předložením seznamu min. tří referenčních významných dodávek poskytnutých za poslední 3 roky před datem zahájení výběrového řízení (tj. v období 2019 – 2022), včetně identifikace objednatele, předmětu dodávky, uvedení ceny a doby (měsíc a rok) jejich poskytnutí. Referenčně významnými dodávkami jsou myšleny dodávky stejného nebo obdobného charakteru jako je předmět této zakázky, tj. dodávka a instalace elektronických úředních desek. Každá referenční významná dodávka musí dosahovat hodnoty alespoň 430.000 Kč bez DPH.

Dodavatel může výše uvedený doklad nahradit čestným prohlášením o splnění technické způsobilosti. Dodavatel může využít vzorové čestné prohlášení, které je přílohou č. 3 výzvy. Čestné prohlášení nesmí být starší 3 měsíce přede dnem podání nabídky a musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.

Dodavatel je povinen předložit jako součást své nabídky i technické listy včetně označení výrobce a typového označení zboží, které zařadil do své nabídky. Toto zboří pak musí beze zbytku splňovat vymezené technické parametry.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Požadavky na formu zpracování nabídky:

  • nabídka bude zpracována v českém jazyce, v jednom vyhotovení – originál,
  • zadavatel nepřipouští variantní řešení,
  • doklady, u kterých zadavatel vyžaduje podpis osobou oprávněnou jednat jménem či
    za dodavatele, budou podepsány:
  • osobou/osobami oprávněnou/oprávněnými jednat jménem dodavatele přesně v souladu se způsobem jednání, zapsaným v obchodním rejstříku, pokud je v tomto rejstříku dodavatel zapsán, nebo
  • zástupcem dodavatele, který je k podepisování dokladů za dodavatele zplnomocněn osobou/osobami oprávněnou/oprávněnými jednat jménem dodavatele, přesně
    v souladu se způsobem jednání, zapsaným v obchodním rejstříku, pokud je v tomto rejstříku dodavatele zapsán; v tomto případě musí být součástí nabídky originál plné moci nebo úředně ověřená kopie plné moci.

Nabídka musí obsahovat tyto dokumenty:

  • Krycí list nabídky, ve kterém bude uveden název dodavatele, nabídková cena celkem v Kč bez DPH, samostatně DPH v Kč a nabídková cena celkem v Kč včetně DPH; dodavatel může využít vzor krycího listu, který je přílohou č. 1 výzvy; krycí list bude podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele,
  • Čestné prohlášení o splnění základní způsobilosti, jimiž dodavatel prokazuje splnění kvalifikace dle této výzvy; dodavatel může využít vzor čestného prohlášení, které je přílohou č. 2 výzvy; v případě doložení čestného prohlášení bude toto prohlášení podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele,
  • Doklady, prokazující splnění profesní způsobilosti, dodavatel předloží prostou kopii originálů požadovaných dokumentů,
  • Čestné prohlášení o splnění technické způsobilosti, jimiž dodavatel prokazuje splnění
    kvalifikace dle této výzvy; dodavatel může využít vzor čestného prohlášení, které je přílohou č. 3 výzvy; v případě doložení čestného prohlášení bude toto prohlášení podepsané osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele,
  • doplněný návrh Kupní smlouvy, která je přílohou č. 4 výzvy. Do smlouvy dodavatel doplní jen údaje v místech podstíněných žlutě, jiné úpravy nejsou povoleny; předložený návrh smlouvy je závazný; návrh smlouvy bude podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele, předložená kupní smlouva je závazná,
  • doplněnou Specifikaci předmětu plnění, která tvoří přílohu č. 5 výzvy,
  • prohlášení o vázanosti nabídkou po dobu 90 kalendářních dnů, kdy počátek této lhůty je konec lhůty pro podání nabídek, podepsané dodavatelem nebo osobou oprávněnou jednat jeho jménem, dodavatel může využít přílohu č. 6 výzvy,
  • technický list nabízeného výrobku,
  • součástí nabídky bude 1x USB flash disk, na kterém bude nahrána kompletní nabídka (vyplněný návrh smlouvy bude rovněž nahrán ve formátu .doc nebo .docx).

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Nabídkovou cenou celkem se rozumí celková cena za celý předmět veřejné zakázky tak, jak je vymezena touto písemnou výzvou a jejími přílohami, zejména smlouvou. Nabídková cena celkem musí obsahovat veškeré náklady dodavatele k řádnému provedení předmětu veřejné zakázky včetně všech nákladů, vyplývajících z podmínek výběrového řízení.

Nabídková cena celkem (ve členění cena celkem v Kč bez DPH, DPH v Kč a cena celkem v Kč včetně DPH) bude dodavatelem doplněna do Krycího listu (příloha č. 1 výzvy) 

Zadavatel doporučuje dodavatelům, aby listy nabídky byly řazeny v pořadí:

- Krycí list nabídky (podepsaný),

- doklady, jimiž dodavatel prokazuje splnění kvalifikace (podepsané),

- Kupní smlouva (podepsaná),

- Specifikace předmětu plnění (podepsaná),

- prohlášení o vázanosti nabídkou po dobu 90 kalendářních dnů (podepsané),

- technický list nabízeného výrobku,

- 1x USB flash disk.

Zadavatel doporučuje dodavatelům, aby listy nabídky byly řazeny v pořadí:

- Krycí list nabídky (podepsaný),

- doklady, jimiž dodavatel prokazuje splnění kvalifikace (podepsané),

- Kupní smlouva (podepsaná),

- Specifikace předmětu plnění (podepsaná),

- prohlášení o vázanosti nabídkou po dobu 90 kalendářních dnů (podepsané),

- technický list nabízeného výrobku,

- 1x USB flash disk.

Zadavatel doporučuje dodavatelům, aby listy nabídky byly řazeny v pořadí:

- Krycí list nabídky (podepsaný),

- doklady, jimiž dodavatel prokazuje splnění kvalifikace (podepsané),

- Kupní smlouva (podepsaná),

- Specifikace předmětu plnění (podepsaná),

- prohlášení o vázanosti nabídkou po dobu 90 kalendářních dnů (podepsané),

- technický list nabízeného výrobku,

- 1x USB flash disk.

Zadavatel doporučuje dodavatelům, aby listy nabídky byly řazeny v pořadí:

- Krycí list nabídky (podepsaný),

- doklady, jimiž dodavatel prokazuje splnění kvalifikace (podepsané),

- Kupní smlouva (podepsaná),

- Specifikace předmětu plnění (podepsaná),

- prohlášení o vázanosti nabídkou po dobu 90 kalendářních dnů (podepsané),

- technický list nabízeného výrobku,

- 1x USB flash disk.

Zadavatel doporučuje dodavatelům, aby listy nabídky byly řazeny v pořadí:

- Krycí list nabídky (podepsaný),

- doklady, jimiž dodavatel prokazuje splnění kvalifikace (podepsané),

- Kupní smlouva (podepsaná),

- Specifikace předmětu plnění (podepsaná),

- prohlášení o vázanosti nabídkou po dobu 90 kalendářních dnů (podepsané),

- technický list nabízeného výrobku,

- 1x USB flash disk.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Zadavatel doporučuje dodavatelům, aby listy nabídky byly řazeny v pořadí: - Krycí list nabídky (podepsaný), - doklady, jimiž dodavatel prokazuje splnění kvalifikace (podepsané), - Kupní smlouva (podepsaná), - Specifikace předmětu plnění (podepsaná),- prohlášení o vázanosti nabídkou po dobu 90 kalendářních dnů (podepsané), - technický list nabízeného výrobku, - 1x USB flash disk.Nabídka bude zabezpečena proti manipulaci, tj. listy nabídky budou navzájem spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny proti jejich vyjmutí z nabídky.Listy nabídky, kde je vyžadován podpis osoby oprávněné jednat jménem či za dodavatele, budou podepsané.Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené textem „Pořízení EÚD na Rožnovsko – NEOTVÍRAT“. Obálka s nabídkou bude dále označena názvem dodavatele, kontaktní adresou dodavatele a jeho identifikačním číslem.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel je oprávněn během lhůty k podání nabídek změnit podmínky výzvy. Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně (prostřednictvím e-mailové zprávy kontaktní osobě zadavatele) vysvětlení zadávacích podmínek (odpověď na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě. Kontaktní osobou zadavatele pro vysvětlení zadávacích podmínek je: Ing. Petra Kafková, e-mail: kafkova.roznovsko@seznam.cz. Pokud vysvětlení, změna nebo doplnění zadávacích podmínek vyžaduje přiměřené prodloužení lhůty pro podání nabídek, zadavatel tak učiní. V případě takové změny podmínek výběrového řízení, která může rozšířit okruh možných dodavatelů, prodlouží zadavatel lhůtu pro podání nabídek tak, aby od okamžiku změny činila alespoň minimální délku pro lhůtu pro podání nabídek platnou dle pravidel OPZ pro danou kategorii zakázek. Veškeré vysvětlení (včetně přesného anonymizovaného znění dotazů/požadavků), změny, doplnění zadávacích podmínek anebo dodatečné informace budou zveřejněny stejným způsobem jako tato výzva, tedy na portálu www.esfcr.cz.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 738000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): EMPESORT s.r.o., Železničního vojska 1472, 757 01 Valašské Meziříčí, IČ: 62362569

    Datum podpisu smlouvy: 4. 7. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 13. 4. 2022
 
Aktualizováno: 9. 11. 2022