- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Vzdělávání zaměstnanců společnosti Los Capolitos, s.r.o.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13564
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti Los Capolitos, s.r.o.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 8. 2020
Název/obchodní firma zadavatele: Los Capolitos, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Janáčkova 1797/4, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava
- Jméno: Ing. Alena Stibalová
- Telefon: +420720751718
- E-mail: stibalovaa@gmail.com
IČ zadavatele: 04838980
DIČ zadavatele: CZ04838980
- Jméno: Ing. Bc. Iveta Prášková
- Telefon: +420739547265
- E-mail: praskova@tendera.cz
Lhůta pro podání nabídek: 26. 8. 2020 10:00
Místo pro podání nabídek: Nabídka bude doručena na adresu kontaktního místa osoby zastupující zadavatele, tj. na adresu TENDERA partners, s.r.o., Jánská 448/10, 602 00 Brno (viz. čl.10 zadávací dokumentace).
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této veřejné zakázky je kompletní zajištění školících aktivit pro vybranou skupinu zaměstnanců společnosti Los Capolitos, s.r.o. blíže specifikovaných zadávací dokumentací a jejími přílohami, která je přílohou této výzvy – školení měkké dovednosti (soft skills) a dále poskytnutí všech souvisejících služeb nezbytných ke splnění veřejné zakázky, zejména odměna lektora, cestovné lektora, stravné lektora, zajištění prostor pro školení, školící pomůcky, materiály pro účastníky školení, prezenční technika, občerstvení během dne pro účastníky školení, apod.:
Číslo aktivity | Název aktivity | Cílová skupina | Počet osob |
---|---|---|---|
1 | Prodejní dovednosti | obchodníci, vedoucí směn | 28 |
2 | Komunikační dovednosti | obchodníci, vedoucí směn | 28 |
3 | Zvládání stresových situací | obchodníci, vedoucí směn | 28 |
4 | Obsluha více zákazníků najednou | obchodníci, vedoucí směn | 28 |
5 | Předcházení a řešení stížností/reklamací | obchodníci, vedoucí směn | 28 |
6 | Komunikace v týmu a základy zpětné vazby | obchodníci, vedoucí směn | 28 |
7 | Pravidla prozákaznické komunikace | obchodníci, vedoucí směn | 28 |
8 | Rozvojová vs hodnotící zpětná vazba | obchodníci, vedoucí směn | 28 |
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 741000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: září 2020 (dle ukončení zadávacího řízení) – předpokládané ukončení do 31. 8. 2021
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění veřejné zakázky budou prostory zajištěné účastníkem v Ostravě. Účastník uvede adresu konání výuky do přílohy č. 3 zadávací dokumentace.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Kritérium hodnocení:
Podané nabídky budou hodnoceny dle ekonomické výhodnosti nabídek podle nejnižší nabídkové ceny.
Metoda vyhodnocení nabídek:
Pro hodnocení bude rozhodující celková nabídková cena v Kč bez DPH. Zadavatel nabídky seřadí dle výše nabídkové ceny v Kč bez DPH, a to od nejlevnější po nejdražší nabídku. Nejlépe bude hodnocena nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Dodavatelé jsou povinni prokázat kvalifikaci požadovanou zadavatelem, viz. článek 4 zadávací dokumentace.
Požadavky na základní způsobilost jsou zadavatelem stanoveny vzorovým čestným prohlášením v Krycím listu nabídky (Příloha č. 1 zadávací dokumentace).
Požadavky na profesní způsobilost jsou zadavatelem stanoveny v Krycím listu nabídky (Příloha č. 1 zadávací dokumentace).
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: podrobně viz. článek 9 zadávací dokumentace
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Ocenění všech školení (aktivit) Cenové kalkulace předmětu veřejné zakázky (příloha č. 4 zadávací dokumentace) včetně poskytnutí všech souvisejících služeb nezbytných ke splnění veřejné zakázky (viz. článek 6 zadávací dokumentace).
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotevírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele (viz. článek 10 zadávací dokumentace).
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek (viz. článek 12 zadávací dokumentace).
Další požadavky na zpracování nabídky: Jsou uvedeny v zadávací dokumentaci a její příloze č. 1 Krycím listu.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 12), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Příloha č. 2_Závazný vzor smlouvy.docx (12. 8. 2020 14:06)
- Příloha č. 3 Specifikace předmětu zakázky.docx (12. 8. 2020 14:07)
- Příloha č. 4 Cenová kalkulace předmětu zakázky.docx (12. 8. 2020 14:07)
- ZD_Los_Capolitos_final.pdf (12. 8. 2020 14:07)
- Příloha č. 1 Krycí list nabídky.docx (12. 8. 2020 14:07)
- Oznámení o doručení nabídky po lhůtě.pdf (27. 8. 2020 14:10)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (2. 9. 2020 09:42)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (7. 9. 2020 09:23)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 298350.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): HERTIN s.r.o.sídlem: Nádražní 707, 742 85 VřesinaIČO: 48395617
Datum podpisu smlouvy: 3. 9. 2020
Datum ukončení: 3. 9. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.