- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Úklidové služby pro Krajskou pobočku ÚP ČR v Pardubicích, pracoviště Chrudim II
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13657
Název zakázky: Úklidové služby pro Krajskou pobočku ÚP ČR v Pardubicích, pracoviště Chrudim II
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 8. 10. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_004/0000012 Záruky pro mladé v Pardubickém kraji příjemce: Úřad práce České republiky
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II) příjemce: Úřad práce České republiky
- CZ.03.1.54/0.0/0.0/15_011/0000056 Efektivní služby zaměstnanosti příjemce: Úřad práce České republiky
Název/obchodní firma zadavatele: Úřad práce České republiky
Sídlo zadavatele: Dobrovského 1278/25, Praha 7
- Jméno: Ing. Petr Klimpl, ředitel Krajské pobočky ÚP ČR v Pardubicích
- Telefon: +420950144300
- E-mail: petr.klimpl@uradprace.cz
IČ zadavatele: 72496991
- Jméno: Ing. Petra Holečková
- Telefon: +420950144324
- E-mail: petra.holeckova@uradprace.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 11. 2020 08:00
Místo pro podání nabídek: elektronická forma podání; evidenční číslo zakázky v NEN: N006/20/V00026639
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je provádění úklidových prací pro Úřad práce ČR – Krajskou pobočku v Pardubicích na pracovišti v Chrudimi.
Zakázka je v souladu s § 35 ZZVZ rozdělena na 3 části, na každou z těchto částí bude uzavřena samostatná smlouva s jedním vybraným dodavatelem.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 97680,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: od 1. 2. 2021 – do (individuálně dle každého projektu)
Místo dodání / převzetí plnění: Chrudim
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
specifikováno v ZD
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
specifikováno v ZD
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
specifikováno v ZD
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky se podávají písemně v elektronické podobě pro každou část VZ samostatně, a to prostřednictvím elektronického nástroje NEN na adrese https://nen.nipez.cz a musí být šifrovány prostřednictvím certifikátu veřejného klíče, který je zadavatelem poskytován na profilu zadavatele spolu se ZD.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky.
Požadavek na jednu nabídku: VZ je v souladu s § 35 ZZVZ rozdělena do 3 částí. Dodavatelé mohou ve smyslu § 101 odst. 2 ZZVZ podávat nabídky na jednu, několik nebo na všechny části VZ. Na každou jednotlivou část zakázky se podává samostatná nabídka.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Zadavatel v souladu s § 98 odst. 3 ZZVZ poskytne vysvětlení ZD na základě písemné žádosti dodavatele zaslané prostřednictvím elektronického nástroje NEN v souladu s ustanoveními o elektronické komunikaci uvedenými v kapitole č. 10 - Podání a otevírání nabídek, elektronická komunikace.
Další požadavky na zpracování nabídky: viz Zadávací dokumentace
Zadávací řízení se řídí: zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů („ZZVZ“)
Soubory ke stažení:
- ZD_Uklid_pracoviste_Chrudim_II_final.pdf (8. 10. 2020 15:04)
- pril_c_1_KL_nabidky_Uklid_pracoviste_Chrudim_II.doc (8. 10. 2020 15:04)
- pril_c_2_CP_zakl_zpus_Uklid_pracoviste_Chrudim_II.docx (8. 10. 2020 15:04)
- pril_c_3_smlouva_Uklid_pracoviste_Chrudim_II_final.pdf (8. 10. 2020 15:04)
- pril_c_4_Seznam_poddod_Uklid_pracoviste_Chrudim_II.docx (8. 10. 2020 15:05)
- pril_c_5_Specifikace_uklidovych_sluzeb.pdf (8. 10. 2020 15:05)
- pril_c_6_Standard_uklidovych_sluzeb.pdf (8. 10. 2020 15:05)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.doc (28. 5. 2021 11:04)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.doc (28. 5. 2021 11:04)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 82740.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): VV TOP s.r.o, Podolská 1739/38, Líšeň, 628 00 Brno, IČ: 49977202
Datum podpisu smlouvy: 30. 4. 2021
Datum ukončení: 30. 4. 2021
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.