Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Vzdělávání zaměstnanců členů spolku EduShield, z.s.

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12949

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců členů spolku EduShield, z.s.

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 9. 2019

Název/obchodní firma zadavatele: EduShield, z. s.

Sídlo zadavatele: Č. p. 932, 739 41 Palkovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jana Koziarová
  • Telefon: +420731454193
  • E-mail: Edushield1@gmail.com

IČ zadavatele: 07667795

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jana Koziarová
  • Telefon: +420731454193
  • E-mail: Edushield1@gmail.com

Lhůta pro podání nabídek: 16. 9. 2019 16:00

Místo pro podání nabídek:
EduShield, z. s., č. p. 932, 739 41 Palkovice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů pro projekt Vzdělávání zaměstnanců členů EduShield, z.s. Cílem je vzdělávat zaměstnance členů spolku EduShield, z. s. a rozšířit tak jejich profesní znalosti.

Vzdělávací kurzy budou probíhat ve skupinách, přičemž v jedné skupině bude max. 12 osob, formou prezenčních uzavřených školení, určených pro cílovou skupinu zadavatele.

Jedná se o školení z oblasti tzv. soft skills.  Délka kurzu je stanovena na základě počtu výukových hodin. Maximální počet výukových hodin na 1 den je 8h + minimálně 30 min. přestávka. Výuková hodina je dlouhá 60 minut.

Bližší specifikace školení, předpokládaný počet školených osob, skupin a délka kurzu v hodinách je uveden v textu výzvy viz přílohy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 620000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
říjen 2019 - březen 2022

Místo dodání / převzetí plnění:
Moravskoslezský kraj a Středočeský kraj. Místo školení zajistí zadavatel. Místo školení bude upřesněno v rámci přesného harmonogramu po podpisu smlouvy.

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena

Hodnocena bude celková nabídková cena v Kč bez DPH uvedená v řádně podané nabídce. Nabídková cena bude stanovená jako cena celková za kompletní realizaci předmětu zakázky definované touto Výzvou a podmínkami stanovenými v návrhu smlouvy o zajištění odborného proškolení zaměstnanců (vzor – viz příloha č. 6 této Výzvy).

Způsob hodnocení nabídek:

Nabídky budou seřazeny podle výše nabídkové ceny za celý předmět plnění poskytované zadavateli v Kč bez DPH. Hodnotící komise seřadí hodnocené nabídky podle výše nabídkové ceny vzestupně od nejnižší nabídkové ceny po nejvyšší. Nejvhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.

Hodnotící kritérium je v souladu se zásadou transparentnosti a je v souladu s požadavky uvedenými v Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost v kap. Pravidla pro zadávání zakázek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

Základní způsobilost

Dodavatel prokazuje základní způsobilost předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu musí být zřejmé, že dodavatel splňuje podmínky základní způsobilosti (vzor čestného prohlášení je přílohou č. 3 Zadávací dokumentace viz přílohy níže).

Profesní způsobilost

Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci (zadavatel doporučuje obor živnosti Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti, případně výpis ze živnostenského rejstříku, ze kterého toto oprávnění vyplývá), doklad bude předložen v prosté kopii.
Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm dodavatel zapsán, nebo výpis z jiné evidence, pokud je v ní zapsán ve stáří max. 90 dní k podání nabídky, doklad bude předložen v prosté kopii.

Technické kvalifikační předpoklady

Seznam významných služeb poskytnutých za poslední 3 roky před zahájením výběrového řízení včetně uvedení ceny a doby jejich poskytnutí a identifikace objednatele. Minimální úroveň pro splnění kvalifikace je stanovena na předložení alespoň 2 služeb (souboru služeb) obdobného charakteru jako předmět zakázky (měkké a manažerské dovednosti) v minimální hodnotě 180 000,- Kč bez DPH každé z nich. Přehled realizovaných zakázek dodavatel předloží ve formě čestného prohlášení (vzor čestného prohlášení je přílohou č. 4).

Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci vztahující se k požadovaným službám pro osoby zabezpečující odborné vzdělávání – členy lektorského týmu. Minimální úroveň pro splnění kritéria technické kvalifikace je stanovena na předložení seznamu alespoň 2 lektorů, kteří budou realizovat vzdělávací kurzy v oblasti Měkkých a manažerských dovedností (je dostačující, aby předložení lektoři vzdělávali pouze část z plánovaných kurzů). Každý z lektorů musí prokázat alespoň 3 roky praxe v oblasti, v níž bude zajišťovat školení a dosažení minimálně středoškolského vzdělání.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Účastník je povinen respektovat informace a údaje uvedeny ve výzvě a jejich přílohách. Pokud účastník nepřijme požadavky stanovené výzvou a přílohami, bude se jednat o nesplnění podmínek a účastník bude vyloučen z další účasti ve výběrovém řízení.

Součástí nabídky bude:

Titulní strana nabídky
Krycí list nabídky podepsaný dodavatelem, případně osobou oprávněnou jednat za dodavatele (Příloha č. 1)
Čestné prohlášení o neexistenci vlastnictví podílu společnosti veřejného funkcionáře nebo jím ovládané osoby v obchodní společnosti vyššího než 25 % (Příloha č. 2)
Čestné prohlášení o splnění způsobilosti – o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti (Příloha č. 3)
Doklad o oprávnění k podnikání
Výpis z obchodního rejstříku (je-li relevantní)
Čestné prohlášení – seznam významných služeb (Příloha č. 4)
Seznam členů lektorského týmu

Popis předmětu zakázky – popis vzdělávacích kurzů, jejich zajištění, metody výuky, výstupy kurzů, časová dotace + případné další služby

Nabídková cena bez DPH (Příloha č. 5)
Návrh smlouvy – řádně vyplněný a podepsaný dodavatelem (Příloha č. 6)
Další relevantní dokumenty dle zvážení dodavatele
Elektronická verze s kompletní nabídkou (CD/DVD) - Tato forma podání nabídky je doplňková a slouží k rychlému a přehlednému vyhodnocení. V případě pochybnosti nebo rozporů se má za rozhodující tištěné znění originálního vyhotovení nabídky.
Plná moc – pouze v případě jedná-li a podepisuje-li za dodavatele zmocněnec.

Za obsahovou úplnost nabídky odpovídá výhradně účastník – výčet dokumentů obsažený v tomto článku Výzvy slouží pouze pro usnadnění orientace účastníka při kompletaci nabídky - pokud v tomto výčtu nebude uveden dokument, povinnost jeho doložení do nabídky by event. vyplývala ze zadávacích podmínek, nemůže se účastník zbavit odpovědnosti za obsahovou neúplnost nabídky poukazem na tento výčet dokumentů.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Celková nabídková cena bude uvedena v krycím listu nabídky (Příloha č. 1) bez DPH.

Nabídková cena bude dále podrobněji uvedena v cenové kalkulaci (Příloha č. 5.) a v návrhu smlouvy (Příloha č. 5). Celková nabídková cena uvedená v krycím listu nabídky, příloze č. 5 a návrhu smlouvy se budou shodovat, v případě nesouladu je rozhodující nabídková cena uvedená v návrhu smlouvy.

V nabídkové ceně budou zahrnuty veškeré náklady nutné k realizaci této zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka může být zadavateli podána pouze v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat – VEŘEJNÁ ZAKÁZKA“, na níž je uvedena kontaktní adresa dodavatele. Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele. Do nabídky je zakázáno vpisovat jakékoliv dodatečné informace. Nabídka účastníka bude podána v jednom originálním vyhotovení. Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Pro právní jistotu obou stran doporučuje zadavatel očíslování všech listů nabídky pořadovými čísly vzestupnou, nepřerušenou číselnou řadou. Úřední doklady a listy nebo vkládané díly oddělující jednotlivé části číslovány být nemusejí.NABÍDKY SE NEPODÁVAJÍ PROSTŘEDNICTVÍM DATOVÝCH SCHRÁNEK, nebo zasláním do elektronické pošty zadavatele.Účastník podá svou nabídku k celému rozsahu veřejné zakázky, jak to vyžaduje tato Výzva. Nabídky podávané jen k části požadovaného plnění nebudou akceptovány.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Vysvětlení podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti. Vysvětlení zadávacích podmínek muže být doručeno poštou na adresu zadavatele k rukám paní Ing. Janě Koziarové, nebo elektronicky e-mailem na adresu Edushield1@gmail.com. Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti. Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení, která není doručena včas, vysvětlení poskytne, nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě.Vysvětlení zadávacích podmínek (včetně anonymizovaného znění dotazu, na který zadavatel reaguje), anebo dodatečné informace zadavatel zveřejní na portálu www.esfcr.cz.Zadavatel je oprávněn během lhůty. podání nabídek změnit podmínky výzvy. Takto provedenou změnu musí zadavatel zaslat k uveřejnění i na portál www.esfcr.cz.

Další požadavky na zpracování nabídky:

  • Součástí nabídky ze strany dodavatele bude řádně vyplněný a oprávněnou osobou podepsaný návrh smlouvy, jehož závazný vzor je přílohou č. 6 této výzvy k podání nabídky. Dodavatel je povinen akceptovat znění závazného návrhu smlouvy a není oprávněn jakkoli zasahovat do jeho textu, tímto není dotčeno vyplnění zadavatelem požadovaných částí závazného návrhu smlouvy, Nesplnění této podmínky je považováno za závažné porušení zadávacích podmínek s následkem vyřazení nabídky a vyloučení dodavatele z další účasti ve výběrovém řízení. V případě podpisu smlouvy osobou zmocněnou jednat za dodavatele bude doložená plná moc v originále, nebo úředně ověřené kopii.
  • Dodavateli nenáleží náhrada nákladů, škod či ušlého zisku vzhledem k účasti ve výběrovém řízení.
  • Variantní ani částečné řešení nabídky není přípustné.
  • Nabídka ani její části se dodavateli nevrací.
  • Odevzdáním nabídky souhlasí dodavatel s podmínkami této výzvy.
  • Nabídka musí být zpracována dle aktuálního Metodického pokynu pro publicitu a komunikace Evropských strukturálních a investičních fondů v programovém období 2014-2020.
  • Nabídka musí být zpracována v souladu s aktuálními pravidly pro informování, komunikace a vizuální identitu OPZ dle Obecné části pravidel pro žadatele a příjemce v rámci OP Z.
  • Dodavatel je povinen archivovat veškeré dokumenty týkající se projektu min. 10 let po ukončení projektu, pokud český právní řád nestanový jinak. Doba archivace začíná běžet od 1.1. následujícího roku od zahájení projektu. Dodavatel musí umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu provést kontrolu těchto dokladů.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 10 s účinností od 17. 6. 2019), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 259200.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Ing. Marián Béreš, IČ: 71137319, Jiřího Wolkera 1023, 756 61, Rožnov pod Radhoštěm

    Datum podpisu smlouvy: 11. 10. 2019

Datum ukončení: 11. 10. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 2. 9. 2019
 
Aktualizováno: 15. 10. 2019