- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání BC LOGISTICS s. r. o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13590
Název zakázky: Vzdělávání BC LOGISTICS s. r. o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 8. 2020
Název/obchodní firma zadavatele: BC LOGISTICS s. r. o.
Sídlo zadavatele: Moravní 1636, 765 02 Otrokovice
IČ zadavatele: 25519581
DIČ zadavatele: CZ25519581
- Jméno: Ing. Markéta Vodáková, QUANTUM CZ s. r. o.
- Telefon: +420608220593
- E-mail: marketa.vodakova@quantumcz.com
Lhůta pro podání nabídek: 10. 9. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: BC LOGISTICS s. r. o., Moravní 1636, 765 02 Otrokovice, k rukám vedoucího personálního odboru - p. Petra Jahudky
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je realizace vzdělávacích kurzů pro zaměstnance zadavatele, tj. společnosti BC LOGISTICS s. r. o., které budou probíhat prezenční formou. Požadavky na jednotlivé vzdělávací kurzy jsou definovány v příloze č. 1a této zadávací dokumentace.
Předmětem veřejné zakázky jsou dále níže uvedené dílčí činnosti, které budou provedeny v rámci každého vzdělávacího kurzu:
a) Organizace kurzu
- Zaslání pozvánky na kurz do sídla zadavatele. Pozvánka bude obsahovat název kurzu, datum a místo konání, dobu trvání, stručný obsah kurzu, seznam účastníků kurzu, případně další potřebné informace týkající se kurzu.
- Vyhotovení presenční listiny. Presenční listina musí splňovat náležitosti výzvy č. 97 OPZ. Dodavatel bude vycházet ze vzoru presenční listiny uveřejněné na webových stránkách poskytovatele dotace http://www.esfcr.cz. Kopie presenční listiny bude rovněž přílohou faktury.
- Vyhotovení výukového materiálu se stručnou osnovou kurzu, který obdrží v písemné podobě jednotliví účastníci kurzu a po ukončení kurzu v elektronické podobě zadavatel (rozsah min. 5 stran).
- Vyhotovení potvrzení o absolvování kurzu. Každý absolvent kurzu obdrží od dodavatele potvrzení o absolvování kurzu. Dodavatel bude vycházet ze vzoru potvrzení o absolvování kurzu uveřejněného na webových stránkách poskytovatele dotace http://www.esfcr.cz. Návrh potvrzení o absolvování kurzu bude předložen zadavateli k odsouhlasení. Kopie potvrzení o absolvování kurzu každého absolventa bude rovněž předána po ukončení kurzu zadavateli.
- Zajištění publicity projektu v den konání kurzu. Dodavatel je povinen zajistit, aby prostory, ve kterých bude probíhat realizace jednotlivých vzdělávacích kurzů, splňovaly v den konání kurzu povinnou publicitu projektu v souladu s výzvou č. 97 OPZ.
- Zajištění zpětné vazby. Po ukončení všech kurzů budou zadavateli předány veškeré podklady, které se týkající daných kurzů, a to zejména dokumenty uvedené v předchozích bodech.
b) Lektorská činnost
Profesní odbornost lektora příslušného kurzu musí odpovídat požadavkům stanoveným zadavatelem, které jsou uvedeny v zadávací dokumentaci a nabídce účastníka. Změna lektorského týmu je možná pouze na základě odůvodněného požadavku dodavatele a poté, co tato změna bude písemně odsouhlasena ze strany zadavatele. V opačném případě má zadavatel v případě změny lektorského týmu, který byl uveden v nabídce účastníka, právo požadovat po účastníkovi smluvní pokutu, a to ve výši 5 % z celkové nabídkové ceny účastníka včetně DPH za každé takovéto porušení.
c) Publicita projektu
Školící (výukové) materiály a ostatní dokumenty poskytované dodavatelem, např. presenční listiny, potvrzení o absolvování kurzu, atd., budou dodržovat propagaci projektu v souladu s vizuální identitou OPZ, která je součástí Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OPZ, které jsou uveřejněné na webových stránkách poskytovatele dotace http://www.esfcr.cz.
Blíže viz zadávací dokumentace.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1532352,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termín zahájení: dnem uzavření smlouvy; Předpokládaný termín uzavření smlouvy: 09/2020; Termín dokončení: nejpozději do 30. 6. 2022
Místo dodání / převzetí plnění: místem plnění (tedy realizace vzdělávacích aktivit) je sídlo zadavatele na adrese Moravní 1636, 765 02 Otrokovice
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Blíže viz bod 15 zadávací dokumentace
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- Blíže viz bod 6 zadávací dokumentace
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
- Blíže viz bod 11 zadávací dokumentace
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
- Blíže viz bod 10 zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být podána v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky „Vzdělávání BC LOGISTICS s. r. o.“ – NABÍDKA NEOTEVÍRAT. Zadavatel doporučuje účastníkům, aby obálku přelepili a opatřili razítkem spolu s podpisem oprávněné osoby účastníka. Na obálce bude uvedena identifikace účastníka. Účastník může využít vzoru na titulní stranu obálky, který je přílohou č. 8 této ZD. Blíže viz bod 13 zadávací dokumentace.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávací dokumentace. Písemná žádost musí být doručena na korespondenční adresu zmocněné osoby v souladu s bodem 2. 1. ZD, popř. na e-mail kontaktní osoby marketa.vodakova@quantumcz.com nebo do datové schránky aeuvxde, a to nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel může poskytnout dodavatelům vysvětlení zadávací dokumentace i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávací dokumentace, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti a zároveň je uveřejní na webových stránkách poskytovatele dotace http://www.esfcr.cz.
Další požadavky na zpracování nabídky:
- Blíže viz zadávací dokumentace vč. všech příloh
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 12), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Vyzva k podani nabidek P.pdf (27. 8. 2020 10:30)
- ZD P.pdf (27. 8. 2020 10:30)
- P01a Specifikace predmetu plneni.pdf (27. 8. 2020 10:30)
- P01b Terminy jazyku.xlsx (27. 8. 2020 10:30)
- P01c Polozkovy rozpocet.doc (27. 8. 2020 10:30)
- P02 Seznam poddodavatelu.doc (27. 8. 2020 10:30)
- P03 Smlouva o poskytnuti sluzeb.doc (27. 8. 2020 10:30)
- P04 Udaje o forme spoluprace dodavatelu.doc (27. 8. 2020 10:30)
- P05 Kryci list nabidky.doc (27. 8. 2020 10:30)
- P06 CP - zakladni zpusobilost.doc (27. 8. 2020 10:30)
- P07 CP - technicka kvalifikace.doc (27. 8. 2020 10:30)
- P08 Titulni strana na obalku ucastnika.doc (27. 8. 2020 10:30)
- Vysvetleni ZD 01 P.pdf (8. 9. 2020 14:45)
- Vysledek vyzvy k podani nabidek P.pdf (5. 10. 2020 13:42)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Ideal education s. r. o., Prokešovo náměstí 634/5, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, IČ: 01758985
Datum podpisu smlouvy: 7. 10. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.