- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Profesní vzdělávání zaměstnanců společnosti THK RHYTHM AUTOMOTIVE CZECH a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14170
Název zakázky: Profesní vzdělávání zaměstnanců společnosti THK RHYTHM AUTOMOTIVE CZECH a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 4. 2023
Název/obchodní firma zadavatele: THK RHYTHM AUTOMOTIVE CZECH a.s.
Sídlo zadavatele: Strojírenská 160, 380 01 Dačice
- Jméno: Christophe Baron
- Telefon: +420384456312
- E-mail: tra.dacice@trcz.thk.com
IČ zadavatele: 48244716
DIČ zadavatele: CZ48244716
- Jméno: Petr Dvořák
- Telefon: +420604228896
- E-mail: petr.dvorak@trcz.thk.com
Lhůta pro podání nabídek: 9. 5. 2023 14:30
Místo pro podání nabídek: Strojírenská 160, 380 01 Dačice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Profesní vzdělávání zaměstnanců společnosti THK RHYTHM AUTOMOTIVE CZECH a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky:
Název zakázky: Profesní vzdělávání zaměstnanců společnosti THK RHYTHM AUTOMOTIVE CZECH a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26.04.2022
Související projekt/y:
CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053
Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II)
příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: THK RHYTHM AUTOMOTIVE CZECH a.s.
Sídlo zadavatele: Strojírenská 160, 380 01 Dačice
Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
Jméno: Christophe Baron
Telefon: +420 384 456 312
E-mail: tra.dacice@trcz.thk.com
IČ zadavatele: 482 447 16
DIČ zadavatele: CZ48244716
Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
Jméno: Bc. Petr Dvořák
Telefon: +420 604 228 896
E-mail: petr.dvorak@trcz.thk.com
Lhůta pro podání nabídek: 09.05.2023 14:30
Místo pro podání nabídek:
Strojírenská 160, 380 01 Dačice
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této veřejné zakázky je zajištění vzdělávacích aktivit. Veřejná zakázka je rozdělena na 5 samostatných dílčích částí, účastníci se mohou přihlásit na každou dílčí část samostatně, více částí nebo všechny části veřejné zakázky současně, za předpokladu splnění kvalifikace stanovené ke konkrétní části veřejné zakázky. Každá nabídka však musí splňovat požadavky stanovené k dané části a musí být podána ve zvláštní obálce dle příslušného bodu zadávací dokumentace. Předpokládaný rozsah veřejné zakázky je stanoven v cenovém rozpadu.
Předmět plnění zakázky
Zajištění vzdělávání bude realizováno formou poskytnutí uzavřených / otevřených kurzů (dále jen „kurzy“) vybraným dodavatelem zaměstnancům zadavatele.
Struktura školicích aktivit je vymezena sladěním potřeb zaměstnanců s potřebami společnosti – pro všechny zaměstnance jsou připraveny vzdělávací kurzy rozšiřující jejich odbornou způsobilost.
- Dílčí část 1 - Základní kurz robotů ABB - Operátor + seřizovač
- Dílčí část 2 - Obsluha, programování a údržba robotů Fanuc
- Dílčí část 3 - Robot Stäubli: Training - programátor - VAL3
- Dílčí část 4 - Projektový manažer v automobilovém průmyslu
- Dílčí část 5 - Design for Six Sigma
Podmínky a požadavky zadavatele
Organizačně technické podrobnosti budou stanoveny v rámci plánu kurzů (místo, čas konání, počet účastníků kurzu), který bude stanoven mezi zadavatelem a vybraným dodavatelem.
Vybraný dodavatel zajistí realizaci dílčích vzdělávacích aktivit v rámci veřejné zakázky.
Zajištěním vzdělávacích aktivit se rozumí:
a) organizační příprava a realizace kurzů způsobilým lektorem
b) zajištění prostor v případě, že nebude možné realizovat kurzy v sídle zadavatele
c) poskytnutí studijních materiálů účastníkům kurzů
d) distribuci materiálů pro účastníky kurzů
e) bližší rozpis školících aktivit
Přehled požadovaných témat kurzů a školení pro jednotlivá dílčí plnění:
Dílčí část 1 - Základní kurz robotů ABB - Operátor + seřizovač
Předmětem veřejné zakázky je zajištění vzdělávací aktivity „Základní kurz robotů ABB – Operátor + seřizovač“ Vzdělávací aktivita je plánována v celkovém rozsahu 39 hod (16 hod teorie, 23 hod praxe) + 1 hod ověření znalostí. Školení bude probíhat v sídle zadavatele, dodavatel školení musí zajistit zapůjčení školicích robotů.
Celkový počet účastníků na kurzu je 12 účastníků.
Vzdělávací aktivitu plánujeme realizovat max. ve 3 termínech po 4 účastnících.
Osnova vzdělávacích aktivit:
Obsah vzdělávací aktivity:
- bezpečnost při práci s robotem, pracovní režimy robotu
- popis robotického systému
- ovládací panel FlexPendant
- ruční ovládání robotu
- souřadné systémy, zálohování a obnova
- restarty
- úvod do programování
- datové typy
- práce s operátorským oknem
- pohybové instrukce
- vysvětlení funkcí
- signály
- praktická cvičení
- závěrečná zkouška
Dílčí část 2 – Obsluha, programování a údržba robotů Fanuc
Kurz je určen pro tři pracovníky (technolog, 2 pracovníci elektroúdržby), kteří pracují s roboty FANUC, kteří se podílejí na obsluze, programování, úpravě nebo vytváření celých programů (např. zavádění nových typů do výroby), přičemž mají pouze základní zkušenosti s ovládáním a obsluhou robota. Časová náročnost: 19 h teorie, 19 h praxe + 2 hodiny zkouška. Vzdělávací aktivita umožní zkvalitnit a zefektivnit práci výše uvedených pracovníků, kteří budou na školení vysláni. Školení bude probíhat v prostorách poskytovatele školení.
Hlavní body osnovy:
1. den (8 hodin)
bezpečnost při obsluze robotu
základní části a funkce stroje
spuštění stroje
2. den (8 hodin)
používání a ovládání Teachpendantu
ovládání v pohybových režimech
definice souřadného systému nástroje a pracovního prostoru
3. den (8 hodin)
výběr programu a jeho spuštění
základy programování – pohybové instrukce
základy programování – logika programu
4. den (8 hodin)
zálohování a obnova dat
mástrování a kalibrace
5. den (8 hodin)
základy RO-maintenance
Závěrečný test
Dílčí část 3: Robot Stäubli: Training – programátor – VAL3
Kurz je určen pro sedm pracovníků (6 technologů, 1 seřizovač) z výroby, kteří pracují s roboty Stäubli, kteří se podílejí na obsluze, programování, úpravě nebo vytváření celých programů (např. zavádění nových typů do výroby), přičemž mají pouze základní zkušenosti s ovládáním a obsluhou robota. Časová náročnost: 19 h teorie, 19 h praxe + 2 hodiny zkouška. Vzdělávací aktivita umožní zkvalitnit a zefektivnit práci výše uvedených pracovníků, kteří budou na školení vysláni. Školení bude probíhat v prostorách poskytovatele školení.
Hlavní body osnovy:
1. Den (8 hodin)
Představení robotů řady CS8, on-line technická databáze, uživatelské manuály, prezentace celého systému a jeho spuštění, zásady bezpečnosti a pracovní režimy (WMS), používání Teach Pandantu SP1 a navigace v hlavním menu, záloha celého systému, export aplikace/knihovny, export záznamu událostí, pohybové módy ramene
2. Den (8 hodin)
Struktura ovládání a aplikace, softwar Stäubli Robotics Suite, Development/Maintenance Studio, učení bodů a pozic ramene, pohyby ramene a jejich programové příkazy, vytvoření jednoduché aplikace, editace programu, správce úloh a debugger.
3. Den (8 hodin)
Přiblížení "appro" s nástrojem na kartézské body, lokální souřadnicový systém a paletizace, ovládání digitálních vstupů/výstupů (EtherCAT).
4. Den (8 hodin)
Robotický systém CS9: používání Teach Pandantu (SP2) a navigace v hlavním menu, záloha celého systému, export aplikace/knihovny, export záznamu událostí, pohybové módy ramene, strukturované programování, zobrazení oken pro uživatele a pro operátory
5. Den (8 hodin)
učení bodů a pozic ramene, pohyby ramene a jejich programové příkazy, vytvoření jednoduché aplikace, editace programu, správce úloh a debugger, koncept Stäubli "Safety", test
Dílčí část 4: Projektový manažer v automobilovém průmyslu
Oddělení NPI (New Project Implementation) je tvořeno 7 projektovými manažery, každý z nich má rozdílné vzdělání, zkušenosti, délku praxe i osobnostní schopnosti. Práce projektového manažera je poměrně specifická, s vysokou mírou stresu, klade důraz na rozsáhlé znalosti procesů, komunikační schopnosti, důslednost a vysokou angažovanost. Úkolem NPI je zajistit plynulý náběh nových projektů do sériové výroby a zajistit tak budoucí stabilitu a finanční prosperitu podniku.
Většina projektových manažerů se zaškolovala metodou „learning by doing“ a neměli možnost absolvovat žádné školení pro projektový management. Z tohoto důvodu bychom uvítali možnost proškolit projektové manažery komplexně se zaměřením na automobilový průmysl, což všem projektovým manažerům umožní zdokonalit své schopnosti a rozšířit si obzory, porovnat své praktické zkušenosti se současnými odbornými poznatky a metodami, implementovat je do své profese, zvýšit si kvalifikaci a svou efektivitu práce. Je to důležité nejen pro jednotlivé projektové manažery, ale i pro firmu THK jako celek. Školení proběhne ve vybraných prostorách, které zajistí zadavatel.
Obsah školení (47 + 1 hodina zkouška)
Nástroje a metody projektového řízení
Definice rozsahu projektu
Vytvoření projektového týmu
Struktura rozpisu práce, RASIC, Roll-out matice
Analýza rizik projektu,
Poučení, Vytvoření hlavního plánu, PERT, kritická cesta
Vytvoření plánu zdrojů projektu
Vytvoření plánu nákladů projektu
Zajištění kvality projektu
Definice zajištění kvality projektu
Specifické požadavky zákazníka
Příklady STELLANTIS, VW Group, Renault-Nissan • Koncepce speciálních a kritických charakteristik • DVP&R • FMEA
Kontrolní plán, regulační diagramy
MSA (zaměření na metodu R&R) • SPC
Zajištění kapacity procesu • PPAP/PPF/PSW
Procesy projektového řízení
Proces komunikace a řízení dokumentace
Proces zahájení projektu
Proces řízení projektu (cíle QCD)
Proces ukončení projektu
Závěrečná zkouška (1 hodina)
Dílčí část 5: Design for Six Sigma
Strategií společnosti THK je začlenit nejmodernější statistické metody a nástroje pro vývoj výrobku, který zahrnuje balíček Design for Six Sigma (DFSS). Tímto školením chceme implementovat tyto metody jako součásti výzkumu a vývoje, ale také vývoje aplikačního. Krom toho, že nám to ukládá automobilová norma IATF 16949: 2016, chceme tímto i zvýšit konkurenci schopnost našich výrobků na trhu.
V současné době je vývoj, ale i řešení konstrukčních problému založeno spíše na znalostech kolegů nebo na postupu „pokus a omyl“. Tento přístup vede k zdlouhavému vývoji produktů, ale i prodlužování analýz případných neshod výrobků. Rádi bychom přístup změnili pomocí DFSS a zavedli metody, které povedou k opačnému přístupu, a to predikcí chyb za pomocí statistických dat z výroby nebo od dodavatelů. Školení proběhne ve vybraných prostorách, které zajistí zadavatel.
V rámci naplňování naší strategie bychom rádi využili možností projektu a rozšířili si v této oblasti znalosti. Konkrétně se jedná o rozšíření našich schopností v následujících oblastech aplikovaného výzkumu a vývoje:
Rozvoj zákaznických požadavků do specifikací produktu, použití metody TRIZ - základy metody řešení technických rozporů
Postupy generování nových konceptů, například pomocí PUGH matice, ze zaměřením na vyrobitelnost, montáž, cenu nebo spolehlivost: Design for Manufacturing, Design for Assembly, Design for Cost, Design for Reliability
Statistické metody pro návrh produktu – základy statistiky pro návrh produktu s využitím software Minitab (již dostupný v THK), Testování statistických hypotéz, Korelační a regresní analýza
Analýza systému měření a určování způsobilosti – opět pomocí Minitab
Plánovaní experimentů (DoE) a návrh Robustního dílu
Školení chceme završit vypracováním Green-Belt projektu, který prokáže znalosti konstruktérů a zároveň posílí nabyté znalosti ze školení. Projekt bude vybrán v rámci školení, ale bude zpracován až posléze, a to za pomocí podpory zkušeného školitele. Po úspěšném ukončení projektu, bude vydán certifikát na Green-Belt úroveň metodiky Six-Sigma, který je uznáván mezinárodně.
Vzdělávací aktivity plánujeme pro všechny týmy vývoje výrobku v technickém centrum TRA Dačice. Konkrétně pro týmy:
Výzkumu a vývoje
Aplikačního vývoje
Metodologického vývoje a podpory konstrukce
Výzkumu pokročilých produktů
Všichni navržení pracovníci (10 zaměstnanců) jsou strojní inženýři, kteří své vzdělání získali na vysokých školách technického směru (strojírenství). Všechny výše uvedené oblasti vzdělávání se na univerzitě vyučující pouze okrajově, a to bez příkladů reálné aplikace.
Získání výše uvedených znalostí v rámci navržených školení (rozsah 79 + 1 hodina zkouška) by nám umožnilo lépe obstát v rámci konkurenčního prostředí v automobilovém průmyslu a nabízet zákazníkům inovované výrobky. V dnešní době je navíc klíčové vývoj výrobku zkrátit na co nejkratší dobu a za přijatelnou cenou. Pomocí těchto metod bude možné odhalovat konstrukční chyby hned od prvopočátku, a tedy i výrobek zlevňovat.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1397356,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: začátek nejdříve 05/2023, konec nejpozději 09/2023
Místo dodání / převzetí plnění: Dílčí část 1: prostory zadavatele, Dílčí část 2: prostory dodavatele, Dílčí část 3: prostory dodavatele, Dílčí část 4: prostory zadavatele, Dílčí část 5: prostory zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
- Zadavatel upozorňuje, že stanovená předpokládaná hodnota pro jednotlivé dílčí části této Veřejné zakázky je:
- Dílčí část 1: 359 000 Kč
- Dílčí část 2: 135 000 Kč
- Dílčí část 3: 412 381 Kč
- Dílčí část 4: 180 975 Kč
- Dílčí část 5: 310 000 Kč
Podání nabídky s cenou vyšší, než je uvedena v předchozí věte pro danou dílčí část je důvodem pro vyloučení dodavatele z účasti ve výběrovém řízení.
nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů.
každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny vynásobené 100:
100x (nejnižší cena / cena posuzované nabídky) x váha kritéria vyjádřená v %.
- Odbornost a počet školitelů:
Zadavatel má zájem na tom, aby školitelé měli dostatečné lektorské zkušenosti. U těchto školitelů bude prokázána nejvyšší úroveň kvalifikace dle níže uvedených aspektů. Předmětem hodnocení budou zkušenosti min. 2 školitelů zapojených do realizace zakázky.
Bodové hodnocení bude přiděleno podle níže uvedené tabulky.
Délka lektorské praxe v oblasti vzdělávání dle předmětu zakázky:
Více než 5 let - 15 bodů
3 – 5 let 7 bodů
2 – 3 roky 2 body
2 roky a méně 0 bodů
Pozn. K postupu při hodnocení: za jednoho lektora může být přiděleno max. 15 b. Za dva hodnocené školitele v součtu je tedy možné přidělit maximálně 30 bodů (15+15 bodů). U dílčí části 3 je možné získat maximálně 45 bodů (15+15+15bodů).
((Hodnocená nabídka/nabídka s nejvyšším dosaženým bodovým hodnocení)*100)*váha kritéria v %
Délka lektorské praxe je kumulativním součtem jednotlivých roků uvedené lektorské praxe kdykoli v lektorské praxi hodnoceného lektora. Za 1 rok praxe se považuje období 12 za sebou jdoucích měsíců, např. školní rok, ve kterém lektor odškolil min. 200 vyučovacích hodin.
Za relevantní dokumenty prokazující kvalitu lektorského týmu považuje zadavatel následující dokumenty:
Délka lektorské praxe – předložením životopisu člena lektorského týmu včetně čestného prohlášení o pravdivosti uvedených údajů, nebo čestného prohlášení dodavatele. Relevantní jsou pouze dokumenty, které umožňují ověření uvedených skutečností ze strany hodnotící komise.
- Kvalita studijních materiálů
Uchazeč ve své nabídce doloží ukázku výukového materiálu – skript v rozsahu max. 5 stran formátu A4.
Lépe bude hodnocena ta nabídka, která prokáže větší provázanost studijních materiálů s požadavky zadavatele, tedy lépe vyhovující předmětu zakázky.
Předmětem hodnocení subkritéria bude:
přehlednost a srozumitelnost výukového materiálu, snadná orientace,
forma výukového materiálu,
uvést případnou certifikaci dodavatele školení
interaktivní zapojení účastníka (aktivní práce s textem, podpora tvořivosti, praktická cvičení ve výukovém materiálu),Hodnotící komise oboduje vzorové dokumenty dle následující stupnice:
Tabulkové hodnocení:
Ukázky výukových materiálů (1– 25 bodů)
Počet bodů
1 – 8bodů
Předložené výukové materiály nesplňují vůbec požadavky zadavatele, tzn., přehlednost, praktická použitelnost pro cílovou skupinu, počet odkazů na další zdroje a interaktivní zapojení účastníka nejsou vůbec patrné. Zadavatel má k předloženým výukovým materiálům zásadní připomínky.
9 – 16 bodů
Předložené výukové materiály v některých bodech nesplňují požadavky zadavatele, tzn., přehlednost, praktická použitelnost pro cílovou skupinu, počet odkazů na další zdroje a interaktivní zapojení účastníka je dostačující. Zadavatel má k předloženým výukovým materiálům drobné připomínky.
16 - 25bodů
Předložené výukové materiály zcela splňují požadavky zadavatele, tzn., jsou přehledné, pro cílovou skupinu prakticky použitelné, jsou v nich obsaženy odkazy na další zdroje a interaktivní zapojení účastníka je patrné. Zadavatel má k předloženým výukovým materiálům minimální připomínky.
Nejlépe bude hodnocena nabídka, která získá nejvyšší počet bodů. Další uchazeči v pořadí obdrží takový počet bodů, který odpovídá srovnání s nejvýhodnější nabídkou v daném kritériu.
Určení celkového bodového ohodnocení jednotlivých uchazečů v rámci tohoto kritéria vychází ze vztahu:
((hodnocená nabídka/nejvýhodnější nabídka) *100)) x váha kritéria v %
Počet účastníků na 1 robota
Pro hodnocení dílčího hodnotícího kritéria „Počet účastníků na jednoho robota dodavatel předloží čestné prohlášení o tom, kolik účastníků školení bude připadat na jednoho robota. Maximální počet účastníků 1 účastník na jednoho robota.
Hodnocení nabídek v rámci dílčího hodnotícího kritéria bude probíhat tak, že nabídkám bude přidělena bodová hodnota viz níže:
1 účastník na jednoho robota – 50 bodů
2 účastníci a více na jednoho robota – 0 bodů
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Kvalifikaci splní dodavatel, který prokáže splnění (platí pro všechny dílčí části):
- Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského / obchodního rejstříku, vše v prosté kopii)
- Doklady o kvalifikaci kurzů (akreditace, certifikace, vše v prosté kopii)
- Doklady o kvalifikaci lektorů (doklad o nejvyšším ukončeném vzdělání, CV prokazující praxi se školením v požadovaných tématech - viz dílčí části veřejné zakázky 1-3 - v posledních 3 letech)
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
- Čestné prohlášení o bezúhonnosti uchazeče (fyzické osoby) či statutárního orgánu uchazeče (právnické osoby)
- Čestné prohlášení o tom, že v uplynulých 3 letech realizoval minimálně 3 zakázky obdobného rozsahu. Toto čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat za uchazeče.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude zpracována v českém, popř. slovenském jazyce.
Zadavatel stanovuje, že smlouva předložená dodavatelem bude obsahovat:
- Identifikační údaje smluvních stran včetně IČ a DIČ pokud jsou přiděleny;
- Bankovní spojení;
- Předmět plnění;
- Cenu bez DPH, s DPH a sazbu DPH (příp. informaci, že dodavatel není plátcem DPH);
- Platební podmínky;
- Lhůtu dodání nebo harmonogram plnění;
- Místo plnění smlouvy;
- Závazek dodavatele předkládat k proplacení pouze faktury, které obsahují název a číslo projektu.
- Návrh smlouvy podepsaný oprávněnou osobou.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel zpracuje nabídkovou cenu na samostatném listu nabídky a uvede ji jako celkovou cenu za realizaci předmětu veřejné zakázky veřejné zakázky v členění cena bez DPH, samostatně DPH a cena včetně DPH. Z důvodu požadavku na nepřekročení předpokládaných hodnot uvede dodavatel v nabídce ceny za jednotlivé aktivy.
Zadavatel nebude poskytovat zálohy. Platba za poskytnuté služby bude probíhat na základě vystaveného daňového dokladu se splatností 30 dní.
Požadavek na písemnou formu nabídky: abídka bude podána ve 2 (dvou) originálech. Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky, označením dílčí části a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet.Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané).Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu:-Krycí list s identifikačními údaji dodavatele a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč.-Doklady k prokázání kvalifikace dodavatele.-Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky.Případné přílohy. Otevírání nabídek proběhne ve středu 10.05.2023 v 09:30 hodin.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku. Toto ustanovení se nevztahuje na podání nabídky do dílčích částí.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek (odpověď na dotaz) ohledně zadávané zakázky. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- P1_Kryci_list_Dilci_cast_1.docx (21. 4. 2023 12:07)
- P1_Kryci_list_Dilci_cast_2.docx (21. 4. 2023 12:07)
- P1_Kryci_list_Dilci_cast_3.docx (21. 4. 2023 12:07)
- P1_Kryci_list_Dilci_cast_4.docx (21. 4. 2023 12:07)
- P1_Kryci_list_Dilci_cast_5.docx (21. 4. 2023 12:07)
- P2_Cestne_prohlaseni.docx (21. 4. 2023 12:07)
- P3_Smlouva_o_poskytovani_sluzeb.doc (21. 4. 2023 12:08)
- vyzva_k_podani_nabidek_thk.pdf (24. 4. 2023 10:03)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_DC1.pdf (10. 5. 2023 13:32)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_DC5.pdf (10. 5. 2023 13:32)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_DC4.pdf (10. 5. 2023 13:32)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_DC3.pdf (10. 5. 2023 13:32)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_DC1.pdf (11. 5. 2023 11:39)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_DC5.pdf (11. 5. 2023 11:39)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_DC4.pdf (11. 5. 2023 11:39)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_DC3.pdf (11. 5. 2023 11:39)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_DC2.pdf (11. 5. 2023 11:39)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_DC2.pdf-1 (29. 5. 2023 11:21)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1397356.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ABB s.r.o, Vyskočilova 1561/4A; 140 00 Praha 4 Michle, IČ 49682563
Datum podpisu smlouvy: 11. 5. 2023
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): FANUC Czech s.r.o. K Bílému vrchu 3142/7, 193 00 Praha 9 IČO: 27181499
Datum podpisu smlouvy: 11. 5. 2023
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Stäubli Systems, s.r.o.Hradecká 593, Polabiny, 530 09 PardubiceIČO: 274 72 892
Datum podpisu smlouvy: 11. 5. 2023
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): ABP Management, s.r.o.Bosákova 7, 851 04 Bratislava, SlovenskoIČO: 48 091 162
Datum podpisu smlouvy: 11. 5. 2023
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): SC&C Partner, spol. s r.o.V Újezdech 7, 621 00, Brno, Česká republikaIČO: 25501984
Datum podpisu smlouvy: 11. 5. 2023
Datum ukončení: 11. 5. 2023
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.