- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců ASSA ABLOY
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13323
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců ASSA ABLOY
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 2. 2020
Název/obchodní firma zadavatele: ASSA ABLOY Czech & Slovakia s.r.o
Sídlo zadavatele: Strojnická 633, 516 01 Rychnov nad Kněžnou
- Jméno: Jan Galda; Ing. Karin Hrunková
- Telefon: +420602183395
- E-mail: info@assaabloy.cz
IČ zadavatele: 04599021
DIČ zadavatele: CZ049599021
- Jméno: Kučerová Hana
- Telefon: +420602183395
- E-mail: hana.kucerova@assaabloy.com
Lhůta pro podání nabídek: 4. 3. 2020 12:00
Místo pro podání nabídek: PPS advokáti s.r.o., Velké náměstí 135/19, 500 03 Hradec Králové
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Tato výzva k podání nabídek se všemi svými přílohami představuje soubor dokumentů, údajů, požadavků a technických podmínek zadavatele vymezujících zejména předmět veřejné zakázky, požadavky na prokázání kvalifikace a dalších podmínek v podrobnostech nezbytných pro zpracování nabídky. Podáním nabídky do tohoto zadávacího řízení dodavatel prohlašuje, že se se zadávacími podmínkami řádně seznámil a plně a bez výhrad zadávací podmínky zadavatele akceptuje a přijímá, a to včetně případného vysvětlení zadávacích podmínek.
Dodavatel je povinen při zpracování nabídky dle této zadávací dokumentace dodržet požadavky zadavatele uvedené v části 1 Obecná část, a to vždy s ohledem na specifika veřejné zakázky uvedené v části 2 Zvláštní části této zadávací dokumentace. Pokud nabídka dodavatele nebude podána v souladu s těmito zadávacími podmínkami, či se bude jednat o nabídku neúplnou, pak může tato skutečnost vést až k vyřazení nabídky dodavatele a následnému vyloučení dodavatele ze zadávacího řízení Tato veřejná zakázka vychází z projektu FAB – podnikové vzdělávání ve společnosti ASSA ABLOY Czech & Slovakia s.r.o., registrační číslo CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_097/0013112 dle rozhodnutí o poskytnutí dotace č.: OPZ/1.3/097/0013112 a je spolufinancována z prostředků z Operačního programu Zaměstnanost (dále jen „OPZ“), Podnikové vzdělávání zaměstnanců, číslo výzvy 03_19_097, název výzvy Podnikové vzdělávání zaměstnanců II, název projektu CZ Podnikové vzdělávání zaměstnanců. Toto zadávací řízení je realizováno v souladu s Pravidly OPZ.
1 OBECNÁ ČÁST Zadavatel není zadavatelem ve smyslu zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen “ZZVZ“). Zadávací řízení je realizováno jako zakázka malého rozsahu dle pravidel pro zadávání zakázek upravených v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci operačního programu zaměstnanost OPZ dostupných na www.esfcr.cz. Dodavatel je povinen uvést v nabídce své identifikační údaje vyplněním krycího listu nabídky, který je přílohou č. 1 této zadávací dokumentace. Cílem projektu FAB – podnikové vzdělávání ve společnosti ASSA ABLOY Czech & Slovakia s.r.o. je řešení potřeby dalšího profesního vzdělávání vybraných zaměstnanců zadavatele a tedy zvýšení úrovně znalostí, dovedností a zejména klíčových kompetencí u 162 zaměstnanců zadavatele v rámci série školení z podporovaných oblastí vzdělávání měkkých a manažerských dovedností. Školení zaměstnanci jsou rozdílného pracovního zařazení, a to:
Měkké a manažerské dovednosti budou školeny v rámci jednotlivých školení s různým zaměřením, a to vždy pro zadavatelem vybranou skupinu zaměstnanců. Přehled školení včetně základních obsahových náležitostí jednotlivých školení, počtu školených hodin a školících dnů, počtu školených zaměstnanců v daném typu školení včetně specifikace jejich pracovního zařazení tvoří přílohu č. 2 této zadávací dokumentace. Někteří ze školených zaměstnanců budou absolvovat sérii více druhů školení. Zadavatel má tak zájem na tom, aby určitá školení byla z důvodu návaznosti školena jedním lektorem, jak blíže specifikováno v podmínkách technických kvalifikačních předpokladů níže (tzv. bloky školení).
2 ZVLÁŠTNÍ ČÁST
Předmětem této veřejné zakázky je zajištění následujících školení za účelem vzdělávání vybraných zaměstnanců zadavatele:
Předpokládaný počet účastníků v rámci jednoho školení je 12 osob, když tento počet je maximální možný. Některá školení budou školena opakovaně s ohledem na předpokládaný počet účastníků, jak vyplývá z přiložené tabulky v příloze č. 2 této zadávací dokumentace (např. školení Sebeuvědomění s enneagramem bude vzhledem k předpokládanému celkovému počtu účastníků 24 osob školeno ve dvou samostatných školeních – dvou skupinách zaměstnanců po 12 osobách). Pracovní zařazení účastníků daného školení včetně povinných minimálních obsahových náležitostí a zaměření jednotlivých školení, dále počet školených hodin a školících dnů je specifikováno v příloze č. 2 této zadávací dokumentace. 1 školící hodina = 60 minut, 1 školící den = Dodavatel bude povinen pro každého účastníka příslušného školení vyhotovit Potvrzení pro účastníky kurzu o absolvování školení.
|
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1560000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Jednotlivá školení budou realizována dle harmonogramu školení vypracovaného v souladu s obchodními podmínkami, a to tak, že veškerá školení musí být provedena nejpozději do 31.12.2021. Zadavatel má zájem na tom, aby školení byla realizována s dostatečným časovým předstihem před shora uvedeným mezním termínem. Zadavatel předpokládá, že školení budou realizována minimálně ve frekvenci 2 školení měsíčně.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem realizace předmětu plnění budou školící prostory zadavatele na adrese ASSA ABLOY Czech & Slovakia s.r.o., Strojnická 633, 516 01 Rychnov nad Kněžnou. Po vzájemné dohodě dodavatele školení a zadavatele zakázky mohou školení také probíhat mimo prostory zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Zadavatel provede hodnocení nabídek před posouzením splnění podmínek účasti v zadávacím řízení, jak jsou tyto specifikovány dále. Hodnocení nabídek bude provedeno podle základního hodnotícího kritéria ekonomická výhodnost nabídky. Ekonomická výhodnost nabídek se hodnotí na základě nejvýhodnějšího poměru nabídkové ceny a kvality. Zadavatel současně stanovil následující kritéria hodnocení.
Hodnotící kritéria tvoří kombinace nabídkové ceny v Kč bez DPH (s váhou 50 %) a kvality návrhu realizace pro vybraná školení (s váhou 50 %).
1) VÝŠE NABÍDKOVÉ CENY V Kč BEZ DPH S VÁHOU 50% Předmětem hodnocení bude nabídková cena za předmět plnění celé veřejné zakázky, a to nabídková cena bez DPH (dále jen jako celková nabídková cena).
V příloze č. 2 této zadávací dokumentace je dodavatel povinen doplnit jednotkovou cenu bez DPH za každé jednotlivé školení. Nabídková cena bude stanovena jako celková cena za kompletní realizaci celé veřejné zakázky, tedy součet jednotkových cen všech požadovaných školení blíže specifikovaných v příloze č. 2 této zadávací dokumentace. Součástí nabídkové ceny budou veškeré náklady dodavatele spojené se zajištěním předmětu plnění zejména pak odměna lektora, cestovné, stravné a ubytování nebo školicí pomůcky, materiály či prezentační technika apod. Příloha č. 2 této zadávací dokumentace doplněná o jednotkové ceny bude tvořit přílohu č. 1 Smlouvy o poskytování školení.
Dodavatel je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu vždy jako cenu bez DPH, DPH samostatně a cenu včetně DPH. Celkovou nabídkovou cenu v členění bez DPH, DPH samostatně a cenu včetně DPH je dodavatel povinen uvést na krycím listu nabídky (příloha č. 1) a ve smlouvě o poskytování školení (příloha č. 3).
Nabídka s nejnižší nabídkovou cenou získá 100 bodů. Hodnocená nabídka pak získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty nejvhodnější nabídky k hodnotě posuzované nabídky. Takto vypočtené bodové hodnoty budou upraveny vahou dílčího hodnotícího kritéria.
Způsob hodnocení nabídkové ceny Zadavatel bude hodnotit nabídkovou cenu účastníka bodovací metodou. Nabídková cena účastníka bude hodnocena podle její absolutní výše v Kč bez DPH. Bodové hodnocení bude vypočteno podle tohoto vzorce:
Nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH ----------------------------------------------------- x 100 (bodů) Hodnocená nabídková cena v Kč bez DPH
Takto vypočtené bodové hodnocení bude dále vynásobeno váhou tohoto kritéria (50 %) a tak bude vypočteno výsledné bodové ohodnocení tohoto kritéria s přesností na 2 desetinná místa.
Nabídky budou seřazeny podle celkové nabídkové ceny od nabídky s nejnižší celkovou nabídkovou cenou po nabídku s nejvyšší nabídkovou cenou. Jako nejvhodnější bude v rámci tohoto kritéria hodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.
2) NEJVYŠŠÍ KVALITA NÁVRHŮ REALIZACE ŠKOLENÍ S VÁHOU 50 % - KRITÉRIA PRO HODNOCENÍ VEŘEJNÉ ZÁKAZKY V rámci tohoto kritéria budou hodnoceny nabídky z pohledu kvality realizace vybraných školení. Dodavatel v rámci tohoto kritéria předloží do zadávacího řízení nabídku obsahující dokument – svfvprezentaci ve formátu pdf či powerpointu, jejímž obsahem bude navržený způsob realizace vybraných školení (dále jen „dokument“), a to školení Emoční inteligence, Enneagramové interview a Řízení změn. Zadavatel požaduje následující obsahové a formální náležitosti dokumentu:
Dodavatel shrne základní informace o své osobě, zejména jak dlouho poskytuje zadavatel školící služby v oboru školení, jež jsou předmětem veřejné zakázky, jaká je základní filosofie zadavatele při poskytování školících služeb, jaký je jeho tým lektorů a zda má zajištěnu případnou zastupitelnost členů lektorského týmu, z jakého důvodu podal nabídku – v čem konkrétně dodavatel spatřuje svůj přínos v rámci poskytování zadavatelem požadovaných školení.
Dodavatel navrhne a popíše strukturu a osnovu školení Emoční inteligence ve shodě s požadovaným základním obsahem daného školení vymezeným v příloze č. 2 této zadávací dokumentace. Dodavatel vymezí základní rozdíly v koncepci školení Emoční inteligence v závislosti na skupině školených zaměstnanců, tedy: a) zaměstnanců na manažerských pozicích, b) zaměstnanců ve věku 54+ (administrativní pozice a montážní dělníci), c) zaměstnanců na administrativních pozicích, d) zaměstnanců – montážní dělníci. Přínos pro účastníky školení - Dodavatel popíše, v čem konkrétně bude spočívat přínos školení pro školené zaměstnance, tedy v jakém ohledu se zvýší jejich vzdělání – např. nabytí poznatků z daného školeného oboru, praktické dovednosti, uvědomění si, apod. Přístup a komunikace - Dodavatel popíše, jakým způsobem získá od školených zaměstnanců vstupní data pro vedení školení a dosažení cíle školení (zjištění požadavků školených zaměstnanců a stav jejich vzdělání ve školeném oboru, apod.), jakým způsobem bude s těmito daty pracovat (včetně zapracování do studijních požadavků) a jakým způsobem budou data v závěru školení vyhodnocena (evaluace celkového školení ze strany zaměstnanců, příp. evaluace provedená dodavatelem vůči jednotlivým školeným zaměstnancům). Jakým způsobem budou doporučena další vzdělávání školených zaměstnanců s ohledem na výsledky školení. Dodavatel popíše, jakým způsobem bude v rámci školení, příp. mimo školící dny, komunikovat se školenými zaměstnanci. Dodavatel popíše metodiku zjišťování a hodnocení zpětné vazby od školených zaměstnanců a předávání případných podnětů ke zlepšení pracovního prostředí zadavateli. Metodologie - Dodavatel popíše, jakým způsobem bude výuka při školení probíhat, jaké metody výuky budou aplikovány. Příp., jaké postupy či procesy budou muset být nastaveny za účelem splnění předmětu a cíle zakázky. Dále dodavatel popíše, jakým způsobem bude spolupracovat se zaměstnanci účastnícími se školení. Dodavatel předloží návrh použití školících pomůcek a popis aplikace školením nabytých poznatků v praxi.
Dodavatel navrhne a popíše strukturu a osnovu školení Enneagramové interview ve shodě s požadovaným základním obsahem daného školení vymezeným v příloze č. 2 této zadávací dokumentace. Přínos pro účastníky školení - Dodavatel popíše, v čem konkrétně bude spočívat přínos školení pro školené zaměstnance, tedy v jakém ohledu se zvýší jejich vzdělání – např. nabytí poznatků z daného školeného oboru, praktické dovednosti, uvědomění si, apod. Přístup a komunikace - Dodavatel popíše, jakým způsobem získá od školených zaměstnanců vstupní data pro vedení školení a dosažení cíle školení (zjištění požadavků školených zaměstnanců a stav jejich vzdělání ve školeném oboru, apod.), jakým způsobem bude s těmito daty pracovat (včetně zapracování do studijních požadavků) a jakým způsobem budou data v závěru školení vyhodnocena (evaluace celkového školení ze strany zaměstnanců, příp. evaluace provedená dodavatelem vůči jednotlivým školeným zaměstnancům). Jakým způsobem budou doporučena další vzdělávání školených zaměstnanců s ohledem na výsledky školení. Dodavatel popíše, jakým způsobem bude v rámci školení, příp. mimo školící dny, komunikovat se školenými zaměstnanci. Dodavatel popíše metodiku zjišťování a hodnocení zpětné vazby od školených zaměstnanců a předávání případných podnětů ke zlepšení pracovního prostředí zadavateli. Metodologie - Dodavatel popíše, jakým způsobem bude výuka při školení probíhat, jaké metody výuky budou aplikovány. Příp., jaké postupy či procesy budou muset být nastaveny za účelem splnění předmětu a cíle zakázky. Dále dodavatel popíše, jakým způsobem bude spolupracovat se zaměstnanci účastnícími se školení. Dodavatel předloží návrh použití školících pomůcek a popis aplikace školením nabytých poznatků v praxi.
Dodavatel navrhne a popíše strukturu a osnovu školení Řízení změn ve shodě s požadovaným základním obsahem daného školení vymezeným v příloze č. 2 této zadávací dokumentace. Další náležitosti (Přínos pro účastníky. Přístup a komunikace, Metodologie) jsou totožné jako v bodě 3. výše – Koncept školení Enneagramové interview.
Dodavatel popíše vybraný jeden školící den školení „Emoční inteligence“, přičemž se v popisu zaměří zejména na způsob spolupráce se školenými zaměstnanci a lektorem, na konkrétní příklady představení uplatnění výukových metod, získání zpětné vazby od školených zaměstnanců a začlenění výsledku do dalšího průběhu školícího dne. Dodavatel předloží vzorovou prezentaci či skripta, jež budou použita při vedení popisovaného školící dne včetně pracovních pomůcek, a uvede, jakým způsobem budou pracovní pomůcky použity a jakého cíle má být užitím těchto pracovních pomůcek dosaženo.
Bodové hodnocení kvality návrhu realizace školení Kvalita návrhu realizace školení bude hodnocena v následujících subkritériích:
V rámci daného subkritéria budou u každého z uvedených tří typů školení hodnoceny následující kritéria:
Způsob hodnocení: Emoční inteligence
Enneagramové interview
Řízení změn
V rámci daného subkritéria budou u každého z uvedených tří školení hodnoceny následující kritéria:
Způsob hodnocení (shodný pro všechny tři návrhy realizace školení, tedy Emoční inteligence, Enneagramové interview a Řízení změn, přičemž v každém návrhu lze za dané subkritérium získat u každého z uvedených školení maximálně 10 bodů):
V rámci daného subkritéria budou u daného školení hodnocena následující kritéria:
Způsob hodnocení:
U tohoto kritéria nelze hodnotu číselně vyjádřit, proto bude hodnoceno tak, že při hodnocení budou nabídky seřazeny dle celkové kvality dle stanovených požadavků v pořadí od nejlépe posouzené k nejhůře posouzené. Výsledky hodnocení nabídek v jednotlivých subkritériích budou následně sečteny a jejich součet dá bodovou hodnotu, kterou obdrží příslušná nabídka za dílčí hodnotící kritérium Kvalita návrhu realizace školení. Maximální možný počet bodů, které nabídka může dle výše uvedené stupnice bodového ohodnocení obdržet, je 80 bodů.
Nabídky budou seřazeny podle celkového dosaženého počtu bodů od nabídky s nejvyšším počtem dosažených bodů po nabídku s nejnižším počtem dosažených bodů. Jako nejvhodnější bude v rámci tohoto kritéria hodnocena nabídka s nejvyšším počtem dosažených bodů.
Způsob hodnocení kvality návrhu realizace školení Pro hodnocení tohoto subjektivního kritéria bude použit následující vzorec, kdy nejvýhodnější nabídkou je ta, která získá nejvyšší výslednou bodovou hodnotu (tj. nejvyšší výsledek). Nabídka s nejvyšší dosaženou bodovou hodnotou získá 100 bodů. Hodnocená nabídka pak získá bodovou hodnotu, která vznikne násobkem 100 a poměru hodnoty posuzované nabídky k nejvhodnější nabídce. Takto vypočtené bodové hodnoty budou upraveny vahou dílčího hodnotícího kritéria. Bodové hodnocení bude vypočteno podle tohoto vzorce:
Subjektivní bodová hodnota hodnocené nabídky --------------------------------------------------------------- x 100 (bodů) Nejvyšší subjektivní bodová hodnota z nabídek
Takto vypočtené bodové hodnocení bude dále vynásobeno váhou tohoto kritéria (50 %) a tak bude vypočteno výsledné bodové ohodnocení tohoto kritéria s přesností na 2 desetinná místa.
3) CELKOVÉ HODNOCENÍ NABÍDKY Získané vážené body ze všech dílčích hodnotících kritérií se sečtou. Nabídka, která získala v součtu za obě hodnocená kritéria, tj. výše nabídkové ceny v Kč bez DPH s váhou 50 % a nejvyšší kvality návrhů realizace školení s váhou 50 %, nejvíce bodů, je nabídkou vítěznou.
|
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní způsobilost nesplňuje ten dodavatel, který:
V případě právnické osoby musí podmínku podle písm. a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu. Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí podmínku podle písm. a) splňovat i tato právnická osoba, každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele.
Prokázání základní způsobilosti Dodavatel prokazuje splnění základní způsobilosti předložením čestného prohlášení, jehož vzor je přílohou č. 4 této zadávací dokumentace. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele (v příp. podpisu zmocněnou osobou je nutné v nabídce doložit kopii plné moci).
Profesní způsobilost splňuje a zároveň prokáže ten dodavatel, který předloží prostou kopii:
Dodavatel je za účelem prokázání technické kvalifikace povinen předložit seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením zadávacího řízení. Dodavatel předloží seznam významných služeb, z nějž bude vyplývat, že realizoval min. 10 jednotlivých školení obdobného zaměření ve vztahu k tématům školení, či některým z nich, uvedeným v příloze č. 2 zadávací dokumentace (specifikace předmětu plnění „Měkké a manažerské dovednosti“), v celkové sumární hodnotě min. 500 000 Kč bez DPH za všechna realizovaná školení. Zadavatel uzná, byla-li předmětná školení ve stanovené celkové hodnotě dodavatelem realizována ve více referenčních zakázkách (službách), tj. pro různé dodavatele či v různých obdobích.
Ze seznamu významných služeb musí vyplývat:
Dodavatel je za účelem prokázání technické kvalifikace povinen předložit seznam 3 kvalifikovaných lektorů, kteří se budou podílet na plnění veřejné zakázky. Kvalifikovaným lektorem je ten, který má minimálně 5 letou praxi jako lektor/školitel/přednášející v oblasti vzdělávání dospělých
Bloky školení:
Přílohou seznamu kvalifikovaných lektorů musí být:
Prokazování technické kvalifikace Dodavatel prokazuje splnění technické kvalifikace předložením čestného prohlášení, jehož přílohou budou výše uvedené přílohy. Vzor Čestného prohlášení je uveden v příloze č. 5 zadávací dokumentace. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele (v příp. podpisu zmocněnou osobou je nutné v nabídce doložit kopii plné moci).
Prokazování kvalifikace prostřednictvím jiné osoby Na prokazování kvalifikace prostřednictvím jiné osoby se vztahují obdobně pravidla uvedená v § 83 ZZVZ. Dodavatel je v takovém případě povinen zadavateli předložit
Ve vztahu k náhradnímu způsobu prokazování kvalifikace, prokazování kvalifikace v případě společné účasti dodavatelů, apod. se obdobně použijí ustanovení vyplývající ze ZZVZ. |
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Dodavatelé podají nabídku následujícím způsobem: Obálka s nabídkou bude označena slovy „NEOTVÍRAT“ a heslem „ZADÁVACÍ ŘÍZENÍ - FAB – podnikové vzdělávání“. Na obálce bude uvedena adresa dodavatele.
Obálka s nabídkou bude doručena osobně, poštou nebo kurýrní službou na adresu zástupce zadavatele: PPS advokáti s.r.o. Velké náměstí 135/19, 500 03 Hradec Králové
Zadavatel doporučuje, aby nabídka byla členěna v souladu s níže uvedeným řazením:
Formální požadavky na zpracování nabídky
Otevírání obálek se uskuteční dne 4.3.2020 ve 12,30 hodin na adrese zástupce zadavatele PPS advokáti s.r.o., Velké náměstí 135/19, 500 03 Hradec Králové.
Otevírání obálek se mají právo zúčastnit zástupci dodavatelů, jejichž nabídky byly řádně doručeny do konce lhůty pro podání nabídek. Z organizačních důvodů je omezen počet zástupců každého dodavatele na jednu fyzickou osobu. Zadavatel bude od zástupců dodavatelů vyžadovat předložení platné plné moci a výpisu z obchodního rejstříku dodavatele, případně obdobné listiny prokazující složení statutárního orgánu dodavatele.
|
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Celková nabídková cena za veřejnou zakázku bude dodavatelem uvedena v členění cena bez DPH, DPH a cena vč. DPH dle zadání v krycím listu. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady potřebné na zajištění aktivit, zejména náklady na odměnu pro lektora, jeho dopravu, ubytování, studijní materiály, atp. Součástí ceny jsou i náklady na zajištění výstupů a dokladů jako je Potvrzení o absolvování školení. Dodavatel stanoví celkovou nabídkovou cenu za kompletní splnění zakázky v souladu se zadávací dokumentací. Dodavatel je povinen uvést svou nabídkovou cenu do přílohy č. 1 zadávací dokumentace – Krycí list nabídky a do přílohy č. 3 této zadávací dokumentace – Smlouvy o poskytování školení. |
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka a všechny doklady v ní předložené budou zpracovány v listinné podobě v českém jazyce.Elektronické podání nabídky zadavatel nepřipouští.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její kontaktní adresu, telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Dodavatel může podat pouze jednu nabídku na celou veřejnou zakázku. Zadavatel nepřipouští varianty nabídek.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Zadavatel poskytne vysvětlení zadávací dokumentace na základě písemné žádosti obdobně jako dle § 98 ZZVZ. Písemná forma žádosti o vysvětlení zadávací dokumentace musí být doručena zadavateli, a to nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek, případně související dokumenty, nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti podle předchozího odstavce. Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně přesného anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje) anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (účinnost od 15.10.2019), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- 1. Krycí list.docx (14. 2. 2020 11:47)
- 2. Seznam kurzů 200129.xlsx (14. 2. 2020 11:47)
- 3. ASSA ABLOY - Smlouva o poskytování školení 200121.docx (14. 2. 2020 11:47)
- 4. Čestné prohlášení o splnění základní a profesní způsobilosti.docx (14. 2. 2020 11:47)
- 5. Čestné prohlášení o technické kvalifikaci.docx (14. 2. 2020 11:47)
- 6. Čestné prohlášení o neexistenci střetu zájmů.docx (14. 2. 2020 11:47)
- ASSA ABLOY - výzva k podání nabídek FINÁL 14022020.pdf (14. 2. 2020 21:35)
- Odpověď na dotaz VZ.pdf (2. 3. 2020 12:11)
- 5. Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru (Finál).doc (1. 4. 2020 14:24)
- 7. Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem (Finál).doc (13. 5. 2020 09:45)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1399000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Top Vision s.r.o.Na Florenci 127/31, 110 00, Praha 105533481
Datum podpisu smlouvy: 13. 5. 2020
Datum ukončení: 13. 5. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.