- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení zaměstnanců Rotas strojírny - Helios Inuvio II
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14081
Název zakázky: Školení zaměstnanců Rotas strojírny - Helios Inuvio II
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 7. 2022
Název/obchodní firma zadavatele: ROTAS STROJÍRNY spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Nejdecká 183, Rotava 358 01
- Jméno: Ing. Jan Šaling
- Telefon: +420774200162
- E-mail: saling@rotas-strojirny.cz
IČ zadavatele: 64356922
DIČ zadavatele: CZ64356922
- Jméno: Petr Nováček
- Telefon: +420608820989
- E-mail: petr.novacek1@gmail.com
Lhůta pro podání nabídek: 10. 8. 2022 09:00
Místo pro podání nabídek: Nejdecká 183, Rotava 358 01
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Služba ve formě školení pro zaměstnance zadavatel.
Dodavatel je povinen dodržovat podmínky projektu Podpora odborného vzděláváníCZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053
Helios - Controlling, Výroba a HR
Počet hodin (1 výuková hodina = 60 minut):
teorie 39 h, praxe 0 h, zkouška 3 h, celkem 42 h
Počet účastníků 3 osoby
Předpokládaná cena viz Předpokládaná hodnota zakázky v Kč (bez DPH):
Obsah školení - dle přílohy č.1. Učební osnova Helios - Controlling, Výroba a HR
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 105000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 15.9.2022 - 15.12.2022
Místo dodání / převzetí plnění: Nejdecká 183, Rotava 358 01
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena při hodnocení se bude vycházet z ceny za celkovou hodnotu celého souboru školení v cenách bez DPH.
- Metoda vyhodnocení
Váha nebo jiný matematický vztah mezi kritérii
1. Nabídková cena 100%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační požadavky
čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či na penále týkajícím se veřejného zdravotního pojištění nebo sociálního zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán;
Profesní kvalifikační požadavky:
doklad opravňující dodavatele vzdělávací aktivity poskytovat vzdělávání za úplatu (např. obchodní rejstřík, živnostenský list);
doklad o akreditaci či jiný doklad, který opravňuje dodavatele vzdělávání tyto vzdělávací aktivity realizovat (např. rozhodnutí příslušného ministerstva, živnostenský list, který bude obsahovat Obor činnosti Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti, Školní výuka a obdobné). U neakreditovaných vzdělávacích aktivit se předkládá doklad o dosaženém vzdělání všech lektorů vzdělávací aktivity:
Doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání (výuční list, maturitní vysvědčení, diplom). Pokud vzdělání lektorů neodpovídá školené oblasti je zapotřebí doložit dokumenty, které prokazují jejich odbornost v dané oblasti (osvědčení, pracovní smlouvu. Dodavatel je povinen doložit profesní kvalifikaci minimálně za své 2 zaměstnance.
(Dodavatel předloží doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů v prosté kopii.)
Technické kvalifikační požadavky
v rámci technických kvalifikačních požadavků doloží dodavatel seznamu minimálně 3 významných služeb poskytnutých v posledních 5 letech s uvedením jejich rozsahu a doby plnění. Za významnou službu je považováno plnění v oblasti dalšího profesního vzdělávání nebo implementace systému Helios. Tyto skutečnosti dodavatel doloží vyplněním sekce Reference v Příloze č.3 Nabídkový formulář.xlsx.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v českém jazyce v písemné podobě.
Nepovinně může dodavatele také doložit nabídku v elektronické podobě ve formátu pdf a xlsx na nosiči v jedné obálce s tištěnou nabídkou.
Součástí nabídky uchazeče bude také podepsaný návrh smlouvy, který přílohou č.2
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel do cenové nabídky zahrne veškerá náklady na realizaci vzdělávací aktivity (školení). Tzn. že bude obsahovat náklady na lektory, dopravu, učební a výukové materiály, prezentační techniku, atd.
Cena bude obsahovat jen jednu položku, tedy celkovou cenu vzdělávací aktivity (školení).Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Přílohy:
1. Smlouva o dílo
2. Nabídkový formulářZadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č.1 Osnova školení Učební osnova Helios.docx (20. 7. 2022 15:03)
- Příloha č.1 Osnova školení Učební osnova Helios.pdf (20. 7. 2022 15:04)
- Příloha č.2 Smlouva.pdf (20. 7. 2022 15:04)
- Příloha č.2 Smlouva.xlsx (20. 7. 2022 15:04)
- Příloha č.3 Nabídkový formulář.pdf (20. 7. 2022 15:04)
- Příloha č.3 Nabídkový formulář.xlsx (20. 7. 2022 15:04)
- Vyzva k podání nabídek POVEZ Helios Inuvio v.01.pdf (20. 7. 2022 15:04)
- Hodnocení nabídek přílohy 1-3.pdf (18. 8. 2022 21:08)
- Hodnocení nabídek.pdf (18. 8. 2022 21:08)
- Oznámení o podpisu smlouvy.pdf (18. 8. 2022 21:08)
- Oznámení o vyloučení.pdf (18. 8. 2022 21:08)
- Oznámení o výsledku.pdf (18. 8. 2022 21:08)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 105000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Nesos, a.s., Mikulášské nám. 18, Plzeň, IČO 25242172
Datum podpisu smlouvy: 10. 8. 2022
Datum ukončení: 18. 8. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.