- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Tisk podkladů k projektům
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12721
Název zakázky: Tisk podkladů k projektům
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 4. 2019
Související projekt/y:
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_039/0008165 Časný záchyt diabetické retinopatie a makulárního edému u pacientů s diabetem 1. nebo 2. typu příjemce: Ústav zdravotnických informací a statistiky ČR
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_039/0008168 Sekundární prevence osteoporotických zlomenin u osob nad 50 let věku po první prodělané osteoporotické zlomenině příjemce: Ústav zdravotnických informací a statistiky ČR
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_039/0008169 Časný záchyt chronické obstrukční plicní nemoci v rizikové populaci příjemce: Ústav zdravotnických informací a statistiky ČR
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_039/0006904 Národní koordinační centrum programů časného záchytu onemocnění I příjemce: Ústav zdravotnických informací a statistiky ČR
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_039/0008170 Časný záchyt kritických vrozených srdečních vad u zralých novorozenců při hospitalizaci a v raném postnatálním období příjemce: Ústav zdravotnických informací a statistiky ČR
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_039/0008171 Optimalizace programu screeningu karcinomu děložního hrdla zavedením detekce genomu lidského papilomaviru pomocí samoodběrových sad u žen dlouhodobě se neúčastnících stávajícího screeningu příjemce: Ústav zdravotnických informací a statistiky ČR
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_039/0008167 Program časného záchytu karcinomu prostaty u populace mužů vdispenzární péči po onkologických onemocněních příjemce: Ústav zdravotnických informací a statistiky ČR
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_039/0008166 Screening rizika předčasného porodu zavedením programu QUiPP příjemce: Ústav zdravotnických informací a statistiky ČR
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_039/0009642 Časný záchyt familiární hypercholesterolémie příjemce: Ústav zdravotnických informací a statistiky ČR
- CZ.03.2.63/0.0/0.0/15_039/0009643 Časný záchyt tyreopatií v těhotenství příjemce: Ústav zdravotnických informací a statistiky ČR
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Ústav zdravotnických informací a statistiky České republiky
Sídlo zadavatele: Palackého nám. 4, P.O.BOX 60, Nové město
- Jméno: prof. RNDr. Ladislav Dušek, Ph.D.
- Telefon: +420224972712
- E-mail: ladislav.dusek@uzis.cz
IČ zadavatele: 00023833
- Jméno: JUDr. Richard Galuška
- Telefon: +420224972112
- E-mail: pravnivz@uzis.cz
Lhůta pro podání nabídek: 24. 4. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: Elektronicky podaná nabídka prostřednictvím elektronického nástroje – profilu zadavatele na adrese https://www.tendermarket.cz/Z00000550.profil.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
CPV kód - 79810000-5 tiskařské služby
Medicínský účel, použití, indikace:
Předmětem zakázky jsou tiskařské služby k informačním podkladům pro pacienty i lékaře týkající se uvedených projektů. Jedná se např. o informace o projektu, informované souhlasy o účasti pacientů na projektech, instruktážní materiály jak pro pacienty, tak pro lékaře, atd.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 561983,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané zahájení plnění: Ihned po uzavření rámcové dohody na plnění veřejné zakázky a jejím zveřejnění v informačním systému registru smluv. Doba trvání je stanovena do vyčerpání maximálního počtu výtisků dle Přílohy č. 1 výzvy k podání nabídek, nejpozději však do ukončení realizace uvedených projektů, nebo do vyčerpání celkové nepřekročitelné částky 561 983,- Kč bez DPH, podle toho, která skutečnost nastane dříve
Místo dodání / převzetí plnění: Lokality: Praha, Brno. Zadavatel nestanoví konkrétní místo dodání předmětu veřejné zakázky. Doprava na místo dodání bude vždy uvedena při zadání požadavku prostřednictvím dílčí objednávky.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem pro zadání veřejné zakázky malého rozsahu je ekonomická výhodnost nabídky.
Nabídky budou hodnoceny podle následujících dílčích kritérií hodnocení ekonomické výhodnosti nabídky.
Váha dílčích hodnotících kritérií byla zadavatelem stanovena na základě plánovaného odběru maximálního počtu výtisků dokumentů uvedeném v Příloze č. 1 – Technická specifikace, Formulář stanovení nabídkové ceny, v listě s názvem „Tisky“ a maximální jednotkové ceny v Kč bez DPH stanovené Příloze č. 1 – Technická specifikace, Formulář stanovení nabídkové ceny, v listě „Kategorie tisku“,
Počet jednotlivých dokumentů byl stanoven s ohledem na počet plánovaných vyšetřených osob s tím, že některé z dokumentů jsou vyhotoveny ve více výtiscích (např. Informovaný souhlas) z důvodu archivace v Úzis, u lékaře apod.
Dílčí hodnotící kritéria Váha
1) Nabídková cena za 1 list barevného tisku na matný papír formátu A3, gramáž 80g, oboustranný tisk včetně 1 ohybu papíru v Kč bez DPH 1%
2) Nabídková cena za 1 list barevného tisku na matný papír formátu A4, gramáž 80g, jednostranný tisk v Kč bez DPH 6%
3) Nabídková cena za 1 list barevného tisku na matný papír formátu A4, gramáž 80g, oboustranný tisk v Kč bez DPH 29%
4) Nabídková cena za 1 list barevného tisku na matný papír formátu A4, gramáž 80g, oboustranný tisk, včetně scvaknutí spony pro maximálně 2 listy v Kč bez DPH 33%
5) Nabídková cena za 1 list barevného tisku na lesklý papír formátu A4, gramáž 135g, oboustranný tisk včetně 2 ohybů papíru v Kč bez DPH 24%
6) Nabídková cena za 1 list barevného tisku na matný papír formátu A7, gramáž 180g, jednostranný tisk v Kč bez DPH 2%
7) Nabídková cena za 1 list barevného tisku na matný papír formátu A7, gramáž 180g, oboustranný tisk v Kč bez DPH 2%
8) Nabídková cena za 1 list barevného tisku na lesklý papír formátu B5, gramáž 135g, brožura, oboustranný tisk v Kč bez DPH 3%
Zadavatel bude hodnotit ekonomickou výhodnost nabídek podle nejnižší nabídkové ceny.
Způsob hodnocení:
Zadavatel stanovil následující způsob hodnocení nabídek:
Ad 1) Nabídce, která bude obsahovat nejnižší nabídkovou cenu za 1 list barevného tisku A3
na matný papír včetně 1 ohybu dle kritéria „Nabídková cena za 1 list barevného tisku na matný papír formátu A3, gramáž 80g, oboustranný tisk včetně 1 ohybu papíru v Kč bez DPH“ bude přiděleno 100 bodů, ostatní nabídky obdrží body dle vzorce:
100 x nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH / hodnocená nabídka x 1%
Počet bodů dosažený každým účastníkem bude přepočten vahou příslušného dílčího hodnotícího kritéria ad 1) a zaokrouhlen na 5 desetinných míst.
Ad 2) Nabídce, která bude obsahovat nejnižší nabídkovou cenu za 1 list barevného tisku A4
na matný papír dle kritéria „Nabídková cena za 1 list barevného tisku na matný papír formátu A4, gramáž 80g, jednostranný tisk v Kč bez DPH“ bude přiděleno 100 bodů, ostatní nabídky obdrží body dle vzorce:
100 x nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH / hodnocená nabídka x 6%
Počet bodů dosažený každým účastníkem bude přepočten vahou příslušného dílčího hodnotícího kritéria ad 2) a zaokrouhlen na 5 desetinných míst.
Ad 3) Nabídce, která bude obsahovat nejnižší nabídkovou cenu za 1 list barevného tisku A4
na matný papír dle kritéria „Nabídková cena za 1 list barevného tisku na matný papír formátu A4, gramáž 80g, oboustranný tisk v Kč bez DPH“ bude přiděleno 100 bodů, ostatní nabídky obdrží body dle vzorce:
100 x nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH / hodnocená nabídka x 29%
Počet bodů dosažený každým účastníkem bude přepočten vahou příslušného dílčího hodnotícího kritéria ad 3) a zaokrouhlen na 5 desetinných míst.
Ad 4) Nabídce, která bude obsahovat nejnižší nabídkovou cenu za 1 list barevného tisku A4
na matný papír dle kritéria „Nabídková cena za 1 list barevného tisku na matný papír formátu A4, gramáž 80g, oboustranný tisk, včetně scvaknutí spony pro maximálně 2 listy v Kč bez DPH“ bude přiděleno 100 bodů, ostatní nabídky obdrží body dle vzorce:
100 x nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH / hodnocená nabídka x 33%
Počet bodů dosažený každým účastníkem bude přepočten vahou příslušného dílčího hodnotícího kritéria ad 4) a zaokrouhlen na 5 desetinných míst.
Ad 5) Nabídce, která bude obsahovat nejnižší nabídkovou cenu za 1 list barevného tisku A4 na lesklý papír dle kritéria „Nabídková cena za 1 list barevného tisku na lesklý papír formátu A4, gramáž 135g, oboustranný tisk včetně 2 ohybů papíru v Kč bez DPH“ bude přiděleno 100 bodů, ostatní nabídky obdrží body dle vzorce:
100 x nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH / hodnocená nabídka x 24%
Počet bodů dosažený každým účastníkem bude přepočten vahou příslušného dílčího hodnotícího kritéria ad 5) a zaokrouhlen na 5 desetinných míst.
Ad 6) Nabídce, která bude obsahovat nejnižší nabídkovou cenu za 1 list barevného tisku A7
na matný papír dle kritéria „Nabídková cena za 1 list barevného tisku na matný papír formátu A7, gramáž 180g, jednostranný tisk v Kč bez DPH“ bude přiděleno 100 bodů, ostatní nabídky obdrží body dle vzorce:
100 x nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH / hodnocená nabídka x 2%
Počet bodů dosažený každým účastníkem bude přepočten vahou příslušného dílčího hodnotícího kritéria ad 6) a zaokrouhlen na 5 desetinných míst.
Ad 7) Nabídce, která bude obsahovat nejnižší nabídkovou cenu za 1 list barevného tisku A7
na matný papír dle kritéria „Nabídková cena za 1 list barevného tisku na matný papír formátu A7, gramáž 180g, oboustranný tisk v Kč bez DPH“ bude přiděleno 100 bodů, ostatní nabídky obdrží body dle vzorce:
100 x nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH / hodnocená nabídka x 2%
Počet bodů dosažený každým účastníkem bude přepočten vahou příslušného dílčího hodnotícího kritéria ad 7) a zaokrouhlen na 5 desetinných míst.
Ad 8) Nabídce, která bude obsahovat nejnižší nabídkovou cenu za 1 list barevného tisku B5 na lesklý papír dle kritéria „Nabídková cena za 1 list barevného tisku na lesklý papír formátu B5, gramáž 135g, brožura, oboustranný tisk v Kč bez DPH“ bude přiděleno 100 bodů, ostatní nabídky obdrží body dle vzorce:
100 x nabídka s nejnižší nabídkovou cenou v Kč bez DPH / hodnocená nabídka x 3%
Počet bodů dosažený každým účastníkem bude přepočten vahou příslušného dílčího hodnotícího kritéria ad 8) a zaokrouhlen na 5 desetinných míst.
Výsledné celkové hodnocení nabídek bude vypočteno jako součet výsledných hodnot dílčích hodnotících kritérií ad 1) až ad 8) u jednotlivých nabídek a bude stanoveno pořadí výhodnosti jednotlivých nabídek tak, že nabídka s nejvyšším bodovým ohodnocením bude vybrána jako nejvýhodnější.
Nabídková cena bude stanovena jako nejvýše přípustná.
Nabídková cena musí obsahovat veškeré nutné náklady účastníka na veškeré služby a dodávky nezbytné pro řádné a včasné splnění předmětu VZ, a to včetně všech nákladů souvisejících při zohlednění veškerých rizik a vlivů, o kterých lze v průběhu plnění předmětu VZ uvažovat (např. doprava ((maximálně 40 dodávek v poměru Praha 10x / Brno 30x)), balné apod.).
Pro hodnocení nabídkové ceny je rozhodující její výše bez DPH.
V případě podání nabídek více účastníků se shodnou celkovou nabídkovou cenou a při splnění všech zadávacích podmínek stanovených zadavatelem, bude výběr nejvhodnější nabídky účastníka, proveden transparentním losem.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Čestné prohlášení o tom, že účastník zadávacího řízení nemá v evidenci daní zachycen daňový nedoplatek, splatný nedoplatek na pojistném či na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti.
Čestné prohlášení, že proti účastníkovi nebylo vydáno rozhodnutí o úpadku, nebyla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo účastník není v obdobné situaci podle právního řádu země sídla účastníka.
Účastník prokáže splnění profesní způsobilosti předložením prosté kopie:
výpisu z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud jiný právní předpis zápis do takové evidence vyžaduje;
dokladu o oprávnění k podnikání – zejména dokladu prokazujícího příslušné živnostenské oprávnění vztahující se k předmětu veřejné zakázky: Výroba, obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona
Čestná prohlášení musí být podepsána osobou oprávněnou jednat za účastníka zadávacího řízení.
Všechny doklady postačí předložit v prosté kopii. Originály nebo ověřené kopie požadovaných dokladů předloží vítězný účastník na základě oprávnění zadavatele nejpozději před podpisem Rámcové dohody.
Doklady prokazující základní způsobilost či profesní způsobilost musí prokazovat splnění požadovaného kritéria způsobilosti nejpozději v době 3 měsíců přede dnem zahájení zadávacího řízení.
Zadavatel bude akceptovat doklady z jiných členských států (zejména členských států EU či EHP) prokazující rovnocennou kvalifikaci, jejíž splnění v rámci zadávacího řízení požaduje. Zadavatel zároveň neomezuje účast v soutěži těm dodavatelům, kteří mají sídlo nebo místo podnikání v jiném členském státě EU. Zadavatel nicméně upozorňuje na povinnost předložit veškeré doklady v českém jazyce, slovenském jazyce, tedy v případě cizojazyčných dokladů a/nebo podkladů v úředně ověřeném překladu.
Lhůta pro prokázání kvalifikace
Účastník prokazuje splnění kvalifikace ve lhůtě pro podání nabídek, doklady k prokázání splnění kvalifikace musí být součástí nabídky. Zadavatel je oprávněn žádat objasnění kvalifikace či předložení dalších informací a dokladů k prokázání splnění kvalifikace.
Neprokázání kvalifikace
Pokud účastník ve své nabídce neprokáže splnění kvalifikace stanoveným způsobem, nebude jeho nabídka dále posuzována a hodnocena
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
a) Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
b) Součástí nabídky bude účastníkem podepsaný návrh rámcové dohody (podle vzoru uvedeného v příloze této Výzvy). Návrh rámcové dohody podepíše osoba oprávněná jednat za účastníka.
c) Nabídková cena bude sestavena podle pokynů zadavatele (viz způsob zpracování nabídkové ceny).
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny
Účastník ve své nabídce stanoví nabídkovou cenu celou částkou za celý předmět plnění veřejné zakázky.
Nabídková cena bude uvedena na Krycím listu nabídky, který tvoří Přílohu č. 2 této Výzvy – Krycí list nabídky (vzor) a bude rozepsána v příloze č. 1 - formulář stanovení nabídkové ceny
Nabídková cena musí být v nabídce účastníka uvedena jako celková cena předmětu plnění veřejné zakázky v Kč bez DPH, i vč. DPH. Výše DPH musí být vyčíslena zvlášť.
Nabídková cena musí být uvedena v českých korunách. V nabídkové ceně musí být obsaženy veškeré práce a činnosti potřebné pro řádné splnění veřejné zakázky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky se podávají písemně, a to v elektronické podobě prostřednictvím elektronického nástroje.Elektronicky podaná nabídka: Účastník podává nabídku v elektronické podobě výhradně prostřednictvím elektronického nástroje – profilu zadavatele na adrese https://www.tendermarket.cz/Z00000550.profil. Nabídka musí být elektronicky podepsána. Listinnou podobu podání nabídek zadavatel neumožňuje. Pro účastníky, kteří nemají zřízen přístup do elektronického nástroje, je nutné si před podáním nabídky podat žádost o registraci a jeho zřízení. Bližší informace účastník nalezne v pravidlech elektronického nástroje pod následujícím odkazem:https://www.tendermarket.cz/provozniRad.seam?cid=117115 v dokumentu „Nový provozní řád (verze 6) platný od 1. 7. 2017“, který si je možno stáhnout ve formátu pdf.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Účastník ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Účastník může podat pouze jednu nabídku a pouze na celý předmět veřejné zakázky, pokud podá více nabídek samostatně nebo společně s dalšími účastníky, vyloučí zadavatel všechny tyto nabídky. Zadavatel nepřipouští varianty nabídky, nepřipouští ani podání nabídek na dílčí plnění.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Účastník je oprávněn požadovat od zadavatele vysvětlení k zadávacím podmínkám.Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí být zadavateli doručena elektronicky přes výše uvedený profil zadavatele, a to nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Na základě žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace doručené ve stanovené lhůtě zadavatel poskytne účastníku vysvětlení k zadávacím podmínkám, a to nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Vysvětlení k zadávacím podmínkám, včetně přesného znění žádosti zadavatel uveřejní na webových stránkách https://www.esfcr.cz a profilu zadavatele. Pokud bude zadavatel poskytovat některému z účastníků i upřesňující či doplňující informace k veřejné zakázce, poskytne tytéž informace rovněž všem zadavateli známým účastníkům a uveřejní je na webových stránkách https://www.esfcr.cz a na profilu zadavatele.Zadavatel si vyhrazuje právo na změnu zadávacích podmínek i z vlastního podnětu. Změnu zadávacích podmínek zadavatel oznámí všem zadavateli známým účastníkům a uveřejní na webových stránkách https://www.esfcr.cz a profilu zadavatele. V případě takové změny podmínek zadávacího řízení, která může rozšířit okruh možných účastníků, zadavatel prodlouží lhůtu pro podání nabídek tak, aby od okamžiku změny činila alespoň minimální délku původní lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Nabídky musí být doručeny zadavateli v požadované lhůtě. Později doručené nabídky nebudou zařazeny do posouzení ani hodnocení nabídek.
Nabídky ani jednotlivé součásti nabídek dodavatelů či vyloučených dodavatelů nebudou vráceny.
Při nesplnění podmínek tohoto zadávacího řízení si zadavatel vyhrazuje právo nabídku dodavatele nezahrnout do hodnocení nabídek.
Dodavatelé nemají právo na náhradu nákladů spojených s účasti v zadávacím řízení.
Dodavatelé nesou veškeré náklady spojené s vypracováním a podáním nabídky. Zadavatel v žádném případě neponese za takové náklady zodpovědnost, bez ohledu na průběh a výsledek zadávacího řízení.
Dodavateli podáním nabídky nevznikají žádná práva na uzavření rámcové dohody na předmět nabídky. Zadavatel si vyhrazuje právo před rozhodnutím o výběru nejvhodnější nabídky ověřit, popř. vyjasnit informace deklarované dodavatelem v nabídkách.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (v aktuálním znění), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.pdf (5. 4. 2019 08:27)
- Příloha č. 1- Technická specifikace, Formulář stanovení nabídkové ceny.xlsx (5. 4. 2019 08:27)
- Příloha č. 2 - kryci list.doc (5. 4. 2019 08:27)
- Příloha č. 3 - rámcová dohoda.docx (5. 4. 2019 08:27)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (7. 5. 2019 13:23)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (13. 6. 2019 15:30)
- Výše skutečně uhrazené ceny za plnění smlouvy - Tisk podkladů k projektům_R.pdf (31. 3. 2020 08:53)
- Výše skutečně uhrazené ceny za plnění smlouvy v roce 2020 - Tisk podkladů k projektům.pdf (31. 3. 2021 10:21)
- Výše skutečně uhrazené ceny za plnění smlouvy v roce 2021 - Tisk podkladů k projektům.pdf (31. 3. 2022 12:56)
- Výše skutečně uhrazené ceny za plnění smlouvy v roce 2022 - Tisk podkladů k projektůmLD.pdf (20. 12. 2022 09:28)
- Výše skutečně uhrazené ceny za plnění smlouvy v roce 2020 - Tisk podkladů k projektům_OPRAVALD.pdf (20. 12. 2022 09:28)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Gill, s.r.o., Hapalova 42a, 621 00 Brno, 60723912
Datum podpisu smlouvy: 13. 6. 2019
Datum ukončení: 13. 6. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.