- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Výběr SW nástroje pro management veřejného osvětlení
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12669
Název zakázky: Výběr SW nástroje pro management veřejného osvětlení
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 2. 2019
Název/obchodní firma zadavatele: Město Bílovec
Sídlo zadavatele: Slezské náměstí 1, 743 01 Bílovec
- Jméno: Mgr. Renata Mikolašová, starostka
- Telefon: +420556414203
- E-mail: renata.mikolasova@bilovec.cz
IČ zadavatele: 00297755
- Jméno: Ing. Marek Slabý
- Telefon: +420545120262
- E-mail: marek.slaby@rts.cz
Lhůta pro podání nabídek: 4. 3. 2019 10:00
Místo pro podání nabídek: RTS, a.s., Lazaretní 4038/13, 615 00 Brno. Kontaktní osoba a osoba oprávněná převzít nabídku je Ing. Ludmila Horková, 3.NP dveře č. 316, tel.: 545 120 248.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je poskytnutí SW nástroje a dodávka HW vybavení a dalších
požadavků specifikovaných touto zadávací dokumentací. Zadavatel v současné době
používá geografický informační systém (GIS) od společnosti DIGIS spol s r.o., který
využívá pro své činnosti v rámci úřadu a požaduje, aby SW nástroj poskytnutý pro
management veřejného osvětlení (pro činnosti správy, provozu, údržby a obnovy zařízení
veřejného osvětlení) zajišťoval dávkové generování nově v SW nástroji pořízených
informací k zajištění aktualizace stávajícího pasportu veřejného osvětlení vedeného
v systému GIS.
Podrobné požadavky zadavatele na předmět plnění veřejné zakázky jsou specifikovány v příloze č. 3 výzvy formou závazných obchodních podmínek a v příloze č. 1 – Specifikace
předmětu plnění zpracovaná zadavatelem.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 375000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Lhůta pro dokončení a předání díla: nejpozději do 29. 3. 2019. Doba plnění zakázky: 72 měsíců
Místo dodání / převzetí plnění: Bílovec
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti. Ekonomická výhodnost
nabídky bude posuzována a hodnocena podle nejnižší nabídkové ceny, s vahou
hodnotícího kritéria 100%.
Nabídky budou seřazeny podle absolutní hodnoty nabídkové ceny v Kč bez DPH od
nejnižší po nejvyšší a ekonomicky nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší
nabídkovou cenou. V případě shody nejnižší nabídkové ceny dvou či více nabídek, které
vyhověly posouzení, bude vybrána ta, která byla doručena jako první dle času doručení.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- viz přílohy
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
- viz přílohy
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
- viz přílohy
Požadavek na písemnou formu nabídky: - viz přílohy
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.
Další požadavky na zpracování nabídky: - viz přílohy
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 1 - Specifikace předmětu plnění.docx (20. 2. 2019 15:42)
- Příloha č. 2 - Informační doložka GDPR.docx (20. 2. 2019 15:42)
- Příloha č. 3 - Závazné obchodní podmínky.docx (20. 2. 2019 15:42)
- Příloha č. 4 - Formulář Krycí list nabídky.doc (20. 2. 2019 15:42)
- Příloha č. 5 - Formulář pro uvedení seznamu významných služeb.doc (20. 2. 2019 15:42)
- Příloha č. 6 - Struktura a obsah pasportu VO v Bílovci.xlsx (20. 2. 2019 15:42)
- Výzva.pdf-1 (21. 2. 2019 08:06)
- Zrušení VZ.pdf (22. 3. 2019 16:22)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: viz doukument "Zrušení VZ"
Datum ukončení: 22. 3. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.