- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Zajištění grafických a tiskových služeb
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 14073
Název zakázky: Zajištění grafických a tiskových služeb
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 23. 6. 2022
Související projekt/y:
- CZ.03.4.74/0.0/0.0/15_019/0010271 Vzdělávání zástupců a zaměstnanců obcí I.typu 2018-21 příjemce: Sdružení místních samospráv České republiky, z. s.
Název/obchodní firma zadavatele: Sdružení místních samospráv ČR, z.s.
Sídlo zadavatele: Nábřeží 599, Prštné, 760 01 Zlín
- Jméno: Mgr. Oldřich Vávra
- Telefon: +420773597115
- E-mail: starosta@tupesy.cz
IČ zadavatele: 75130165
- Jméno: Mgr. Dana Kratochvílová
- Telefon: +420733104255
- E-mail: kratochvilova@smscr.cz
Lhůta pro podání nabídek: 4. 7. 2022 12:00
Místo pro podání nabídek: Nabídky je možno podávat poštou nebo osobně v místě sídla pobočky zadavatele, tj. na adrese Žižkova 98, 586 01 JIHLAVA, v pracovní dny od 9:00 do 12:00 hodin. Nabídka musí být do konce lhůty pro podání nabídek fyzicky doručena na výše uvedenou adresu.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmět zakázky sestává ze zajištění korektur textu, grafických a tiskových služeb v rozsahu dle přílohy č. 1 Specifikace předmětu zakázky. Předmět zakázky se sestává z těchto částí:
1. Elektronická příručka z odborných stáží – korektury a grafické zpracování dle specifikace uvedené v příloze č. 1
2. Učební materiály e-learningu ke stážím - korektury a grafické zpracování dle specifikace uvedené v příloze č. 1
3. Příručka soft skills – korektury, grafické zpracování a tisk dle specifikace uvedené v příloze č. 1
4. Příručky metodicko-právní poradny – korektury, grafické zpracování a tisk dle specifikace uvedené v příloze č. 1
5. Příručka příkladů dobré praxe - korektury, grafické zpracování a tisk dle specifikace uvedené v příloze č. 1
Zakázka bude zpracována v jednotném grafickém stylu.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1170000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín zahájení plnění: -ihned po podpisu smlouvy s vybraným účastníkem Časový harmonogram plnění je uveden v příloze č. 1 výzvy. Předpokládaný termín ukončení plnění: 21. 10. 2022
Místo dodání / převzetí plnění: Kancelář SMS ČR, Žižkova 98 (4.patro), 586 01 Jihlava
Pravidla pro hodnocení nabídek:
- Nabídková cena v Kč za zajištění předmětu veřejné zakázky včetně DPH (číselné kritérium) váha 100 %
- Předmětem hodnocení bude účastníkem uvedená výše ceny v Kč včetně DPH za zajištění předmětu veřejné zakázky v plném rozsahu.
- Pro nabídkovou cenu (číselné kritérium) bude za nejvhodnější považováno nejmenší číslo ze všech podaných nabídek.
- Maximálně přípustná výše nabídkové ceny je 1.590.000,- Kč včetně DPH.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1) Základní kvalifikační předpoklady
Základní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel v rozsahu přílohy č. 2 této výzvy k podání nabídek. Účastník prokáže předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že splňuje požadované základní kvalifikační předpoklady, a které bude podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem nebo za účastníka.
2) Profesní kvalifikační předpoklady
Základní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel v rozsahu přílohy č. 3 této výzvy k podání nabídek. Účastník prokáže předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že splňuje požadované profesní kvalifikační předpoklady, a které bude podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem nebo za účastníka.
3) Technické kvalifikační předpoklady
Základní kvalifikační předpoklady splňuje dodavatel v rozsahu přílohy č. 4 této výzvy k podání nabídek. Účastník prokáže, předložením seznamu alespoň dvou referenčních služeb, poskytnutých v posledních 3 letech s tím, že hodnota každé zakázky byla minimálně 500.000,-Kč včetně DPH. Referenční služby musí být obdobného charakteru ve vztahu k předmětu veřejné zakázky.
Doklady, které je dodavatel povinen předložit k prokázání splnění kvalifikace mohou být předloženy v kopii.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Dodavatelé jsou vázáni svou nabídkou po celou dobu běhu zadávací lhůty.
Zadávací lhůta začíná běžet okamžikem skončení lhůty pro podání nabídek a trvá 25 kalendářních dnů.Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Dodavatel stanoví celkovou nabídkovou cenu za provedení veřejné zakázky v souladu s touto výzvou k podání nabídek, a to absolutní částkou v korunách českých (CZK).
Nabídková cena bude dále strukturována v korunách českých v tomto členění:
- celková nabídková cena bez DPH (v CZK),
- výše DPH (v CZK),
- celková nabídková cena s DPH (v CZK)
Požadavek na písemnou formu nabídky: Dodavatel zpracuje nabídku v písemné formě, v českém jazyce, v souladu s požadavky zadavatele uvedenými v této výzvě k podání nabídek.Dokumenty musí být podepsány osobou oprávněnou/osobami oprávněnými jednat za dodavatele.V případě smluvního zastoupení musí být předložena plná moc podle § 441 a násl. zákona č. 89/2012, Sb., občanský zákoník, v platném znění.Dodavatel předloží nabídku v jednom originále a v jedné kopii. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy. Všechny listy nabídky budou ve spodním okraji očíslovány nepřerušovanou vzestupnou číselnou řadou.Nabídka bude předložena v uzavřené obálce opatřená názvem zakázky „Zajištění grafických a tiskových služeb“ a poznámkou „NEOTVÍRAT“.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel v nabídce uvede kontaktní osobu dodavatele, a to včetně kontaktní adresy a e-mailové adresy.
Požadavek na jednu nabídku: Zadavatel nepřipouští varianty nabídek. Každý účastník je oprávněn podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně dodatečné informace k zadávacím podmínkám. Žádosti o dodatečné informace k zadávacím podmínkám ze strany dodavatelů musí být zadavateli zaslány písemně, a to nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace, včetně přesného znění žádosti o ně, zveřejní zadavatel na portále efscr.cz, do dvou pracovních dnů od doručení žádosti.Zadavatel může poskytnout dodavatelům dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez předchozí žádosti. Předchozí odstavce se použijí obdobně.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Zadavatel povoluje plnění veřejné zakázky prostřednictvím poddodavatele/ů.
Zadavatel nepřipouští dílčí plnění předmětu této veřejné zakázky.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. 15), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva+k+podání+nabídek_20.6.2022_sign.pdf (21. 6. 2022 10:44)
- PVVZO_Příloha+č+.+2_Čestné+prohlášení+zákl+kvalifikační+předpoklady_fin.docx (21. 6. 2022 10:45)
- PVVZO_Příloha+č+.+3_Čestné+prohlášení+profes+kvalifikační+předpoklady_fin.docx (21. 6. 2022 10:45)
- PVVZO_Příloha+č+.+4_Čestné+prohlášení+zákl+kvalifikační+předpoklady_fin.docx (21. 6. 2022 10:45)
- PVVZO_Příloha+č.+5_Krycí+list_fin.docx (21. 6. 2022 10:45)
- PVVZO_Příloha+č+.+6_Čestné+o+vázanosti+nabídkou_fin.docx (21. 6. 2022 10:45)
- Příloha+č.+7+-+Návrh+smlouvy_fin.docx (21. 6. 2022 10:45)
- VZ_Příloha+č.+1_specifikace předmětu zakázky_fin.pdf (21. 6. 2022 10:55)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (11. 7. 2022 17:51)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem (1).pdf (31. 8. 2022 12:35)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_oprava 130922.doc (13. 9. 2022 14:40)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 900000.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): 2123design, s.r.o.; Kubelíkova 759, 503 46 Třebechovice pod Orebem, IČ:27499219
Datum podpisu smlouvy: 18. 8. 2022
Datum ukončení: 18. 8. 2022
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.