- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení obecných a specializovaných IT ve společnosti DBS-Die Besten Service, s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13244
Název zakázky: Školení obecných a specializovaných IT ve společnosti DBS-Die Besten Service, s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 1. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0013668 Podnikové vzdělávání ve společnosti DBS-Die Besten Service - OPZ 97 příjemce: DBS-Die Besten Service, s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: DBS-Die Besten Service, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Na nivách 1043/16, Michle, 141 00 Praha 4
- Jméno: Petr Ševid
- Telefon: +420776202031
- E-mail: petr.sevid@elmoz-czech.cz
IČ zadavatele: 26729598
- Jméno: Helena Kordová
- Telefon: +420734654404
- E-mail: helena.kordova@econetof.cz
Lhůta pro podání nabídek: 31. 1. 2020 11:00
Místo pro podání nabídek: ECONET OPENFUNDING s.r.o., Budějovická 2056/96, 140 00 Praha 4 - Krč mezi 9.00-15.00hod
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky (dále také jen „zakázka“) je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v oblasti obecných a specializovaných IT.
blíže viz ZD
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 660000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 31. 10. 2021
Místo dodání / převzetí plnění: Černoleská 2326/1, Benešov
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena v Kč bez DPH 60 %
Kvalita odborného týmu 40 %
blíže viz ZD
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti
blíže viz ZD
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka bude předložena v následující struktuře:
Svazek č. 1 – nabídka:
vyplněný krycí list nabídky včetně prohlášení o vázanosti zadávací dokumentací dle přílohy č. 1 ZD;
dokumenty prokazující splnění základní, profesní způsobilosti a technické kvalifikace;
podepsaný a vyplněný návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele dle přílohy č. 3 ZD; smlouva zůstává součástí nabídky z důvodu nezbytné archivace;
seznam poddodavatelů dle přílohy č. 6 ZD;
případné další dokumenty (řazení dle uvážení dodavatele).
Svazek č. 2 – návrh smlouvy:
Podepsaný návrh smlouvy osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka (v počtu vyhotovení dle návrhu smlouvy).
blíže viz ZD
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel stanoví nabídkovou cenu za předpokládaný počet školících dnů v Kč bez DPH v rozsahu a sktruktuře dle přílohy č. 8 ZD. Nabídka nesmí obsahovat nulové položky ceny bez DPH za předpokládaný počet školících dnů.
blíže viz ZD
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.blíže viz ZD
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.blíže viz ZD
Další požadavky na zpracování nabídky: viz ZD
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 - Krycí list.docx-1 (17. 1. 2020 10:38)
- Příloha č. 2 - vzor - Čestné prohlášení.docx-1 (17. 1. 2020 10:38)
- Příloha č. 3 - Rámcová dohoda.docx-1 (17. 1. 2020 10:38)
- Příloha č. 4 - Specifikace kurzů_DBS.docx-1 (17. 1. 2020 10:38)
- Příloha č. 5 - vzor - Seznam poddodavatelu.docx-1 (17. 1. 2020 10:38)
- Příloha č. 6 - vzor - Seznam významných zakázek.docx-1 (17. 1. 2020 10:38)
- Příloha č. 7 - vzor - Seznam členů odborného týmu.docx-1 (17. 1. 2020 10:38)
- Příloha č. 8 – Formulář nabídkové ceny.xlsx-1 (17. 1. 2020 10:38)
- ZD_DBS_final.pdf-1 (17. 1. 2020 10:38)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (19. 2. 2020 15:38)
- Oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (25. 3. 2020 14:10)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 660000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Byznys software, s.r.o., Žižkova 708, 261 01 Příbram, IČ: 18608001
Datum podpisu smlouvy: 20. 2. 2020
Datum ukončení: 20. 2. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.