Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

REKVALIFIKAČNÍ KURZY PRO ÚP ČR – PARDUBICKÝ KRAJ VI

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12832

Název zakázky: REKVALIFIKAČNÍ KURZY PRO ÚP ČR – PARDUBICKÝ KRAJ VI

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 6. 6. 2019

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce České republiky

Sídlo zadavatele: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7

IČ zadavatele: 72496991

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Lenka Šafránková
  • Telefon: +420950144712
  • E-mail: lenka.safrankova@uradprace.cz

Lhůta pro podání nabídek: 15. 7. 2019 08:00

Místo pro podání nabídek:
https://nen.nipez.cz

Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky (dále také jen „VZ“) je zajištění rekvalifikací dle zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů (dále též jen „ZoZ“), pro uchazeče a zájemce o zaměstnání. Rekvalifikace budou realizovány na základě Rámcových dohod uzavřených pouze s jedním dodavatelem na každou část veřejné zakázky.
VZ je v souladu s § 35 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZZVZ“) rozdělena do 28 částí. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 18540000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané datum zahájení plnění: 1. 11. 2019 Předpokládané datum ukončení plnění: 31. 10. 2023

Místo dodání / převzetí plnění:
Místa plnění pro jednotlivé části veřejné zakázky jsou specifikována v Příloze č. 7 Zadávací dokumentace - Specifikace a technické podmínky.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

  • specifikováno v ZD

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

specifikováno v ZD

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

specifikováno v ZD

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky se podávají písemně v elektronické podobě pro každou část VZ samostatně, a to prostřednictvím elektronického nástroje NEN na adrese https://nen.nipez.cz a musí být šifrovány prostřednictvím certifikátu veřejného klíče, který je zadavatelem poskytován na profilu zadavatele spolu se ZD.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
VZ je v souladu s § 35 ZZVZ rozdělena do 28 částí. Dodavatelé mohou ve smyslu § 101 odst. 2 ZZVZ podávat nabídky na jednu, několik nebo na všechny části VZ. Na každou jednotlivou část zakázky se podává samostatná nabídka.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Zadavatel v souladu s § 98 odst. 3 ZZVZ poskytne vysvětlení ZD na základě písemné žádosti dodavatele zaslané prostřednictvím elektronického nástroje NEN v souladu s ustanoveními o elektronické komunikaci uvedenými v kapitole č. 10 - Podání a otevírání nabídek, elektronická komunikace.

Další požadavky na zpracování nabídky:
viz Zadávací dokumentace

Zadávací řízení se řídí:
zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů („ZZVZ“)

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): čast č. 11: Dopravní vzdělávací institut, a.s., Prvního pluku 621/8a, Karlín, 186 00 Praha 8, IČ: 27378225

    Datum podpisu smlouvy: 17. 12. 2019

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): čast č. 12: Dopravní vzdělávací institut, a.s., Prvního pluku 621/8a, Karlín, 186 00 Praha 8, IČ: 27378225

    Datum podpisu smlouvy: 17. 12. 2019

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): čast č. 13: Dopravní vzdělávací institut, a.s., Prvního pluku 621/8a, Karlín, 186 00 Praha 8, IČ: 27378225

    Datum podpisu smlouvy: 17. 12. 2019

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): čast č. 14: Dopravní vzdělávací institut, a.s., Prvního pluku 621/8a, Karlín, 186 00 Praha 8, IČ: 27378225

    Datum podpisu smlouvy: 17. 12. 2019

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): čast č. 15: Dopravní vzdělávací institut, a.s., Prvního pluku 621/8a, Karlín, 186 00 Praha 8, IČ: 27378225

    Datum podpisu smlouvy: 17. 12. 2019

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část č. 19: AgroKonzulta Žamberk spol. s r.o., Klostermanova 1258, 564 01 Žamberk, IČ: 13584286

    Datum podpisu smlouvy: 17. 12. 2019

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část č. 20: AgroKonzulta Žamberk spol. s r.o., Klostermanova 1258, 564 01 Žamberk, IČ: 13584286

    Datum podpisu smlouvy: 17. 12. 2019

  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): část č. 21: Ing. Vladimír Rusina, Bělehradská 379, 530 09 Pardubice - Polabiny, IČ: 88507882

    Datum podpisu smlouvy: 14. 12. 2019

Zrušené části zakázky: Z důvodu nepodání žádné nabídky zrušeny části č. 1 - 10, 16 - 18, 22 -28

Datum ukončení: 17. 12. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 6. 6. 2019
 
Aktualizováno: 7. 1. 2020