Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

Zajištění grafických a tiskových služeb

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 14073

Název zakázky: Zajištění grafických a tiskových služeb

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 6. 2022

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Sdružení místních samospráv ČR, z.s.

Sídlo zadavatele: Nábřeží 599, Prštné, 760 01 Zlín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Oldřich Vávra
  • Telefon: +420773597115
  • E-mail: starosta@tupesy.cz

IČ zadavatele: 75130165

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Dana Kratochvílová
  • Telefon: +420733104255
  • E-mail: kratochvilova@smscr.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 7. 2022 12:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky je možno podávat poštou nebo osobně v místě sídla pobočky zadavatele, tj. na adrese Žižkova 98, 586 01 JIHLAVA, v pracovní dny od 9:00 do 12:00 hodin. Nabídka musí být do konce lhůty pro podání nabídek fyzicky doručena na výše uvedenou adresu.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmět zakázky sestává ze zajištění korektur textu, grafických a tiskových služeb v rozsahu dle přílohy č. 1 Specifikace předmětu zakázky. Předmět zakázky se sestává z těchto částí:

1. Elektronická příručka z odborných stáží – korektury a grafické zpracování dle specifikace uvedené v příloze č. 1

2. Učební materiály e-learningu ke stážím - korektury a grafické zpracování dle specifikace uvedené v příloze č. 1

3. Příručka soft skills – korektury, grafické zpracování a tisk dle specifikace uvedené v příloze č. 1

4. Příručky metodicko-právní poradny – korektury, grafické zpracování a tisk dle specifikace uvedené v příloze č. 1

5. Příručka příkladů dobré praxe - korektury, grafické zpracování a tisk dle specifikace uvedené v příloze č. 1

Zakázka bude zpracována v jednotném grafickém stylu.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1170000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení plnění: -ihned po podpisu smlouvy s vybraným účastníkem Časový harmonogram plnění je uveden v příloze č. 1 výzvy. Předpokládaný termín ukončení plnění: 21. 10. 2022

Místo dodání / převzetí plnění:
Kancelář SMS ČR, Žižkova 98 (4.patro), 586 01 Jihlava

Pravidla pro hodnocení nabídek:

  • Nabídková cena v Kč za zajištění předmětu veřejné zakázky včetně DPH (číselné kritérium) váha 100 %
  • Předmětem hodnocení bude účastníkem uvedená výše ceny v Kč včetně DPH za zajištění předmětu veřejné zakázky v plném rozsahu.
  • Pro nabídkovou cenu (číselné kritérium) bude za nejvhodnější považováno nejmenší číslo ze všech podaných nabídek.
  • Maximálně přípustná výše nabídkové ceny je 1.590.000,- Kč včetně DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

 

1) Základní kvalifikační předpoklady

Základní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel v rozsahu přílohy č. 2 této výzvy k podání nabídek. Účastník prokáže předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že splňuje požadované základní kvalifikační předpoklady, a které bude podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem nebo za účastníka.

2) Profesní kvalifikační předpoklady

Základní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel v rozsahu přílohy č. 3 této výzvy k podání nabídek. Účastník prokáže předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že splňuje požadované profesní kvalifikační předpoklady, a které bude podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem nebo za účastníka.

3) Technické kvalifikační předpoklady

Základní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel v rozsahu přílohy č. 4 této výzvy k podání nabídek. Účastník prokáže, předložením seznamu alespoň dvou referenčních služeb, poskytnutých v posledních 3 letech s tím, že hodnota každé zakázky byla minimálně 500.000,-Kč včetně DPH. Referenční služby musí být obdobného charakteru ve vztahu k předmětu veřejné zakázky.

Doklady, které je dodavatel povinen předložit k prokázání splnění kvalifikace mohou být předloženy v kopii.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:

Dodavatelé jsou vázáni svou nabídkou po celou dobu běhu zadávací lhůty.

Zadávací lhůta začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek a trvá 25 kalendářních dnů.

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:

Dodavatel stanoví celkovou nabídkovou cenu za provedení veřejné zakázky v souladu s touto výzvou k podání nabídek, a to absolutní částkou v korunách českých (CZK).

Nabídková cena bude dále strukturována v korunách českých v tomto členění:

  • celková nabídková cena bez DPH (v CZK),
  • výše DPH (v CZK),
  • celková nabídková cena s DPH (v CZK)
Nabídková cena za provedení veřejné zakázky je stanovena po dobu trvání smlouvy a její překročení je možné pouze v souvislosti se změnou sazeb DPH či daňových předpisů majících vliv na výši nabídkové ceny, a to ve výši odpovídající navýšení těchto sazeb. Uvedená nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady, které dodavateli vzniknou v souvislosti s plněním veřejné zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Dodavatel zpracuje nabídku v písemné formě, v českém jazyce, v souladu s požadavky zadavatele uvedenými v této výzvě k podání nabídek.Dokumenty musí být podepsány osobou oprávněnou/osobami oprávněnými jednat za dodavatele.V případě smluvního zastoupení musí být předložena plná moc podle § 441 a násl. zákona č. 89/2012, Sb., občanský zákoník, v platném znění.Dodavatel předloží nabídku v jednom originále a v jedné kopii. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy. Všechny listy nabídky budou ve spodním okraji očíslovány nepřerušovanou vzestupnou číselnou řadou.Nabídka bude předložena v uzavřené obálce opatřená názvem zakázky „Zajištění grafických a tiskových služeb“ a poznámkou „NEOTVÍRAT“.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel v nabídce uvede kontaktní osobu dodavatele, a to včetně kontaktní adresy a e-mailové adresy.

Požadavek na jednu nabídku:
Zadavatel nepřipouští varianty nabídek. Každý účastník je oprávněn podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádosti o dodatečné informace k zadávacím podmínkám ze strany dodavatelů musí být zadavateli zaslány písemně, a to nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace, včetně přesného znění žádosti o ně, zveřejní zadavatel na portále efscr.cz, do dvou pracovních dnů od doručení žádosti.Zadavatel může poskytnout dodavatelům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti. Předchozí odstavce se použijí obdobně.

Další požadavky na zpracování nabídky:

Zadavatel povoluje plnění veřejné zakázky prostřednictvím poddodavatele/ů.

Zadavatel nepřipouští dílčí plnění předmětu této veřejné zakázky.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 15), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 900000.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 2123design, s.r.o.; Kubelíkova 759, 503 46 Třebechovice pod Orebem, IČ:27499219

    Datum podpisu smlouvy: 18. 8. 2022

Datum ukončení: 18. 8. 2022

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 23. 6. 2022
 
Aktualizováno: 13. 9. 2022