- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
REKVALIFIKAČNÍ KURZY PRO ÚP ČR – PARDUBICKÝ KRAJ VI
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12832
Název zakázky: REKVALIFIKAČNÍ KURZY PRO ÚP ČR – PARDUBICKÝ KRAJ VI
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 6. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_121/0000597 Vzdělávání a dovednosti pro trh práce II příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce České republiky
Sídlo zadavatele: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7
IČ zadavatele: 72496991
- Jméno: Ing. Lenka Šafránková
- Telefon: +420950144712
- E-mail: lenka.safrankova@uradprace.cz
Lhůta pro podání nabídek: 15. 7. 2019 08:00
Místo pro podání nabídek: https://nen.nipez.cz
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky (dále také jen „VZ“) je zajištění rekvalifikací dle zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (dále též jen „ZoZ“), pro uchazeče a zájemce o zaměstnání. Rekvalifikace budou realizovány na základě Rámcových dohod uzavřených pouze s jedním dodavatelem na každou část veřejné zakázky.
VZ je v souladu s § 35 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“) rozdělena do 28 částí.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 18540000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané datum zahájení plnění: 1. 11. 2019 Předpokládané datum ukončení plnění: 31. 10. 2023
Místo dodání / převzetí plnění: Místa plnění pro jednotlivé části veřejné zakázky jsou specifikována v Příloze č. 7 Zadávací dokumentace - Specifikace a technické podmínky.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- specifikováno v ZD
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
specifikováno v ZD
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
specifikováno v ZD
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky se podávají písemně v elektronické podobě pro každou část VZ samostatně, a to prostřednictvím elektronického nástroje NEN na adrese https://nen.nipez.cz a musí být šifrovány prostřednictvím certifikátu veřejného klíče, který je zadavatelem poskytován na profilu zadavatele spolu se ZD.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: VZ je v souladu s § 35 ZZVZ rozdělena do 28 částí. Dodavatelé mohou ve smyslu § 101 odst. 2 ZZVZ podávat nabídky na jednu, několik nebo na všechny části VZ. Na každou jednotlivou část zakázky se podává samostatná nabídka.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Zadavatel v souladu s § 98 odst. 3 ZZVZ poskytne vysvětlení ZD na základě písemné žádosti dodavatele zaslané prostřednictvím elektronického nástroje NEN v souladu s ustanoveními o elektronické komunikaci uvedenými v kapitole č. 10 - Podání a otevírání nabídek, elektronická komunikace.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Zadávací dokumentace
Zadávací řízení se řídí: zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů („ZZVZ“)
Soubory ke stažení:
- Zadávací dokumentace Rekvalifikace pro Pard kraj VI.pdf-1 (20. 6. 2019 12:17)
- Příloha č 1 - Krycí list nabídky.doc-1 (20. 6. 2019 12:18)
- Příloha č.2 - Čestné prohlášení o spln.někt.podm.zakl.zp..docx-1 (20. 6. 2019 12:18)
- příloha č.3 - Rámcová dohoda o realizaci rekvalifikačních kurzů.pdf-1 (20. 6. 2019 12:19)
- Příloha č.4 - Seznam poddodavatelů.docx-1 (20. 6. 2019 12:19)
- Příloha č.5 - Nabídka zabezpečení RK.docx-1 (20. 6. 2019 12:20)
- Příloha č.6 - Kalkulace nákladů rekvalifikace.docx-1 (20. 6. 2019 12:20)
- Příloha č.7 - Specifikace a technické podmínky_VZ_RE_Pard_kraj_VI.pdf-1 (20. 6. 2019 12:20)
- vysvetleni_ZD_1_RE_Pard_kraj_VI.pdf-1 (20. 6. 2019 12:21)
- Zadávací dokumentace Rekvalifikace pro Pard. kraj VI - vysvětlení.pdf-1 (20. 6. 2019 12:21)
- vysvetleni_ZD_2_RE_Pard_kraj_VI.pdf (8. 7. 2019 13:52)
- Příloha č.7 - Specifikace a technické podmínky_VZ_RE_Pard_kraj_VI_vysvetleni2.pdf (8. 7. 2019 13:52)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): čast č. 11: Dopravní vzdělávací institut, a.s., Prvního pluku 621/8a, Karlín, 186 00 Praha 8, IČ: 27378225
Datum podpisu smlouvy: 17. 12. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): čast č. 12: Dopravní vzdělávací institut, a.s., Prvního pluku 621/8a, Karlín, 186 00 Praha 8, IČ: 27378225
Datum podpisu smlouvy: 17. 12. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): čast č. 13: Dopravní vzdělávací institut, a.s., Prvního pluku 621/8a, Karlín, 186 00 Praha 8, IČ: 27378225
Datum podpisu smlouvy: 17. 12. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): čast č. 14: Dopravní vzdělávací institut, a.s., Prvního pluku 621/8a, Karlín, 186 00 Praha 8, IČ: 27378225
Datum podpisu smlouvy: 17. 12. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): čast č. 15: Dopravní vzdělávací institut, a.s., Prvního pluku 621/8a, Karlín, 186 00 Praha 8, IČ: 27378225
Datum podpisu smlouvy: 17. 12. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část č. 19: AgroKonzulta Žamberk spol. s r.o., Klostermanova 1258, 564 01 Žamberk, IČ: 13584286
Datum podpisu smlouvy: 17. 12. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část č. 20: AgroKonzulta Žamberk spol. s r.o., Klostermanova 1258, 564 01 Žamberk, IČ: 13584286
Datum podpisu smlouvy: 17. 12. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část č. 21: Ing. Vladimír Rusina, Bělehradská 379, 530 09 Pardubice - Polabiny, IČ: 88507882
Datum podpisu smlouvy: 14. 12. 2019
Zrušené části zakázky: Z důvodu nepodání žádné nabídky zrušeny části č. 1 - 10, 16 - 18, 22 -28
Datum ukončení: 17. 12. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.