- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Školení zaměstnanců společnosti PHARMIX, s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 11713
Název zakázky: Školení zaměstnanců společnosti PHARMIX, s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 10. 2017
Související projekt/y:
Název/obchodní firma zadavatele: PHARMIX, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Na Sádkách 2798/9, 767 01 Kroměříž
- Jméno: František Hrabal
- Telefon: +420602523528
- E-mail: frantisek.hrabal@pharmix.cz
IČ zadavatele: 25591983
DIČ zadavatele: CZ25591983
- Jméno: Bc. Eva Hermanová
- Telefon: +420602524980
- E-mail: eva.hermanova@pharmix.cz
Lhůta pro podání nabídek: 24. 10. 2017 13:00
Místo pro podání nabídek: PHARMIX, s.r.o., Na Sádkách 2798/9, 767 01 Kroměříž
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace odborných vzdělávacích kurzů na míru v několika oblastech. Celá zakázka se skládá z několika částí (podrobněji specifikováno níže). Cílem zakázky je realizace vzdělávacích aktivit, jejichž předmětem je prohloubení a rozšíření kvalifikace a zajištění rozvoje dovedností zaměstnanců.
Realizace kurzů probíhá ve školicích prostorách v sídle společnosti PHARMIX, s.r.o. formou uzavřených kurzů připravených na míru. Náklady na školicí místnost nejsou součástí nabídkové ceny, učebnu zajistí zadavatel.
Nabídková cena je konečná, cena kurzu obsahuje veškeré náklady spojené s realizací vzdělávání. V případě realizace kurzů, které vyžadují práci na PC zajistí tuto mobilní počítačovou učebnu zadavatel.
Zakázka je rozdělena do několika částí (podrobněji specifikováno v přílohách č. 3-10).
Uchazeč může podat nabídku na jednu, všechny nebo libovolný počet částí zakázky. Vždy je ale nutné podat nabídku na celou, zadavatelem specifikovanou část zakázky. Uchazeč je povinen podat nabídku vždy výhradně na plnění předmětu celé zadavatelem definované části zakázky, není přípustné nabídnout pouze některé vybrané kurzy nebo jejich části. Nabídka do každé části bude zpracována samostatně se všemi náležitostmi.
Předmětem zakázky je poskytování odborného vzdělávání zaměstnanců zadavatele v těchto částech:
Část 1 – Obecné IT – IS Helios
Část 2 – Obecné IT - MS Office
Část 3 – Obecné IT - AutoCAD
Část 4 – Měkké a manažerské dovednosti
Část 5 – Technické a jiné odborné vzdělávání - Svařování
Část 6 – Technické a jiné odborné vzdělávání – Obsluha CNC obráběcích strojů
Část 7 - Technické a jiné odborné vzdělávání – Logistika a skladování
Část 8 - Technické a jiné odborné vzdělávání – Opakovací školení vazačů břemen
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1043220,93 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Listopad 2017 – Leden 2019 Vzdělávací aktivity budou po celou dobu realizovány dle harmonogramu a možností zadavatele. Harmonogram bude vytvořen dle dohody mezi vítězným uchazečem a zadavatelem.
Místo dodání / převzetí plnění: Vzdělávání bude probíhat formou uzavřených kurzů. v sídle společnosti – PHARMIX, s.r.o., Na Sádkách 2798/9, 767 01 Kroměříž
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem je ekonomická výhodnost nabídky.
Celková nabídková cena bez DPH – váha 100%
Více viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na písemnou formu nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku na každou část zakázky.
Vysvětlení zadávacích podmínek: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Výzva k podání nabídek ke stažení.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 6), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek_PHARMIX.pdf (6. 10. 2017 16:30)
- Příloha č. 1 Krycí list.docx (6. 10. 2017 16:30)
- Příloha č. 2 – Čestné prohlášení o splnění podmínek základní způsobilosti.doc (6. 10. 2017 16:30)
- Příloha_č. 3_Specifikace předmětu zakazky - část 1 - Obecné IT - IS Helios.docx (6. 10. 2017 16:30)
- Příloha_č. 4_Specifikace předmětu zakazky - část 2 - Obecné IT - MS Office.docx (6. 10. 2017 16:30)
- Příloha_č. 5_Specifikace předmětu zakazky - část 3 - Obecné IT - AutoCAD.docx (6. 10. 2017 16:30)
- Příloha_č. 6_Specifikace předmětu zakazky - část 4 - Měkké a manažerské dovednosti.docx (6. 10. 2017 16:30)
- Příloha_č. 7_Specifikace předmětu zakazky - část 5 - Technické a jiné odborné vzdělávání - Svařování.docx (6. 10. 2017 16:30)
- Příloha_č. 8_Specifikace předmětu zakazky - část 6 - Technické a jiné odborné vzdělávání - Obsluha CNC obráběcích strojů.docx (6. 10. 2017 16:30)
- Příloha_č. 9_Specifikace předmětu zakazky - část 7 - Technické a jiné odborné vzdělávání - Logistika a skladování.docx (6. 10. 2017 16:30)
- Příloha_č. 10_Specifikace předmětu zakazky - část 8 - Technické a jiné odborné vzdělávání - Opakovací školení vazačů břemen.docx (6. 10. 2017 16:30)
- 7) Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_1,3,5,6,7,8,.pdf (25. 10. 2017 14:28)
- 7) Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_2_a_4.pdf (26. 10. 2017 13:52)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem část 3,5,8.pdf (30. 11. 2017 10:21)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem část 2,4,6,7.pdf (5. 12. 2017 14:32)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem část 1.pdf (11. 12. 2017 13:49)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 876450.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 1 Gatema a.s., Průmyslová 2503/2, 680 01 Boskovice, IČ: 607 49 954, Pavel Pulec, zmocněnec
Datum podpisu smlouvy: 8. 12. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 2 CE-PA, spol. s r.o., Trojická 1910/7, 128 00 Praha 2 – Nové Město, IČ: 02229919, Jaroslav Škývara, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 30. 11. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 3 S&T CZ s.r.o., Na Strži 1702/65, 140 00 Praha 4, IČ: 44846029, Ing. Václav Kraus, jednatel, Miroslav Bečka, jednatel, Vojtěch Dvořák, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 29. 11. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 4 CE-PA, spol. s r.o., Trojická 1910/7, 128 00 Praha 2 – Nové Město, IČ: 02229919, Jaroslav Škývara, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 30. 11. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 5 Ing. Helena Urbanová, Žárovice 100, 798 03 Plumov, IČ: 69696772, Ing. Helena Urbanová, OSVČ
Datum podpisu smlouvy: 28. 11. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 6 CE-PA, spol. s r.o., Trojická 1910/7, 128 00 Praha 2 – Nové Město, IČ: 02229919, Jaroslav Škývara, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 30. 11. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 7 CE-PA, spol. s r.o., Trojická 1910/7, 128 00 Praha 2 – Nové Město, IČ: 02229919, Jaroslav Škývara, jednatel
Datum podpisu smlouvy: 30. 11. 2017
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 8 Jiří Sláma, Koperníkova 2827/38, 767 01 Kroměříž, IČ: 49151967, Jiří Sláma, OSVČ
Datum podpisu smlouvy: 20. 11. 2017
Datum ukončení: 8. 12. 2017
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.