- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Strategie rozvoje Pardubického kraje
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12980
Název zakázky: Strategie rozvoje Pardubického kraje
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 9. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: Pardubický kraj
Sídlo zadavatele: Komenského náměstí 125, 532 11 Pardubice
- Jméno: JUDr. Martin Netolický, Ph.D., hejtman
- Telefon: +420466026114
- E-mail: martin.netolicky@pardubickykraj.cz
IČ zadavatele: 70892822
DIČ zadavatele: CZ70892822
- Jméno: Mgr. Pavel Menšl
- Telefon: +420605551501
- E-mail: pavel.mensl@pardubickykraj.cz
Lhůta pro podání nabídek: 9. 10. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: Zadavatel stanovil pouze elektronickou formu nabídek. Nabídky se podávají prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.pardubickykraj.cz/) vložením elektronické podoby nabídky přes odkaz „poslat nabídku“ na kartě této veřejné zakázky https://www.zakazky.pardubickykraj.cz/vz00002152.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této veřejné zakázky je zpracování Strategie rozvoje Pardubického kraje (dále jen Strategie). Zpracování Strategie je jednou z aktivit projektu Zefektivnění řízení Pardubického kraje v samosprávných oblastech prostřednictvím tvorby strategických dokumentů a vzděláváním projektového řízení, CZ.03.4.74/0.0/0.0/18_092/0014481, pro který byla žádost o financování předložena v rámci výzvy 92 Operačního programu Zaměstnanost (dále OPZ). Výchozím podkladem pro zpracování zakázky je aktuální verze Programu rozvoje Pardubického kraje pro roky 2012 – 2020 https://www.pardubickykraj.cz/rozvoj-kraje
Zadavatel požaduje zpracování následujících etap Strategie:
1. Sociálně - ekonomická analýza
2. Podpora zpracování návrhové části a části implementace a monitoring
3. Zpracování posouzení vlivů Strategie rozvoje Pardubického kraje na životní prostředí a veřejné zdraví (SEA)
4. Kompletace a tisk finálních verze Strategie
Podrobně je předmět veřejné zakázky popsán v příloze č. 1 návrhu smlouvy, která je přílohou této výzvy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 980000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Viz přiložená výzva.
Místo dodání / převzetí plnění: Viz přiložená výzva.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Viz přiložená výzva.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Viz přiložená výzva.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Nabídky se podávají výhradně v elektronické podobě.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Viz přiložená výzva.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Viz přiložená výzva.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Viz přiložená výzva.
Další požadavky na zpracování nabídky: Viz přiložená výzva.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 10), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek, vyjma § 6.
Soubory ke stažení:
- Vyzva_Strategie_rozvoje_Pk.pdf (23. 9. 2019 15:05)
- editovatelne_prilohy.zip (23. 9. 2019 15:05)
- Oznameni_o_vylouceni_Proces_Accendo.pdf (4. 11. 2019 16:18)
- Oznameni_o_vylouceni_Gatum_Opus.pdf (4. 11. 2019 16:18)
- Oznameni_o_vyberu.pdf (7. 11. 2019 13:37)
- Vysledek_vyzvy_k_podani_nabidek-oznameni_o_podpisu_smlouvy_s_dodavatelem.pdf (22. 11. 2019 09:31)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 570000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): GaREP, spol. s r.o., náměstí 28, října 1896/3, Černá Pole, 602 00 Brno, IČ 60702672
Datum podpisu smlouvy: 21. 11. 2019
Datum ukončení: 21. 11. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.